Guns N' Roses

  • 789 687
  • 4 518

Jokeriarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eli nyt helmikuussa Chinese Democrazyn pitäisi - taas kerran - ilmestyä. 2004 syksyn puolella tällaista lupailivat ainakin bändistä Tommy Stinson ja Dizzy Reed.

Viime aikoina olen aika paljon kuunnellut "uusien" Gunnareiden biisejä. Kieltämättä aika hyvin soittavat hitit kuten Sweet Child O' Mine, Rocket Queen ym. Soitto ei lipsu, mutta toisaalta kyllä eihän se miltään Guns N' Rosesilta tunnu. Menisin kumminkin innolla katsomaan Axl:ia, etenkin kun se Bucketheadkin lähti bändistä. Sehän oli täys pelle.

Sen sijaan niistä uusista biiseistä meikäläinen ei kyllä tykkää yhtään.
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Viestin lähetti Jokeriarska
Eli nyt helmikuussa Chinese Democrazyn pitäisi - taas kerran - ilmestyä. 2004 syksyn puolella tällaista lupailivat ainakin bändistä Tommy Stinson ja Dizzy Reed.

Viime aikoina olen aika paljon kuunnellut "uusien" Gunnareiden biisejä. Kieltämättä aika hyvin soittavat hitit kuten Sweet Child O' Mine, Rocket Queen ym. Soitto ei lipsu, mutta toisaalta kyllä eihän se miltään Guns N' Rosesilta tunnu. Menisin kumminkin innolla katsomaan Axl:ia, etenkin kun se Bucketheadkin lähti bändistä. Sehän oli täys pelle.

Sen sijaan niistä uusista biiseistä meikäläinen ei kyllä tykkää yhtään.

Jeps, Helmikuussa :) Veikkaampa vaan että jokin on "mennyt pieleen" ja julkaisu siirtyy ensi Elokuulle jne, samaa rataa mitä tässä on veivattu viimeiset 7vuotta. Onhan minulla ollut jo kerran lippu keikalle,mutta yllättäen sekin peruttiin :)

Ostin vasta Use I Anttilasta oikein CD:llä. Tiuhaan on taas pitkästä aikaa levy soinut, loistava!

Uusista biiseistä ainakin Madagascard ja The Blues on aivan loistavia. Eikä se Oh my God myöskään huono ole.
 

axe

Jäsen
Viestin lähetti MetalMac
Jeps, Helmikuussa :) Veikkaampa vaan että jokin on "mennyt pieleen" ja julkaisu siirtyy ensi Elokuulle jne,

Eiku huhtikuulle basisti-Stinson sen julkaisun siirsi nyt viimeisessä haastattelussa... pienin askelin, pienin askelin.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Artikkeli

Tuossa linkki artikkeliin, jossa huhutaan GnR:n soittaman Download-festareilla Englannissa ensi kesänä. Samalla festarilla pitäisi soittaa myös Velvet Revolverin, se olisi aika hurja yhdistelmä. Tosin nu-GnR löisi Velvet Revolverin maanrakoon. En kyllä usko tuohon huhuun, vaikka sama huhu oli myös uusimmassa Kerrangissa. Parin viikon sisään festarin pitäisi julkistaa esiintyjänsä kokonaisuudessaan.

Tosiaan GnR:n basisti Tommy Stinson LUPASI, että bändi kiertää tänä vuonna, erityisesti he haluavat hyvittää viime kertaisen Philadelphialle. Eli niille, jotka eivät tiedä:

Joulukuussa 2002 GnR oli juuri tehnyt kiertueen parhaan keikkansa Madison Squre Gardenissa New Yorkissa, mutta jostain ihmeen syystä Axl ei ilmaantunut paikalle seuraavana päivänä Philadelphian keikalle. Lämppärit olivat jo esiintyneet ja koko muu bändi odotteli, Axl ei tullut. Paikalla syntyi mellakka, jota vieläkin puidaan oikeudessa.

Aiemminkin on lupailtu, joten pitää taas odottaa.

ps. Buckethead näytti ehkä pelleltä, mutta on aivan mahtava kitaristi. Uudet biisit ovat Silkworms:a lukuunottamatta mielestäni varsin hyviä.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Uusi julkaisusopimus...

Nyt näyttäisi jotain ihan OIKEASTI tapahtuvan, koska Axl Rose ja Sanctuary ovat pääseet tällä viikolla sopimukseen.

Tässä lainaus:

Guns n Roses frontman and sole remaining original member Axl Rose has according to Sanctuary Music Group signed a new music publishing deal with Sanctuary Music Publishing. Previously Axl Rose's music was published by Warner Chappell.

The deal, which has been confirmed by Sanctuary includes Axl Rose's whole back catalogue (including classics such as Sweet Child O' Mine, November Rain and Patience) and any forthcoming releases from Axl or his band.

Eli nyt Uncle Axlilla on levyyhtiö ja jakelija. Enää puuttuu levy, varmaa on myös se, että yksikään jakelija ei olisi tehnyt uutta (kallista ?) sopimusta, ellei olisi suurella varmuudella tulossa uutta materiaalia (piakkoin ??).
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Re: Uusi julkaisusopimus...

Viestin lähetti teroz
Nyt näyttäisi jotain ihan OIKEASTI tapahtuvan

No mielenkiinnolla jään odottamaan. En usko ennekun näen. Niin kauan tätäkin on odoteltu. Hyvin suurella todennäköisyydellä "jokin menee pieleen" ja taas odotellan. Täysin normaalisti.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Viestin lähetti Kopteri
TÄH??????

Niin jos soittaisivat samalla festarilla, tämä on vain minun mielipiteeni. GnR voi haukkua miksi tykkää, mutta heillä on GnR:n koko biisiarsenaali käytettävissä ja Velvet Revolver taas soittelee vain Contrabandin keksinkertaisia rallatuksia ja pari kaikkien tuntemaa hittiä päälle.

Edelleen tämä on vain minun mielipiteeni.
 

Peltsi #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kova on luotto Axlin poppooseen jos todella uskot herrojen pieksevän VR:n jannut maan rakoon. Eipä silti, hyvä homma jos niin käy, ei siinä mitään. Vanhana GnR diggarina ei parempaa yhdistelmää voisi toivoa kuin nuo kaksi mainittua orkesteria samalla lavalla. Sen verran vakuuttavan kuulloista on kuitenkin toi Revolvereiden meininki livenä, että rohkenen epäillä jannujen kakkoseksi jäämistä.

Mitä tulee Axlin ja co:n levyhankkeeseen, niin parempaa uutistahan ei voisi ollakaan. Todennäkòisesti vaan joku homma taas kusee.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti teroz
GnR voi haukkua miksi tykkää, mutta heillä on GnR:n koko biisiarsenaali käytettävissä ja Velvet Revolver taas soittelee vain Contrabandin keksinkertaisia rallatuksia ja pari kaikkien tuntemaa hittiä päälle.

Eli GnR:lle riittää biisilista eikä soitannalla ole mitään väliä?
Velvet "soittelee"? Salli mun nauraa....

Sitäpaitsi, Velvetissä on enemmän Gunnareiden jätkiä kuin Gunnareissa itsessään,
ainakin tällä päivämäärällä.

Viestin lähetti teroz
Edelleen tämä on vain minun mielipiteeni.

Jep, mutta tuskin kukaan joka oli Velvetin keikalla Nordiksella yhtyy mielipiteeseesi.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Kopteri
Jep, mutta tuskin kukaan joka oli Velvetin keikalla Nordiksella yhtyy mielipiteeseesi.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että missä näit GnR:n nykyisellä kokoonpanolla, johon mitä ilmeisimmin vertaat tuota Velvetin kuntoa?
 

Hescu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Leijonat
Uutta GnRää kuulleena voin sanoa, että soitto todellakin toimii ainakin yhtä hyvin kuin Vr:lla, joten siitä se homma ei jää kiinni. Sitten tähän päälle vielä GnR-hitit, niin vaakakuppi kallistuu heille. VR:kin on hyvä, ei siinä mitään, mutta ehkä hiukan tasapaksu. No joo, taas kerran vain yksittäinen mielipide.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ero näiden kahden yhtyeen välillä omalta osaltani kiteytyy siinä, että Velvet Revolveria en lähtenyt katsomaan Suomen keikalle osittain senkin takia, että kyseessä oli arkikeikka. Jos Axl johdattaisi Gunnarit Suomeen, niin mikään tekosyy ei pitäisi minua sieltä pois.

Velvet Revolver on hyvä rokkibändi, mutta ei kuitenkaan läheskään niin mielenkiintoinen kuin Axl Rosen Guns ´n Roses, oli itse bändissä millaisia soittajia tahansa.
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Viestin lähetti Kopteri

Jep, mutta tuskin kukaan joka oli Velvetin keikalla Nordiksella yhtyy mielipiteeseesi.

Kyllä yhtyy. Velvetti oli aluksi loistava juttu,mutta biisit ei jaksanut innostaa kauan, tasapaksua "ihan ok" rokkia. Ei siis mitään saumaa GNR:n koko tuotannolle. Velvet on ihan ok livenä. En oikein voi verrata nykyistä GNR:ää ja Velvettiä livenä, koska toista en ole nähnyt kun videolta, mutta sen voi näiden kokemusten perusteella sanoa, että en todellakaan aio enää Velvet Revolveria lähteä katsomaan. Guns N' Rosesia kävisin katsomassa vaikka joka kuukausi ;)
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti MetalMac
Guns N' Rosesia kävisin katsomassa vaikka joka kuukausi ;)


Niin määkin, mutta se ei ole mahdollista koska
GnR on kuollut!.
Tämä on se asia mikä minua tässä eniten mättää.
The magic is gone.

En minä koe mitään säväreitä feikkigunnareiden vetämästä Welcome to the Junglesta,
tai saan mutta en mitään kovin miellyttäviä.

Samaa huoraamista harjoittaa kiertueelle Paul Rodgersin, kaikki kunnia hänelle, kanssa lähtevä Queen.

Ja tämähän oli sitten vain minun mielipiteeni ;)

ps. Velvetin levy levy on todellakin hieman tasapaksu mutta livenä potkii kuin kymmenen kamelia.


Viestin lähetti Fläppis
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että missä näit GnR:n nykyisellä kokoonpanolla, johon mitä ilmeisimmin vertaat tuota Velvetin kuntoa?

Mä ole nähnyt GnR:rän kolme kertaa livenä 90-luvun alkupuolella.
On täysin mahdotonta että mikään Axlin kasaama kokoonpano pystyisi samanlaiseen esitykseen.
 
Viimeksi muokattu:

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
No itse olin nordiksella Velvettiä katsomassa. Ei mitään esim. verrattuna W.A.S.P.:n keikkaan vastaavassa paikassa muutama kuukausi myöhemmin.

Kuitenkin äläs nyt hermostu. Nu-GnR soittaa livenä aivan loistavasti! Uskallan väittää, että paremmin kuin originaali GnR koskaan! Moni GnR-fani GnR-forumeilla yhtyy tähän. Tietenkin GnR:n soittoa 1990-luvulla söi valtavasti esim. Duffin huumehöyryily.

Axl nyt vain on Guns N Roses heh ainekin lakikirjan näkökulmasta, joten sen kanssa on nyt vain elettävä. Axl ei halunnut mennä ajassa taaksepäin ja yrittää tehdä uutta AFD:ta, vaan halusi tehdä taas uudenlaista musiikkia (UYI-suuntahan oli hänen visionsa). Jo UYI-kaudella Slash & Duff pistivät vastaan, eivätkä olleet halukkaita julkaisemaan esim. November Rainia tai Estrangedia. Porukka vaan "kasvoi" eri suuntiin.

Minkäs teet nyt on GnR ja sitten on Velvet Revolver. Kaikille jotakin, paitsi tietty auttaisi vähän JOS Axl joskus julkaisisi uuden levynsä.
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Kopteri
Jep, mutta tuskin kukaan joka oli Velvetin keikalla Nordiksella yhtyy mielipiteeseesi.

Kyllä minä ainakin yhdyn. Velvetin näin Nordiksella ja uuden GNR:n livemateriaalia olen kuullut bootlegeina, ja kyllä se uusi GNR kuulostaa helvetin paljon paremmalta. VR on aika tylsää perusrockia (joskin ihan ok omalla sarallaan) ja Weiland on aika väsynyt keulahahmo. Uusi GNR taas kuulostaa kyllä aivan perkeleen hyvältä. Tsekkaa esim. biisit Madagascar, The Blues tai Chinese Democracy.
 

Peoplez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En ymmärrä näitä jannuja jotka kutsuvat itseään "gnr-faneiksi" ja kehtaavat edes kutsua Axlia taustabändeineen Guns N' Fucking Rosesiksi. Mulle Guns N' Roses oli viisi tyyppiä: Axl, Slash, Izzy, Duff ja Steven.

Minulla on lyödä teille yksi tärkeä fakta pöytään: Sen jälkeen kun heppu nimeltä Izzy Stradlin lähti kävelemään 1991 on Guns N' Roses julkaissut YHDEN oman kappaleen. Ja tästä on jo kohta 14 vuotta aikaa(hyvä biisi muuten 14 years, Izzyn säveltämä hehe). Ja se yksi oma kappale oli Oh My God joka oli kamalaa kuraa.
No pointtini on siis se, että Guns N' Roses jossa on pelkkä Axl ei ole MITÄÄN. Hän oli toki kova laulaja mutta ei hän ilman Slashia, Izzyä ja Duffia olisi pystynyt tekemään esim. Appetitea tai Illusion-levyjä. Kyllähän se jotain jo kertoo että Axl ei saa levyään ulos näin moneen vuoteen. Ja silti Axl-fanit vaan jaksaa vuodesta toiseen jollain nettifoorumeilla puolustaa tuota sekopäätä ja hokea toisillleen "ens kuussa se tulee, Tommy Stinson tai Dizzy Reed sanoi jossain haastattelussa että levy on jo valmis"

Toisaalta sitten taas jos kuuntelee Izzyn soololevyjä tai Slash's Snakepitia tai Velvet Revolveria niin kyllähän sieltä jokin puuttuu. Sieltä löytyy mahtavaa tavaraa mutta alkuperäiselle gunnareille ne ei mahda mitään. Mutta parempia nekin kuin levy jotain industrial-taiderokkia jota ei saada julkaistua edes seitsemässä vuodessa.

Ainoa syy miksi edes muka on vielä olemassa bändi Guns N' Roses on se että Axl kiristi nimen johonkin helvetin paperinpalaan että saisi oikeudet bändin nimeen. Jos allekirjoitusta ei olisi tullut niin Axelipoju olisi jälleen perunut keikan ja luultavasti aiheuttanut mellakan kuten jo muutaman kerran aiemminkin.

Velvet Revolver sentään tuli soittamaan keikan minkä ilmoittivat eivätkä jääneet kotiin katsomaan baseballia tai wrestlemaniaa.

Ja alkuperäiseen gunnareihin kuului se että esim. livekeikoilla tehtiin paljon soittovirheitä ja oli koko ajan sellainen meininki että mitä tahansa voi tapahtua ja äijät oli ihan sekaisin. Hommassa oli alkuaikoina energiaa. Naurettavaa kun jotkut täällä väittää joidenkin bootleggien perusteella että uus gnr soittaa vitun tiukasti ja hyvin ja on siten todistetusti hyvä livebändi. Ei mua kiinnosta vaikka joku ämpäripää tiluttais vaikka kuin nopean ja tarkan soolon johonkin Nightrainiin kun siinä ei oo sitä samaa fillistä kuin Slashilla. Ai niin joo ja ämpäripäähän lähti jo käveleen ku kyllästy Axliin ja siihen että keikat perutaan ja levy ei tuu ulos. Noh eiköhän ne jonkun tylsän harmaan sessiomuusikon siihen homman löydä. Ai niin joo mutta Axl=Guns N' Roses ja ihan sama ketkä siellä taustalla soittaa! hohhoijaa...

ps. tämä teksti oli sitten pelkkää tajunnanvirtaa, älkää suuttuko
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Viestin lähetti Peoplez

ps. tämä teksti oli sitten pelkkää tajunnanvirtaa, älkää suuttuko

En missään tapauksessa. Tämä on vain sinun mielipide. Orginal GNR on aina orginal, eikä sitä mikään voita, mutta olen todellakin mielissäni, että GNR on alkanut 2000-luvulla keikkailla ja "yrittää" julkaista jotain uutta. Ja siinäkään ei varmaan ole mitään vikaa jos pitää uusista biiseistä? Koska ne on oikeasti helvetin hyviä!
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hyvä kirjoitus nimimerkiltä Peoplez. Izzy Stradlin oli yhtyeen musiikillinen tuotantokoneisto, siitä ei liene kahta sanaa.

Muutenkin tässä näyttää menneen pahasti sekaisin kaksi asiaa. Toiset puhuvat ainoastaan livekeikoista(kuten minä) ja toiset itse yhtyeestä. Sehän on täysin selvä asia, että aito Guns ´n Roses on historiaa eikä sitä missään nimessä korvaa mikään Nu-viritys.

Mutta kun keikoista puhutaan, niin bändi jossa laulaa Axl Rose vanhoja (ja uusia) Gunnareiden hittejä on helvetisti mielenkiintoisempi ja vetoavampi yhdistelmä kuin bändi missä soittaa Slash ja Weiland raiskaa pari Gunnaribiisiä. Olkoon kuinka hyvä laulaja tahansa.

Nyt kun otsikkona on Guns ´n Roses, niin miksi täällä edes jauhetaan jostain Velvet Revolverista? Ihan jees rokkibändi, mutta kolme Gunnarijäsentä ei tee siitä läheskään yhtä paljoa Guns´n Rosesta kuin Axl:n yhtye, joka sentään käyttää tuota nimeä ja soittaa pelkästään sen biisejä.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti Peoplez
ps. tämä teksti oli sitten pelkkää tajunnanvirtaa, älkää suuttuko

Amen, peoplez.
Mukavaa että samanhenkisiäkin löytyy.

Toisaalta sitten taas jos kuuntelee Izzyn soololevyjä tai Slash's Snakepitia tai Velvet Revolveria niin kyllähän sieltä jokin puuttuu. Sieltä löytyy mahtavaa tavaraa mutta alkuperäiselle gunnareille ne ei mahda mitään. Mutta parempia nekin kuin levy jotain industrial-taiderokkia jota ei saada julkaistua edes seitsemässä vuodessa.

Eka Snakepit-levy, its five o`clock somewhere,
olisi Axlillä ryyditettynä ollut todella kovaa kamaa.
Loistavia biisejä, mutta kuten totesit, jotain puuttui.
Huomattavaa on myös se, että Velvet revolver ei vedä Snakepitin biisejä, tai ainakaan en ole moisesta kuullut.
Velvetin muutamat GnR vedot (Its so easy, Used to love he ja Mr.Brownstone) eivät kuitenkaan olleet mitään hittejä joten siltä osin mistään mistään GnR:n maineella ratsastamisestakaan ei voida puhua.

Slash sanoi joskus vuosia sitten jotakuinkin seuraavasti,
"mä palaan Gunnareihin sillä sekunnilla kun Axl haluaa taas vetää rokkia."

Viestin lähetti Näkkäri
Mutta kun keikoista puhutaan, niin bändi jossa laulaa Axl Rose vanhoja (ja uusia) Gunnareiden hittejä on helvetisti mielenkiintoisempi ja vetoavampi yhdistelmä kuin bändi missä soittaa Slash ja Weiland raiskaa pari Gunnaribiisiä. Olkoon kuinka hyvä laulaja tahansa.

TÄH???
Mielestäsi siis nykyGnR jossa on Axl+jotain tyyppejä ei raiskaa Appetiten ja UYI:n biisejä?
 
Viimeksi muokattu:

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Kopteri

TÄH???
Mielestäsi siis nykyGnR jossa on Axl+jotain tyyppejä ei raiskaa Appetiten ja UYI:n biisejä?

HÄH!!??!? TÄH??!!???HÄHTÄH????!!!??

Anteeksi Kopteri, mutta mielestäni kirjoitin siitä kuinka WEILAND raiskaa Gunnareita! Jos se sattuu suoraan sydämeesi, niin otan osaa, mutta Weiland vs. Axl vertailu puhuttaessa Gunnareiden biisien esittämisestä on täysin absurdia ja turhaa. Weiland häviää tuon kisan 1000-0 ja heti kättelyssä!

Nyt kun kuitenkin kysyit, niin vastaan mielelläni. NykyGnR ei missään nimessä raiskaa Gunnareiden biisejä siinä määrin kuin Velvet Revolver. Johtuen tietenkin vain ja ainoastaan laulajasta.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti Näkkäri
Nyt kun kuitenkin kysyit, niin vastaan mielelläni. NykyGnR ei missään nimessä raiskaa Gunnareiden biisejä siinä määrin kuin Velvet Revolver. Johtuen tietenkin vain ja ainoastaan laulajasta.

Tämä selvä,
olen kanssasi täysin eri linjoilla mutta kunnioitan tältä osin mielipidettäsi.
Homma ok?

Ja vielä asiastakin.
Velvet Revolver vetää keikoilla muutaman Stone Tempe Pilotsinkin kappaleen (Weilandin entinen bändi).
Uskoisin että kun/jos VR kakkosalbuminssa julkaisee niin sekä GNR että STP-coverit jäävät ohjelmistosta pois.
Näin tuskin käy "Nu-GnR:llä".
Voin toki olla väärässäkin.
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Viestin lähetti Kopteri

Uskoisin että kun/jos VR kakkosalbuminssa julkaisee niin sekä GNR että STP-coverit jäävät ohjelmistosta pois.
Näin tuskin käy "Nu-GnR:llä".
Voin toki olla väärässäkin.

Miksi kävisi Guns N' Rosesin osalta niin? Aiempi tuotanto on yhtä lailla Guns N' Rosesia kun uudempikin. Bändi on edelleen kuitenkin Guns N' Roses, eikä sitä tosiasiaa muuta mikään.

edit.

Kyllähän tästä asiasta voi kiistellä vaikka maailman äärin. Kullakin omat mielipiteensä joten se siitä :) Loistava bändi anyway...
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Kopteri
Homma ok?

Uskoisin että kun/jos VR kakkosalbuminssa julkaisee niin sekä GNR että STP-coverit jäävät ohjelmistosta pois.
Näin tuskin käy "Nu-GnR:llä".
Voin toki olla väärässäkin.

Tottakai homma on ok.

Käsittääkseni Axl omistaa oikeudet Guns ´n Roses nimen käyttöön ja olisihan se varsin yllättävää ellei bändi soittaisi nyt ja tulevaisuudessa Gunnareiden suurimpia hittejä kautta aikojen. Ilman muuta soittaa, eikä siinä ole mielestäni mitään pahaa. Olkoonkin, että ainoastaan Axl on uudessa Gunnaripoppoossa enää vanhoista mukana, mutta hän on kuitenkin se tekijä joka saa biisit tuntumaan eniten siltä vanhalta kamalta.

Olet varmasti suuri VR fani ja mikäpä siinä, hienoa rokkiahan pojat pistelee. Mielestäni jatkuvat viittaukset Weilandiin ja VR:n ovat kuitenkin turhia, koska bändi ei liity Gunnareihin muuten kuin muutaman soittajansa ja parin-kolmen livevedon verran.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös