Hannes Hyvönen Jokereihin

  • 48 001
  • 206

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Stolk-2 kirjoitti:
En usko että Hannes jotain Nielikäistä ja kumppaneita pyörittelisi tappelutaidoillaan. Ei Hannesta tänne tappelijaksi ole haettu.

Näin juuri. Meillä on ihan eri kalusto pyörittelemään näitä schnabeleita ja kumppaneita.

Jokereiden hyökkäys on yhtäkkiä liigan fyysisin. Meillä on 10 pelaajaa, jotka ovat 90 kiloa tai yli. Eikä pakistokaan aivan kevyt ole Nortonin ja Kankaanperän johdolla. Tosin muut pakit ovat liiankin pehmeitä.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Masentavaa. Tässä ilmeisesti taas kerran pitäisi esittää hyvää häviäjää ja kertoa miten hieno asia tällaisten huippuvahvistusten tulo on koko SM-liigalle.
Olen kuitenkin huono häviäjä ja mielestäni on ihan perseestä tuollainen huippupelaajien hamstraaminen. Perkele, meillä olisi ollut paljon enemmän käyttöä Hyvösellä...
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
cobol kirjoitti:
Näin juuri. Meillä on ihan eri kalusto pyörittelemään näitä schnabeleita ja kumppaneita.

Jokereiden hyökkäys on yhtäkkiä liigan fyysisin. Meillä on 10 pelaajaa, jotka ovat 90 kiloa tai yli. Eikä pakistokaan aivan kevyt ole Nortonin ja Kankaanperän johdolla. Tosin muut pakit ovat liiankin pehmeitä.

Ei ne mikkihiiriltä kyllä näytä mutta laskitko tosissasi nämäkin mukaan kun hehkutit fyysisyyttä???
Teemu Kuusisto 93kg
Jesse Niinimäki 90kg
Petri Varis 98kg
Justin Mapletoft 93kg
Jesse Uronen 98kg
Arto Koivisto 91kg
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Neely kirjoitti:
Ei ne mikkihiiriltä kyllä näytä mutta laskitko tosissasi nämäkin mukaan kun hehkutit fyysisyyttä???

En huomannut mitenkään hehkuttaneeni. Jos mä hehkuttamaan alan, huomaat sen varmasti.

Fakta on, että Jokerit pystyy pelaamaan fyysistä peliä. Mittoja ja painoa löytyy nykyisestä rosterista. Syksyllä näin ei vielä ollut. Toinen asia on se, löytyykö kaikilta kavereilta fyysiseen pelaamiseen tahtoa ja tarvittavaa uskallusta ottaa mustelmia. Tämä näyttäisi yhä paremmalta, sillä esimerkiksi Varis on jakanut muutaman hirvittävän pusun. Esimerkiksi Hämeenlinassa kentän komein ja kovin avojäätaklaus. Aivan kuten itse näin ja kuten HPK-fanit asian ilmaisivat myös Jatkoajassa.

En kirjoituksessani mitenkään uhmannut sitä, että HIFK on Suomen fyysisin joukkue ja jolla on riveissään SM-liigan kovimmat hanskaajat tälläkin kaudella, joten antaa asian olla.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
cobol kirjoitti:
Toinen asia on se, löytyykö kaikilta kavereilta fyysiseen pelaamiseen tahtoa ja tarvittavaa uskallusta ottaa mustelmia.

Lainasin tuosta tuon koska se selvensi asian. Olen tuosta tasan samaa mieltä kanssasi. Tietysti on totta että isomies niitä kolhuja useimmiten kestää pientä paremmin.Tarkoitukseni ei ollut todellakaan dissata suosikkijoukkueesi pelaajistoa.Ja mitä siihen hanskauskalustoon tulee mielestäni HIFK:lla ei ole liigan järeintä nyrkkihippapiiriä eikä sillä minulle ole mitään merkitystäkään.Maalithan ne pelinlopputulokset määrää eikä voitettujen tappeluiden määrä.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Neely kirjoitti:
Maalithan ne pelinlopputulokset määrää eikä voitettujen tappeluiden määrä.

Näin juuri. Tämä on perinteinen Jokeri-kannattajien ajatus, sillä meillä osataan arvostaa taitokiekkoa ja hienoja maaleja. On aina arvostettu ja arvostetaan edelleenkin. Ja hyvä niin.

Itse olen muutaman asteen enemmän fyysisen pelin kannalla ja mun on aivan pakko sanoa, että nyt kun Virmanen on hankkinnut meille täydennykseksi fyysisiä taito- ja roolipelaajia oiken kiitettävästi, mun kausi on jo pelastettu. Kävi niin tai näin, tästä kaudesta jää taatusti jotain muisteltavaa. Ja Jokerit pysyy otsikoissa, mukavaa sekin.

Silti sinun suosikkiseurasi on HIFK ja minun Jokerit :)
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
cobol kirjoitti:
Silti sinun suosikkiseurasi on HIFK ja minun Jokerit :)

Niin fyysisenpelin voi jokainen käsittää haluamallaan lailla. Itse arvostan sitä että laidat ryskyvät kunnolla, taklaukset viedään reilusti loppuunasti ja tilanteisiin ei mennä kananmunat kainaloissa, tai ainakaan sieltä ei ne ehjänä selkä suorassa tulla pois. Itse olen paikanpäällä näkemissäni peleissä tällä kaudella kiinnittänyt huomioni varsinkin KalPan pelaajien tapaan kompensoida fyysistenraamien puutetta aivan järjettömällä mailalla hakkaamisella á la Juha Alastalo & Kasper Kenig noin esimerkkeinä. Sellaista peliä en halua ikinä nähdä suosikkiseuraltani enkä tuollaisia pelaajia suosikkiseurassani, et varmaan sinäkään.Mutta tämä tästä aiheesta kun alkaa menemään niin rankasti off topicin puolelle. :)
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Neely kirjoitti:
Sellaista peliä en halua ikinä nähdä suosikkiseuraltani enkä tuollaisia pelaajia suosikkiseurassani, et varmaan sinäkään.Mutta tämä tästä aiheesta kun alkaa menemään niin rankasti off topicin puolelle. :)

En todellakaan. Ja syksyllä Jokereiden oli jonkin verran pakko sortua juuri tuohon, mistä kirjoitit. Off topicissahan nyt liikutaan, mutta näkemykseni fyysisestä pelistä on samanlainen.

Siksikin Hyvönen on tervetullut lisä. Hän voi tehdä pisteitä ja hänen ei tarvitse ronkkia ja koukkia mailalla, vaan hän voi estää vastustajaa taklaamalla ja hän voi tulla kulmasta kiekon kanssa ulos.
 

Aurinkotuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
Miksi nukut, oi Pentti!

Kyllä nyt harmittaa. Vihannes on juuri IFK-tyylinen taulapää, joita jokaiseen joukkueeseen tarvitaan. Vihanneksen IFK-ajan muistot ovat edelleen mielessä. Onneksi mies saatiin sadomasokistiliigaan, vaikka aivan väärään osoitteeseen. Yrittäisit edes torkkua faksisi ääressä, Pentti, niin kenties joskus onnistuisit hankkimaan muutakin kuin Häppölä - Holma - Hirschovits -huttua, jolla ei tee mitään.
 

salama#8

Jäsen
Tässä on loistava hankinta masalta ja luulen että kaikki jokeri-kannatit pitää uudsta hankinnasta. Nyt vaan halli täyteen, että saadaan lisää tällaisia! Luulen
ettei siellä pelaajakassassa enää hirveästi rahaa ole uusin miehiin.
 
Suosikkijoukkue
JOKERIT, D.I.F., Sergei Fjodorov
H.Hyvönen on hyvä pelaaja, kaiken lisäksi Jokereilla on käyttöäkin hänen tyyliselleen röyhkeälle maalintekijätyypille. Mutta en tästäkään hankinnasta huolimatta suostu hehkuttamaan Virmasta juhlittuna mestarina, koska joukkueen ongelma ei ole tähänkään asti ollut pelaajamateriaalissa vaan valmennuksessa.

Kyllä se nyt vittu vaan pitäisi seurajohdossa myöntää tosiasiat, että jos sarjasta on pelattu 1/3 ja joukkueella ei ole organisoidusta ja toimivasta viisikkopelitavasta tietoakaan, niin ei sitä tule olemaankaan niin kauan kuin nykyiset kaverit patsastelevat penkin takana. Tätä koko touhun kivijalkaa ei tuo mukanaan poro-Hannes eikä kukaan muukaan pelaaja. Jotain yksittäisiä matseja voidaan voittaa tähtipelaajien yksilösuorituksilla, mutta pitkälle sillä ei mennä. Yksilölajit ovat erikseen, nyt puhutaan joukkueurheilusta.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mikäköhän siinä on, että Jokerien hyökkäys vahvistuu aina ennen Tappara -pelejä? Edelliseen Tappara -peliin Jokerit hankki Santalan ja Bedaudoinin. Nyt ostettiin Hyvönen ja Jantunen palaa kehiin.

Hyvösestä sen verran, että nyt Jokereilla on maalintekijä. Kannattaisikohan kokeilla Santalan kentässä ja tehdä yksi superketju vai laittaa eri ketjuun, jotta Jokereilla olisi useampi ratkaisuihin pystyvä ketju?
 
Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Neely kirjoitti:
Ei ne mikkihiiriltä kyllä näytä mutta laskitko tosissasi nämäkin mukaan kun hehkutit fyysisyyttä???
Jesse Uronen 98kg

Et ole tosissas? Uronen 98kg? :)

Finhockey tarjoaa: 39# H URONEN Jesse 183cm 81Kg R
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Russian Rocket kirjoitti:
Et ole tosissas? Uronen 98kg? :)

Finhockey tarjoaa: 39# H URONEN Jesse 183cm 81Kg R


On tainnut sitten www.sm-liiga.fi laittaa miehen massakuurille :)
Ja mä kun luulin että liiga "lihottaa" vain noilla mannertenvälisillälennoilla tänne peräpohjolaan saapuvia...
 

Stigu

Jäsen
Ei pantteri pääse pilkuistaan

cobol kirjoitti:
Fakta on, että Jokerit pystyy pelaamaan fyysistä peliä. Mittoja ja painoa löytyy nykyisestä rosterista.

En oikein usko, että pystyisitte, kun se ei oikein sovi teidän tyyliin- yksittäisiä pelaajia lukuunottamatta. Mittojen ja painon lisäksi nimittäin tarvitaan luonnollisesti fyysinen pelityyli. Te olette se mikkihiiri- ja teini-idolijoukkue- olette aina olleet ja tulette aina olemaan. Sehän tässä korpeekin eniten, että Norton ja Hyvönen olisi sopineet paremmin tänne ilkeiden Petojen puolelle laitoja ryskyttelemään, tänne missä känädäläinen pelitapa juuri nyt on arvossaan.

Eiks se Metro nyt olisi riittänyt teille?
 

Jeffrey

Jäsen
Stigu kirjoitti:
Sehän tässä korpeekin eniten, että Norton ja Hyvönen olisi sopineet paremmin tänne ilkeiden Petojen puolelle laitoja ryskyttelemään,

Ai niiden Laakkosten ja Häppölöiden kanssa mallikansiota tekemään?

Annappas jo asian olla kun olet näemmä pudonnut reestä jo 100km sitten!
 
Kyllä routa porsaat kotiin ajaa... vaikka sm-liigasta on lähtenyt hirveä määrä taitoa, niin luojalle kiitos, että maalipyssyjä takaisin tulee. Tulisi vain lisempi ;)

Onnea jokereille hienosta hankinnasta.. nyt jos Wadella on järkeä päässä, niin apinoimaan vain ilvestä ja Hannes viivalle yveellä aiheuttamaan vastustajille harmaita hiuksia...
 

PES

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO, Kärpät, ManC, R.Nadal, Ronnie O'Sullivan
Onnea jokerifaneille. Saitte hienon pelaajan joukkueeseen.
 

Mokoma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Detroit Redwings, ManU.
Loistava hankinta Virmaselta, täytyy onnitella Jokereita. Ilveksenkin kanssa olivat sopimusneuvottelut kesken, ja kuulemma ei ollut palkasta kiinni Ilvekseen tulo.

Harmittaa, mutta onnea vaan Jokereille upeasta hankinnasta.
 

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Alkiolainen kirjoitti:
Hyvä, että Hannes sai heti kättelyssä maalihanat auki uudessa seurassaan. Näin ollen siitä ei tullut mitään ylimääräistä painolastia. Paikalla olleet kertokoot, miten Hannes muuten pelasi.

Oli joukkueen parhaimmistoa, ellei paras. Maali oli kyllä Lehdon lahjoitus, mutta pelasi muutenkin pirteästi ja siihen nähden ansaittu maali. Lupaavaa.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Kyllä minusta Hyvönen pelasi ihan lupaavan 1. pelin Jokereissa. Hyvönen pelasi vielä todella paljon. Hän oli mukana yv-pelissä puolustajana ja oli välillä jopa ainoa Jokereiden hyökkääjä jäällä, kun joukkue pelasi 3-5 peliä, eikä ollut silloinkaan enää Tapparan maalin aikana jäällä. Hyvönen laukoi aina kun oli tilaisuus, sihdissä oli vielä vähän parantamisen varaa, mutta kyllä Lehto pari Hanneksen vetoa aika vaivoin torjui. Lopulta sitten Hyvönen vielä teki helpon maalin, kun Lehto sekoili päädyssä ja maalin edessä oikein urakalla.

Jokereissa on vaan sellainen pelillinen tuska-festari menossa, että heikkopäisempää voi alkaa jo huimaamaan. Hyvönen on kuitenkin hyvä hankinta, olisi ollut sellainen HIFKillekin.
 

#28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves (Ässät & Hifk)
tuuski kirjoitti:
Tätä vähän ihmettelen. Missä vaiheessa Hannes on antanut kunnolla hanskausnäyttöjä? Jos joku pistäisi Hanneksen fightcardin.

Muotoilin asian ehkä hieman kömpelösti. En usko että Hannes tappelee tällä kaudella kertaakaan, mutta kun ketjukaveria taklataan rumasti on Hannes mies paikallaan. Viime kaudellakin muutaman kerran nautin tilanteesta jossa Hyvönen ottaa esim. Kariyaa rumasti taklanneen pelaajan tähtäimeen; taklauksia, puhuttelua tilanteen tullessa ja aina sopivan paikan tullen siisti "niisto" hanska kädessä. Hyvönen osaa olla parhaillaan todella vittumainen ja siinä sivussa tekee vielä muutaman pörsän.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers
Kyyberi kirjoitti:
Eiköhän kohta ala tihkumaan arvioita Hyvösen hintalapusta.

Fribourgin kotisivujen mukaan Jokerit maksaa Hyvöselle tismalleen samaa palkkaa kuin Fribourg eli ts. Fribourgille ei syntynyt mitään kuluja Hyvösen myynnistä. Palkka lienee siis aika mukava huomioiden sekä Sveitsin palkkataso että onnistunut viime kausi.

http://www.fribourg-gotteron.ch/home/de/home.jsp
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös