Hattrick

  • 1 259 822
  • 10 201

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Onko kenelläkään tarvetta junnujen harkkamatsille?

Jos on niin FCV Akatemialle(853020)haastetta tulemaan. Matsi vaikka tänään. Ensimmäinen perille tullut haaste hyväksytään varmasti!
 

Bird

Jäsen
Suosikkijoukkue
Urheilullisesti avoimet sarjat
Pelikieltojen nollautuminen kaudenvaihteessa?

Mahtaako kellään olla tietoa, ovatko viime kaudella saadut pelikiellot vielä voimassa huomenna pelattavalla cupin avauskierroksella?

Omassa joukkueessani yksi tärkeä pelaaja sai viime kauden viimeisellä sarjakierroksella varoitustilinsä täyteen. Pelaajan perässä on edelleen punaisen kortin symboli, vaikka kauden pitäisi kai olla jo vaihtunut? Tämä asia olisi joka tapauksessa kiva tietää, etten turhaan yritä peluuttaa pelikiellossa olevaa ukkoa.
 

Pub_Winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mahtaako kellään olla tietoa, ovatko viime kaudella saadut pelikiellot vielä voimassa huomenna pelattavalla cupin avauskierroksella?

Varoituksien pitäisi nollautua kauden jälkeen. Itsellänikään ei ole vielä nollaantunut, ei taida koko päivitys vielä olla tehtynä!


Edelleenkään en pysty aloittaamaan junioriakatemiaa!! :)


Edit.

Nyt on varoitukset nollautuneet!


Junioriakatemiankin näemmä voi aloittaa kunhan ensin lopettaa rahallisen panostuksen lottoon! :) voi elämä sentään!

Ehdoituksia junnusarjoista otetaan vastaan mahdollisimman pian.
 
Viimeksi muokattu:

Rubicon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Junnuystävyydelle olisi tilausta heti. Tiimini id 1036046

Miehissä kaudelle tavoitteeksi nousu seiskaan, mikä näyttää tällä hetkellä mahdolliselta, joskaan ei helpolta. Tasaisia tiimejä löytyy tuosta kärkiporukasta.
 

cobra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManUtd
Neloseen tuli noustua. Palkkoja tiimi syö vain 140k joten saa noususta olla todella tyytyväinen. Nelosessa tulee kyllä sitten jo varmasti aika kylmää kyytiä, joten katsellaan cup ensin alta pois ja sitten laitetaan pelaajat myyntiin jos näyttää aivan toivottomalta sarjassa. FC ile (74133) toivottaa kaikille onnea ja menestystä seuraavaan kauteen.
 

Pulustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lestaporot, Jussin tussit
AC Joukkue (1060797), VI.127

Tuollaisella joukkueella pelaan kutosdivaria. Aloitin hatun kaudella 30, ja siitä lähtien olen pelannut sitä. Joukkueeni menestyi heikosti viime kaudella, tuloksena kuudes sija, toisaalta viides sija oli käden ulottuvilla, mutta tyrin sen kaiken päätteeksi.

Historiaa:

Kaudella 30 pelasin VIII:ssä ja olin kolmas sarjassa.
Kaudella 31 pelasin VIII:ssä ja voitin sarjani ja nousin VII:hn.
Kaudella 32 pelasin VII:ssä ja olin kolmas, nousu jäi viiden pisteen päähän.
Kaudella 33 pelasin VII:ssä ja olin toinen, joten nousin VI:hn.
Kaudella 34 pelasin VI:ssä, sarjassa joka oli Suomen TOP-10:ssä. Minulla ei ollut mitään sanottavaa siellä, kun joukkueeni oli täynnä erinomainen-loistava pelaajia, puolustuksessa vielä huonompia. Tipuin seiskaan.
Kaudella 35 pelasin VII:ssä, joukkueeni oli sinne ylivertainen. Olin kumminkin toinen ja nousin täten VI divisioonaan.
Kaudella 36 pelasin VI:ssä, ja olin siis kuudes. Tippuminen ei ollut vaarana.
Kaudella 37 pelaan VI:ssä, aion taistella viiden parhaan joukkoon pääsemisestä.

Joukkue

Maalivahdit:
27v hyvä maalivahti

- Heikko maalivahtiosasto, tuonne tulee jokin vahvistus, kun aloitan puolustustreenin ja treenaan sille puolustusta.

Puolustajat:
32v mahtava puolustaja, kelvollinen laituri [nopea]
20v mahtava puolustaja, välttävä pr, syöttö heikko, joka tulee vielä nousemaan.
34v erinomainen puolustaja, välttävä pr

- Surkea puolustus, tosin ei tuo niin paljon haittaisi jos maalivahti olisi n. viisi tasoa parempi. No, kauden päästä starttaava puolustustreeni auttaa asiaa. Tuo 20v pelaaja jää treeniin, koska en jaksa myydäkään häntä. Loput pakit ovat aikamoista kuraa, tai no yksi kova CA-puolustaja, alkuperäispelaaja.

Innerit:

24v unohtumaton pr, kehno syöttö [arvaamaton]
24v armoitettu pr, välttävä syöttö
23v armoitettu pr, kelvollinen puolustus [nopea]
22v häikäisevä pr, heikko syöttö, hyvä maalinteko [nopea]

- Keskikenttä ihan hyvä. Syöttötreeni käynnissä, joten ne taidot nousevat ja sitten myyn tuon 24v armoitetun pelinrakentajan, ja syöttö saisi olla silloin mahdollisimman korkea. Loput kolme jäävät sitten pelaavaan kokoonpanoon. Pelaajat ovat niin vanhoja, koska minulla oli vähän rahaa ostaa treenattavia, joten oli ostettava 20 vuotiaita.

Laiturit:
27v mahtava laituri, erinomainen pr, hyvä syöttö, välttävä laituri (THE LEGEND)
30v hyvä laituri, loistava pr (hyvä/kelpo valmentaja)
22v hyvä laituri, hyvä pr, välttävä syöttö, välttävä puolustus [Tekninen]

- Mielenkiintoiset laiturit. Legenda Atso Myllyselkä joka on alkuperäispelaaja, ikivanha valmentajani ja sitten tuo orastava Atso. Laituritaso on ihan ok, vaan tuon wanhuksen tilalle pitäisi hommata joku. Tästä 22v pelaajasta+tuosta 22v pelinrakentajasta koitan saada jotain multitalentteja...

Hyökkääjät:
22v häikäisevä maalinteko, välttävä syöttö, välttävä laituri
20v loistava maalinteko, kurja syöttö, tuhoisa laituri
31v erinomainen maalinteko, kelvollinen syöttö, kelvollinen laituri [Pääpeli]

- Hyökkäys on huomattavasti parempi kuin viime vuonna, vaikkakin tuo 20v kaveri on turhan heikkotasoinen toiseksi kärjeksi hyökkäys keskeltä taktiikkaan, eli ehkä tulevaisuudessa, kun syöttö on korkealla häntä voisi peluuttaa. Häikäisevä hyökki nyt on suurin ostokseni, 2.5 milliä. Tuo papparainen on vaihtomiehenä, hyvät avut ja pääpeli erikoisuus tuovat hänelle plussaa.

Eli syöttötreeni päällä, sitten lihoiksi yksi inneri ja puolustustreenin aloitus.
 

Opatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, BVB, NHL, Snooker
Erinäisten vaiheiden jälkeen olen nyt aloittamassa mielenkiintoista projektia, joka oikeastaan alkoi jo viime kauden puolivälissä. Tässä on tullut pudottauduttua IX-divariin ja tarkoituksena on testata kuinka korkealle täältä pääsee pelkkien omien junnujen voimalla.

Viime kauden alkupuolella tein joukkueessa jo jonkin aikaa olleesta maalivahdista valmentajan, joka on erinomainen valmentaja hyvällä johtajuudella. Samaan aikaan rupesin nostamaan junnuja erinomaisesta junnulotosta. Nyt olen sitten näitä kavereita treenaillut ja potkinut kaikki muut jampat joukkueesta pihalle. Kauteen lähdetään siis 12 oman junnun voimalla, jos ensi lauantain nosto otetaan mukaan.


Tämän hetken joukkue näyttää tältä:

Maalivahti:
20v, hyvä maalivahti

Puolustajat:
18v, hyvä puolustus, välttävä pelinrakennus
17v, välttävä puolustus, välttävä laituri, heikko syöttö

KK-pelaaja:
18v, kelvollinen pelinrakennus, heikko syöttö

Laiturit:
17v, hyvä laituri, välttävä syöttö, välttävä pelinrakennus
18v, hyvä laituri, välttävä syöttö
17v, kelvollinen laituri, heikko syöttö
20v, kelvollinen laituri, heikko syöttö
17v, välttävä laituri, välttävä syöttö

Hyökkääjät:
19v, välttävä maalinteko, hyvä syöttö, välttävä laituri
19v, hyvä maalinteko, kelvollinen syöttö, heikko laituri


Ihan suht tyytyväinen olen joukkueeseen, kun ajattelee, että tässä on 11 peräkkäistä junnuloton nostoa. Toki on laituruutta ja syöttöä tullut vähän treenattua, kun ei tuolta junnulotosta tunnu muita kuin laitureita tulevan.

Mutta mielenkiinnolla tosiaan odotan jo kautta, vaikka tässä IX-divarin lohkossa ei nyt näytä olevan kuin botteja vastassa. Ehkä tällä joukkueella juuri botteja pystyy päihittämään. Yritän päivitellä tilannetta, kun tässä kausi etenee.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Erinäisten vaiheiden jälkeen olen nyt aloittamassa mielenkiintoista projektia, joka oikeastaan alkoi jo viime kauden puolivälissä. Tässä on tullut pudottauduttua IX-divariin ja tarkoituksena on testata kuinka korkealle täältä pääsee pelkkien omien junnujen voimalla.

Viime kauden alkupuolella tein joukkueessa jo jonkin aikaa olleesta maalivahdista valmentajan, joka on erinomainen valmentaja hyvällä johtajuudella. Samaan aikaan rupesin nostamaan junnuja erinomaisesta junnulotosta. Nyt olen sitten näitä kavereita treenaillut ja potkinut kaikki muut jampat joukkueesta pihalle. Kauteen lähdetään siis 12 oman junnun voimalla, jos ensi lauantain nosto otetaan mukaan.


Ihan suht tyytyväinen olen joukkueeseen, kun ajattelee, että tässä on 11 peräkkäistä junnuloton nostoa. Toki on laituruutta ja syöttöä tullut vähän treenattua, kun ei tuolta junnulotosta tunnu muita kuin laitureita tulevan.

Mielenkiintoinen projekti odotanki sitten tuloksiasi. Itse olen myös ajatellut hiukan vastaavaa eli, kun rahaa löytyy sukan varresta tarpeeksi, ostan joukkueesseeni kaikki vanhat ulkomaille kertynyt suhteellisen kovat pelimannini takaisin ja myyn ulkopuoliset pois.
 

sixtus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Barcelona
Ihan suht tyytyväinen olen joukkueeseen, kun ajattelee, että tässä on 11 peräkkäistä junnuloton nostoa. Toki on laituruutta ja syöttöä tullut vähän treenattua, kun ei tuolta junnulotosta tunnu muita kuin laitureita tulevan.


Siis mitä vittua? Tossa sun edelliset 11 junnunostoa, huhheijaa!

Itse olen nähnyt omasta junnulotosta nostetun kelvollisen tai paremman päätaidon omaavan pelaajan joskus 3 kautta sitten. 17-19v. välttäviähän tuolta tuntuu enää näköjään olevan mahdollista nostaa.
 

Jyrla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves.
E

Viime kauden alkupuolella... Samaan aikaan rupesin nostamaan junnuja erinomaisesta junnulotosta. Nyt olen sitten näitä kavereita treenaillut ja potkinut kaikki muut jampat joukkueesta pihalle. Kauteen lähdetään siis 12 oman junnun voimalla, jos ensi lauantain nosto otetaan mukaan.


Tämän hetken joukkue näyttää tältä:

Maalivahti:
20v, hyvä maalivahti

Puolustajat:
18v, hyvä puolustus, välttävä pelinrakennus
17v, välttävä puolustus, välttävä laituri, heikko syöttö

KK-pelaaja:
18v, kelvollinen pelinrakennus, heikko syöttö

Laiturit:
17v, hyvä laituri, välttävä syöttö, välttävä pelinrakennus
18v, hyvä laituri, välttävä syöttö
17v, kelvollinen laituri, heikko syöttö
20v, kelvollinen laituri, heikko syöttö
17v, välttävä laituri, välttävä syöttö

Hyökkääjät:
19v, välttävä maalinteko, hyvä syöttö, välttävä laituri
19v, hyvä maalinteko, kelvollinen syöttö, heikko laituri


Ihan suht tyytyväinen olen joukkueeseen, kun ajattelee, että tässä on 11 peräkkäistä junnuloton nostoa. Toki on laituruutta ja syöttöä tullut vähän treenattua, kun ei tuolta junnulotosta tunnu muita kuin laitureita tulevan.

Mutta mielenkiinnolla tosiaan odotan jo kautta, vaikka tässä IX-divarin lohkossa ei nyt näytä olevan kuin botteja vastassa. Ehkä tällä joukkueella juuri botteja pystyy päihittämään. Yritän päivitellä tilannetta, kun tässä kausi etenee.

Vaikuttavat nostot. Voisitko laittaa vaikka team-id:n näkyviin niin voisi tarkemmin ihmetellä joukkuettasi?
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Kauteen lähdetään siis 12 oman junnun voimalla, jos ensi lauantain nosto otetaan mukaan.


Tämän hetken joukkue näyttää tältä:

Millähän taktiikalla meinaat lähteä kauteen? Näyttää meinaan pelaajalistasi sen verran hassulta, että tossa saa hieman kyllä miettiä tuota taktiikkaa.
 

Opatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, BVB, NHL, Snooker
Siis mitä vittua? Tossa sun edelliset 11 junnunostoa, huhheijaa!

No laitureita olen kyllä tosiaan treenannut ylöspäin, mutta muut kaverit ovat nousseet päätaidoiltaan tuollaisina. Laiturit olivat noustuaan 2xkelvollinen, välttävä ja 2xheikko. Syöttökin taisi nousta muutamalla kaverilla. Yhtään kaveria ei ole aikomus potkia pihalle, vaan kaikki olisi tarkoitus treenata ajan myötä edes myyntikuntoon, jos ei pelaavaan joukkueeseen mahdu.

Ja joukkuehan oli KelPS (787290). Rahaakin olisi tilillä 30 miljoonaa. Tiedä sitten mitä sillä tekisi, kun ei tässä rahaakaan tarvitse. Paitsi sitten kun uutta valmentajaa alkaa hommaamaan joskus kausien päästä.

Ihan mukavalta kyllä tuntuu aloittaa tämmöinen hieman erilainen säätäminen, kun tuo normipelailu alkoi vähän jo puuduttamaan. Vielä kun saisi puolustukseen ja keskikentälle vähän vahvistusta, niin voisi jo kasissakin sitten tapella vähän korkeammista sijoista. Olettaen tietysti, että nämä botit hoituvat tällä kaudella ;)
 

Opatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, BVB, NHL, Snooker
Millähän taktiikalla meinaat lähteä kauteen? Näyttää meinaan pelaajalistasi sen verran hassulta, että tossa saa hieman kyllä miettiä tuota taktiikkaa.

Todennäköisesti pakit keskuspuolustukseen ja hyökit myös keskelle ilman nuolia. Keskikentälle menee vissiin tuon varsinaisen kk-pelaajan kaveriksi tuo 17v hyvä laituri, kun omaa ainoana edes jonkinmoisen pr-taidon. Laidoille sitten hyvä ja kelvollinen laituri. Jäljellä jää sitten nuo kaksi laituria, jotka voisivat laitapakkeina mennä, jos meinaan vielä laituruutta treenata viikon pari, kun ei muille paikoille oikein ole vielä porukkaa kertynyt.

Asioita voi vielä muuttaa lauantain nosto, mutta todennäköisesti kuitenkin 4-4-2:lla mennään, kun nuo muiden kokoonpanojen kokemukset ovat tippuneet kehnoiksi. Ei parane antaa boteillekaan tasoitusta niiden takia.
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Eipä taida vieläkään tuo hattu toimia näissä kauden eka peleissä. HT-Live ainakin ihan pimeänä. Tosin eihän tässä ole vasta kun 3 minuuttia ensimmäisestä puoliajasta pelattu...
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Hallitsin keskikenttää ekan puoliajan jälkeen cup-matsissa 91%. Tästä tuli mieleen, että onko joku saanut joskus kk-hallintansa 100%:iin tai lähelle sitä?
 

Janda

Jäsen
Hallitsin keskikenttää ekan puoliajan jälkeen cup-matsissa 91%. Tästä tuli mieleen, että onko joku saanut joskus kk-hallintansa 100%:iin tai lähelle sitä?
Täyttä 100%:a ei ole näkynyt mutta suhteellisen lähelle ollaan päästy 97%:n hallinnalla. Kauden ensimmäinen puoliaika sujui odotetusti maalintekoharjoitusten muodossa.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Jihaa. Cup-ottelu on päättynyt ja selvänä voittajana poistuin areenalta. Paikkoja olisi ollut seitsemäänkin maalin, mutta ottelu ratkesi vasta vikalla vartilla. Juuri seiska divariin nousseena oli ilo voittaa, juuri kutoseen noussut tiimi.

Ja pakolliset arvostelutiedot

Konnasuon Konnat
Pelaajien arvostelu ja joukkueen kokoonpano
Joukkueen asenne Normaali
Taktiikka Normaali
Taktiikkataito (ei taktiikkaa)

Epäsuorat vapaapotkut
Puolustus heikko
(erittäin matala)
Hyökkäys välttävä
(matala)

Keskikenttä hyvä
(erittäin matala)
Oikea puolustus kehno
(erittäin matala)
Keskuspuolustus kehno
(erittäin korkea)
Vasen puolustus kurja
(korkea)
Oikea hyökkäys hyvä
(matala)
Keskushyökkäys erinomainen
(matala)
Vasen hyökkäys heikko
(erittäin korkea)

Mitä luulette kokeneemmat hatun pelaajat pärjääkö noilla arvosanoilla sitten kutosessa, kun en ole suuremmin vielä tutustunut.
 

mackeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
täysin epäoikeudenmukaiset munkkimaalit
. Juuri seiska divariin nousseena oli ilo voittaa, juuri kutoseen noussut tiimi.

No niin oli =) Joskin peli oli tasainen ja päättyi 1-0, mut jatkopaikka heltis jokatapauksessa.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Cupissa mentiin niukasti jatkoon 2-1 vierasvoitolla. Ottelun erikoisuus: Jussi Melto (150752280), unohtumaton puolustaja, hyvä kunto ja erinomainen kestävyys, 2,5 tähteä ja raportin kommentti: Jussi Melto oli kuitenkin pettymys. Raportti laittaa syytä kuumuuden piikkiin..Huh huh, vaikka kuuma oli niin ei oikein mene jakeluun.
Kuitenkin arvostelu puolustuksesta oli:
Oikea puolustus: mahtava (korkea), Keskuspuolustus: häikäisevä (korkea), Vasen puolustus: mahtava (matala).
Melto pelasi juuri keskuspuolustajana. Pieni ristiriita?
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Mitä luulette kokeneemmat hatun pelaajat pärjääkö noilla arvosanoilla sitten kutosessa, kun en ole suuremmin vielä tutustunut.
Noilla puolustusarvosanoilla ei paljoa juhlita, eli sitä pitää seuraavaksi parannella. Keskikentällä ja hyökkäyksissä sulla on ihan hyvin pullat uunissa. Pelinrakentajat ja hyökit vaikauttavat todella päteviltä.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Muu maailma (1055092) ja sen hyökkäystä lukuun ottamatta tyhjäksi pumpattu rosteri kaipaa ensi viikolle harjoitusvastustajaa, kun tiputtiin jo cupista. Kiitos.

18 miljoonaa tilillä ja muutama hyökkääjä ja muu joukkue roskaa. Nyt rakennellaan joukkuetta huolella. Tämä ja ensi kausi vielä maalintekoa ja sitten siirrytään laiturihommiin ja siitä sitten keskikenttämiesten kautta puolustukseen.

Voi olla, että maalivahdin joutuu ihan puhtaasti ostamaan. Sen myötä haetaan vahvasti nousua kohti vitosta, mutta hetki pyöritään seiskassa.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Täyttä 100%:a ei ole näkynyt mutta suhteellisen lähelle ollaan päästy 97%:n hallinnalla. Kauden ensimmäinen puoliaika sujui odotetusti maalintekoharjoitusten muodossa.


Olen nähnyt 99% hallinnankin joskus, mutta 100% taitaa olla mahdoton saada.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös