Hagman ja K.Nurminen TPS:ään !?

  • 848
  • 12

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Soneraplazan stadionilla Kai Nurminen kertoo olevansa pettynyt nykyiseen tilanteeseen ja palaavansa mitä ilmeisemmin ensikaudelle TPS:ään ! Oldtimerin tietotoimisto kertoo taas Hagmanin tehneen sopimuksen TPS:n kanssa ensikaudesta. Hagman ei ilmeisesti edes kieltänyt asiaa radiossa ?
<BR>
<BR>Taas pelaajamarkkinat on alkanut kesken kauden. Ei paljon sakot auta.
<BR>Ei olisi mikään ihme vaikka ne valmentaja huhutkin olisivat totta.
 

ahk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Käsittääkseni mikään ei kiellä Nurmista julkistamasta sopimustaan. Säännöt koskenevat ilmeisesti liigan sisäistä pelaajaliikennettä. Korjatkaa jos olen väärässä!
 

#69

Jäsen
<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font size=-1>Quote:</font><HR></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=-1><BLOCKQUOTE>
<BR>2001-02-14 22:37, ahk kirjoitti:
<BR>
<BR>Käsittääkseni mikään ei kiellä Nurmista julkistamasta sopimustaan. Säännöt koskenevat ilmeisesti liigan sisäistä pelaajaliikennettä. Korjatkaa jos olen väärässä!
<BR></BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->
<BR>
<BR>
<BR>Mitäpä tuohon on korjaamista. Oikeassa olit. Ja eikös se ollut aika isokin summa minkä Upi taannoin määräsi?
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font size=-1>Quote:</font><HR></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=-1><BLOCKQUOTE>
<BR>2001-02-15 10:03, #69 kirjoitti:
<BR>
<BR>
<BR>2001-02-14 22:37, ahk kirjoitti:
<BR>
<BR>Käsittääkseni mikään ei kiellä Nurmista julkistamasta sopimustaan. Säännöt koskenevat ilmeisesti liigan sisäistä pelaajaliikennettä. Korjatkaa jos olen väärässä!
<BR></BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->
<BR>
<BR>
<BR>Mitäpä tuohon on korjaamista. Oikeassa olit. Ja eikös se ollut aika isokin summa minkä Upi taannoin määräsi?
<BR>
<BR>
<BR>Jos jää kiinni värväyksestä kesken kauden, on sakko muistaakseni 500 000 mk.
 

Janneone

Jäsen
ja mulla kun olis sellanen tuntuma et Hagman menee yrittämään kauden jälkeen Floridaan ja jos ei sinne saa hyvää sopimusta niin palaa Ouluun.. Ja K.Nurminen tulee takasin turkuun..
 

JeeJee

Jäsen
Niin kyllähän näin oululaisten kannalta valitettavasti taitaa olla totta tuo Hagmanin siirto TPS:ään. Tuossa paikallisradion haastattelija Pelicans-ottelun yhteydessä kysyi Niklakselta asiaa, johon mies ei halunnut kommentoida mitään (tähän asti vastaus on ollut aina jotain sen suuntaista, että kaikki ovet pidetään avoinna.)
<BR>
<BR>Toisaalta myös Junnon reaktiot asiasta kysyttäessä viittasivat siihen, että Hagman taitaa todellakin olla Tepsin miehiä ja Oldtimer jälleen kerran oikeassa.
<BR>
<BR>Hieman kyllä on kyseenalaista tämä pelaajien värvääminen kesken kauden. Tänäkin vuonna pahimmassa/parhaimmassa tapauksessa Kärpät ja TPS voivat hyvinkin kohdata play-offeissa, jolloin syntyy melko mielenkiintoinen tilanne Niken kannalta. Mahdollisesta värväyksestä aiheutuvat sakot ovat täysin puuta heinää, sellaisia ei tulla koskaan antamaan. Seurat ja pelaajat kiertävät pykälää sieltä sun täältä ja uskoisin, että seurat tekevät pelaajien kanssa \"esisopimuksia\" yms. siten, että lainopillisesti pystyvät tarvittaessa kiistämään varsinaisen sopimuksen tekemisen kauden aikana..Tällaisen kuvan ainakin minä olen saanut..
<BR><BR><font size=-1>[ tätä viestiä on muokannut: JeeJee 2001-02-15 10:27 ]</font>
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
<BR>2001-02-15 10:25, JeeJee kirjoitti:
<BR>
<BR>Mahdollisesta värväyksestä aiheutuvat sakot ovat täysin puuta heinää, sellaisia ei tulla koskaan antamaan. Seurat ja pelaajat kiertävät pykälää sieltä sun täältä ja uskoisin, että seurat tekevät pelaajien kanssa \"esisopimuksia\" yms. siten, että lainopillisesti pystyvät tarvittaessa kiistämään varsinaisen sopimuksen tekemisen kauden aikana..Tällaisen kuvan ainakin minä olen saanut..
<BR>
<BR>
<BR>Näinhän se menee kuten toteat. En minäkään usko että Junno nostaa juttua tuosta Hagman asiasta ja eihän sitä kukaan pysty kontrolloimaan, kuinka monta puhelinsoittoa esimerkiksi Hagman saa seurapomoilta kesken kauden.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitä noihin uhkasakkoihin tulee ei niitä tulla ikinä jakamaan eikä niitä koskaan ole kuviteltukaan jaettavan. Se sääntöhän tehtiin rauhoittamaan sitä kohua, joka syntyi kun joidenkin pelaajien seuraavan kauden sopimukset vuoti julkisuuteen ennen aikojaan. Kannataa huomioida semmoinen seikka että mikäli esim: Niklas Hagmanin manageri olisi soitellut Turkuun ja vaikka saanut sopimuksenkin aikaiseksi ei ole perusteita sakkorangaistukselle, koska sääntö ei kiellä pelaajaa tai hänen edustajaansa ottamaan yhteyttä muihin seuroihin kesken sopimuskauden.
 

rocks

Jäsen
AHK:lle!
<BR>
<BR>Ehkäpä edellämainitussa jutussa tarkoitettiin Hagmanin, eikä Nurmisen sopimuksen julkistamista. Kenelläkään tuskin on sanomista, jos Nurminen kertoo olevansa TPS:n mies.
<BR>
<BR>Scoutti!
<BR>
<BR>Älä nyt helvetissä vedä tota \"stadi on ainoa Suomen kaupunki\" -juttua näihin keskustelupiireihin. Ei se Helsinkikään nyt niin kovin suuri kylä ole, että sitä mitenkään erityisemmin tarvitsisi mainostaa.
 

Salomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikös tuo 500.000 mk:n uhkasakko koske VIHAMIELISTÄ kesken kauden tapahtuvaa värväystä, Helkovaaran omia sanoja lainatakseni?
<BR>Eli:
<BR>Jos seura A tekee sopimuksen Seura B:ssä pelaavan pelaajan kanssa kesken kauden, ja seura B ei koe tapahtuvaa värväystä vihamieliseksi, on asia ok.
<BR>Mutta jos seura B katsoo, että seura A toimii \"vihamielisesti\", ja on väkisin hieromassa sopimusta yhden heidän pelaajansa kanssa, niin silloin seura B:llä on mahdollisuus tehdä asiasta ilmoitus SM-liigalle.
<BR>Jotenkin näin asia siis menee.
<BR>
<BR>Mikä on sitten \"vihamielistä\", ja mikä ei?
<BR>Epäilenpä itse että kyseistä uhkasakkoa ei tulla käyttämään. Se on vain hyvä olla ikäänkuin tiedossa ja muistuttamassa seurapomoja siitä, että kesken kauden tehdyt sopimukset kannattaa vetää matalalla profiililla.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Käsittääkseni Tuokko ja Hagman ovat keskenään hyviä kavereita ja heidät on nähty yhdessä Turussa hillumassa. Eli en kauheasti ihmettelisi jos Hagman Turkuun itse haluaisi.
 

power play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Niin ja menihän Hakin yks kamu Oulusta muutama viikko sitten Turkuun jo valmiiksi,
<BR>Miikka Rousu meinaan, Oulussa taisivat tulla ainakin hyvin juttuun keskenään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös