Hankitko kausikortin?

  • 3 477
  • 28

Aksu

Jäsen
Testataan nyt tätäkin kautta porukan fiiliksiä tulevaa kautta odottaessa eli onko aikomusta hankkia kausikortti, pyöriä irtolipuilla vai jäädä pois hallista joko pelillisten, asuinpaikka tai muiden syiden vuoksi? Lisäksi täytyy erikseen muistaa mm. ryhmä toimitsijat ja median edustajat, joita tännekin Saipa-hengessä kirjoittelee useita.

Allekirjoittaneella on kausikortti tilauksessa eli vastaan peruskysymykseen kyllä.
 

jm

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jaa'a, hankala sanoa tässä vaiheessa, riippuu aika pitkälti siitä paljon kesällä saa rahaa tienattua. Uskoisin kumminkin että kausikortti tulee hankittua.
 

Pioneer

Jäsen
Tarkoituksena on hankkia elämäni ensimmäinen kausikortti tulevalle kaudelle. Muutamana edellisenä kautena olen ostanut irtolippuja kausikortin hinnan verran, joten ihan tarpeeseen tuo tulee.
 

theref

Jäsen
Jokaisessa mahdollisessa pelissä paikalla, tavalla tai toisella. Vihellystehtävät, työreissut tai vastaavat ovat ainoita jotka pitävät poissa kotipeleistä.

Yli 10 vuoteen ei ole tainnut olla yhtään peliä josta olisin jäänyt pois niin, että olisin ollut kotona, kaverilla tai jossakin muussa turhassa paikassa kun kiekko Kisapuistossa on jäähän läpsähtänyt.

Kyllä se veri kummasti hallille aina vetää, ihan sama mitä ukkoja siellä SaiPa-paitaa kantaa.

Ja onhan aina se mahdollisuus, että "se toinen" joukkue pelaa hienoa ja mukavaa kiekkoa.
 

Siili

Jäsen
En uusinut samaa paikkaa enkä varmaan hommaa kausikorttia muualtakaan paikalta.

Rahat ovat vähissä ja kun tiedän, että viikonloppupeleihin tekee tiukkaa päästä niin jäi uusimatta. Onneksi on sentään ilmainen sisäänpääsy joten kaikki pelit joihin vaan kerkeää tulee katsottua.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kahden vaiheilla olen, tosin tällä hetkellä olen hieman kallistumassa kortin hankinnan puolelle. Jos kausikortin hommaan, tulee se olemaan fanikatsomon kausikortti, mutta varmaa tuo hankinta ei vielä todellakaan ole. Katsomoon olisi oikein mukava päästä, mutta toisaalta pääsen jo nyt peleihin halvemmalla, ja jopa fanikatsomon edulliseen kausariin verrattuna nuo liput tulisivat halvemmaksi, vaikka kävisinkin joka ikisen kotipelin. Ja todennäköisesti tulen jokaisessa kotipelissä käymään, sairastuminen/reissun päällä oleminen on ollut minulle jo pitemmän aikaa ainut syy, miksi olen pelin väliin jättänyt.

Kunhan nyt tässä kuulostellaan hieman tovereiden kanssa, että ketkä ovat korttia hankkimassa ja ketkä eivät. Aika pitkälti nimittäin riippuu tuostakin, hankinko kausikortin fanikatsomoon vai en.
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
rahanpuute aiheuttaa sen, että kausikortista voi vain haaveilla. Ja koulusysteemit estävät usein peliin menemisen.

On tietysti vielä erittäin pieni mahollisuus, että hankin kausikortin seisomapaikoille, mutta hyvin pieni mahollisuus.
 

Willimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Työ- ja muiden esteiden takia jää sen verranpelejä väliin, etten hanki kausaria. Viime kaudella kävin laskujeni mukaan katsomassa 19 kotipeliä.
 

stuba

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues
Aina paikalla tulen olemaan ja kausikortti on jo varattu tutulle ja turvalliselle paikalle. Kuten thereffilläkin niin minullakin on noita kotipelien katsomisia jo jonkin verran kertynyt vuosien saatossa, jos Lappeenrannassa olen niin ei ole pelejä katsomatta jäänyt ihan vähään aikaan.
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti stuba
Aina paikalla tulen olemaan ja kausikortti on jo varattu tutulle ja turvalliselle paikalle. Kuten thereffilläkin niin minullakin on noita kotipelien katsomisia jo jonkin verran kertynyt vuosien saatossa, jos Lappeenrannassa olen niin ei ole pelejä katsomatta jäänyt ihan vähään aikaan.

Minulla on vuosia siitä kun jäin vapaaehtoisesti pois kotipelistä. Viime kaudella missasin 2 ottelua, toissa kaudella muistaakseni 3. Kaikki työmatkoja jossain kaukana Lappeenrannasta. Onneksi silloinkin toimi tekstiviestien välityksellä tullut tulospalvelu. Onhan se ihan hirveetä olla pois pelistä. Jännittää joka kerta kahta enemmän kuin paikan päällä.
 

pest

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hetki sitten varmistin samat paikat kuin viime kaudellakin, virkamieskatsomo A4...
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Jatkan muutaman edellisen kauden linjaa ja ostan seisomapaikkakausikortin.
Mitenköhän tämä fanikatsomoprojekti muuten edistyy?
 

vallu#24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kausikorttia en hanki, koska en pääse opiskelujen takia kotipeleissä kovin usein käymään. Viime talvenakin kotipeleissä käynti taisi jäädä viiteen tai kuuteen kertaan. Saman verran tuli sit käytyä vieraspeleissä, kaikki SaiPan vieraspelit täällä pk-seudulla. Sama tahti varmaan jatkuu ensi talvenakin.
 

humppaporo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, IPV, Kikka-88, Montreal Canadiens
Joo, hankin kyllä. Tai itseasiassa iskä hankkii...;) Pappa betalar, vai miten se nyt meneekään...:D Samasta katsomosta ku pest, eli vanhasta kunnon A4:sta...juu...heh! Tosi virkamies katsomo onki joo...! (siis pestin mukaan virkamieskatsomo..) Aina joku kännikala tulee palloilemaan siihen meidän eteen ja tarjoilee siinä jotain junalippua, kun yrittää päästä jonkun toisen paikalle! ;) Noei...Siel on oikeesti hyvää porukkaa!
 

Pietari02

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En hanki kausikorttia, koska asun sen verran etempänä. Viimekaudella kävin katsomassa noin 10 ottelua ja saman verran käyn varmasti katsomassa myös tulevalla kaudella.
 

Aviator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme SaiPa
Viime kausien masentamana en taitaisi omaa korttia ostaa, mutta firman kortilla meinaan pelit rämpiä läpi :) toivottavasti hyvillä mielin! Ottaa ne tappiot vaan niin kovasti pannuun... että!

nim.noumoorautofpleijaritpliis
 

Pafe

Jäsen
Hankitko kausikortin kaudelle 04-05

Uusi kausi ja uudet kujeet. Aiotko hankkia kausikortin uudelle kaudelle?

Itse täytyy todeta, että en hanki, koska en pääse katsomaan kuin muutaman pelin. Profiilistanikin sen huomaa, asun niin kaukana Lappeenrannasta, mutta onneksi sukulaisia asuu siellä niin on toinenkin hyvä syy lähteä muutaman kerran vuodessa sinne Lappeenrantaan.
 

pest

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
On hankittu jo aikoja sitten Ilkan aikana, taisi olla A5 katsomoon.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kausikorttia en hanki, mutta se ei sano sitä, ettenkö tulisi olemaan paikalla jokaisessa kotimatsissa, johon vain suinkin pääsen. Edullisempi sisäänpääsy järjestyy muiden reittien kautta. Viimeisen seitsemän vuoden aikana väliin on tainnut jäädä kaksi kotipeliä, molemmat matkan takia. Hyvää putkea ei kannata rikkoa.
 

prime_A

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Kikka-88, Montreal Canadiens
Onko se muuten jotenkin edukkaampaa jos ostaa kausikortin, kun että kävisi joka kotipelissä ja ostaisi aina lipun?
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Käyn katsomassa uudessa Kisapuiston hallissa kaikki mitä voin.Asun pk-seudulla joten kaikkiin ei pääse millään.Tietenkin kaikki SaiPan vierailut tälläpäin aion käydä katsomassa.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Minulla on täsmälleen sama tilanne MetalMacin kanssa.
 

Allu79

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa & HPK
Viestin lähetti MetalMac
Käyn katsomassa uudessa Kisapuiston hallissa kaikki mitä voin.Asun pk-seudulla joten kaikkiin ei pääse millään.Tietenkin kaikki SaiPan vierailut tälläpäin aion käydä katsomassa.

Itse asun myöskin pk-seudulla, ja viime kaudella kävin Lpr:ssa katsomassa noin 10 peliä.
Avasin kuluneen kauden kynnyksellä kimppakyyti ketjun, jotta täällä päin asuvat fanit aktivoituisivat hieman enemmän lähtemään "pelimatkoille". Toivon mukaan alkavalla kaudella saisimme koottua tiiviimmän porukan jotka kävisivät säännöllisesti Kisapuistossa katsomassa pelejä! Rohkeasti vaan ilmoittautumaan auton kyytiin, matka taittuu huomaamatta hyvässä porukassa.
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Viestin lähetti Allu79
Avasin kuluneen kauden kynnyksellä kimppakyyti ketjun, jotta täällä päin asuvat fanit aktivoituisivat hieman enemmän lähtemään "pelimatkoille". Toivon mukaan alkavalla kaudella saisimme koottua tiiviimmän porukan jotka kävisivät säännöllisesti Kisapuistossa katsomassa pelejä! Rohkeasti vaan ilmoittautumaan auton kyytiin, matka taittuu huomaamatta hyvässä porukassa.

No ilman muuta sitten kun jälleen kausi alkaa. Itse vaan vietän paljon aikaa työmaalla, joten harvoin pääsee irtoamaan mihinkään etenkään esim viikonloppuisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös