Hattrick

  • 1 257 070
  • 10 199

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Mites muilla on mennyt?

Napataas samasta koukusta.

Menossa varmaan 15. kausi tai jotain sinne päin. Yhä taistellaan seiskasarjassa, välillä noustaan kutoseen kitumaan ja takaisin seiskaan. En tajuu enää ees miks pelaan. VII.449 sarjassa kolmosena ja 10 pakin treeni menossa. Hidasta tää pelaaminen.
 

mico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, (sympatiat Pelicans ja Jyp)
Mites muilla on mennyt?

Pisteen päässä on suora nousu vitoseen ja viikon päästä selviää saanko pelaajan USAn U-20 joukkueeseen. Viestiä tuli, että se on ihan kunnosta kiinni, mahtuuko mukaan näihin loppuihin karsintapeleihin ja sitten ensikaudelle olisi hyvät mahdollisuudet päästä mukaan, kunhan jenkit ensin hoitaisivat loput karsintapelit kunnialla :)

Tällainen pelaaja kyseessä:

Charles Mcnutt

ikä 19 (111)
TSI 59 720

Pelinrakennus Loistava
Laituri Yliluonnollinen
Syöttö Erinomainen

Erikoisuus Nopea

Edit. Yhteensä olen hattrickia pelannut aika tasan tarkalleen viisi ja puoli vuotta. Aloitin kasista, nousin aika nopeasti kutoseen, jossa menikin sitten pidemmän aikaa ja nyt olen seilannut kutosen ja vitosen välillä muutaman kauden. Nyt siis takaisin vitoseen.
 
Charles Mcnutt

ikä 19 (111)
TSI 59 720

Pelinrakennus Loistava
Laituri Yliluonnollinen
Syöttö Erinomainen

Erikoisuus Nopea

Aika paljon on TSI noussut reilussa puolessa vuodessa. Osaatko yhtään sanoa, paljonko saa rahaa, jos oma pelaaja pelaa jossain maajoukkueessa?

Itse olen Hattrickiä hakannut reipas kolme vuotta. Tällä kaudella menossa on 4. kausi kutosessa, mutta todennäköisesti joudun ottamaan vauhtia seiskadivarin puolelta. Kehityksen kohteena on pelinrakennus ja pyrin koko ajan nostamaan omia junnuja edustukseen tai ostamaan nuoria 17-18v lupauksia. Äskettäin myin pois omista junnuista lähteneen 22v pelaajan, jonka pelinrakennustaito oli yliluonnollinen. Palkka (n. 17 000 €) oli aivan liian suuri pelissä tuleviin tähtiin (4,5-5,5) nähden, joten päätin myydä pelaajan. Myyntihinta oli vajaa 3 milliä.

Viime kauden lopulla kun nousu varmistui, pistin pelaajarintamalla haisemaan ja ostin häikäisevän maalivahdin ja unohtumattoman pakin sekä hyökkääjän. Peleissä heikkoudeksi osoittui lopulta yllättäen keskikenttä, joka ei pystynyt vastaamaan vastustajan koviin keskikenttiin. Vittumaista tässä kaudessa oli se, että peräti 8 pelissä vedin vastustajaa enemmän tähtiä (ja yhdessä saman verran), mutta tuloksena oli vain yksi voitto ja yksi tasapeli. Parhaimmillaan vedin kotona 6 tähteä vastustajaa enemmän, mutta takkiin tuli 0-1. Mistä tämä voi johtua? Joukkuehenki? Itseluottamus?

Ensi kaudella tavoitteena on välitön nousu kutoseen ja sarjapaikan varmistaminen tuleviksi kausiksi.
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Aika paljon on TSI noussut reilussa puolessa vuodessa. Osaatko yhtään sanoa, paljonko saa rahaa, jos oma pelaaja pelaa jossain maajoukkueessa?
Vastataan vaikka kysymystä ei itselleni kohdistettukaan.

Käsitääkseni maajoukkuepelaajasta mikään taho ei maksa rahaa, mutta palkkakulut vähennetään pois. Ainakin ennen tämä meni näin, en tiedä sitten jos asia on muuttunut. Mikäli väärässä olen pahoittelut, ja joku voi korjata.
 

Opatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, BVB, NHL, Snooker
Vastataan vaikka kysymystä ei itselleni kohdistettukaan.

Käsitääkseni maajoukkuepelaajasta mikään taho ei maksa rahaa, mutta palkkakulut vähennetään pois. Ainakin ennen tämä meni näin, en tiedä sitten jos asia on muuttunut. Mikäli väärässä olen pahoittelut, ja joku voi korjata.
Ei sentään ihan noin hyvää diiliä ole maajoukkuepelureiden omistajilla. MJ-pelaajan palkasta vähennetään 40 prosenttia niillä viikoilla, kun pelaaja esiintyy maajoukkueessa. Omassa joukkueessa pelaa yksi Suomen hyökkääjistä ja jäähän tuosta 112000 eurosta ihan mukavasti maksettavaa palkkavähennyksenkin jälkeen.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Mites tässä kannattaisi edetä?

Joukkue U-25 ja olen paljon panostanut Puolustajiin. Yksi Armoitettu 24v ja yksi häikäisevä kohta 23v sekä 2 loistavaa pakkia 18-19v. Keskikentällä on yksi Titaaninen kaveri 32v ja 2 häikäisevää 22v ja 19v. Laitureina on 2 häikäisevää 21 ja 23 v kaverit. Kärkipelaajana yksi häikäisevä kohta 22v ja mahtava maalivahti 21v.

Mihin kannattaisi panostaa? Kannattaako mun myydä pari pakkia?

Kuinka paljon valmentaja todellisuudessa vaikuttaa pelaajan treeneihin, nopeuttaako se?
 

mico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, (sympatiat Pelicans ja Jyp)

Minä en noista palkkajutuista tiedä, mutta tuossa tulikin siihen jo pari vastausta. Eikä tuo taloudellinen hyöty nyt muutenkaan ole mikään motivaattori saada pelaajia maajoukkueeseen vaan se on ainakin omalla kohdallani se kokemus, mitä niistä peleistä saa jotta sitten voisi muuttaa pelaajia valmentajiksi tulevaisuudessa. Nytkin joukkueesta löytyy 30-, 25- ja 20 vuotiaat vähintään kelvollisella johtajuudella varustetut pelaajat, joista olisi tarkoitus jokaisesta tehdä vuorollaan erinomainen valmentaja.

Siitä oli puhetta pari vuotta sitten, kun täällä ei oikein ymmärretty, miksi haluaisin ostaa erinomaisen valmentajan muusta syystä kuin maajoukkuevalmennuksen takia, mutta on siinä asiassa toinenkin puoli kuin niukasti parempi treeni. Nimittäin valmentaja vaikuttaa myös pelaajien kuntoon ja maajoukkueosiossa olleen kirjoituksen mukaan vaikutus on keskimäärin noin 3 %:a suorituskyvyssä. Loppupeleissä hyvinkin merkittävä ero, jonka takia ei ainakaan minua saa enää vaihtamaan takaisin hyvään valmentajaan.



Tuota muuta viestiäsi kommentoisin sen verran, että jos keskikenttämiehilläsi ei ollut juurikaan aputaitoja tai jos pelasit esim. 3-5-2 -taktiikalla, niin tulos ei liiemmin yllätä, koska nykyään keskikenttämiehetkin tarvitsevat sen verran paljon aputaitoja, että pelkällä pelinrakennuksella ei tee "mitään". Lisäksi pari kautta sitten tullut uudistus, jonka tarkoituksena oli tasoittaa eri taktiikoista saatavia hyötyjä tekee sen, että kolme pelinrakentajaa hieman menettävät taitojaan ja vastaavasti taas esim. viiden puolustajan tai yhden pelinrakentajan peluuttaminen on kannattavampaa kuin ennen.

Ps. Mikä sun joukkue on? Ihan mielenkiinnosta haluaisin käydä katsomassa, mistä huono menestys saattaisi johtua.

Pps. Tuhlasin juuri 7,5 miljoonaa kolmeen 21-vuotiaaseen hyökkääjään. Niillä onkin sitten vähän parempi lähteä tavoittelemaan menestystä vitosesta ja kun parin seuraavan kauden treeniohjelma sisältää laituria ja syöttöä, niin saavat vähän treeniäkin siinä sivussa :)
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ihan mukavasti menee mullakin, eka kausi vitosessa lopuillaan ja toinen sija varma. Pitkään olin kärkikamppailussa mukana ja hetken kärjessäkin maalieron turvin, mutta niin vain se tappio tuli vastaan. Itseasiassa olin pitkään Suomen ykkönen voitetuissa otteluissa, kun voittoputki oli 20 ottelua. Yksi tasuri ja kaksi tappiota on tullut sarjassa ja cupissakin tehtiin ennätys kun päästiin kierrokselle kuusi.

Palkat meinasivat jossain vaiheessa karata käsistä, pahimmillaan meni 260k palkkoihin kunnes myin tuossa tovi sitten pari pakkia, TDF:n ja kovapalkkaisimmat innerit pois kun selvisi etten sarjavoitosta voi taistella. Ens kaudeksi pitää taas keksiä jotain uusia pelaajia, tietäisi vaan millä rahalla nekin vahvistukset ostais... Noh, on mulla ylimääräinen veska josta pitäis saada nelisen milliä ja ainahan treenikkeitä voi laittaa lihoiksi, FTW rupeaa pian olemaan valmis ja siitä pitäis saada 5-6 milliä riippuen kuinka kovaksi jaksan laiturin vetää. Tuplaunohtumaton olisi tavoitteena, mutta saatan luovuttaa jo armoitetussa jos rahaa tarvii.

Ensi kauden tavoitteet selviää vasta kun näkee uudet jengit, mutta lähtötavoitteena tietysti karsinnan välttäminen. Voitosta tapellaan jos vaan vähänkin näyttää mahdolliselta ja cupissa pitäisi kierros seitsemän nähdä.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos pelaaja pelaa sarjaottelussa hyökkääjänä ja harkkamatsissa laiturina, niin minkä paikan treeniä se saa? Ts. saako se täydet laituritreenit kun sitä harjoitan?
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Noustua tuli sitten lopulta! Viimeisessä pelissä suhteellisen tyylikäs 0-7-voitto ja nousu kahden pisteen turvin.

E: Ja nousu siis tuli seiskaan, ensimmäinen HT-kausi takanapäin.
 
Viimeksi muokattu:

mico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, (sympatiat Pelicans ja Jyp)
Jos pelaaja pelaa sarjaottelussa hyökkääjänä ja harkkamatsissa laiturina, niin minkä paikan treeniä se saa? Ts. saako se täydet laituritreenit kun sitä harjoitan?

Saa sen paikan treeniä, mitä harjoitat. Pelattujen minuuttien mukaan eli ei tarvitse enää huolehtia siitä, millä paikalla pelaaja on viimeksi pelannut. Tuohan muuttui jo vuosia sitten.

Varmistui sitten suora nousu vitoseen, vaikka hävisinkin vikan pelin 2-1. Nousuun vaadittiin 35 pistettä ja mulla oli kasassa 36 jo edellisen kierroksen jälkeen.
 

L.Stanley

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Calgary Flames
Vuorotahti jatkuu Takamaan Hurrikaanien HT-taipaleella. Nyt vuorossa nousu VI-divariin. Järkyttävän iso ero on VI- ja VII-divareilla.

Noin 2.5 vuotta on peliä tahkottu ja sinnikkäästi yritetään ylöspäin. Ensimmäiset 1,5 kautta meni silloisessa IX-divarissa.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Meneekä mulla treeniä hukkaan kun on tälläinen valmentaja:

hyvä valmentaja, joka on neutraali
Hän on sympaattinen kaveri, joka on tasapainoinen ja rehellinen.
Hänen kokemuksensa on kelvollinen, ja hän on heikko johtaja.


Lähinnä mietin tuota johtajuutta kun on noin huono...
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Meneekä mulla treeniä hukkaan kun on tälläinen valmentaja:

hyvä valmentaja, joka on neutraali
Hän on sympaattinen kaveri, joka on tasapainoinen ja rehellinen.
Hänen kokemuksensa on kelvollinen, ja hän on heikko johtaja.


Lähinnä mietin tuota johtajuutta kun on noin huono...

Treeni ei mene hukkaan, mutta tolla johtajuudella ei pysty pitämään joukkuehenkeä ylhäällä samalla tavalla kuin esim. kelvollisella johtajuudella oleva, jos on mahdollisuus hankkia valmentaja jolla on hyvä/kelvollinen johtajuus niin mielestäni kannattaa vaihtaa, valmennustasona hyvä on aivan riittävä.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Heh, huikeasti menee..
Lopetin supporter -jäsenyyden vuosien jälkeen joitakin aikoja sitten ja olenkin nyt pudonnut kaksi kertaa putkeen. Nelosessa puolustus kesti ja omiin meni 0-2 maalia/ottelu, tiukka putoaminen viitoseen jossa omissa soi illasta toiseen. Nyt sitten karsintapelissä putoaminen kuutoseen: id 333153140

Viimeinen peli on taas sitä mitä en ole reilun kymmenen kauden mittaan oppinut tajuamaan. Vastustaja saa yhden paikan ja voittaa 0-1, itsellä tuo ei koskaan onnistu:F
Sen olen ainakin huomannut, että vahva puolustus on pelissä yhtä tyhjän kanssa. Vedin neljällä-viidellä pakillakin pelejä, ukoilla 6-7 tähteä ja omiin menee kolmea-neljää maalia. Keskikenttäkään nyt ei mitään paperia ollut, joskin äijät alkaa olla vanhoja. Paska peli ja mietinnässä on koko kuran lopettaminen, nyt kun paluu pohjamutiin tapahtui.
 

mico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, (sympatiat Pelicans ja Jyp)
id 333153140

Oma mielipide tuosta pelistä: Huonoimman keskikenttämiehen tilalle joko pakki tai hyökkääjä ja laiturit ehdottomasti hyökkääviksi. Normaalisti pelaava laituri on mielestäni yhtä tyhjän kanssa, koska se ei tue tarpeeksi hyökkäystä, mutta toisaalta ei myöskään puolusta riittävästi estääkseen vastustajan laitahyökkäyksiä.

ps. noin vahvalla puolustuksella kannattaa melkein unohtaa keskikenttä ja panostaa hyökkäykseen. Taktiikaksi vastahyökkäykset niin toimivuus on taattu.
 
Kutosen ja seiskan väliä tässä on monta kautta rampattu, ensi kaudeksi tippuminen jälleen seiskaan. Ensi kauden lohko näyttää kuitenkin sen verran helpolta, että nousun pitäisi olla itsestään selvyys, joten ensi kausi taitaa mennä rahaa kerätessä sekä pelaajia kehitellessä. Cupissa en anna mitään ilmaiseksi, kaikki paukut ladataan nyt siihen.

Mulla on tällä hetkellä hyvä valmentaja, joka on hyökkäävä. Kokemus on heikko ja johtajuus vain kurja. Pitäisikö harkita vaihtoa? Rahaa on tällä hetkellä pikkusen vajaa neljä milliä.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Mulla on tällä hetkellä hyvä valmentaja, joka on hyökkäävä. Kokemus on heikko ja johtajuus vain kurja. Pitäisikö harkita vaihtoa? Rahaa on tällä hetkellä pikkusen vajaa neljä milliä.

Kannattaisi vaihtaa, valmentajan kokemuksella ei ole väliä, mutta johtajuus on niin huono, että vaihtoon ja äkkiä, hyvä valmennustaito on täysin riittävä, hyökkäävä-neutraali-puolustava on sitten ihan omasta halustasi kiinni, mutta johtajuuden olisi oltava vähintään kelvollinen mieluummin hyvä silloin joukkuehenkesi pysyy paremmin ylhäällä ja voittomahdollisuutesi parenevat.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
ps. noin vahvalla puolustuksella kannattaa melkein unohtaa keskikenttä ja panostaa hyökkäykseen. Taktiikaksi vastahyökkäykset niin toimivuus on taattu.
Vaikka yksi HT:n vahvuuksista on, että sitä voi pelata monella eri tyylillä ja taktiikalla, niin ylläoleva väittämä on kyllä väärin.

HT:ssa kaikki kaikessa on edelleen keskikenttä, vaikka kehittäjät ovatkin viimeiset 15 kautta uhanneet sen merkitystä pudottaa. Jääkiekossa hyökkäys on paras puolustus, mutta Hattrickissa hyökkäyksen voi siitä fraasista korvata keskikentällä. Et voi päästää maalia, jos pallo on hallussasi. Kaikista paradoxaalisinta on, että keskikenttä on paitsi tehokkain, myös halvin osa-alue laittaa kuntoon. Titaanisetkaan pappainnerit (yli 31v) eivät maksa käytännössä yhtään mitään, sillä tarjontaa on niin valtavasti. Jos puolustus on jo kunnossa, niin mars innerikaupoille. Tarvittaessa voi vaihtaa yhden treenattavan nuorempaan ja halvempaan ja ostaa erotuksella vahviketta keskelle.

Ilman keskikenttääkin on tietysti mahdollista pärjätä. Jos joukkueesi on sekä puolustuksessa että hyökkäyksessä täysin ylivoimainen, on ihan sama vaikka keskellä tulisikin turpaan. Kahden tasavahvan joukkueen kohdatessa keskikenttänsä järkevästi kasannut on lähes poikkeuksetta voittajasuosikki. Vastahyökkäykset soveltuvat minun papereissani ainoastaan yllätystaktiikaksi. Jos keskikenttäni ei riittäisi pallonhallintaan, saattaisin harkita voimien siirtämistä osittain muualle ja samalla toivoa vastustajan ylipelaavan oman keskikenttänsä. Toivotaan toivotaan-hommiksi menisi silti. Menestystä tavoitteleville joukkueille ei voi hyvällä tahdollakaan suositella vastiksia, varsinkaan jos samalla luovutetaan keskikenttä täysin, kenenkään pääsääntöiseksi taktiikaksi.

Keskikentän täydellisen luovuttamisen lisäksi toinen yleinen virhe on painaa vastahyökkäysnappi pohjaan heti, jos ei usko pystyvänsä taistelemaan hallinnan voitosta. Se on kuitenkin jo toinen tarina.
 
Kannattaisi vaihtaa, valmentajan kokemuksella ei ole väliä, mutta johtajuus on niin huono, että vaihtoon ja äkkiä, hyvä valmennustaito on täysin riittävä, hyökkäävä-neutraali-puolustava on sitten ihan omasta halustasi kiinni, mutta johtajuuden olisi oltava vähintään kelvollinen mieluummin hyvä silloin joukkuehenkesi pysyy paremmin ylhäällä ja voittomahdollisuutesi parenevat.

Joo-o, joo-o. Hyvä valmentaja jonka johtajuus on hyvä maksaa noin 2,5 milliä. Kannattaako sijoittaa siihen, kun rahaa on siis noin 4 milliä? Vai ajattelitko jotain muuta kuin hyvä-hyvä tasoista valmentajaa?
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Joo-o, joo-o. Hyvä valmentaja jonka johtajuus on hyvä maksaa noin 2,5 milliä. Kannattaako sijoittaa siihen, kun rahaa on siis noin 4 milliä? Vai ajattelitko jotain muuta kuin hyvä-hyvä tasoista valmentajaa?

Minä vastaan ettei todellakaan kannata sijoittaa. 6-8 Divareissa ei tee yhtään mitään valmentajan johtajuudella. Vasta ylemmissä sarjoissa valmentajan johtajuudellekin nousee arvoa. Kannattaa käyttää nuo rahat paljon viisaammin tai olla kokonaan käyttämättä.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Joo-o, joo-o. Hyvä valmentaja jonka johtajuus on hyvä maksaa noin 2,5 milliä. Kannattaako sijoittaa siihen, kun rahaa on siis noin 4 milliä? Vai ajattelitko jotain muuta kuin hyvä-hyvä tasoista valmentajaa?

Kannattaa ostaa pelajaa, jolla on hyvä johtajuus ja vaikkapa kelvollinen kokemus. Peluuttelet sitä kauden verran ja toivottavasti siinä ajassa on nostanut kokemuksensa hyvään ja saat siitä suht halvalla tehtyä valmentajan. Toki kokemus voi olla jo valmiiksikin parempi, mutta hintaa tulee tietysti lisää.
 

mico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, (sympatiat Pelicans ja Jyp)
Vaikka yksi HT:n vahvuuksista on, että sitä voi pelata monella eri tyylillä ja taktiikalla, niin ylläoleva väittämä on kyllä väärin..

No eihän se tietenkään toimi, jos joukkueet ovat tasavahvoja hyökkäyksen ja puolustuksen osalta, mutta joukkueelle, joka pelaa 3-5-2 -taktiikalla, vastahyökkäykset ovat myrkkyä. Oli keskikenttä sitten kuinka kova tahansa. Käytännössä tämä tosin vaatii myös kohtuullisen hyvät epäsuorat vapaapotkut ja erikoistilannemiehen, mutta jos nekin ovat kunnossa, niin tuloksena on paljon 1-0/2-1/3-1 voittoja. Vastustaja saattaa hallinnan avulla saada sen yhden tai tuurilla kaksi maalia, mutta kun itse tekee vastahyökkäyksistä 1-2 maalia per peli ja vapaapotkuistakin lähes joka pelissä niin kyllä sillä aika pitkälle pärjää.

Minä nousin juuri vitoseen vastahyökkäysten avulla ja veljeni teki saman tempun nousemalla neloseen joten ei voi sanoa, etteikö toimisi. Toki tämä taktiikka ei sovi kaikille ja asia ei ole niin yksinkertainen, että voisi tuijottaa pelkästään arvoja - oma puolustus ja hyökkäys vs. vastustajan puolustus ja hyökkäys. Tietysti tärkeintä on, että omat hyökkäysarvosanat ovat parempia kuin vastustajan puolustusarvosanat ja päinvastoin, mutta senhän pitäisi olla sanomattakin selvää. Lisäksi tärkeitä ovat erikoistilanteet, kuten sanoin, ja puolustajien syöttötaidot.
 

mico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, (sympatiat Pelicans ja Jyp)
Kannattaa ostaa pelajaa, jolla on hyvä johtajuus ja vaikkapa kelvollinen kokemus. Peluuttelet sitä kauden verran ja toivottavasti siinä ajassa on nostanut kokemuksensa hyvään ja saat siitä suht halvalla tehtyä valmentajan. Toki kokemus voi olla jo valmiiksikin parempi, mutta hintaa tulee tietysti lisää.

Hyvän johtajuuden pelaajista joutuu muuten välillä maksamaan ihan älyttömästi ylihintaa, vaikkei osaisi pelata ollenkaan. Itse kun myin 30-vuotiaan kolmen tähden keskikenttäpelaajan, jolla oli hyvä johtajuus ja hyvä kokemus, niin sain siitä lähes puoli miljoonaa siirtovertailuhintoja enemmän. Toki kyllä se silti usein halvemmaksi tulee, mutta ehkä kuitenkin järkevämpää olisi metsästää kelvollisen johtajuuden pelaajaa, jos ei siis näe sille muuta käyttöä kuin tulevaisuuden valmentajana.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
http://www86.hattrick.org/Club/Matches/Match.aspx?matchID=333403548&TeamId=252445&BrowseIds=323229041,323229047,332949976,323229049,333030243,333403548,333527684&UpdateViewedReport=False

Toivottavasti pääsette tuosta linkistä samaan otteluun kuin minä, eli hc jalka vs. Project X. Itse manageroin joukkuetta Project X ja nyt tarvitsenkin kokeneempien pelaajien neuvoja, että miten minun kannattaisi muuttaa kokoonpanoani ja onko 5-3-2 hyvä taktiikka noilla pelaajilla? Ihmettelin tähtien määrää erittäin paljon tuosta pelistä, en sitten tiedä vaikuttaako ystävyysottelu.

Treenaan puolustusta ja ostin kaikki nuo pelaajat joukkueeseen, nuoria junnuja kaikki, joilla luulisi pärjäävän seiskassa kauden parin jälkeen eli tavoite ei vielä ole nousta.

Kiitos jelpistä etukäteen! :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös