Guns N' Roses

  • 794 270
  • 4 527

axe

Jäsen
Mää voisin niitä laittaa vaikka sähköpostilla tulemaan, jos tuollainen yhteensä 8 megaa mahtuu postilaatikkoon. Voisin upata ladattavaksi nettiinkin, mutta en tiä mitä nää modet ja säännöt sellasesta sanoisi.
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Malone#32 kirjoitti:
Duoda, mistäköhän muualta olisi mahdollista kuulla näitä kipaleita? Tuo saitti tuntuu olevan aika tukossa...

Pari nimimerkkiä niin ystävällisesti sivullekirjoittanutta auttoivat, joten pistetään hyvä työ eteenpäin. Tuolta löytyy siis ainakin nyt parin päivän ajan.

Edit: Joo, jätetään nyt modeille oikeus siivota tuo linkki pois, jos katsovat, että nuo biisit täyttävät waretuksen tunnusmerkit. (Onko vielä julkaisematon nettiin vuotanut keskeneräinen demoversio waretusta?) Itse en osaa ottaa kantaa, joten ei kai tästä nyt mitään pelikieltoakaan voi tulla. Jos siivoavat pois, samaa linkkiä saa kyllä yv:lläkin.

Edit2: Linkki pois.
 
Viimeksi muokattu:

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Huikeaa olisi kun tämä "uusi" levy olisi aivan paska.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
En mä nyt ainakaan tuosta I.R.S:stä jaksa syttyä. Tuo Better antaa ehkä hieman uskoa. Tällaista tässä on näköjään kymmenisen vuotta odotettu? En mä ymmärrä miten nämä hakkaisivat Velvet Revolverin biisit 10-0, aika keskinkertaisilta vaikuttivat vaikka pari kertaa kuunteli läpi.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nikke kirjoitti:
En mä ymmärrä miten nämä hakkaisivat Velvet Revolverin biisit 10-0, aika keskinkertaisilta vaikuttivat vaikka pari kertaa kuunteli läpi.

Mun mielestä nimenomaan Velvet Revolverin biisit on keskinkertaisia.
 

Mauritzio

Jäsen
Vteich kirjoitti:
Kyllä vaan. IRS ja Better jatkavat samaa linjaa kuin The Blues, Chinese Democracy ja Madagascar: aivan loistavia biisejä! Ja hakkaavat jokainen n. 10-0 joka ikisen Velvet Revolverin biisin tosiaan. Kyllä täällä suunnassa ainakin vesi kielellä odotellaan josko Axl todella saisi tänä vuonna levyn ulos.

Itse vanhana GnR fanina en kyllä pysty ymmärtämän, että mitä hyvää noista biiseistä löytyy. Esim Chinese Democracy on niin kauheaa hissimusaa, että oikein hävettää. Lähin vertailukohta löytyy osastolta n'sync ja 7.taivas. Muutamaan kertaan olen kuunnellut nuo clipit läpi ja mielestäni aika kauheaa kuraa ovat olleet. Levyä odotan kyllä innolla, lähinnä kai sitä kuinka se floppaa vaikka fanipojat kuinka huutavat vastaan. Pelkältä vanhalla nimellä ratsastamiselta vähän haiskahtaa nuo axl:n touhut.

Tuo Velvet Revolverilla lattiaa pyyhkiminen on kanssa vähän niin ja näin. Omalla asteikolla luvut on ennemminkin nu-GnR 0 - Velvet Revolver 10. Tietenkin nämä ovat makuasioita mutta itse en vaan käsitä tätä nykyistä axl:n palvontaa. Aikoinaan hän oli kyllä maailman suurimman ja parhaimman yhtyeen "pomo", mutta nykyisin on lähinnä huvittavaa seurattavaa tämä ilmestyy/ei ilmesty jahkailu ja "keskeneräisten demojen" vuotaminen nettiin.
 

Europoli

Jäsen
Blackie kirjoitti:
Mun mielestä nimenomaan Velvet Revolverin biisit on keskinkertaisia.

En ole Velvet Revolveria kuunnellut levyltä, mutta bändin keikka viime kesänä Roskildessa kipusi aika lailla samoihin Gunnareiden -91 Jäähallin keikan kanssa. Biisit olivat mielestäni erittäin ok, ja mitä olen näitä uusia GnR -biisejä kuullut, eivät kyllä ole samaa tasoa.
 

henrikP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulle tätä IRSää kuunnellessa uppoaa, ja helvetin hyvin. Paranee joka kerta.

Mistäs mä saan noi The Blues, Chinese Democracy ja Madagascar?

Can't wait
 

Jokeriarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mauritzio kirjoitti:
IPelkältä vanhalla nimellä ratsastamiselta vähän haiskahtaa nuo axl:n touhut.

Axl oli jo suurimmalla osalla Use Your Illusion touria ainut alkuperäisjäsen, kun Izzy lähti. Miksi hänen olisi pitänyt vaihtaa nimi? Eihän sitä vaihdettu toisen perustajajäsenen, Tracii Gunsin lähdön jälkeenkään.

Enkä sano, että ensimmäisessä "palkkabändissä" olisi ollut jotain vikaa, mutta mitä vikaa silloin nykyisessä on?

Ne jotka eivät uudemmasta materiaalista pidä, ovat ennakkoluuloisia ja musiikillisesti sulkeutuneita jotka haikailevat vain 80-luvun levyjen perään. Musiikki kehittyy, mutta niin sen pitääkin. Mä oon ainakin helvetin iloinen, että mun suosikkibändi on edelleen tekemässä musaa ja vieläpä aivan loistavaa sellaista. En ainakaan haluaisi GnR:n tekevän 10 eri Appetitea.

Biisit voi tuntua omituisilta, mutta onhan ne todella hyviä. Ne tarvitsee vain useamman kuuntelukerran ;)

Velvet Revolver meni yhden kesän hyvänä "räimeenä", mutta nykyisin ei enää kohtalaisesti sieltä iske kuin pari biisiä (Fall To Pieces, Do It For Kids, Slither).

Oh My God on monen mielestä kuraa, mutta jos vaikka vertailukohdaksi ottaa Set Me Freen, niin OMG on moniosainen mestariteos, joka ei jää normaaliin kaavaan. Set Me Free on pelkkää riffittelyä ja kertosäerenkutusta.

henrikP: newgnr.com
 
Viimeksi muokattu:

axe

Jäsen
Tietty voi sitäkin miettiä kuinka järkevää on laukoa tyyliin "tätäkö on odotettu kymmenen vuotta" kuultuaan minuutin alkupätkän yhdestä kappaleesta tai jonkun reilut pari vuotta vanhan selvästi rakenteeltaankin vielä keskeneräisen demon, jossa taustallakin hakkaa vielä rumpukone.

Jos vaan löytyy, niin kannattaa kuunnella esimerkiksi suunnilleen vuosi ennen Appetiten julkaisua tehty Welcome To The Junglen demo. Ei siitäkään veltosta ja väliosiaan toistelleesta virityksestä olisi uskonut mikä klassikko sitten viimeistellystä lopputuotteesta tuli.

Ei mikään ihme, ettei nää bändit oikein tykkää, että puolivalmiit tekeleet leviää netissä ennen aikojaan. Ja nythän ne kuulemma soittaa näitä Amerikassa jo radiossakin. Fanit lähettelee innoissaan mp3:ia asemille ja aika useat niistä kuuluvat jo pistäneen niitä lähetyksiinkin, mm. Howard Stern.

Itse olen toki sitä mieltä, että myös Crash Diet ja Just Another Sunday kaipaisivat nyt parikytä vuotta myöhemmin lisää huomiota. Radioon!

Edit: Ai niin, se vielä, että jos joku 2000-luvun GNR:n tuotoksista on kuulostanut korvaan 7. taivaalta tai N'Synciltä, niin sitten on kyllä korvissa vikaa... TAI vielä paljon todennäköisemmin on sattunut imppaamaan jostain KaZaasta niitä feikkejä, joita netissä on pyörinyt jo viisi vuotta. Kyllähän koko "Chinese Democracyn" (levy, ei kappaletta) sieltä mukamas löytää, mutta todellakin, melkoista kuraa niiden biisinnimien alle on laitettu.
 
Viimeksi muokattu:

axe

Jäsen
Viime yönä lisää vuotoja. Betteriä venytettiin nyt 2:06 pitkäksi ja uutena annettiin T.W.A.T. (There Was A Time), joka on samanlainen varhaisvaiheinen ilmeinen rumpukonedemo kuin IRSkin.

TWATin kuunnellut vasta kerran, tai tässä samaan aikaan naputellut kun pistin soimaan (yli 6 minuuttia pitkä). Ei tuolilta pudottanut, keskitempoinen, mutta ai perkele se on hienoa kuulla Axliä taas. Taitaa olla jotain efektiä vedetty laulun päälle.

Puoli kymmeneltä aamulla meitin aikaa noi olivat saaneet joka paikassa taas poistettua kaikki linkit niihin messageboardeilta (kusipäistä touhua, imppaavat itselleen ne eka ja sitten alkavat moralisoimaan että ei saa jakaa, Axl ei haluaisi niin), mutta osuinpa Googlella jollekin saksalaiselle keskustelusivulle, josta löytyi toimivat linkit.
 

Mauritzio

Jäsen
Jokeriarska kirjoitti:
Axl oli jo suurimmalla osalla Use Your Illusion touria ainut alkuperäisjäsen, kun Izzy lähti. Miksi hänen olisi pitänyt vaihtaa nimi? Eihän sitä vaihdettu toisen perustajajäsenen, Tracii Gunsin lähdön jälkeenkään.

Ne jotka eivät uudemmasta materiaalista pidä, ovat ennakkoluuloisia ja musiikillisesti sulkeutuneita jotka haikailevat vain 80-luvun levyjen perään. Musiikki kehittyy, mutta niin sen pitääkin. Mä oon ainakin helvetin iloinen, että mun suosikkibändi on edelleen tekemässä musaa ja vieläpä aivan loistavaa sellaista. En ainakaan haluaisi GnR:n tekevän 10 eri Appetitea.

Juu, eli Axl=GnR. Varmaan virallisesti näin onkin, itselleni GnR on kuitenkin henkilöitynyt etenkin kolmikkoon Axl, Slash ja Duff. Bändin nimen käyttöoikeus on siis Axl:lla ja hän sitä käyttäköön, minulla ei ole mitään tätä vastaan. En vaan itse näe ja koe bändiä enää samaksi, jonka kautta aikanaan oikeastaan tutustuin rockmusiikkiin. Pelkkä sama nimi ja Axl laulajana ei siihen riitä.

En pidä samoista asioista kuin sinä. Olen siis kapeakatseinen? Näinhän se aina menee. Myönnän olevani todella ennakkoluuloinen tulevaa (?) levyä ja sen materiaalia kohtaan. Toivottavasti levy yllättää positiivisesti ja pääsen myöntämään olleeni väärässä.
 

FC Peltirumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Väärin Voittaneet
Jokeriarska kirjoitti:
Ne jotka eivät uudemmasta materiaalista pidä, ovat ennakkoluuloisia ja musiikillisesti sulkeutuneita jotka haikailevat vain 80-luvun levyjen perään. Musiikki kehittyy, mutta niin sen pitääkin. Mä oon ainakin helvetin iloinen, että mun suosikkibändi on edelleen tekemässä musaa ja vieläpä aivan loistavaa sellaista. En ainakaan haluaisi GnR:n tekevän 10 eri Appetitea.

Biisit voi tuntua omituisilta, mutta onhan ne todella hyviä. Ne tarvitsee vain useamman kuuntelukerran ;)

Oh My God on monen mielestä kuraa, mutta jos vaikka vertailukohdaksi ottaa Set Me Freen, niin OMG on moniosainen mestariteos, joka ei jää normaaliin kaavaan. Set Me Free on pelkkää riffittelyä ja kertosäerenkutusta.

Minäkin olen siis hyvin ennakkoluuloinen ja erittäin sulkeutunut musiikin suhteen, koska en pidä newgnr virityksistä. Ja kukakohan täällä on rajoittunut, jos miettii, että mitä tahansa jumala-Axl tekee, niin se on suurta ja mahtavaa taidetta ja kaikki mihin hän koskee muuttuu kullaksi. Tuo uusi GnR on niin keskinkertaista Pop/Rockia, joka ei erotu millään muulla kuin Axlin lauluääänellä, joka jo paikoitellen (lähes koko ajan) hajoaa täysin ja kuulostaa huonolta Idols-koelaululta.

Niin ja Oh My God, tuo moniosainen mestariteos. Tämä kieltämättä melkein lennätti kahvit näppikselle... ja paljon hymiöitä perään.
 

pelikielto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jokeriarska kirjoitti:
Ne jotka eivät uudemmasta materiaalista pidä, ovat ennakkoluuloisia ja musiikillisesti sulkeutuneita jotka haikailevat vain 80-luvun levyjen perään. Musiikki kehittyy, mutta niin sen pitääkin.
Ohhoh. Musiikin kehittyminen ei tee musiikista välttämättä parempaa, vrt Metallica ja nykyinen Guns and Roses. Tosin Axelilla on vielä mahdollisuus saada jotain hyvää aikaiseksi koska tähän mennessä on kuultu vasta paskoja demoja, ehkä ne helmet odottelevat vielä treenikämpällä.

Jokeriarska kirjoitti:
Oh My God on monen mielestä kuraa, mutta jos vaikka vertailukohdaksi ottaa Set Me Freen, niin OMG on moniosainen mestariteos, joka ei jää normaaliin kaavaan. Set Me Free on pelkkää riffittelyä ja kertosäerenkutusta.
Tuolla perusteella Antti Tuiskun Joululevystä saadaan mestariteos kun sitä verrataan Smurffien vastaavaan.

Toivottavasti Axl onnistuu uudella levyllä mutta pahoin pelkään että Appetite jää viimeiseksi mestariteokseksi hänen projektiltaan..
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
axe kirjoitti:
Tietty voi sitäkin miettiä kuinka järkevää on laukoa tyyliin "tätäkö on odotettu kymmenen vuotta" kuultuaan minuutin alkupätkän yhdestä kappaleesta tai jonkun reilut pari vuotta vanhan selvästi rakenteeltaankin vielä keskeneräisen demon, jossa taustallakin hakkaa vielä rumpukone.
Voidaan toisaalta miettiä onko sitten yhtään sen järkevämpää tuon raihnaisen demon perusteella olla sitä mieltä että tämä on parasta koskaan ikinä missään? Joskus minä(kin) ajattelin että kaikki mitä Axl tekee on lähinnä kultaa, ilotulitusta ja timantteja. Nyt nuo kaksi rainaa kuulostivat lähinnä siltä kuin joku nevahööd-bändi soittaisi hämyisessä baarissa poprockia.

Mä en oikeasti toivoisi mitään muuta kun että Axl tekisi yhtä hyviä kappaleita kuin 80- ja 90-luvulla ja saisi ne vielä levylle. Ikävä kyllä en usko miehen siihen pystyvän nyt jos ei ole kymmeneen vuoteenkaan pystynyt. Olen toki tässä asiassa mielelläni väärässä.
 

axe

Jäsen
Ai jumalauta kun TWAT kasvaa kun sitä on tässä aamupäivän pistänyt Betterin kanssa repeatinä. Eihän tää eikä mikään muukaan näistä uusista ole 23-vuotias Axl Rose kiljumassa että ne on out ta get me, vaan 40-vuotias äijä purkamassa sydäntään, mutta mulle maistuu. Aivan loistava tunnelma piisissä, kuulostaa vähän Tommy Stinsonin soololevyltä (mikä sekin on loistava) ja Axlin jotenkin venyttelevä laulutapa tässä on aivan mahtava.

Kullekin oman makunsa mukaisesti, mutta kyllä jos mää laitan tosta äänenlaadultaan paskahkot ja/tai muuten keskeneräiset Betterin, IRSin, TWATin, Madagascarin, Chinese Democracyn, The Bluesin ja vielä jopa Riyadh and the Bedouinsinkin soittolistalle pyörimään ja otan vielä huomioon, että ne on taatusti parempia viimeisteltyinä studiovetoina, niin kyllä mun odotukseni ja toiveeni tulee taatusti täyttymään, jos levy ikinä ulos tulee. Ja jos ei tule, niin nämäkin versiot tulee pyörimään mun soittimissa.

Nyt varsinkin näiden kahden ihan tavallista kitaravetoista perusrockia hyvillä laulumelodioilla olevan uusimman vuodon jälkeen pitää olla seinähullu kuvitellakseen, että tulossa on jotain Oh My Godin tai Silkwormsin kaltaista. Eiköhän ne kokeilut ole hyllyllä ja tulevat joskus hamassa tulevaisuudessa Axlin kuoleman jälkeen jossain holvien tyhjennyksessä.

Ja tokihan sitä pettyy, jos odottaa jotain koko maailman yhdistävää Wyld Stallyns -levyä tai Appetite part II:sta - tai jos ei vaan ole kymmenessä vuodessa päässyt yli että Slash nyt ei vaan ole enää samassa bändissä. Mää ainakin nautin nyt vaan hyvästä musasta ja toivon kovasti kuulevani näitä vielä oikeinakin versioina.
 

henrikP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
FC Peltirumpu kirjoitti:
Tuo uusi GnR on niin keskinkertaista Pop/Rockia, joka ei erotu millään muulla kuin Axlin lauluääänellä, joka jo paikoitellen (lähes koko ajan) hajoaa täysin ja kuulostaa huonolta Idols-koelaululta.

Milläs helvetillä sen sitten pitäis erottua, Axlelhan on Guns n Roses juuri tästä syystä.

Ja keskinkertaista poppia, ööö tää oli varmaan halpa provo. Katoppa levyhyllyysi ja luettele jokunen rock ja pop-levy?

Idolsia en ole katsonut, joten en kommenoi
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mauritzio kirjoitti:
Itse vanhana GnR fanina en kyllä pysty ymmärtämän, että mitä hyvää noista biiseistä löytyy. Esim Chinese Democracy on niin kauheaa hissimusaa, että oikein hävettää. Lähin vertailukohta löytyy osastolta n'sync ja 7.taivas. Muutamaan kertaan olen kuunnellut nuo clipit läpi ja mielestäni aika kauheaa kuraa ovat olleet. Levyä odotan kyllä innolla, lähinnä kai sitä kuinka se floppaa vaikka fanipojat kuinka huutavat vastaan. Pelkältä vanhalla nimellä ratsastamiselta vähän haiskahtaa nuo axl:n touhut.

Tuo Velvet Revolverilla lattiaa pyyhkiminen on kanssa vähän niin ja näin. Omalla asteikolla luvut on ennemminkin nu-GnR 0 - Velvet Revolver 10. Tietenkin nämä ovat makuasioita mutta itse en vaan käsitä tätä nykyistä axl:n palvontaa. Aikoinaan hän oli kyllä maailman suurimman ja parhaimman yhtyeen "pomo", mutta nykyisin on lähinnä huvittavaa seurattavaa tämä ilmestyy/ei ilmesty jahkailu ja "keskeneräisten demojen" vuotaminen nettiin.

No korvissa kyllä täytyy olla vikaa, jos uusi GNR kuulostaa N'Synciltä. En voi sitten mitään. Ehkä ei ole sinun juttu sitten. Aika sinänsä selkeää jatkumoahan tämä Chinese Democracy, jos nyt koskaan ilmestyy, tuntuu olevan Illusioneista, ja itselleni Illusionit ovatkin aina merkanneet enemmän kuin Appetite, joka sekin tosin on ihan täydellinen rock-levy. Jos ei digannut Illusioneiden Civil Warin, Coman tai Estrangedin tyyppisistä vähän erilaisista biiseistä, niin sitten eivät varmaan iske myöskään Madagascar, The Blues tai muutkaan uudet biisit. Eikä siinä mitään. Mutta joidenkin pitäisi vaan tajuta, että ehkä 40-vuotiaita ukkoja ei enää uutta Appetitea kiinnosta tehdä, ja bändit nyt muutenkin aina kehittyvät ja menevät eteenpäin.

Itse todella tykkään näistä uusista biiseistä aivan helvetisti, ja yhtään valehtelematta ainakin The Blues ja Madagascar menevät GNR:n top-20 biisien joukkoon heittämällä. Jo pelkästään noiden kahden biisin oleminen levyllä on vakuuttanut minut siitä, että Chinese Democracy ilmestyessään tulee todella olemaan ostamisen arvoinen. Siihen kun lisätään päälle vielä keskeneräiset, mutta helvetin hyviltä kuulostavat IRS ja Better (TWAT ei oikein iskenyt, vaikka ihan ok olikin), niin odotukset ovat todella korkealla. Axlin äänikin kuulostaa mielestäni nyt paremmalta kuin koskaan. Edellisten levyjen aikaanhan Axlin laulu oli oikeasti aika kamalaa, kun miettii, mutta erikoisella tavalla aina istui hyvin GNR:n musiikkiin. Mutta nyt Axlin ääni oikeasti kuulostaa todella hyvältä ja kantaa biisejä todella hyvin. Ihmettelenkin näitä kommentteja, että Axlin ääni olisi hirveä eikä kestäisi ja blaablaa. Ei voi tajuta.

Vaikka GNR:n faniksi tunnustaudunkin, ja yli 15 vuotta se on ollut minulle se kaikkein tärkein bändi, ei tässä ainakaan omalta osaltani mistään sokeasta fanituksesta ole kyse. Ihan musiikki on minut vakuuttanut, kun ensimmäisen kerran kuulin The Bluesin ja Madagascarin joskus 5 vuotta sitten. Vaikka kuinka hyvää musiikkia Axl ryhmineen onkin saanut aikaan, ei se tietenkään sitä miksikään muuta, että uskomattoman iso pelleily koko Chinese Democracyn projekti on ollut, eikä sitäkään, että Axlilla ei kaikki ole kotona - vielä vähemmän kuin joskus aikaisemmin. Silti: loistava muusikko, ennen ja nyt.

Velvet Revolverista vielä sen verran, kun oli puhetta, että ihan ok perusrockbändi, eikä minulla mitään sitä vastaan ole. Levy löytyy hyllystä ja Jäähallissakin tuli nähtyä tottakai vanhat suosikit Slash, Duff ja Matt, mutta ei noilla äijillä vaan kovin paljoa kunnianhimoa ole soittaa muuta kuin sitä samaa perusrockia vuodesta toiseen. Sitä olen ennenkin sanonut, että siinä eroavat kyllä Axlista. Toisten mielestä hyvä niinkin, mutta itse en oikein pidemmän päälle diggaa. Contraband oli sen yhden kesän ihan hyvää ja mukavaa musaa, mutta eipä mitään mullistavaa.

Uuden GNR:n dissaajille voisi tosiaan suositella tsekkaamaan vaikka The Bluesin ja Madagascarin, jos eivät ole jo tuttuja. Älkää verratko Appetiteen, vaan mieluummin johonkin Illusioneiden biiseihin.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vaikuttaa, että osa jengistä on tuominnut nuo biisit ainoastaa sen vuoksi kun Axl on täys kusipää ja käyttää vieläpä Guns 'N Rosesin nimeä, vaikka se ei mikään oikea Gunnarit olekaan. Nämä henkilöt ovat jo etukäteen päättäneet, että Chinese Democracy on ensimmäisestä biisistä viimeiseen täyttä paskaa.

Musa on tärkeintä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Vteich kirjoitti:
Uuden GNR:n dissaajille voisi tosiaan suositella tsekkaamaan vaikka The Bluesin ja Madagascarin, jos eivät ole jo tuttuja. Älkää verratko Appetiteen, vaan mieluummin johonkin Illusioneiden biiseihin.

Miksi niitä pitää verrata mihinkään? Kuuntelee vaan biisin biisinä ja arvioi sen kuulemansa perusteella eikä virittele päissään mitään keinotekoisia referenssipisteitä sen enempää Appetiteen, Illusioneihin kuin Tommy Stinsoneihinkaan.

Mutta kuka öööön Tommy Stinsön?
 
Viimeksi muokattu:

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
TuleeEnnenaikaisesti kirjoitti:
Miksi niitä pitää verrata mihinkään? Kuuntelee vaan biisin biisinä ja arvioi sen kuulemansa perusteella eikä virittele päissään mitään keinotekoisia referenssipisteitä sen enempää Appetiteen, Illusioneihin kuin Tommy Stinsoneihinkaan.

No ei miksikään, olet aivan oikeassa. Sitä pointtia vähän yritinkin hakea. Välillä tuntuu uusien biisien tasosta huolimatta ihmisillä olevan kova halu marmattaa vain sen takia, ettei uutta Appetitea tulekaan samalla ryhmällä kuin 15 vuotta sitten, eikä bändi kuulosta enää samalta kuin 80-luvun lopulla.
 

axe

Jäsen
TuleeEnnenaikaisesti kirjoitti:
Mutta kuka öööön Tommy Stinsön?

Tommy Stinson on se bassonvarsi näissä uusissa laulelmissa. Se on se kaveri, joka TWATin viimeisen kolmen minuutin aikana huutelee isoimpaan ääneen sieltä että there was a time, do you wanna know it all.
 

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
Joo ihan hienoa, että Axl tekee uutta musiikkia eikä mulla oo sitä mitään vastaan, mutta miksi juuri GN'R nimellä? Tekis omalla nimellä, sillä tuo viimeistään pilaa Guns N' Rosesin maineen, niin perseestä nuo uudet kappaleet ja uusi bändi on mielestäni. Joku hehkutti Madagascaria hienoksi biisiksi ja kyllähän se on paras biisi tuolta uudelta "GN'R"ta vaikka tuntuu laihalta kopiolta Estrangdista.

Kun on nähnyt uusia keikkoja videolta niin ei voi muuta sanoa kun että mitä vittua tuo on? Joku skeittipunkkibändin rumpali ja kitaristi, loput kitaristit on outoja ja eipä paljon näy sitä monipuolisuutta nuissa uusissa biiseissä mitä 3 kitaristilla vois saaha (onneksi sentään Buckethead lähti bändistä), kilttiä pitävä basisti tähtipaidalla, Dizzy ja tuon laulajan, jolla on rusetilla tms. hiukset, amerikkalainen jalkapallo paita päällä ja kiljuvan läskin pitäisi olla Axl Rose?

Uuden bändin piti soittaa kahdella kitaralla Paradise City soolot, jollain MTVn keikalla. Eikä siltikään kuulostanu hyvältä. Kyllä VR hakkaa tämän new GN'R 10-0.

Vaikka Axl on tehnyt hyviä biisejä kuten Estranged ja November Rainin bändi tarvii Izzy tasosen biisien tekijän, kitaristin joka osaa soittaa soolot yksin ja tehdä uusia hienoja riffejä/sooloja. Niitä ei ole tällä hetkellä tullut vastaan yhdessäkään uudessa biisisä, jotka tuntuu väkisin tehdyiltä eikä niissä oo asennetta.

Ei tuo oo Guns N' Roses. Aitoon oikeean GN'R kuuluu Duff, Izzy, Slash, Axl ja Steven/Matt vai voiko joku väittäää että tämä:
http://video.google.com/videoplay?docid=6190866293250736909&q=guns+roses

on parempaa kun tämä:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3368017149354221603&q=guns+roses

Ja oli Illusionin biisi johon tätä uutta bändi pitäs verrata mielummin.

Hyvät jutut pitäs osata vaan lopettaa ajoissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös