Guns N' Roses

  • 794 023
  • 4 527

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Katselin tuossa klippejä Foxboron keikalta. Todella hyvältä on Axlin ääni tällä kiertueella kuulostanut, mutta nytten omaan korvaan kuulosti melko pahalta kiekumiselta Chinese democracy, sekä Better. Asiantuntijat voivat kertoa paremmin, mutta alkaako kiertäminen vaikuttaa jo rasitukseen äänessä?

22 vuorokautta, ja sitten mie ja GNR in Seattle. Ihkua, ja monta hymiötä.
 

jake styles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mutta koska olen kaikki aiemmat konserttini käynyt kotimaassa, niin kysyn, että mikä on paras väylä ostaa liput ulkomailla oleviin konsertteihin? Gunnareiden keikoille näkyy olevan lipun myyntiä kotisivujen kautta, onkohan näin myös Euroopan osalta, vai pitääkö etsiä tapahtuman järjestäjän myyntikanavien kautta? Siis yleensä, kristallipalloa tuskin kenelläkään on.

Kyllä joka Euroopan maassa on ne omat "Lippupalvelunsa" ihan samalla tavalla kuin Suomessakin. Esim. Saksan keikoille on pariin kertaan tullut ostettua liput Eventim.de-palvelusta. Homma toimii ihan samalla tavalla kuin kotimaassakin, ja nykypäivänä toki liputkin voi tulostaa itse, eli mitään ei tarvitse postissa jäädä odottamaan.

Edit: taitaapa Eventim itse asiassa omistaa Suomenkin Lippupisteen, eli samaa konsernia ovat. Varmaan sama lafka toimii muissakin Euroopan maissa sitten.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Tuosta Eventimistä sellainen pikku juttu, että ihan joka keikalle esim. Saksassa ei saa pdf-lippuja. Vain tietyt ovat sellaisia keikkoja. Muuten lähettävät postissa tulemaan liparin ja siihen tulee sitten toimituskulut päälle. Näin suomalaisittain hassun tuntuista, mutta samapa kai tuo.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eihän tämä oo tottakaan, miten rento ja tiukka veto.

Harmi, että ei ole tuossa, kun Axl veti ennen biisiä värssyn "I'm the train they call The City of New Orleans" biisistä City of New Orleans. Ihan hauska tuo roudarin kanssa kikkailu, kertoo juurikin hyvästä fiiliksestä ja motivaatiosta. Ei olla pelkästään töissä.

Toinen hassu juttu muuten, että pojat lämmitti The Cultia 30 vuotta sitten ja nyt on toisin päin.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Arlington, TX viime yönä. Encoren avaus oli Sorry. Linkkiä ei ole vielä löytynyt, odotellaan. Eiköhän joku hassuhattuinen piilotetun aseenkantaja kohta sellaisen laita.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Houston, TX. Encoren avaus oli Catcher! Piano hajosi kesken November Rainin:
En vain keksi miksi täällä kytätään Youtube videoita eikä mennä katsomaan noita keikkoja itse. :D
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En vain keksi miksi täällä kytätään Youtube videoita eikä mennä katsomaan noita keikkoja itse. :D
En tiiä susta mutta itselle olisi ainakin suhteellisen haastavaa lähteä tästä Texasiin keikkoja katsomaan.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
En vain keksi miksi täällä kytätään Youtube videoita eikä mennä katsomaan noita keikkoja itse. :D

Niin miksi sitä suosikkibändiä ylipäänsä kuunnellaan edes levyltä tai netistä. Ainoastaan paikanpäällä keikalla saa kuunnella ja fiilistellä. Kaikki muut tavat nauttia hyvästä musiikista on ehdottomasti kielletty. Miksihän kaikki kattoo NHL:kin telkkarista, eikä mene itse katsomaan pelejä. Ihme porukkaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En vain keksi miksi täällä kytätään Youtube videoita eikä mennä katsomaan noita keikkoja itse. :D

Asun Puolassa ja minulla on oikein hyvä palkka paikallisittain, mutta ei näillä liksoilla tosiaan Texasiin lähdetä. Edellisen asuinmaani palkoilla olisin nimenomaan tuolla, mutta asiat muuttuvat joskus hieman yllättäenkin.

Euroopan kiertueella mennään sitten ehkä vaikka kymmenelle keikalle tai mitä ikinä. Joku parin viikon setti missä aina junalla tai bussilla seuraavaan kaupunkiin.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
You have to give Axl credit for rolling with the flow. Twenty-five years ago, he would have thrown the bench into the crowd and (probably) called us assholes. Lets hear it for maturity. Houston Press Pete Vonder Haar
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Katselin noita pätkiä ja huomasin että Axl on hieman laihtunut, ehkäpä jo ensi kesänä kaivetaan pyöräilysortseja lipaston ylälaatikosta?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös