Hölölle kenkää!

  • 81 499
  • 603
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Nyt alkaa olee mitta täys. Koko valmennustiimi ULOS!
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Äärimmäiset tilanteet vaatii äärimmäisiä ratkaisuja. Pikkarainen loppukaudeksi sisään huutamaan pää punaisena näille vellihousuille. Ei tuo hymypoika saa enää tätä kurssia käännettyä ajoissa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Äärimmäiset tilanteet vaatii äärimmäisiä ratkaisuja. Pikkarainen loppukaudeksi sisään huutamaan pää punaisena näille vellihousuille. Ei tuo hymypoika saa enää tätä kurssia käännettyä ajoissa.
Pekka Virta olis mun mielestä melko kutkuttava vaihtoehto. Mulkku jätkähän se on mut loppuis toi helvetin velttokulleilu mitä toi joukkue harrastaa.
 

Joopajoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans , Winnipeg Jets , Dallas Stars.
Itsestä vaikuttaa siltä , että hölö on hyvä valmentamaan ja kehittämään nuoria pelaajia eteenpäin, mutta mitä tulee kokeneiden pelaajien kanssa yhtälö ei toimi. Olisiko aika vaihtaa valmentajaa , vaikka hölö on tehnyt paljon Lahtelaisen jääkiekon eteen.
 

Kaidekuningas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, #16, #87
Ripulikakia tässä on se, että mitä se muuttaa jos Hölö tosta kengittäisi, kun Yli-Junnilan siinä paikalla jatkaminen on jo kuulutettu selvänä asiana? Eikös hänkin tossa ole jo aika pitkään ollu mukana? Tai voiko joku nyt mulle perustella, mitä YJ tuossa nyt niin henkeäsalpaavaa tekisi, että tämä touhu muuttuisi? Että jos tässä jotain kengittäisi, niin eikö koko tuo hyppysottiisiporukka joutaisi?
 

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Pekka Virta olis mun mielestä melko kutkuttava vaihtoehto. Mulkku jätkähän se on mut loppuis toi helvetin velttokulleilu mitä toi joukkue harrastaa.
Yleensä olen ollut ihan viimeisten joukossa huutelemassa valmenjan vaihdon perään, mutta tuolta tuntuu puuttuvan se iso sydän pelistä. Ensi kauden kuviot kun nekin on ihan pimennossa, niin epävarmuus paistaa kaikista läpi.

Sanoisin että meillä on kaksi hyvää vaihtoehtoa: joko vaihtaa valmentajaa nyt heti tai sitten julkistaa Hölön jatkot. Muut vaihtoehdot näyttävät vaikeilta.

Niin ja vaihtoehdoista P.Virta olisi yksi mielenkiintoinen tai spekuloitu Yli-Junnila heti kehiin.
 
Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
Ripulikakia tässä on se, että mitä se muuttaa jos Hölö tosta kengittäisi, kun Yli-Junnilan siinä paikalla jatkaminen on jo kuulutettu selvänä asiana? Eikös hänkin tossa ole jo aika pitkään ollu mukana? Tai voiko joku nyt mulle perustella, mitä YJ tuossa nyt niin henkeäsalpaavaa tekisi, että tämä touhu muuttuisi? Että jos tässä jotain kengittäisi, niin eikö koko tuo hyppysottiisiporukka joutaisi?
Voisko ennemin sille YJ:lle antaa kenkää?
 

Jahva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ripulikakia tässä on se, että mitä se muuttaa jos Hölö tosta kengittäisi, kun Yli-Junnilan siinä paikalla jatkaminen on jo kuulutettu selvänä asiana? Eikös hänkin tossa ole jo aika pitkään ollu mukana? Tai voiko joku nyt mulle perustella, mitä YJ tuossa nyt niin henkeäsalpaavaa tekisi, että tämä touhu muuttuisi? Että jos tässä jotain kengittäisi, niin eikö koko tuo hyppysottiisiporukka joutaisi?
Valmentajan potkuilla voi olla herättävä vaikutus jokaisen pelaajaan, että nyt on alettava toimittamaan. Jotain on tehtävä sillä näin tämä ei voi jatkua.
 

nataS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei tässä Hölöä kannata mihinkään kenkiä. Peli on koko ajan menossa parempaan suuntaan ja viime liigapelejä ollaan hallittu ja luotu enemmän maalintekotilanteita kuin vastustaja. Nyt vain tarvii maalivahtien ruveta saamaan kiekkoja kiinni ja kenttäpelaajien tekemään edes kohtuullisella teholla paikoista maaleja. Kun nyt saadaan pian yksi onnistuminen voiton muodossa, niin uskon ketsuppipullon aukeamiseen. Itseluottamuksesta tuo on varmaan nyt kiinni ja tarvitaan vain onnistumisia ja homma lähtee liitoon.
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Se on se itseluottamus helvetin iso osa menestystä.
Katotaan vaan kun joukkue alkaa voittamaan, niin täällä muutama nimimerkki, ketkä nyt vaatii potkuja ylistää Hölöä polvet ruvella.

Se mitä oon ite miettinyt, niin tuntuu et Hölöllä on joka kaudella tällänen jakso, että jengi sukeltaa ja sitä ei meinata millään saada korjattua.
Eipä esimerkiks silloin Suikkasen aikana paljoa katteltu tälläsiä otteita, vaan Kaitsu heitti muutaman hyvän jerryn ja erätauolta palattiin sellanen liekki rinnassa et aina pysty kannattajana sanomaan et tää ei ollu tässä.

Mistä tää joka kautinen taantuminen sitte johtuu?

No sitä on vaikea meiän kenenkään sanoa, kun ei sielä kopissa ja joukkueen arjessa olla mukana.
Mun oma veikkaus liittyy jotenkin tohon ääripositiiviseen touhuun, mikä on nähtävissä joukkueen DNA:ssa hyvin vahvasti.
Mä en ihan tiiä, että onko se näiden vanhempien (tai miksei nuorienkaan), jo kaiken nähdeiden pelaajien motivaation osalta paras tapa, et hävityn matsin jälkeen hymyissä suin kiitellään ja toivotetaan hyvät yöt.
Eli kun pelaajia ei vituta se häviäminen niinkään, niin tälläisestä taantumasta varmasti vähän hankala päästä takas pinnalle, kaikesta tulee vähä semmost tasapaksua paskaa.

Kaikesta ei aina pidä hakea sitä kultasta reunusta ja Hölön tollanen hyvin pehmeä tapa kohdata ihmisiä ei välttämättä oo aina se ihan kaikista paras silloin kun kilpaurheilussa ollaan tälläisessä vaikeassa ajanjaksossa.
 

Hockey-65

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hölön tapa toimia on hyvinkin pelaajalähtöinen ja ajattelen, että hän odottaa ja kannustaa jokaista tunnistamaan omien ratkaisujensa vaikutusta tulokseen, oppimaan ja parantamaan sitä kautta, keppiä ei taida käytössä olla. Tapoja toimia on yhtä monta kuin valmentajiakin, sen tiedän, että Jukureissa kokoonpano otteluun selviää peliä edeltävissä treeneissä, lukipa selässä mitä hyvänsä, saatat olla poppareilla jos asenne ei ole kunnossa. Nyt kun joukkueessa on jo kaiken nähneitä pelimiehiä, saattaa ottaa aikaa hieman enemmän. Aika näyttää, uskon ja toivon, että homma kääntyy.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Juuri kun päästiin kehumasta piristynyttä peli-ilmettä, niin Vaasassa turkoosi joukkue tarjoilee ehtaa ripulipaskaa. Tietääkö tämä hymysuu edes että aikalisänkin saa ottaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös