Hattrick

  • 1 257 130
  • 10 199

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mitähän tän kaverin kanssa kannattais tehdä?

17 vuotta ja 28 päivää, seuraava syntymäpäivä: 20.3.2009

välttävä kunto, välttävä kestävyys
Hän on kiistelty henkilö, joka on seesteinen ja oikeudentuntoinen.
Hänen kokemuksensa on tuhoisa, ja hän on välttävä johtaja.
Omistaja: FC Arabia (alkaen 6.12.2008)
Total Skill Index (TSI): 1 260
Palkka: 370 €/viikko
Varoitukset: 0
Loukkaantumiset: Terve

Nykyiset taidot
Maalivahti: tuhoisa
Puolustus: välttävä
Pelinrakennus: hyvä
Laituri: kehno
Syöttäminen: kelvollinen
Maalinteko: kehno
Erikoist.: kehno

Nostin junnulotosta (ei sinänsä paska nosto, junnujoukkueen taso silloin kelvollinen) kolmisen viikkoa sitten ja tänään nousi tuo pelinrakennus hyväksi. Pelailen ysidivarissa ekaa kautta ja valmentaja on kelvollinen. Treenailen kyllä pelinrakennusta, mutta kannattaako tuo pitää, vai pistää rahoiksi ja vahvistaa muuta joukkuetta niilä rahoilla?
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Treenailen kyllä pelinrakennusta, mutta kannattaako tuo pitää, vai pistää rahoiksi ja vahvistaa muuta joukkuetta niilä rahoilla?
Kelvollisella valmentajalla pistäisin myyntiin ja ostaisin vaikka vastaavan 18-vuotiaan treeniin ja ostaisin hyökkäysvoimaa lisää, joka näyttää olevan hieman vielä heikolla tolalla. Esim laitaa tukeva hyökki niin saisit yhdelle laidalle hieman tehokkaampaa tavaraa.

Itse onnistuin ekaa kertaa sössimään harjoituksen kun meni harkkapeliin vahingossa neljä keskikenttämiestä..
Sarja on mielenkiintoisempi kuin varmaan koskaan "uralla". Kolme ensimmäistä samoissa pisteissä ja neljäskin kahden pisteen päässä, sarjana siis V.170. Ja huomenna on ns. kuuden pisteen peli tuota nelosta vastaan.
 

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Sarja on mielenkiintoisempi kuin varmaan koskaan "uralla". Kolme ensimmäistä samoissa pisteissä ja neljäskin kahden pisteen päässä, sarjana siis V.170. Ja huomenna on ns. kuuden pisteen peli tuota nelosta vastaan.

Täällä jotakuinkin samassa tilanteessa lohkoni (V.203) kanssa. Itselläni kaksi seuraavaa peliä kotona "helppoja" vastaan ja viimeisellä kierroksella todennäköisesti ratkaistaan vasta mestaruus/noususta karsija.
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Taas tuli nostettua yks junnu, ja meni suoraan myyntiin.

Lauri Vihi (229061220)

Maalivahti:tuhoisa
Puolustus:välttävä
Pelinrakennus:kehno
Laituri:heikko
Syöttäminen:välttävä
Maalinteko:välttävä
Erikoist.:tuhoisa

TSI=490, eli ei erikoinen, mutta ihan kelpo pakin tuosta voisi joku saada.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taas tuli nostettua yks junnu, ja meni suoraan myyntiin.

Lauri Vihi (229061220)
Ihan vaan vinkkinä tulevaisuuden varalle, ei tuon tasoisia kannata edes siirtolistata vaan suosiolla vaan kenkää. Todennäköisesti menetit tonnin...
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Ihan vaan vinkkinä tulevaisuuden varalle, ei tuon tasoisia kannata edes siirtolistata vaan suosiolla vaan kenkää. Todennäköisesti menetit tonnin...
Kiitoksia vinkistä! Oon lähinnä nostellu junnuja ja yrittäny kattoa hiukan, että minkälainen junnu kannattaa laittaa myyntiin, esim. ylempänä mainitsemastani Itäpalosta maksettiin 85 000, liekö käynyt vain hyvä tuuri. :)
 

Theone

Jäsen
Kiitoksia vinkistä! Oon lähinnä nostellu junnuja ja yrittäny kattoa hiukan, että minkälainen junnu kannattaa laittaa myyntiin, esim. ylempänä mainitsemastani Itäpalosta maksettiin 85 000, liekö käynyt vain hyvä tuuri. :)

Niin tai johtunee siitä, että oli p-taidoltaan hyvä... Kyllä nuo tason välttävät kannattaa kenkiä joukkueesta ulos, ei niillä rahaa tee tai harvoin niitä saa edes myytyä.
 

Jyrla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves.
Oma kausi on edennyt odotetusti, 12 ottelua joista 1 tappio, 1 tasuri sekä 10 voittoa. Hat-stat keskiarvo on niukasti yli 250 ja tarkoituksena on nousta takaisin IV-divariin, josta tuli ensimmäisellä yrittämällä ranskalainen visiitti.

Tavoite seuraavalle kaudelle on suoran putoamisen välttäminen, mikä lohkosta riippuen on mielestäni melko realistinen tavoite.

Joukkue on Lauttasaari Lacsativs ja lohko V.20.

Edeltäneeseen junnunostojen kaupitteluun sen verran, että kelvollisella päätaidolla varustetun pelaajan saa pääsääntöisesti myydyksi ensimmäisellä yrittämällä, mutta välttävän kanssa on vähän niin ja näin. Jos sellaisia on tullut, olen tavannut kerran listata ja kenkiä ellei mene kaupaksi. Luulisin että mv-taitona välttävä kelpaa, mikäli puolustustakin löytyy edes hitusen.
 

Claudius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Helvetin perse, kun tuli tehtyä hölmö virhe äsken. Tarkoitus on vaihtaa treeniä ihan lähiaikoina ja laitoinpa siis treenattuja pelaajia myyntiin. Ei siinä mitään, mutta huomasinpa vaan, että määräaika noilla pelaajilla on uudenvuodenaattona joskus iltayhdeksän aikaan. Kuka hitto oikein tuohon aikaan tuona päivänä pyörii ht:n ihmeellisessä maailmassa? No täytyy varmaan luottaa siihen, että joku manageri löystää juhlatunnelmissa hieman reilummalla kädellä kukkaron nyörejä...
 

sixtus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Barcelona
Aikamoinen loppuhuipennus tapahtuu omassa lohkossani (IV.5).
4 kärkijoukkuetta 4 pisteen sisällä. Itse sijalla 1 ja kakkonen pisteen ja kolmonen 2 pisteen päässä. Seuraavalla kierroksella kohtaavat 1vs.4 ja 2vs.3 - riittää ainakin jännitystä.

Mikäli voitan omat kaksi viimeistä peliä, voitan oman lohkoni ja nousen suoraan III-divariin, joka olisi jo kolmas peräkkäinen nousu putkeen. Helppoa ei tule olemaan, mutta täydet mahdollisuudet on olemassa.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Vaihtuuko ne tosi hauskat pelaajien naamat myös tuon tyylin mukaiseksi?
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Junnuliigassa paikka auki

Pitäs saada pikaisesti yksi uusi joukkue liigaamme. Pelit pelataan maanantaisin, joten treenin saaneet junnut on nostettavissa tiistaina harkkapeleihin.

Liigan ID: 84715
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Tälle illalle Dynamo Laajalampi (ID: 74979) tartteis treenimatsivastustajaa. Paikalla ja säännöillä ei niinkään väliä. Ensimmäinen valitaan jos sellaista tulee?
 

Pub_Winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mä treenaan puolustusta, ajattelin tehdä uudesta valmenjasta hyökkäävän (nykyinen on puolustava). Onko järkeä vai ei? Olisiko neutraali kuitenkin parempi? Puolustajien taso kuitenkin nousee treenien myötä kokoajan, joten ei luulisi oman pään rupeavan vuotamaan nykyistä paljoa enempää. Treenattavat kun tulevat myyntikuntoon niin rupean panostamaan pelinrakennukseen. Teenkö enemmän maaleja jos valmentaja hyökkäävä tai neutraali?
 

Espen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Old time hockey like Eddie Shore
Junnuhaaste tarvitaan: 1090911
 

sixtus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Barcelona
Mä treenaan puolustusta, ajattelin tehdä uudesta valmenjasta hyökkäävän (nykyinen on puolustava). Onko järkeä vai ei? Olisiko neutraali kuitenkin parempi? Puolustajien taso kuitenkin nousee treenien myötä kokoajan, joten ei luulisi oman pään rupeavan vuotamaan nykyistä paljoa enempää. Treenattavat kun tulevat myyntikuntoon niin rupean panostamaan pelinrakennukseen. Teenkö enemmän maaleja jos valmentaja hyökkäävä tai neutraali?

Hyökkäävä valmentaja nostaa hyökkäysarvosanoja ja heikentää puolustusarvosanoja. Puolustava päinvastoin. Eli hyökkäävällä valmentajalla ainakin teoreettisella tasolla tulet tekemään enemmän maaleja nousseiden hyökkäysarvosanojen perusteella.
 

Jone29

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, sympatiat KalPalle
Neste Hernemäen kaudesta seiskadivarissa on muodostunut todellinen menestys. Ennen kauden alkua arvioin olevani puhtaasti materiaalien perusteella rankingissa noin sijoilla 5-6.

Alkukausi meni yli odotusten, mutta silti seitsemän pelin jälkeen sijoitus oli vasta viides, noin viisi pinnaa eroa kakkossijaan (maaliero oli sarjan paras jo silloin). Kauden puolivälissä sarjan kärkijoukkue muuttui botiksi ja muut alkoivat pelata uskomattomasti ristiin. Tuloksena tällä hetkellä se, että olen kakkosena ennen päätöskierrosta ja toiseksi viimeisenä oleva porukka on vastassa vikassa pelissä. Samalla kun sijan kolme joukkue kohtaa vieraissa jo nousunsa varmistaneen ykkösen. Nousu toteutunee siis noin 80-90 prosentin todennäköisyydellä.

Joku voisi arvioida, ettei joukkueeni vielä riitä kutoseen, mutta uskon, että sopivasti taktiikoita hämmentämällä ja viisaasti suunnitelemalla motsit ja picit ensi kaudella, olen kutosen keskikastissa.
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Joku voisi arvioida, ettei joukkueeni vielä riitä kutoseen, mutta uskon, että sopivasti taktiikoita hämmentämällä ja viisaasti suunnitelemalla motsit ja picit ensi kaudella, olen kutosen keskikastissa.

Samat sanat. Aiemmin tällä viikolla päätin, että laitan reservit viimeiselle kierrokselle, että parempi joukkue nousisi. Toisaalta itse olen parempi taktikko ja kilpailuviettini käskee minua kuitenkin yrittää voittaa. Mahdollisuudet nousuun on hyvät, joten taidan yrittää käyttää ne. Jos joten kuten pärjään kutosessa voin pitää itseäni kohtuu hyvänä taktikkona. Tässä joukkueeni, jos joku haluaa katsoa ja kommentoida: 1516722.

Rahaa vähän vajaa 2 miljoonaa. Pakki ainakin pitäisi hankkia. Samoin hyökkääjä ja inneri, mutta kun raha riittää vain yhteen jamppaan. Tai korkeintaan kahteen.

Kuitenkin pakit tällä hetkellä: loistava, erinomainen ja muutama hyvä, maalivahti hyvä... :D

Innereissäkin vain unohtumaton, loistava ja loistava, huonossa kunnossa parhaat.

Hyökkääjä hyvä (hyvä laituri, kelvollinen syöttö ja pr, mahtava erikoistilannemies (sekin paras, joten ei sekään osasto kunnossa)), kelvollinen (hyvä laituri, välttävä syöttö, erinomainen kestävyys ja hyvä kunto ja maaleja paukkuu hyvään tahtiin, ja seiskaan tarpeeksi hyvä, mutta kutosessa ei riitä millään).

Treenaan nyt ja ensi kauden laitureita, jonka jälkeen pr-treeniin. Laituritreenissä on ainakin se hyvä puoli, että voi käyttää montaa taktiikkaa.

Hankintalistalla ykköspakki ja ykköshyökki sisältäen erikoistilannemiehen. Saa nähdä, miten käy ensi kaudella, jos sinne kutoseen tosiaan noustaan.
 

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oma kausi vitosessa päättyi onnellisesti. Lohko oli todella tasainen ja nyt on vähintään nelospaikka turvattu, kolmoseksi olisi saumoja vielä mutta viimeinen peli kotona sarjakärkeä vastaan ja motsilla mennään tottakai. Mahdollista on päättää kausi voittoon ja kolmostilaan siis ja siitä muistaakseni jotain korvausta saa.

Hankintalistalla ykköspakki ja ykköshyökki sisältäen erikoistilannemiehen. Saa nähdä, miten käy ensi kaudella, jos sinne kutoseen tosiaan noustaan.

Mulla olisi jokunen ukko myynnissä. Laiturin paikalle olisi tarjolla Julián Moraga (61515888), uskomaton laituri jumalaisella erikoistilanteella ja pääpelitaidolla eikä älyttömällä liksalla. Tehnyt tällä kaudella 8 maalia sarjassa, eniten joukkueesta. Lisäksi myynnissä olisi titaanista mokea ja juuri 18-vuotta täyttänyttä hyvää pakkijunnua.
 

Jone29

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, sympatiat KalPalle
Samat sanat. Aiemmin tällä viikolla päätin, että laitan reservit viimeiselle kierrokselle, että parempi joukkue nousisi. Toisaalta itse olen parempi taktikko ja kilpailuviettini käskee minua kuitenkin yrittää voittaa. Mahdollisuudet nousuun on hyvät, joten taidan yrittää käyttää ne. Jos joten kuten pärjään kutosessa voin pitää itseäni kohtuu hyvänä taktikkona. Tässä joukkueeni, jos joku haluaa katsoa ja kommentoida: 1516722.

Rahaa vähän vajaa 2 miljoonaa. Pakki ainakin pitäisi hankkia. Samoin hyökkääjä ja inneri, mutta kun raha riittää vain yhteen jamppaan. Tai korkeintaan kahteen.

Kuitenkin pakit tällä hetkellä: loistava, erinomainen ja muutama hyvä, maalivahti hyvä... :D

Innereissäkin vain unohtumaton, loistava ja loistava, huonossa kunnossa parhaat.

Hyökkääjä hyvä (hyvä laituri, kelvollinen syöttö ja pr, mahtava erikoistilannemies (sekin paras, joten ei sekään osasto kunnossa)), kelvollinen (hyvä laituri, välttävä syöttö, erinomainen kestävyys ja hyvä kunto ja maaleja paukkuu hyvään tahtiin, ja seiskaan tarpeeksi hyvä, mutta kutosessa ei riitä millään).

Treenaan nyt ja ensi kauden laitureita, jonka jälkeen pr-treeniin. Laituritreenissä on ainakin se hyvä puoli, että voi käyttää montaa taktiikkaa.

Hankintalistalla ykköspakki ja ykköshyökki sisältäen erikoistilannemiehen. Saa nähdä, miten käy ensi kaudella, jos sinne kutoseen tosiaan noustaan.

Hivenen heppoiselle tuo teikäläisen rosteri näyttää kutosta ajatellen vielä, mutta kyllä itsekkin lähtisin varmasti kokeilemaan sarjaporrasta ylemmäksi.

Tekisin myös niin, että ostaisin reilulla miljoonalla sellaisen lähes kolmekymppisen keskikenttämiehen, joka tempaisee 6-7 tähteä pelissä. Itse asiassa tein juuri sellaisen ostoksen itse myös.

EDIT: Ja se unohtui vielä mainita, että stadion on aika pieni, semmoset 10 000 paikkaa lisää voisit rakentaa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös