Guns N' Roses

  • 794 112
  • 4 527

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihan perseestähän se on, että Axl vetää Gunnareiden nimellä, mutta tärkeintä on tietenkin musiikki. Axlin taustabändin soittotaito ei yllä missään nimessä ainoiden ja alkuperäisten jäsenten tasolle, mutta soittotaito ei ole tärkeintä, vaan biisit. Velvet Revolver ei ole edelleenkään mielestäni mistään kotoisin. Biisit on keskinkertaisia, eikä sitä voi edes paikata teknisesti hyvällä soitolla.
 

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
Blackie kirjoitti:
Ihan perseestähän se on, että Axl vetää Gunnareiden nimellä, mutta tärkeintä on tietenkin musiikki. Axlin taustabändin soittotaito ei yllä missään nimessä ainoiden ja alkuperäisten jäsenten tasolle, mutta soittotaito ei ole tärkeintä, vaan biisit. Velvet Revolver ei ole edelleenkään mielestäni mistään kotoisin. Biisit on keskinkertaisia, eikä sitä voi edes paikata teknisesti hyvällä soitolla.

Itse ainakin tykkään VRstä. Illegal I Song, Set Me Free, Slither, Come On Come In, Dirty Little Thing, Loving The Alien, Sucker Train Blues ja Fall To Pieces on hyviä biisejä, mutta ei tietenkään yhtä hyviä kun vanhan GN'R mutta hakkaa uuden. On toki huonojakin kuten Superhuman ja Bodies, mutta aivan vitusti parempaa musiikkia mitä jotkut Uniklubit ja muut radiohitit. Yksi tämän päivän parhaimpia rockbändejä mielestäni.
 

Furillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TML
Blackie kirjoitti:
Axlin taustabändin soittotaito ei yllä missään nimessä ainoiden ja alkuperäisten jäsenten tasolle, mutta soittotaito ei ole tärkeintä, vaan biisit.
Kommentoidaan nyt kahden uuden äijän osalta. Siis makuasioitahan nämä ovat, mutta tässä todellisuudessa Brian "Brain" Mantia on soittotaidossa, katsoo sitä sitten teknisyytenä, innovatiivisuutena tai kykynä soittaa eri musalajeja, aivan eri tasolla kuin Adler ja Sorum ikinä yhteensä. Samaa voi sanoa vertaillessa Bucketheadia ja Slashia. Helvetti, jossain luki Bucketheadista kuvaus "Eddie Hazel meets Yngwie Malmsteen". Tiedä sitten minkä solidaarisuuden ja demokratian takia Paradise Cityn soolo oli tuolla yhdellä videoklipilla jaettu, mutta en jaksa epäillä hetkeäkään, etteikö Buckethead pystyisi revittämään samaa mitä Slash, potenssiin kaksi. Herra voi tiluttaa otelaudan kuumaksi tai sitten herkistellä jonkun melodisen soolon parissa. Kaikki onnistuu. Näitä kahta muusikkoa on turha alkaa dissaamaan, eri asia sitten sopivatko Gunnareihin. Minusta eivät.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Olen yllättynyt. Varsinkin tuon Betterin ja IRS:m demo iski aika kovaa. There was a timekin voittaa imo esmes Velvet Revolverin biisin kuin biisin 100-muna. Soittakoot soittimia ketkä vaan, niin Axl saa kylmät väreet selkänahkaan. Rokkasi kovempaa kuin kukaan vähään aikaan meidän kämpässä. Aikaisemmin olen suhtautunut aika skeptisesti koko Chinese Democracy -proggikseen. No tämä herätti toiveita, toivottavasti ei turhaan.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
valas kirjoitti:
Juhaht kävi ottamassa kantaa. pelle.

Meikäläinen on Gunnarini kuunnellut ja joskus jopa odotin innolla Chinese Democrasya. Siitä on tosin nyt lähes vuosikymmen aikaa ja Axl Rosen uudet kuviot ns. Guns 'n Rosesin kanssa eivät suoraan sanoen juurikaan kiinnosta. Toki toivon, että levy yllättäisi positiivisesti ja olisi edes keskenkertainen, mutta vaikka se olisi sitä mitä odotellaan - eli aikamoista paskaa - kaltaisesi kuolaavat fanipojat nostanevat sen taatusti mestariteosten joukkoon.
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Juhaht kirjoitti:
Meikäläinen on Gunnarini kuunnellut ja joskus jopa odotin innolla Chinese Democrasya. Siitä on tosin nyt lähes vuosikymmen aikaa ja Axl Rosen uudet kuviot ns. Guns 'n Rosesin kanssa eivät suoraan sanoen juurikaan kiinnosta. Toki toivon, että levy yllättäisi positiivisesti ja olisi edes keskenkertainen, mutta vaikka se olisi sitä mitä odotellaan - eli aikamoista paskaa - kaltaisesi kuolaavat fanipojat nostanevat sen taatusti mestariteosten joukkoon.

Sen verran tuntuu kuitenkin kiinnostavan, että aina jaksat tähän ketjuun palata noiden antoisien parin rivin dissausviestiesi kanssa, mitään järkevää sanottavaa ei ole tainnut koko ketjun olemassaolon aikana sinulta löytyäkään. Luultavasti et ole yhtään uutta biisiä edes kuullut, vai kuinka?
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Itselleni se UYI II on se ykkönen. Uusista biiseistä "omistan" madagascarin, bluesin ja betterin. Kaikki ovat mielestäni UYI tuplan keskinkertaisten GnR biisien (esim. Yeasterdays) kanssa samalla tasolla.

Itselleni GnR on kuitenkin tärkeä bändi, ehkä osittain siitä syystä että se on niin perkeleen legendaarinen ja sekava. Ja nimenomaan hajonnut.
Nauran tälle Rosen pyörittämälle friikkisirkukselle, joka tanssii mestarinsa pillin tahtiin. Hohoh.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Köntsä kirjoitti:
Itselleni se UYI II on se ykkönen. Uusista biiseistä "omistan" madagascarin, bluesin ja betterin. Kaikki ovat mielestäni UYI tuplan keskinkertaisten GnR biisien (esim. Yeasterdays) kanssa samalla tasolla.

Appetite on meikäläiselle ihan selkeä ykkönen. Ykkösilluusiolla on monta paskempaa biisiä kun nämä uudet kuulemani Better ja ISR. Kakkosilluusio on hyvä levy ja sävellykseltään biisit on sellaisia, että kestävät monta kuuntelukertaa. Estranged on meikäläisen suosikkibiisi Gunnareilta. Ne kitaramelodiat, ah!
 

Jokeriarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eihän siinä mitään jos ei sitten vaan tykkää, mutta mua vituttaa tyypit, jotka eivät voi/halua kuunnella uudempaa materiaalia sen takia, koska "ei oo enää söpix Slashia, Axl ei pukeudu kuin 80/90-luvulla, ja sit siel on se yx ämpäripää". Joka ei ole tiedoksi vaan enää bändissä. Ja on muuten taidollisesti paljon parempi kuin yliarvostettu Slash. Slash lähti bändistä yli 9 vuotta sitten. Olisiko pikku hiljaa aika mennä eteenpäin? Heti kun bändi alkaa tehdä monipuolisempaa musaa, niin miksei siitä saisi enää välittää?

Ja jos kerran "oikea" Guns N' Roses on eka "palkkabändi", niin mitä vikaa nykyisessä sitten on?
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Jokeriarska kirjoitti:
Joka ei ole tiedoksi vaan enää bändissä. Ja on muuten taidollisesti paljon parempi kuin yliarvostettu Slash.

Bullshit, Ämpäripää ei koskaan pysty korvaamaan Slashiä akselilla Slash&Axl vs. Buckethead&Axl. Ämpärikorva on täyttä silkkipaperia Slashin vierellä.

Jokeriarska kirjoitti:
Slash lähti bändistä yli 9 vuotta sitten. Olisiko pikku hiljaa aika mennä eteenpäin? Heti kun bändi alkaa tehdä monipuolisempaa musaa, niin miksei siitä saisi enää välittää?

Eteenpäin menon aika olisi todellakin, nämä uudet levitykseen tulleet loivat taas uskoa, että se Chinese Democracy tullee vielä minun elinaikana ulos. Toivottavasti pian. Tämmöisillä maistisiaisilla ateriasta on tulossa maittoisa.


Kysymykseen onko Axl Guns 'n Roses ja onko nykyinen poppoo oikeututtu käyttämään pumpun originellinimeä, en oikein tiedä "oikeaa" vastausta.

Tietysti olisi hienoa, jos bändi ei olisi hajonnut ja maestrokaksikko olisi vielä tekemässä uskomattoman hienoa musiikkia yhdessä. Pilvilinnoissa olisi hieno elellä, mutta ei se vaan niin mene. Jätkien tiet ovat eronneet ja fakta on se että näiden klippien perusteella "nu GnR" tekee huomattavasti vanhaa HC-fania enemmän lämmittävää musiikkia kuin esim. Velvet Revolver. Sinänsä itselleni aivan paskan haileaa, millä nimellä bändi tekee musiikkia, kunhan se saa minut rokkaamaan.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Ei mua kiinnosta mikään vitun Slash, kuten Jokeriarska sanoi, täydellisen yliarvostettu jätkä.

Duff on se ketä mulla on helvetisti ikävä gunnareihin. Se on se kova jätkä.
Duff & Axl & SoFine.
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No, ettei mene nyt täysin Slashin dissaamiseksi koko ketju, niin sanotaan, että vaikka uudesta GNR:stä pidänkin aivan helvetisti, niin yksi asia mitä siihen kaipaan, ovat Slashin soolot. Slash ei varmasti teknisyydellään pärjää monellekaan tiluttelijalle, mutta miehen soolot ovat aina olleet tajuttoman hienoja. Eivät siis mitään tilutusta, jossa pääasia on nopeus, vaan myös melodioiltaan todella hienoja sooloja. Siihen yllättävän harva tiluttelija ikinä pystyy. Kuunnelkaa nyt vaikka joidenkin stevevaiden ja joesatrianien ja bucketheadien sooloja: pelkkää nopeaa tilutusta, joita voisi leikata ja liimata sellaisinaan ties kuinka moneen rock- ja hevibiisiin. Ja sitten verratkaa vaikka Slashin Sweed Child o'Minen tai Estrangedin sooloihin. Ihan eri maailmasta.

Mutta Slashin soolomatskun ja Velvet Revolverin perusteella miehestä on valitettavasti sanottava, että muuten muusikkona ei todellakaan mitenkään mullistava tai kekseliäs. Samaa peruskauraa vetää joka bändinsä kanssa, ja sitten GNR:n aikojen ei sooloissakaan ole oikein mitään ideaa ollut.

Mutta Slash + GNR on sellainen yhdistelmä, jota ei toista tule.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...miehen soolot ovat aina olleet tajuttoman hienoja. Eivät siis mitään tilutusta, jossa pääasia on nopeus, vaan myös melodioiltaan todella hienoja sooloja.

Juurikin näin. Slashin soolot ovat myös niitä harvoja joita mielellään kuuntelee senkin takia, että ne sopivat kappaleisiin täydellisesti. Miehen soolot ovat älykkäitä ja hienoja, toisin kuin niin monen tiluttelijan kikkeliä kasvattavat näytökset. Slashin ja Dave Murrayn soolot ovat "kitararokin" aatelia.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Ääh, en mä nyt jätkät oikein tiedä. Mielestäni Slashin soolotkin ovat aika yks yhteen samasta ja yksinkertaisesta muotista. Melodisesti ne ovat kauniita, muttei niissä oikein ole mitään erikoista. Estranged, November Rain, Civil War etc. Kaikissa haikeita ja pitkiä nuotteja jotka sitten voimistuvat paatokselliseksi ja tukahduttavaksi mössöksi. Jouset, ukkosmyrsky ja silinteri. Eiks niin?
Totta kai se voi olla tosi tunteisiinvetoavaa, mutta en mä lähtis sijoittamaan Saul Hudsonia rock-historian parhaiden solooilijoiden tahi riffittelijöiden joukkoon.
Muuntautumiskyky ja ajoittainen käsistälähteminen livenä, niitä mä arvostan kitaristeillä.
Slash on kuitenkin pohjimmiltaan perusjätkä, joka tykkää soittaa punkrockia, sitä mitä se nyt saa duunata VR:n kanssa. Ei sillä ole sielussaan pätkääkään taiteilijaa.
 

Furillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TML
Vteich kirjoitti:
Eivät siis mitään tilutusta, jossa pääasia on nopeus, vaan myös melodioiltaan todella hienoja sooloja. Siihen yllättävän harva tiluttelija ikinä pystyy. Kuunnelkaa nyt vaikka joidenkin stevevaiden ja joesatrianien ja bucketheadien sooloja: pelkkää nopeaa tilutusta, joita voisi leikata ja liimata sellaisinaan ties kuinka moneen rock- ja hevibiisiin.
Niin, en tiedä kuinka paljon olet paneutunut Bucketheadin tuotantoon, mutta minun mielestä erottava tekijä Vaihin, Satrianiin tai vaikka Petrucciin, on siinä että mieheltä löytyy myös melodisia "Slashmaisia" sooloja. Buckethead ei ole puhdas tiluttaja. Ei Axl miestä aikoinaan kuitenkaan ihan arvalla rekryny kitaran varteen Slashin seuraajaksi. Sinänsä tämä on ihan turhaa vääntämistä, kun mies ei enää vaikuta Gunnareissa, mutta pari biisiä, joissa Bucketheadin monipuolisuus kitaristina käy hyvin esiin:
Praxis - Animal Behavior ja
Colonel Claypool's Bucket Of Bernie Brains - Ignorance Is Bliss.

Tarkoitus ei ole tässä vähätellä Slashia. Ne legendaariset soolot ovat kuitenkin rock-musiikin historiaa ja sieltä parhaimmasta päästä.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Köntsä kirjoitti:
Ääh, en mä nyt jätkät oikein tiedä. Mielestäni Slashin soolotkin ovat aika yks yhteen samasta ja yksinkertaisesta muotista. Melodisesti ne ovat kauniita, muttei niissä oikein ole mitään erikoista. Estranged, November Rain, Civil War etc. Kaikissa haikeita ja pitkiä nuotteja jotka sitten voimistuvat paatokselliseksi ja tukahduttavaksi mössöksi. Jouset, ukkosmyrsky ja silinteri. Eiks niin?
Totta kai se voi olla tosi tunteisiinvetoavaa, mutta en mä lähtis sijoittamaan Saul Hudsonia rock-historian parhaiden solooilijoiden tahi riffittelijöiden joukkoon.
Muuntautumiskyky ja ajoittainen käsistälähteminen livenä, niitä mä arvostan kitaristeillä.
Slash on kuitenkin pohjimmiltaan perusjätkä, joka tykkää soittaa punkrockia, sitä mitä se nyt saa duunata VR:n kanssa. Ei sillä ole sielussaan pätkääkään taiteilijaa.

Minun mielestäni on olemassa yksi asia, jonka avulla on aika helppoa määrittää hyvä kitaristi. Hyvän kitaristin tunnistaa siitä, että tällä on oma saundinsa eli, että hänen kitaransoittonsa tunnistaa missä vaan vaikka ei tunnistaisi biisiä tai muuten osaisi yhdistää saundia ja muusikkoa. Slashilla jos jollain on oma saundinsa ja se kuuluu myös hänen sooloissaan. Sooloista muuten sen verran, että ei hänen kaikki soolonsa samanlaisia ole vaikka tietyissä biiseissä ne noudattavatkin aika lailla samaa kaavaa. Näissä mainitsemissasi sooloissa homman nimi on nimenomaan se saundi eikä se, että lähteekö se ajoittain käsistä. Mikään tiluttelijahan Slash ei todellakaan ole ja hyvän niin IMO. Ja edellinen ei johdu siitä, että en pitäisi tiluttelijoista. :)
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Troy kirjoitti:
Minun mielestäni on olemassa yksi asia, jonka avulla on aika helppoa määrittää hyvä kitaristi. Hyvän kitaristin tunnistaa siitä, että tällä on oma saundinsa eli, että hänen kitaransoittonsa tunnistaa missä vaan vaikka ei tunnistaisi biisiä tai muuten osaisi yhdistää saundia ja muusikkoa. Slashilla jos jollain on oma saundinsa ja se kuuluu myös hänen sooloissaan. Sooloista muuten sen verran, että ei hänen kaikki soolonsa samanlaisia ole vaikka tietyissä biiseissä ne noudattavatkin aika lailla samaa kaavaa. Näissä mainitsemissasi sooloissa homman nimi on nimenomaan se saundi eikä se, että lähteekö se ajoittain käsistä. Mikään tiluttelijahan Slash ei todellakaan ole ja hyvän niin IMO. Ja edellinen ei johdu siitä, että en pitäisi tiluttelijoista. :)

Hyviä pointteja.
Toki on äärimmäisen tärkeää että kitaristilla on oma tyylinsä, muiden matkiminen on niin tylsää. Vaikutteita tietenkin saa ottaa, ja sen myönnän että Slashilla on sooloissaan oma tyylinsä. Nino Rota ja Godfather Theme. Siinä Slashin tyyli.
Oma tyyli ei kuitenkaan tee kenestäkään hyvää kitaristia. Esimerkiksi maailman kaikkeuden parhaimmilla kitaristeilla kuten esimerkiksi Jimmy Page, Jimi Hendrix tai Slowhand Clapton, heillä kaikilla on oma saundi, ja kavereiden riffittely on helppo tunnistaa, mutta kaikki kolme osaavat/sivat ja uskalsivat olla kokeilunhaluisia avaten uusia portteja omassa soitossaan. Lisäksi kaikki yltyivät parhaimpina päivinään uskomattomiin livesuorituksiin ja studiosessioihin.
Näitä en Slashilta ole nähnyt. Hudson on äijärockia soittava perinteinen ykköskitaristi, joka sattui nousemaan maailmakuuluisuuteen olemalla osa yhtä historian parhaiten muodostunutta yhtyettä. Ei Slash huono ole, mutta yliarvostettu. Slash on vain hyvä, kaukana uskomattomasta, maagisesta ja mieliäräjäyttävästä.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Köntsä kirjoitti:
Näitä en Slashilta ole nähnyt. Hudson on äijärockia soittava perinteinen ykköskitaristi, joka sattui nousemaan maailmakuuluisuuteen olemalla osa yhtä historian parhaiten muodostunutta yhtyettä. Ei Slash huono ole, mutta yliarvostettu. Slash on vain hyvä, kaukana uskomattomasta, maagisesta ja mieliäräjäyttävästä.

En tästä ala enempää vääntämään, koska ei se johda kuitenkaan mihinkään eikä sen oikeastaan tarvitsekaan johtaa. Sen verran kuitenkin totean, että minun käsitykseni mukaan Slash ei ole yliarvostettu kitaristi. Ja en sano tätä siksi, että pidän häntä hyvänä kitaristina vaan siksi, että ei hän mielestäni mitään kovin huimaa arvostusta kuitenkaan nauti. Näkisin, että miehen taidot ja arvostuksen huomioon ottaen ei voi puhua yliarvostetusta miehestä. Totean vielä, että en nykyään enää kovin tiiviisti seuraa esim. musiikkialan julkaisuja ajan puutteen vuoksi, joten en välttämättä ihan perillä ole siitä mikä miehen todellinen arvostus maailmalla on. Olen kuitenkin käsittänyt, että maailman ehdottomaan kitaristieliittiin mies on nimetty lähinnä 90-luvulla jossain Suosikissa, joka ilman muuta on kaikkien itseään kunnioittavien muusikkojen ykkös pää-äänenkannattaja.
 

LäJa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kenelläkään minkäänlaista havaintoa kolmannesta julkisuuteen vuotaneesta biisistä nimeltään TWAT?

Better vaikuttaa lupaavalta ja I.R.S. tuntuu paranevan jokaisella kuuntelulla. Toivottavasti chinese democracy alkaa tänä vuonna.
 

axe

Jäsen
LäJa kirjoitti:
Kenelläkään minkäänlaista havaintoa kolmannesta julkisuuteen vuotaneesta biisistä nimeltään TWAT?

Edellisellä sivulla taitaa olla mun ekat mainintani TWATista. Ehdottomasti mun suosikkipiisini tällä hetkellä kaikista. Eli Jatkoajan termein paras. ikinä. missään. Ei tosin avaudu ekalla eikä tokalla kuuntelukerralla ollenkaan, tuntuu sekavalta, melkein tylsähköltä, mutta kasvaa ihan perkeleellisiin mittoihin kun antaa kuuntelukertoja ja tosiaan kuuntelee eikä pidä taustamusiikkina. Silmät kiinni, laput korville ja TWAT soimaan antaa mulle melkoisia korvaorgasmeja. Ja tämäkin vasta demoversio...

2,5 minsaa Axlin loistavaa vokalisointia. Sitten neljä minuuttia sooloilua ja Locomotiven lopun tyylistä äänien massaa, mahtavaa sellaista. Mulle on ihan vitun sama venytteleekö siinä kitaraansa Finck, BH, Slash vai Orasman Keijo, mutta mun korvaani se hivelee.

Ja kyllä, jos se olisi jonkun muun tuotos kuin GNR, niin tuskin olisi jaksanut antaa sille niin montaa mahdollisuutta kasvaa, mutta onneksi se oli sellanen jolle antoi mahkun.

Better on kevyt TWATin rinnalla vaikkakin varmasti paljon tarttuvampi ja radioystävällisempi. IRS ei tee mulle oikein mitään kun se on vielä niin karmea raakile vielä tuossa muodossaan.
 

LäJa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pari kertaa TWAT on nyt tullut kuunneltua läpi ja mitäs tästä nyt sitten sanoisi... Biisissä on hetkensä, mutta juuri kun luulee päässeensä "juoneen" mukaan, biisi kääntyy taas ihan ympäri ja kyydistä tipahtaa. Tosiaan kyllä loistavaa fiilistelyä varsinkin tuossa about kolmannen minuutin kohdilla, mutta muuten on vielä paha sanoa mitään...

Ensivaikutelma oli lievä pettymys varsinkin Axen hehkutuksen jäljiltä. Aika näyttää miten biisi avautuu mulle.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Olet oikeassa Troy, vääntäminen on tavallaan turhaa. Vaikkakin mukavaa välillä päästä keskustelemaan kunnollakin.

Vielä sananen tuosta yliarvostuksesta. Onhan äärimmäisen vaikeaa olla yliarvostettu kitara-asiantuntijoiden keskuudessa. He varmasti osaavat arvostaa juuri oikeita henkilöitä :)
Tällä hetkellä mitä olen esim. Guitar Worldia seurannut taitavat herrat Zakk Wylde ja Stevie "pervo" Vai olla ne arvostetuimmat. Myös Suomen ja Bodomin Aleksi Laiho nauttii maailman skittafriikkien keskuudessa huomattavan suurta arvostusta. Pääsihän Laiho juuri Wylden ja Vain kanssa kanteen GW:n viime vuotisessa kitaristispesiaalissa.

Nojoo, ei liity Slashiin tuo. Mutta lähinnä näen siis hänen olevankin yliarvostettu ns.perusrivikatsojarokkarin silmissä.
Ei mulla enää oikein muuta..
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Köntsä kirjoitti:
Nojoo, ei liity Slashiin tuo. Mutta lähinnä näen siis hänen olevankin yliarvostettu ns.perusrivikatsojarokkarin silmissä.
Ei mulla enää oikein muuta..

No tuo voi olla noin kyllä. Paha ottaa kantaa ja kuten tässä jo tuumailtiin niin suottako tuohon sen kummemmin ottamaankaan.

Noita Gn´R:n demoja en ole tainnutkaan vielä sen kummemmin kommentoida enkä oikeastaan kommentoi nytkään muuten kuin toteamalla, että biisejä en ainakaan suoralta kädeltä tyrmää ja Axl on yhtä loistava kuin ennenkin.
 

axe

Jäsen
Nythän sitä alkaa tapahtuun sellasella vauhdilla ettei mukana pysy. Tänään on vahvistettu Guns N' Rosesin esiintyminen muutamalla kesäisellä Euroopan festarilla. Ainakin Rock in Rio (Lissabon) on 27.5., Italiassa Gods of Metal kesäkuun alussa, saman kuun puolivälissä Itävallan Novarock ja kai tuossa jo muitakin oli ja lisää tulee koko ajan. Kohta puuttuu enää Sauna Open Air...

Tällä tahdilla sitä odottelisi vaikka informaatiota levynjulkaisusta miksei jo tällä viikolla. Vai onkohan se liikaa vaadittu? Luultavasti kuitenkin 2001 vuodesta opittiin että on aika turhaa lähteä kiertämään, jos ei ole uutta materiaalia promottovana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös