Guns N' Roses

  • 793 347
  • 4 526

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Carrie Underpantsin rumpali vetää muuten paljon paremmalla swengillä kuin hengetön Frank Ferrer Gunnareiden takana.
Carriesta itsestä puhumattakaan verrattaessa siihen oranssiin tunkkiin joka luistelee Ferrerin edessä.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
On kyllä valovuosia Ferreriä parempi ja niin olisi vaikka Popedan Lacu tai Marky Ramone. Ihmeellinen valinta.

Axl on noissa aivan hyvässä vireessä.
 

laalki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Philadelphia Flyers
On kyllä valovuosia Ferreriä parempi ja niin olisi vaikka Popedan Lacu tai Marky Ramone. Ihmeellinen valinta.

Axl on noissa aivan hyvässä vireessä.

Edelleen, jos GN'R keikat lyhennettäisiin vaikka kahteen tuntiin ja vähän harvemmaksi kalenterissa, Axliltä varmaan löytyisi palkeista ääntä.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli

hiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Yleisesti ja ei liittyen ylempiin videoihin.

Muutaman kerran gunnarit nähnyt livenä niin jokainen kerta se on mennyt niin että AXL kuulostaa livenä helvetisti paremmalta. Youtuben kautta ukko kuulostaa yleensä aika kamalalta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ai saakeli että oli kova keikka Stavangerissa! Olin hyvin lähellä lavaa. Norskit oli yleisesti reippaassa kännissä ja meno muutenkin erinomaista. Soundeista nyt ei siinä edessä saanut juuri selvää (pun int.), mutta mitä väliä (ei yhtään mitään väliä). Tämä oli varmasti paras GNR-keikka jonka olen paikan päällä kokenut. Aion kokea lisää.

Meitsin kädethän tuolla heiluvat:



 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Slashilla Ukraina-skeba! Ks. alla:





Oli muuten Stavangerissa Civil War tunteikas hetki. Nooh, mulle nyt on tunteikasta vaikka Axl paskoisi lavalla. Axlin ääni on joskus "hieman" "hapuileva" mutta usein hyvä vaikka erilainen kuin joskus ennen. Mickey Mouse -juttuja jengi heittelee vähän turhan helposti ja vissiin myös provosoidakseen.

Olen viikon verran tässä tunteillut keikkaa ja olen niin onnellinen, että pääsin sen kokemaan. Yli 30 vuotta tuo bändi on ollut minulle todella tärkeä ja sitä se on yhä, tietenkin, vuosien mittaan suhde on vain syventynyt ja laajentunut ja mitä kaikkea. Jos joskus otan tatuoinnin, se koskettelee (pun fuckin' int.) tätä yhtyettä.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Slashilla Ukraina-skeba! Ks. alla:





Oli muuten Stavangerissa Civil War tunteikas hetki. Nooh, mulle nyt on tunteikasta vaikka Axl paskoisi lavalla. Axlin ääni on joskus "hieman" "hapuileva" mutta usein hyvä vaikka erilainen kuin joskus ennen. Mickey Mouse -juttuja jengi heittelee vähän turhan helposti ja vissiin myös provosoidakseen.

Olen viikon verran tässä tunteillut keikkaa ja olen niin onnellinen, että pääsin sen kokemaan. Yli 30 vuotta tuo bändi on ollut minulle todella tärkeä ja sitä se on yhä, tietenkin, vuosien mittaan suhde on vain syventynyt ja laajentunut ja mitä kaikkea. Jos joskus otan tatuoinnin, se koskettelee (pun fuckin' int.) tätä yhtyettä.

Gunnarit nyt on niin älyttömän kova, että en missään nimeessä halua väheksyä saati sitten vittuilla. Tykkään bändistä hitosti. Sanon kuitenkin, että itseäni hiukan harmittaa, että Axl on noin huonossa kunnossa. Kuulostaa sille, kun kaverilla loppuisi happi laulaessa. Enää ei kuulla juurikaan pitkiä venytyksiä ja monet äänet mielestäni ikään kuin loppuvat kesken. Jos joku sais Axl:in potkttua kuntokuurille, niin ehkä keikat kuulostais paljon paremmalle.

Mut ei tää varmaan sunkaan fiilistä keikalla kauheesti latistanut. Tunnelma oli varmasti tapissa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Gunnarit nyt on niin älyttömän kova, että en missään nimeessä halua väheksyä saati sitten vittuilla. Tykkään bändistä hitosti. Sanon kuitenkin, että itseäni hiukan harmittaa, että Axl on noin huonossa kunnossa. Kuulostaa sille, kun kaverilla loppuisi happi laulaessa. Enää ei kuulla juurikaan pitkiä venytyksiä ja monet äänet mielestäni ikään kuin loppuvat kesken. Jos joku sais Axl:in potkttua kuntokuurille, niin ehkä keikat kuulostais paljon paremmalle.

Mut ei tää varmaan sunkaan fiilistä keikalla kauheesti latistanut. Tunnelma oli varmasti tapissa.

Olet oikeassa. Eikä fiilistä latistanut ongelmat! Ja kuten sanoin niin mähän oon aivan ei-kriittinen suhteessa Axliin ja GNR:ään. HYMIÖ!
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Gunnarit nyt on niin älyttömän kova, että en missään nimeessä halua väheksyä saati sitten vittuilla. Tykkään bändistä hitosti. Sanon kuitenkin, että itseäni hiukan harmittaa, että Axl on noin huonossa kunnossa. Kuulostaa sille, kun kaverilla loppuisi happi laulaessa. Enää ei kuulla juurikaan pitkiä venytyksiä ja monet äänet mielestäni ikään kuin loppuvat kesken. Jos joku sais Axl:in potkttua kuntokuurille, niin ehkä keikat kuulostais paljon paremmalle.

Mut ei tää varmaan sunkaan fiilistä keikalla kauheesti latistanut. Tunnelma oli varmasti tapissa.
Taitaa olla se kultavuosien raspi ja ne kaikki silloin kuullut äänialat jo fyysinen mahdottomuus, varsinkin kun äänihuolto ei hulluina vuosina tainnut olla aina ihan asiaan kuuluvalla tasolla. Ehkä nyt kannattaisi jättää kirkumiset vähemmälle, ja hakea kokonaan uusi soundi, johon palkeet vielä taipuu, vaikka se biisejä vähän muuttaisikin. Niin muuttaa kuitenkin nykymenokin. Mutta en mä näistä oikeesti mitään ymmärrä, ja pääasia, että jaksavat painaa. Ehkä menen itsekin vielä taas keikalle, jotka kyllä potkii kaikesta huolimatta.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Mulle GNR on yksi tärkeimmistä bändeistä koskaan. Appetite on maailman paras levy, minkä lisäksi Illusionit soi säännöllisesti kuulokkeissa. Tästä huolimatta mulle riitti Hämeenlinna 2017. Tavallaan sain oman bucketlistini täyteen, kun näin Axlin, Slashin ja Duffin samalla lavalla. Izzy tietty puuttui, mutta minkäs teet. Keikka oli hyvä, mutta ei mulla jäänyt mitään "pakko nähdä lisää" fiilistä päälle.

Bändi on nykyään kliininen jättiläinen, joka soittaa keikat juuri kuten on ennalta sovittu. Mitään nuoruusvuosien hurmiota on tietysti turha edes odottaa, mutta keikasta jäi vähän tylsä maku suuhun. Kävin samana vuonna katsomassa Foo Fightersin, jossa soittamisen riemu, kommunikointi yleisön kanssa, sekä tunnelma oli aivan toista luokkaa.

Toki jengi selvästi nauttii edelleen menosta, ei noita yleisömääriä kovin moni muu vedä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös