Hartwall Arena

  • 1 036 224
  • 3 034

spede1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Iltasanomista sen verran, että asialliset Jokereita puolustavat kommenttini nimimerkillä "jokeri1967" ei ole mennyt ikinä läpi. Siitä voi päätellä lehden uskottavuudesta.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli koko halli? Nehän omistaa sen 100%:sti. Harkimohan sanoi päästessään eroon siitä, että ei siitä kannattavaa bisnestä saa. Vaikea uskoa, että kukaan ajan tasalla oleva taho olisi Areenasta kiinnostunut.
Ei Hjallis ole voinut näin sanoa. Cobol on mulle täällä todistanut, että se halli on ainakin 100 miljoonan euron arvoinen. :)
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Rotenberg-rahoitus loppuisi huhujen mukaan joko ensi tai seuraavaan kauteen. Tästä rahoituksesta sovittiin aikanaan osana ns. kokonaispakettia. Tällöin Hjallis joutuisi osallistumaan tappioiden kattamiseen. Tähän asti hänen ei sitä ole tarvinnut tehdä koska sopimus.

Itse en usko hetkeäkään, että Salonoja ja Hjallis mahtuisivat samaan seuraan isoina omistajina. En sekuntiakaan.

IL:n Jalosen jutussa jossa Hjallista haastatellaan on mielenkiintoinen kohta:

Jokerien vähemmistöosakkaat ovat sitoutuneet vähintään kolmeksi vuodeksi kuittaamaan kaikki Jokerien taloudelliset tappiot.

Sen perusteella olen entistä enemmän sitä mieltä, että Rotta lähtee Jokereista heti kun velvoite on täytetty. Sen jälkeen syntyy tilanne, jossa on luultavasti löydetty uusi Arenan ostaja ja Jokerien tappioiden maksaja. Riippuu kaiketi Venäjä-pakotteista onko esim suomalaisilla isolla firmoilla halua lähteä mukaan. Aika näyttää.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Ei Hjallis ole voinut näin sanoa. Cobol on mulle täällä todistanut, että se halli on ainakin 100 miljoonan euron arvoinen. :)

Jotain tuohon suuntaan muistan todellakin kirjoittaneeni. Harvoinkos sitä on väärässä jos ja kun olen 100 miljoonaa hallissa nähnyt.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
IL:n Jalosen jutussa jossa Hjallista haastatellaan on mielenkiintoinen kohta:

Jokerien vähemmistöosakkaat ovat sitoutuneet vähintään kolmeksi vuodeksi kuittaamaan kaikki Jokerien taloudelliset tappiot.

Sen perusteella olen entistä enemmän sitä mieltä, että Rotta lähtee Jokereista heti kun velvoite on täytetty. .

Maikkarillahan tuo sanoi, että tulevaisuuden rahoituskuviotkin sovittu. Voi olla joku ihan muu taho kuin RR, tai sitten ei. Jos leikitään ajatuksella, että rahoitus tulee muualta, niin tuo jättää Rotenbergin aika vittumaiseenkin rakoon. Hänellä on turskaa tuottava halli, jonka päävuokralainen ei enää pyörikään välttämättä samoilla rahoilla ja tulevaisuudenvisioilla hallibisneksen kanssa. Hallista tuleva turska jää, vaikka Jokereihin ei tarvitsisi laittaa mitään. En ihmettelisi, jos ei mahdollista saada molempien päätäntävaltaa itselleen, että haluaisi hallista eroon. Se sitten eri asia ketä kiinnostaisi ostaa pelkkä halli, jos/kun Jokereita ei saada samaan pakettiin.

Jos Harkimo vetää natsilinjaa Jokereiden asioista päätettäessä, eikä RR saa ideoitaan läpi, ja herrojen välit olisivat oikeasti tulehtuneet, niin voisi selittää myös jonkun pikkumaisen maalilaulujekun, joka kyllä enemmän kuulostaa koulupojan tekoselta, kun koulutetun miljardöörin.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Samaa mieltä @Mike joskin itse pidän selvänä, että Rotenberg ei kauan Jokereissa jatka. Antoihan hän itsekin haastattelun jossa totesi, että Jokerien KHL taival ei välttämättä ikuista tms ole. Enkä tule koskaan uskomaan, että Roman hoitelee tappioita omilla rahoillaan vaan kuten olen kirjoittanut, rahat tulevat alkuperäiseltä Jokerien 49 % + Arenan ostajaryhmältä. Miten sumplivat ne, ihan sama, mutta bisnesidea oli päästä Suomen, Pohjoismaiden ja Euroopan markkinoilla ja saada samalla hyödynnettyä omistusta ja yhteistyökumppaneita Pietarissa ja Moskovassa myös toiseen suuntaan. Nämä meni kaikki vituiksi pääosin koska pakotteet, joten miksi ihmeessä RR enää maksaisi latiakaan enempää kuin sopimus pakottaa? Varsinkin kun RR vastaa KHL:n Kiina-projektista ja sieltä tulee todnäk joukkue parin kauden sisällä KHL:ään.

Niin kauan kun Arenalle ei ole käytännössä vaihtoehtoa, RR voi kiristää ja Hjallis voi kiristää jos saa mahdollisuuden. Uskon tämän takia sopuun ja ratkaisuun kun sen aika koittaa.

Rotenbergin määräämä SKA:n maalilaulu sopii kuten kirjoitat paremmin koulupojalle kuin miljardöörille (tai entiselle, koska osakkeet ja rupla Venäjällä romahtaneet). Toivon jopa että se oli hänen jäähyväisensä runkosarjassa Jokereille, mutta näyttää siltä että asiat ei niin nopeasti etenisi.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin, mikä on SKA:n maalilaulu? En kyllä itse todellakaan tiedä, mutta jos pitää arvata niin se voisi olla joku Notkean Rotan styge ;=D

Ai mitä jos hifk:n maalilaulu olisi soinut Areenalla? Hmmmm... enpä ole tullut miettineeksi. Tekikö hifk Areenalla ikinä maalia?
 

TombaT

Jäsen
Pariin vuoteen en oo mitään jatkikseen jaksanu kirjoitella ja viimeisestä kirjautumisestakin oli vuosi ennenkuin nyt jaksoin taas logata sisään.

Jokerit on ollut vain pelinappula Putinin suurvaltapolitiikassa ja tätä sanoman tämän päivän juttukin vain vahvistaa. Rotenbergia ei kiinnosta paskakaan mitä nykymuotoinen "Eteläpääty" protestoi tai on protestoimatta. Jokainen tekee nykyisen seuran irvikuvan kanssa mitä haluaa mutta hienoa että eilinen avasi edes joidenkin silmiä. Eilinen maalilaulu on vasta alkusoittoa siitä mitä Roman ja kumppanit tulevat tulevaisuudessa tekemään leikkikalunsa kanssa ja siihen kannattaa jokaisen nyky"Jokereita" seuraavan alkaa vain tottua tai sitten pyrkiä unohtamaan kun rakasta seuraa nussitaan kuivana kakkoseen
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Niin, mikä on SKA:n maalilaulu? En kyllä itse todellakaan tiedä, mutta jos pitää arvata niin se voisi olla joku Notkean Rotan styge ;=D

Ai mitä jos hifk:n maalilaulu olisi soinut Areenalla? Hmmmm... enpä ole tullut miettineeksi. Tekikö hifk Areenalla ikinä maalia?

WJC Team Russia goal horn @Helsinki 2016 - YouTube

Tämähän se, eli sama minkä Venäjän junnut olivat ottaneet kisoissa maalilaulukseen. Sitä en tiedä miten tältä on voinut välttyä edes telkkarinkaan välityksellä näiden kahden kauden aikana.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Eilinen maalilaulu on vasta alkusoittoa siitä mitä Roman ja kumppanit tulevat tulevaisuudessa tekemään leikkikalunsa kanssa ja siihen kannattaa jokaisen nyky"Jokereita" seuraavan alkaa vain tottua tai sitten pyrkiä unohtamaan kun rakasta seuraa nussitaan kuivana kakkoseen
Toisaalta, jos tämmöinen mahtikäsky maalilaulun soittamisesta olisi oikeasti tullut, niin miksi se tulisi vasta nyt? On siellä vieraskoppikin ollut jo puolitoista vuotta SKA:n väreissä, niin kai luulisi että se maalilaulukin olisi aina soinut. Enemmän tuo siltä haiskahtaa, että Amanda on vaihteeksi perseillyt jotain kopissa ja koittaa pestä kätensä puhtaaksi koko keissistä heittämällä kaiken Rotan niskaan. Ja sehän on helppoa, koska kaikki vihaavat Rotenbergia.
 

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
En usko hetkeäkään, että Jokereiden nykyisen kaltainen KHL-retki jatkuisi, jos nykyiset omistajat katoavat taustalta. Ei kenelläkään ole sellaista motivaatiota ylläpitää nykyisen tasoista joukkuetta omasta pussistaan. Ensi kausi mennään siis nykyisellä systeemillä KHL:ssä Putinin rahoilla ja sen jälkeen tulevaisuus tuntuu olevan auki. Aikaa tuonne ensi vuoden kevääseen ei ole kuitenkaan hirveän paljon, joten eiköhän näitä ratkaisuja johonkin suuntaan ala pikkuhiljaa tulemaan.
 

TombaT

Jäsen
Toisaalta, jos tämmöinen mahtikäsky maalilaulun soittamisesta olisi oikeasti tullut, niin miksi se tulisi vasta nyt? On siellä vieraskoppikin ollut jo puolitoista vuotta SKA:n väreissä, niin kai luulisi että se maalilaulukin olisi aina soinut.

Kaikki muutokset menevät helpommin läpi pienissä osissa ja niin tuntuu edelleen tämäkin muutos menevän osalle porukasta. Vierasjoukkueen pukukopin värimaailmakin on aivan yhdentekevä asia normaalille katsojalle joka ei koskaan kyseisessä kopissa tule käymään.
Mitä Amandaan tulee ei sekään kaikesta huolimatta niin idiootti ole että Twitteriin jaksaisi päivitellä "mahtikäskyistä" jos olisi itse mokannut..
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Ja RR näköjään kiistää sotkeutuneensa eiliseen episodiin millään tavalla. Nyt meillä on selkeästi tässä AH:n sana RR:n sanaa vastaan. Itse en luottaisi kumpaankaan yhtään pätkää. Tulkaas nyt toimiston väki kertomaan minkälainen virhe tässä oli kyseessä..
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Ja RR näköjään kiistää sotkeutuneensa eiliseen episodiin millään tavalla. Nyt meillä on selkeästi tässä AH:n sana RR:n sanaa vastaan. Itse en luottaisi kumpaankaan yhtään pätkää. Tulkaas nyt toimiston väki kertomaan minkälainen virhe tässä oli kyseessä..

Itselläni on luotettava ja 100% varma tieto tähän asiaan, että Rotta oli pakottanut Amandaa soittamaan tämän jos SKA maalin tekee.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Karlssonin lähtömatsissa Jokerit teki 8 ja hifk 1. Joten on ne yhden tehnyt.

Ja RR näköjään kiistää sotkeutuneensa eiliseen episodiin millään tavalla.
Rotan olisi kannattanu pistää sordiino päälle. Nyt ei olla Venäjällä, jossa FSB tulee kylään, jos pullikoi wirallista totuutta vastaan. Tää kusetus vain pahentaa tilannetta. Hyvä niin. Rotta saa mitä tilaa. Onneksi on sovittu tappioiden jakaminen jatkossakin, sillä rahat kelpaa, niljake ei.
 

Wildcard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Aika hiljaahan toi SKAn maalilaulu tuli verrattuna normi saundiin. Mutta ei kuitenkaan näin hävetkää !
Kyllä teki. Kevät 2011

Tuosta youtuben linkistä lisätietoa!
Hitto toi meteli ja tunnelma tuolla hallissa oli vieläkin maistettavissa ja haistettavissa. Se kiihko ja palo mikä noissa matseissa oli...sitä kaipaan..
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Itselläni on luotettava ja 100% varma tieto tähän asiaan, että Rotta oli pakottanut Amandaa soittamaan tämän jos SKA maalin tekee.

Näinkö on, siis oikeasti? Onko jotain näyttöä myös? Kiinnostaa lähinnä siksi, että RR avautui ja kiistää ja jos vielä valehtelee tässä, menee käyttäytyminen jo alle porilaisen työttömän alkoholistihitsarin.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Rotta puhuu -otanta 2 vuotta- sitä mitä yleisö haluaa kuulla. Mun mielestä tuo, että Amanda veti liukuja alas, kun skan biisi soi, oli mielenosoitus. Joten ei hän sitä tehnyt omasta aloitteestaan. Vinkki: Tarkista Rotan puheet aina jostain, sillä tuo on lipevä veikko ja asemansa hän on saanut suhteilla. Ei todellakaan kyvyillä.
 

Groozie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit FC
Amanda kiisti kyllä hyvin tiukkasanaisesti ja syytti käytännössä suoraan rottaa julkisesti. Eiköhän Amandalle olisi jo tullut monoa, jos valehtelisi Iltalehdessä pomostaan. Toki saattaa tulla jokatapauksessa, mutta ehkä rotalle on nyt parempi antaa paskamyrskyn laantua kuin lietsoa sitä lisää. Ja eilen olin lukevinani täältä viestin, että Iiro Keurulainenkin olisi painottanut ettei kyseessä ollut Amandan virhe. Pelaajatkin tuntuivat kommenttien perusteella tietävän kyllä asiaan edes perehtymättä rotan syylliseksi. Ei tässä nyt hirveästi tarvetta Matlockille ole.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aivan kuten arvelinkin, iltasanomien kirjoittama juttu Jokereista täyttä paskaa, lähteenä Hjallis twitterissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös