Hattrick HOT-cup II

  • 8 252
  • 167

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
Onks toi nyt nimenomaan niin, että kotijoukkue mainittu ensin otteluohjelmassa? Vai onko mitään väliä pelataanko kotona vai vieraissa?

EDIT: ja huhhuh, johan onnistuit koukou arpomaan oikean kuolemanlohkon (lohko 3) Yks jengi vitosesta ja loput kutosesta. Luonnollisesti mun rupusakki mukana.
 
Viimeksi muokattu:

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
tilliliha kirjoitti:
Onks toi nyt nimenomaan niin, että kotijoukkue mainittu ensin otteluohjelmassa? Vai onko mitään väliä pelataanko kotona vai vieraissa?

EDIT: ja huhhuh, johan onnistuit koukou arpomaan oikean kuolemanlohkon (lohko 3) Yks jengi vitosesta ja loput kutosesta. Luonnollisesti mun rupusakki mukana.
1. Kotijoukkue on siis ensin mainittuna. 2. Periaatteessa on väliä, kotona keskikenttä tuppaa olemaan pari alatasoa parempi.

Ja edittiin legendaarinen lausahdus sopii tähän hyvin vastaukseksi; Elämä on.
Käyhän noin välillä champions leaguessakin, että yksi on kuolemanlohko.. =)

edit. Näissä ei liikaa kannata sarjatasoon tuijottaa, koska useinhan joukkueet panostaa ykkösporukkaan ja kakkoskentät on samaa "kakkaa" kaikilla. Tietysti se nyt jotain kertoo, mutta ei vielä kannata luovutta...
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Team Gleb haastettu. Jkl United on ylivertainen ykkönen tässä lohkossa, me muut sitten kähistään lopuista sijoista. Oma lohko sarjan VI-divarissa on aika hankala, ei ole muuta tapeltavaa kuin se jääkö lohkossa viimeiseksi vai sitä edelliseksi. Jospa tämä kautta maailman maineikas Cup toisi pientä lohtua, pääsisi vaikka jatkoon.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
koukou kirjoitti:
Ja nimenomaan EI cup-säännöillä, koska on sarjamuotoinen tapahtuma niin tasapelejäkin saa/voi tulla.

Mutta jatkopelithän sitten pelataan luonnollisesti Cup-säännöillä. Alkulohkot tavallisilla, jatkopelit cupin säännöillä.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
E kirjoitti:
Mutta jatkopelithän sitten pelataan luonnollisesti Cup-säännöillä. Alkulohkot tavallisilla, jatkopelit cupin säännöillä.
Juurikin näin..

Itselläni on tarkoitus parantaa viime turneen sijoitusta. Joukkue on saanut hieman laajuutta lisää ja hyökkäys on parantunut reilusti treenin takia. Todellisia vahvistuksia ei vielä olla saatu, ja vaikka olisikin niin tuskin pelaisivat tässä. Tavoitteena Viilalla on päästä ensimmäiseltä playoff-kierrokselta jatkoon.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
faaip de oiad kirjoitti:
Team Gleb haastettu. Jkl United on ylivertainen ykkönen tässä lohkossa, me muut sitten kähistään lopuista sijoista. Oma lohko sarjan VI-divarissa on aika hankala, ei ole muuta tapeltavaa kuin se jääkö lohkossa viimeiseksi vai sitä edelliseksi. Jospa tämä kautta maailman maineikas Cup toisi pientä lohtua, pääsisi vaikka jatkoon.

Haaste on otettu vastaan.
Jkl United tosiaan näyttää aivan ylivoimaiselta tähän lohkoon. Team Gleb lähtee luonnollisesti ennakkoon heikoimmista asemista kun muut ovat ylempien divisioonien porukkoita, mutta ei eivät nuo Laivasiivoojat ja Tykkiukot onneksi aivan mahdottomilta näytä. Omat reservit on kyllä niin onnettomat että jos meinaa uneksia pärjäämisestä niin ykkösjoukkueen pelaajia joutuu käyttämään apuna.
 

Van der Teemu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Mavericks, Manchester United, Klubi
Poskiparran haaste hyväksytty. Eipä tullut tosiaan mikään helpoin mahdollinen lohko tuo 3 lohko. Yks vitosen jengi ja loput kutosesta.

Innolla silti odotan cupin alkua, näitä pelejä on aina hauskempi seurata kuin ihan normaaleja harjoituspelejä.
 

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
faaip de oiad kirjoitti:
Team Gleb haastettu. Jkl United on ylivertainen ykkönen tässä lohkossa, me muut sitten kähistään lopuista sijoista. Oma lohko sarjan VI-divarissa on aika hankala, ei ole muuta tapeltavaa kuin se jääkö lohkossa viimeiseksi vai sitä edelliseksi. Jospa tämä kautta maailman maineikas Cup toisi pientä lohtua, pääsisi vaikka jatkoon.

Jaahans, paineita aletaan kasaamaan näjemmä meidän lohkossa kovasti tännepäin. Ei tuo nyt ole ihan suoraan sarjatasosta kiinni kuka tästä jatkaa eteenpäin ja kuka ei. Mielenkiintoisia matseja joka tapauksessa siis tiedossa. Onnea kaikille cuppiin!

Niin ja FC Laivasiivoojille lähti haaste...
 

Malone#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Wolverhampton Wolves
Lohko 4

Neloslohko näyttäis etukäteen tosi tasaiselta, tosin peluuttaako managerit ykkös- vai kakkosjengiä näissä cupin peleissä ratkaisee aika paljon. Kutosdivarin porukoita näyttäis olevan muut ja Bullieskin vaan käymässä haistelemassa vitosen ilmapiiriä.

FC Bulliesin pelit etukäteen aateltuna menee täysin reenin mukaan. Kakkosjengillä lähetään taisteleen jatkoon pääsystä.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Group 8
1. Rajatorppa FC (VII)
2. Toivakan Pallo (VI)
3. FC_Butchers (VII)
4. FC Polviromut (VI)

Kasista nostaisin Toivakan Pallon ennakkosuosikiksi, mutta toisesta jatkopaikasta voikin tulla kova kamppailu, riippuen peluutuksista. Kohtuulliset mahdollisuudet jatkoon tästä lohkosta pitäisi olla, mikäli vaan joukkue pääsee eroon loukkaantumiskierteestä.

Ja FC Polviromuille on haaste toimitettu.
 

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
FC Hunajapojat on haastettu. Töölö-05 lähtee altavastaajana ainoana Seiskan joukkueena lohkossaan. Katsotaan, millaista sekasortoa saan aikaan. Mikäli sijoitus lohkossa on joku muu kuin viimeinen, niin tyytyväinen täytyy olla.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Joo mulla on nyt kuitenkin semmoinen tilanne, että olen sopinut ensi viikolle jo ystävyysottelun, koska kuvittelin tämän cupin alkavan vasta viikon päästä.
Elikkä tuleeko minulle nyt luovutus tappio?

T: jalkapallon ihme maa
 

MoonMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Red Wings
No onhan tää 3. lohko ny ehkä jopa kovin, kyl FC Poskiparta saa venyä päästäkseen jatkokierroksille......Tosin luovuteta ei missään vaiheessa!
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Mr. Smith kirjoitti:
Group 8
1. Rajatorppa FC (VII)
2. Toivakan Pallo (VI)
3. FC_Butchers (VII)
4. FC Polviromut (VI)

Kasista nostaisin Toivakan Pallon ennakkosuosikiksi, mutta toisesta jatkopaikasta voikin tulla kova kamppailu, riippuen peluutuksista. Kohtuulliset mahdollisuudet jatkoon tästä lohkosta pitäisi olla, mikäli vaan joukkue pääsee eroon loukkaantumiskierteestä.

Ja FC Polviromuille on haaste toimitettu.

Hittovie, luulin tyrineeni mutta ei sittenkään. Tiistaina sit kovat pelit käyntiin.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
repe_joke kirjoitti:
Joo mulla on nyt kuitenkin semmoinen tilanne, että olen sopinut ensi viikolle jo ystävyysottelun, koska kuvittelin tämän cupin alkavan vasta viikon päästä.
Elikkä tuleeko minulle nyt luovutus tappio?

T: jalkapallon ihme maa
Jos joku tietää miten cupmanager reagoi tuohon jos on sopinut jonkun toisen kanssa pelin, niin kertokaa?
Luovutustappio varmaan, koska kuitenkin jo maanantaina vai tiistaina ennen tämän viikon harjotuspelejä kerroin tästä siirrosta.
Eli Siperia Polar Bears on kolme pistettä jo ansainnut.

EDIT. Sinne pystyi näköjään manuaalisesti lisäämään lopputuloksen, eli Jalkapallon ihme maa - Siperia Polar Bears 0-3
 
Viimeksi muokattu:

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Jusu7 kirjoitti:
Jaahans, paineita aletaan kasaamaan näjemmä meidän lohkossa kovasti tännepäin. Ei tuo nyt ole ihan suoraan sarjatasosta kiinni kuka tästä jatkaa eteenpäin ja kuka ei. Mielenkiintoisia matseja joka tapauksessa siis tiedossa. Onnea kaikille cuppiin!

Kun rostereita katsotaan niin ollaanhan me selkeästi heikompia. Mutta mikäpä sen miellyttävämpää olisi jos ottelun jälkeen Jusu7 olisi kuin Jose Mourinho silmät seisoen puolittain shokissa toistelemassa "better team lost..."
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Jään saman tien koko cupista pois. Ei ole mitään pointtia lähteä yhden luovutustappion jälkeen enää pelaamaan.
Cuppi oli minun osaltani lyhyt, eikä ollut edes hauskaa.
 

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
faaip de oiad kirjoitti:
Kun rostereita katsotaan niin ollaanhan me selkeästi heikompia. Mutta mikäpä sen miellyttävämpää olisi jos ottelun jälkeen Jusu7 olisi kuin Jose Mourinho silmät seisoen puolittain shokissa toistelemassa "better team lost..."

No joo sarjataso on täällä vähän korkeampi mutta ei tuo minun kakkosmiehistö kuitenkaan ole mikään ihmeellinen. Siellä kuitenkin pelaavat heikompikuntoiset reserviukot ja takarivin treenattavat.
Pelataan nämä pelit ensin ennenkuin laitetaan järjestyksiä sen kummemmin.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
repe_joke kirjoitti:
Jään saman tien koko cupista pois. Ei ole mitään pointtia lähteä yhden luovutustappion jälkeen enää pelaamaan.
Cuppi oli minun osaltani lyhyt, eikä ollut edes hauskaa.
Lohko 7
1. jalkapallon ihme maa
2. Siperia Polar Bears
3. Kiljuhanhet
4. Churchmoor

Näillä mennään, muutoksia lohkoon ei tule, kun kerkesin tuon lopputuloksen jo lyömään cupmanageriin, elikkä lohkon 7 muut joukkueet joutuvat hakemaan itselleen muualta vastuksen sille pelipäivälle kun jalkapallon ihme maa olisi tullut vastaan.

ps. Toivomus muille mukana vielä oleville, että älkää heittäkö ensi tiistaina hanskoja tiskiin jos satutte häviämään ekan pelinne.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Ainakin itselläni on tähän cupiin osallistumisen suurin motiivi se, ettei tarvitse jatkuvasti huolehtia siitä, saako sitä harkkapelivastustajaa vai ei. On rauhallisempi olo, kun tietää seuraavan harkkapelivastustajan n viikolle eteenpäin. Kuitenkaan noilla peleillä ei ole mitään merkitystä joukkueelle. Sen vuoksi ihmettelen suuresti sitä, miksi joku haluaisi tällaisen cupin jättää kesken tai muuten vaan vetäytyä leikistä. Joten nyt jokainen osallistuja vaan ryhtiä tähän touhuun. Niih.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
kyynaama kirjoitti:
Fc Banaanipotku näköjään sopinut harkkapelin jonkun muun kanssa...
Loistavaa.. Luzers sai siis helpot pisteet ja joutuu etsimään ensi viikolle vastuksen muualta.
Mukava tosiaan yrittää organisoida netissä tällaisia kun yksi toisensa jälkeen tipahtelee pois.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
koukou kirjoitti:
Loistavaa.. Luzers sai siis helpot pisteet ja joutuu etsimään ensi viikolle vastuksen muualta.
Mukava tosiaan yrittää organisoida netissä tällaisia kun yksi toisensa jälkeen tipahtelee pois.

Pakko kyllä ihmetellä porukan toimintaa tän cupin suhteen. Ensin ollaan innolla tulossa mukaan ja sitten haistatetaan vitut, kun cuppi on käsillä. Ja varasijoilla olisi ollut innokkaita, kun vaan olisi jotkut nostaneet kätensä pystyyn ajoissa.

Kiitokset niille, jotka jaksavat näitä kumminkin järjestää, tulee ainakin omalta osalta lisää mielenkiintoa harkkamatseihin.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Mr. Smith kirjoitti:
Pakko kyllä ihmetellä porukan toimintaa tän cupin suhteen. Ensin ollaan innolla tulossa mukaan ja sitten haistatetaan vitut, kun cuppi on käsillä. Ja varasijoilla olisi ollut innokkaita, kun vaan olisi jotkut nostaneet kätensä pystyyn ajoissa.

Kiitokset niille, jotka jaksavat näitä kumminkin järjestää, tulee ainakin omalta osalta lisää mielenkiintoa harkkamatseihin.

Ilmoittaminen on toiminu päin persettä, se ainakin minun osaltani johti siihen, että olin sopinut toisen pelin jo ensi viikolle.
Tähän ketjuun ilmoittaminen on lähes sama kun ei ilmottaisi ollenkaan. Yksityisviestillä olisi tullu ainakin perille.
Ja muutenkin, jos ilmoitus on tehty maanantai tai tiistaina, niin kovin tiukalla aikataululla kuvitellaan saavan kaikki kiinni. Itse sovin keskiviikkona ystävyysottelun, kun olin silloin vielä siinä uskossa, että cup alkaa vasta viikon päästä.
Minun osaltani oli siis selvää ennen ohjelman generoimista, että en pysty pelaamaan ensi viikolla cupin peliä. Mutta samapa tuo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös