Hattrick

  • 1 256 183
  • 10 198

Bird

Jäsen
Suosikkijoukkue
Urheilullisesti avoimet sarjat
Mukavastihan tämä näyttää mielenkiintoa herättävän, joten eiköhän me 16 joukkueen turnaus saada kasaan. Editoikaa siis jo vastanneetkin viesteihinne joukkueen nimi ja käyttäjätunnus, jotta pääsen sitten laittamaan kutsut, kun 15 ilmoittautumista on kasassa.

Mites, kun olen mukana tikapuuturnauksessa, ei kai se vaikuta siihen mitenkään?
Ei vaikuta mitenkään, tikapuuturnaukset ovat aivan oma erillinen juttunsa taas.

Noista crediteistä vielä, niin ihan 2 kpl erissä niitä ei sentään pysty ostamaan. Pienin summa, jolla niitä voi hankkia on 3,90 euroa. Normaalisti sillä saa 10 credittiä, mutta nyt vielä kolmen päivän ajan näyttää olevan joku +25% tarjous eli tuolla maksulla saa 13 credittiä.

Onko muuten osallistujilla toiveita otteluiden alkamisajoista? Suomen normaali HT-peliaika kello 21 vai kenties hieman aiemmin, että tiistaina aikaisin aamulla heräämään joutuvatkin ehtivät halutessaan seurata matsit livenä loppuun saakka?
 

Brutus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tulen mukaan, vaikka joukkue on aika pahasti uudelleen synnytyksessä tällä hetkellä. Joukkue: Kiksautus FC / Käyttäjä: Dremus
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
FC Jykke / Jykke1978

Ilmoittautumiseni on tossa vähän ylempänä, laitoin uuden viestin niin näkyy paremmin kuin muokattuna aiempaan viestiin, jossa voi jäädä huomaamatta.
 

Tilastomies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo ja muut laaksokunnan jääkiekkoseurat
Tilastomies mukaan (jos mahtuu)

Hei

Joukkuehan on: Pallo-Peikot, Voikkaa (sarja V.208)
ja käyttäjätunnus on tietysti: Tilastomies

T-mies
 
Kaksi pelaajaa sai edellisessä ottelussa kaksi keltaista korttia eli lensivät suomeksi sanottuna suihkuun. Tottakai he ovat pelikiellossa tiistain cup-matsissa, mutta mikä on tilanne lauantain sarjapelissä?
 
Pelikielto kestää yhden kilpaottelun ajan (cup tai sarjapeli) eli eivät ole pelikiellossa enää lauantaina.

Kiitos tiedosta.

Todettakoon nyt tässä samalla että vitosessa mennään edelleen kun karsintaottelussa tuli turpaan 2-0. Nyt olen sarjassa toisena puhtaalla pelillä ja vaikka ennen kauden alkua tuskailin sitä että riittääkö puolustukseni taso, niin ainakaan tällä hetkellä siitä ei ole huolta kun vastustajien maalisaldo on jäänyt kolmessa ekassa matsissa nollille. Lisäksi hankin viime viikolla titaanisen puolustajan erinomaisella puolustuksella ja kelvollisella laituritaidolla varustettuna (pystyy siis tarvittaessa pelaamaan myös laidassa) vahvistamaan puolustusta. Lisäksi hänen erikoistilannetaitonsa on loistava ja se oli myös yksi kriteeri tälle hankinnalle, koska kohta 33 vuotta täyttävä erikoistilannemies pitänee laittaa myyntiin kun hänen tasonsa alkaa tippua ja arvo laskea. Koko Hattrick-urani ajan olen treenannut pelinrakennusta mutta nyt siirryn parin viikon päästä syöttämistreeniin kunhan saan vielä tärkeiden pelinrakentajien pelinrakennustaitoa nostettua yhden tason jonka jälkeen voin vaihtaa treeniä.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Kiitos tiedosta.

Todettakoon nyt tässä samalla että vitosessa mennään edelleen kun karsintaottelussa tuli turpaan 2-0. Nyt olen sarjassa toisena puhtaalla pelillä ja vaikka ennen kauden alkua tuskailin sitä että riittääkö puolustukseni taso, niin ainakaan tällä hetkellä siitä ei ole huolta kun vastustajien maalisaldo on jäänyt kolmessa ekassa matsissa nollille. Lisäksi hankin viime viikolla titaanisen puolustajan erinomaisella puolustuksella ja kelvollisella laituritaidolla varustettuna (pystyy siis tarvittaessa pelaamaan myös laidassa) vahvistamaan puolustusta. Lisäksi hänen erikoistilannetaitonsa on loistava ja se oli myös yksi kriteeri tälle hankinnalle, koska kohta 33 vuotta täyttävä erikoistilannemies pitänee laittaa myyntiin kun hänen tasonsa alkaa tippua ja arvo laskea.

Boldaus oma. Nyt kipinkapin pelaajamarkkinoille ja hankit itsellesi kunnon et-miehen. Onhan tuo loistava et-mies vitoseen ja mihin tahansa muuhunkin sarjaan aivan tuhnu. Itselläni on tasoltaan jumalainen et-mies ja erikoistilannemaaleja tulee tappavaan tahtiin.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Tervetuloa Footless VI.448 sarjaan. Siellä itse ollaan nyt toista kautta. Viime kausi meni täysin pipareiksi kun päädyin lopulta vasta neljänneksi vaikka materiaalin perusteella ykköstila ei olisi ollut mikään ihme. No nyt voinkin ottaa tavoitteeksi petrata tuota ja jos sen kakkossijan ottaisi heti FC Arabian jälkeen, niin ihan tyytyväinen olisi + toki päänahka Footlessista olisi kova suoritus. ;)

Mikäs sun jengi nyt olikaan? Mulla on porukka vähän rakennusvaiheessa, just ostelen laituritreenikkeitä ja vaihdan treenin keskityksiin. Mä kyllä epäilen että uskomattomat innerit riittää tohon sarjaan aika hyvin, varsinkin kun laitureilla on pelinrakennusta myös titaanisen verran, ja TDF:llä myös. Sinänsä sarjasijoituksella ei ole niin väliä, rakennetaan vielä rauhassa.

Voisin siihen cuppiin lähteä mukaan jos vielä mahtui, silloin joskus aikanaan jollain jengillä taisin olla ensimmäisessä mukana. Joukkue siis FC Arabia (558083).
 
Boldaus oma. Nyt kipinkapin pelaajamarkkinoille ja hankit itsellesi kunnon et-miehen. Onhan tuo loistava et-mies vitoseen ja mihin tahansa muuhunkin sarjaan aivan tuhnu. Itselläni on tasoltaan jumalainen et-mies ja erikoistilannemaaleja tulee tappavaan tahtiin.

Niin toki mulla on tällä hetkellä armoitettu erikoistilannemies (ei toki ole kovin kummoinen loistavaan verrattuna), mutta kuten totesin niin se jätkä lähtee kohta myyntiin. Aiemmin mulla oli jumalainen erikoistilannemies ja kieltämättä maaleja tuli kovaan tahtiin. En sitten sen kaverin myymisen jälkeen ole tullut ostaneeksi sen parempaa erikoistilannejätkää kun sellaisen löytäminen ja joukkueen muottiin sovittaminen on aika hankala yhdistelmä ainakin minun tapauksessa. Toki pitänee pistää ostoslistalle sellainen kaveri. Ehkä olen sitten aliarvioinut erikoistilannemiehen merkityksen. Toisaalta kuten mainitsin, niin tuollaisen maaginen-jumalainen erikoistilannetaidon ja joukkueen muottiin mahtuvan pelaaminen löytäminen on a) vaikeaa ja b) kallista. Tällä hetkellä mun ykkösjoukkueessa heikoin jätkä vetää 7-7,5 tähteä ja parhaat vetelee pelin aikana toisella kymmenellä. Kun alat etsimään ~8 tähden pelaajaa jolla on todella kova erikoistilannetaito niin hintakin alkaa jo nousta. Ja rahaa tällä hetkellä on kassassa 0,3 miljoonaa. Lisäksi tässä lähikausien aikana pitää laittaa maalivahti vaihtoon, kun nykyinen maalivahti (uskomaton) on 32v. Yksi taso tippui jo viime kaudella ja eiköhän myös tälläkin kaudella tulla alaspäin. Toki kun nyt hän vetelee vielä helposti 7-8 tähden pelejä niin en koe hänen pois potkimistaan vielä tarpeelliseksi. Rahaa hänen korvaajansa tullaan lataamaan sellainen 2,5-4 miljoonaa ja toisaalta sen rahan hankkiminen vaatii taas joko cupissa menestymistä tai jonkun arvokkaan pelaajan myymistä.

Todettakoon nyt vielä sen verran, että tänään cup-ottelusta tuli helpohko 0-3 voitto joskin peluutin siinä pitkälti ykköskokoonpanon miehiä (joista taas suurin osa huilasi helpossa sarjapelissä). Ensi kierros on siis cupissa viides ja parhaimmillaan cupissa on edetty 7. kierrokselle. Jos arpa ei käänny parilla seuraavalla kierroksella mua vastaan, niin halutessani tuo ennätys tulee rikkoutumaan. Toinen juttu on sitten se, että kun sarjassa pitäisi menestyä niin jommassa kummassa pelissä pitää antaa vastuuta myös muille jätkille kuin ykköskokoonpanon miehille. Esim ensi viikolla on pakko peluuttaa yhtä omaa 18v 5-6 tähden pelaajaa jotta syöttämisharjoitteluun siirtyminen ei enää pitkittyisi. Nyt onkin tasapainoiltava ja pyrittävä siihen, että molemmista kilpaotteluista tulee hyvä tulos ja että pelaajat kehittyvät ja mahdollisimman moni pääsisi kentällä. Toki se on selvää, että parhaat jätkät pelaa molemmissa peleissä ja paskimmat jätkät ei pelaa ollenkaan. Kun cupissa vastustajat kovenee niin sitä myöten myös kentällä käyvien pelaajien rinki pienenee. Toisaalta viime aikoina olen alkanut käyttää yhä enemmän pelaajavaihtoja ja esim 60 minuutin jälkeen "yli yhden maalin johdossa" voi vaihtaa jonkun kentälle jotta saisi edes muutaman minuutin alle. Muun muassa nyt yhden pakin loukkaantuminen tietää sitä, että pelaajaringin kierrättäminen on entistä vaikeampaa ja esim mulla kun ei ole laiturin tontille kilpailua pelipaikoista niin sinne pitää keksiä joitain tilapäisratkaisuja.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Ihan mielenkiinnolla kyselen teiltä kovemman luokan pelaajilta, jotka etenette esimerkiksi jatkuvasti Cupissa pitemmälle: onko teillä Cupia ja mahdollisia loukkaantumisia varten enemmän kuin kentällinen hyviä pelaajia?
Ite oon usein sellaisen tilanteen, edessä että kun tulee loukkaantuminen, niin ketään edes kelvollista varapelaajaa ei ole, ellei loukkaantunut pelaaja pelaa sitten paikalla, jota harjoitutan ja silloin voi löytyäkkin hyviä korvaajia.

Ei viitti pitää varamiehiä, koska palkkakulut käyvät liian koviksi ja oon luonteeltani niin ahne, että myyn heti pelaajan, jolle ei ole paikkaa avauksessa mutta joka on liian hyvä treenipeleihin.
 
Viimeksi muokattu:

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Niin toki mulla on tällä hetkellä armoitettu erikoistilannemies (ei toki ole kovin kummoinen loistavaan verrattuna), mutta kuten totesin niin se jätkä lähtee kohta myyntiin. Aiemmin mulla oli jumalainen erikoistilannemies ja kieltämättä maaleja tuli kovaan tahtiin. En sitten sen kaverin myymisen jälkeen ole tullut ostaneeksi sen parempaa erikoistilannejätkää kun sellaisen löytäminen ja joukkueen muottiin sovittaminen on aika hankala yhdistelmä ainakin minun tapauksessa. Toki pitänee pistää ostoslistalle sellainen kaveri. Ehkä olen sitten aliarvioinut erikoistilannemiehen merkityksen. Toisaalta kuten mainitsin, niin tuollaisen maaginen-jumalainen erikoistilannetaidon ja joukkueen muottiin mahtuvan pelaaminen löytäminen on a) vaikeaa ja b) kallista. Tällä hetkellä mun ykkösjoukkueessa heikoin jätkä vetää 7-7,5 tähteä ja parhaat vetelee pelin aikana toisella kymmenellä. Kun alat etsimään ~8 tähden pelaajaa jolla on todella kova erikoistilannetaito niin hintakin alkaa jo nousta. .

Osta joku yliluonnollinen-uskomaton et-mies ja treenaa kauden vaihteet et:tä. Niin mä olen tehnyt ja nyt joukkueessa on myyttinen et-mies. Tietysti pitää olla suht nuori. Mä ostin yliluonnollisen pakin, vedin sille muutaman kauden 50%-paikalla pr:ää ja sitten kauden vaihteessa pari viikkoa aina et:tä. Veskakin muuten tykkää kovasti et-treenistä.

Ja unohda ne tähdet, niillä ei ole yhtään mitään merkitystä yhtään mihinkään.
 
Osta joku yliluonnollinen-uskomaton et-mies ja treenaa kauden vaihteet et:tä. Niin mä olen tehnyt ja nyt joukkueessa on myyttinen et-mies. Tietysti pitää olla suht nuori. Mä ostin yliluonnollisen pakin, vedin sille muutaman kauden 50%-paikalla pr:ää ja sitten kauden vaihteessa pari viikkoa aina et:tä. Veskakin muuten tykkää kovasti et-treenistä.

Ja parissa pelissäkö se taso nousee jollain uskomattomalla kaverilla?

Ja unohda ne tähdet, niillä ei ole yhtään mitään merkitystä yhtään mihinkään.

En unohda. Jos ~8 tähden miehen vaihtaa keskikentällä ~6 tähden mieheen, niin keskikentän arvosana tippuu noin yhdellä tasolla. Se vaikuttaa taas siihen, että mulla on pallo enemmän hallussa ja vastustaja saa suhteessa vähemmän maalipaikkoja joilla taas ratkotaan pelejä, eikö? Kai sillä siis nyt jotain merkitystä on? Toki en minä nyt pelkästään niitä tähtiä katso, vaan enemmänkin laitan kentälle sellaisen jätkän joka antaa paremman arvosanan eri osa-alueille. Esim joskus on peluutettu pakkia maalivahtina vaikka maalivahti-taito oli tyyliin jotain surkea/kurja.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ja parissa pelissäkö se taso nousee jollain uskomattomalla kaverilla?



En unohda. Jos ~8 tähden miehen vaihtaa keskikentällä ~6 tähden mieheen, niin keskikentän arvosana tippuu noin yhdellä tasolla. Se vaikuttaa taas siihen, että mulla on pallo enemmän hallussa ja vastustaja saa suhteessa vähemmän maalipaikkoja joilla taas ratkotaan pelejä, eikö? Kai sillä siis nyt jotain merkitystä on? Toki en minä nyt pelkästään niitä tähtiä katso, vaan enemmänkin laitan kentälle sellaisen jätkän joka antaa paremman arvosanan eri osa-alueille. Esim joskus on peluutettu pakkia maalivahtina vaikka maalivahti-taito oli tyyliin jotain surkea/kurja.
Parissa pelissä joo, alemmilla tasoilla yhdessä pelissä.

Arvosanoja ja pelaajien taitotasoja kannattaakin katsoa, ne ratkaisee. Tähdet kuvaavat pelaajan kokonaistasoa ja niihin vaikuttavat kaikki aputaidotkin. Oikeasti tähdillä ei tee yhtään mitään, ainut ratkaiseva asia on taidot ja arvosanat. Mulla ei oikeasti ole mitään hajua millaisia tähtiä mun pelaajat vetää, mutta tiedän kyllä kaikkien päätaidot ja miten ne vaikuttaa kokonaisuuteen.

8 tähden jätkän vaihtaminen kuuden tähden jätkään keskikentällä saattaa tiputtaa keskikentän tasoa yhdellä pykälällä, pitää sen samana tai jopa nostaa sitä, ihan riippuen taidoista.
 

mico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, (sympatiat Pelicans ja Jyp)
En unohda. Jos ~8 tähden miehen vaihtaa keskikentällä ~6 tähden mieheen, niin keskikentän arvosana tippuu noin yhdellä tasolla. Se vaikuttaa taas siihen, että mulla on pallo enemmän hallussa ja vastustaja saa suhteessa vähemmän maalipaikkoja joilla taas ratkotaan pelejä, eikö?

Joo, mutta ei niillä tähdillä ole oikeastaan mitään muuta merkitystä kuin antavat jotain osviittaa siitä, kuinka hyvä se pelaaja on. Esim. joku keskikenttämies, jonka pelinrakennus on kaksi tasoa huonompi, mutta syöttö ja puolustus molemmat kolme tasoa parempia saattaa hyvin pelata tähdillä mitattuna paremmin kuin se toinen kaveri, mutta silti keskikenttäsi on loppupeleissä huonompi. Riippuu täysin siitä, kuinka tärkeänä pidät keskikentällä parin kymmenyksen parannusta suhteessa hieman heikompiin hyökkäys- ja puolustusarvosanoihin.

Tuosta erikoistilanne taidosta vielä niin pelaaja saa olla aika vanha ja taso todella korkea, ettei se taito nouse viimeistään kolmessa viikossa ja jotta koko joukkueen erikoistilanteet pysyisivät jatkuvasti riittävällä tasolla, suosittelisin melkein kaikille joukkueille 1-2 viikon erikoistilannetreeniä kausittain. Omalla kohdalla siihen ei ole ollut pitkään aikaan mahdollisuutta, kun aika on mennyt maajoukkuemiehen treenaamiseen ja sen seurauksena erikoistilannetaito on tippunut huippumiehillä titaanisesta loistavaan ja sillä ei kyllä nelosessa kovin pitkälle päästä.

-------------------

Cupissa edettiin nyt sitten viidennelle kierrokselle ja ainakin toistaiseksi olen onnistunut välttämään häviämisen PICcaamisesta huolimatta. Nyt tosin viidennellä kierroksella pitää taas pohtia rennosti pelaamisen mielekkyyttä, koska joukkue on oikeastaan jopa huonompi kuin tällä kierroksella, mutta toisaalta tälläkin kierroksella meni jo vähän urhan tiukoille.

Etunani on vastustajan iäkkyys, mikä antaa itselleni varsinkin loppupelistä todella suuren edun ja vaihtopelaajieni ansiosta olen myös valmistautunut taktiikan täyskäännökseen, jos peli ei sujukaan suunnitelmien mukaan. Riippuu myös aika paljon siitä, miten käy lauantaina, koska jos en tuota peliä onnistu joukkuehengestä huolimatta voittamaan niin sitten voi kyseenalaistaa cupin riskeeraamisen mielekkyyden, jos sarjavoitto alkaisi karata siitäkin huolimatta.
 

Bird

Jäsen
Suosikkijoukkue
Urheilullisesti avoimet sarjat
Jatkoaika Cup

Seuraavat joukkueet/managerit on kutsuttu nyt mukaan turnaukseen:

FC Jykke (VI.705), Manageri Jykke1978
FC Asterix (VI.602), Manageri aapeli77
Fc Terzinator (V.203), Manageri espoo_89
Bengali Phantoms (VI.541), Manageri Vanne11
FC Arabia (VI.448), Manageri Footless
Kamppulan Kauhut (VI.396), Manageri jonttuf6
Thug Angelz (VI.448), Manageri Thugg
Citystars (IV.43), Manageri m1987
BööleBoys (IV.14), Manageri PasilaRules
AC Niinivaara (IV.57), Manageri niinivaara
Kiksautus FC (VI.69), Manageri Dremus


Mahdollisia osallistujia onkin nyt siis vasta 11. Tämä johtuu siitä, että kaikki kiinnostuneet eivät ole saaneet aikaiseksi kertoa käyttäjätunnustaan Hattrickissa. Ja ilman sitä tietoa (tai edes joukkueen nimeä) taas en pysty kutsuja lähettämään. Lisäksi yksi tai kaksi manageria oli kiinni vielä jossain toisessa turnauksessa eli en voinut siksi laittaa kutsua matkaan.

Ainakin viisi paikkaa on siis vielä vapaana, ja turnaus alkaa 17.6. kello 20.33. Alkakaahan siis toimia loputkin! Ja ei enää päivityksiä vanhoihin viesteihin vaan uusi viesti sitten tähän ketjuun, jos kiinnostaa mukaan tulla. Ja mukaan saa toki tulla sellaisiakin jatkoaikalaisia, jotka eivät ole vielä aiemmin ilmoittaneet olevansa kiinnostuneita tästä.

Niin, ja mahdollisille uusille kiinnostuneille tiedoksi, että kyse on siis tällaisesta jutusta:

Hattrick - Sivu 338 - Jatkoajan keskustelupalsta
 
Viimeksi muokattu:

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Ostin tänään 10 creditiä mutta ilmeisesti menee hieman aikaa, ennen kuin Creditit ilmestyvät minulle.
En siis pääse ihan heti hyväksymään kutsua.
 
Viimeksi muokattu:

mico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, (sympatiat Pelicans ja Jyp)
Jos joku täällä treenaa laituria tai pelinrakennusta eikä ole pikkurahasta pulaa, nyt olisi myynnissä erityisen lahjakas laituri:

Jani Salmenhaara (366217384), 18 (109)

TSI 24 190
Erikoisuus: pääpeli

Pelinrakennus erinomainen (taidon pitäisi nousta 1-2 viikossa)
Laituri unohtumaton
Syöttäminen välttävä

hintapyyntö: 3 750 000

Pyytämäni hinta saattaa kuulostaa hieman korkealta, mutta ei se sitä oikeastaan ole. Vertailukohtana voi käyttää esim. kahdeksan ja puoli kautta sitten ostamaani Charles Mcnuttia (292723919), josta maksoin aikoinaan 4,5 miljoonaa TSI:n ollessa 9 440 ja nyt se on 430 950 ja hän pelaa USA:n maajoukkueessa.
 

Bird

Jäsen
Suosikkijoukkue
Urheilullisesti avoimet sarjat
Nyt taitaa näyttää hieman pahalta saada 16 joukkueen Jatkoaika Cupia käyntiin, joten pitäisiköhän minun perua tuo alkuperäinen turnaus ja pistää kasaan 12 joukkueen turnee? Kaikki tähän mennessä liittyneet ovat supportereita, joten periaatteessa kukaan ei voi ainakaan tässä mitään menettää. Ja varmaan tietysti HT:n pitäisi palauttaa ei-supportereillekin creditit, jos turnaus peruuntuu.

Sitten ihan toinen asia. Vieläkö HT:ssa on mahdollisesti sellainen ominaisuus, että jos tekee loukkaantuneesta pelaajasta valmentajan, niin tämä kokee ihmeparantumisen samalla hetkellä? Itse en ole siis tätä väitettä koskaan testannut, mutta nyt tilanne on sellainen, että houkuttaisi jo kokeilla.
 

Rapala

Jäsen
Voin tulla mukaan turnaukseen kahdella joukkueella jos täällä kaivataan osallistujia. Joukkueista toinen perustettu tällä viikolla eikä toinenkaan ole sen kummemmassa kunnossa tällä hetkellä kun tuoreita tän kauden u20-nostoja treenailen. Mutta osallistujapulassa voisin auttaa.

Niin ja jos siis kahdella joukkueellaan saa edes osallistua samaan turnaukseen. Käyttäjänimi on surkea.
 

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
Voin tulla mukaan turnaukseen kahdella joukkueella jos täällä kaivataan osallistujia. Joukkueista toinen perustettu tällä viikolla eikä toinenkaan ole sen kummemmassa kunnossa tällä hetkellä kun tuoreita tän kauden u20-nostoja treenailen. Mutta osallistujapulassa voisin auttaa.

Niin ja jos siis kahdella joukkueellaan saa edes osallistua samaan turnaukseen. Käyttäjänimi on surkea.

Hetken jo olin heristämässä sormea kahdesta joukkueesta kunnes muistin tuon uudistuksen. Kuinka toimiva tuo reserviporukka on? Pystyykö siellä siis kierrättämään ykkösjengin pelaajia vai oliko se kokonaan uusi joukkue uusilla pelaajilla? Ja onko molemmilla omat juniorijoukkueet vai voiko päättää kumpaan joukkueista juniorin nostaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös