Guns N' Roses

  • 789 659
  • 4 518

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Todella kova imagollinen merkitys on Duffilla ja Slashilla. Tuskin ilman heitä olisi saanut tämä kiertue noin komeasti tuulta purjeidensa alle. Ja tuskin kiertueen nimi olisi ollut "Not in this lifetime tour", vaan jotain muuta. Ilman Duffia, Slashia ja NITLtT-kiertuetta tuskin olisi Kantola täyttynyt ja noin komeaa buumia päälle saatu.
No tämä nyt on ihan itsestään selvää. Vaikka ne biisit kyllä toimi tietysti pelkän Axelinkin voimalla, niin kyllä se koko ajan vitutti vähän se uusi kokoonpano, eikä samaa fiilistä saanut tekemälläkään. Areenan keikka 2006 kyllä pesi tuon Käpylän ihan 100-0. Ilman Duffia ja Slashia ei mitään ilmiötä olisi tullut, vaan uusi kokoonpano kiertäisi satunnaisesti vetämässä noita 20 000 yleisöjä kuten aiemminkin.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei kiinnostanut 2010 silloisella kokoonpanolla mennä keikkaa katsomaan ja moni muu oli samaa mieltä. Nyt on täysin eri meininki. No joo se siitä..
Tulee fiilistä nostateltua katselemalla Lontoon keikkaa. Huomenna sitten oijoijoi.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuota noin siis kiertueenhan nimi tulee siitä, kun reportteri kysyi Axlilta 2012 onko mitään mahdollisuutta reunioniin. Axl tokaisi autoon mennessään "not in this lifetime."
Oliko tuo kiertueen nimi sitten joku sisäpiirivitsi? Ainakin itsellä on ollut vähän sellainen käsitys - varsinkin kun en ole hirveä tarkkaan seurannut Axlia. Vai onko tuo enemmän markkinointiosaston aikaansaannos.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Oliko tuo kiertueen nimi sitten joku sisäpiirivitsi? Ainakin itsellä on ollut vähän sellainen käsitys - varsinkin kun en ole hirveä tarkkaan seurannut Axlia. Vai onko tuo enemmän markkinointiosaston aikaansaannos.
Eikös jollain pienemmällä bändillä ollut jo se "Hell freeze tour", josta kai sitten keksitty tuon vanhan heiton pohjalta. Paluutahan ilmeisesti on viritelty koko 2010- luku, vaikka nyt vasta lopullisesti natsasi, joten aivan tosissaan Axl ei tuota ehkä heittänyt...
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No tämä nyt on ihan itsestään selvää.
Näin on. Itse seuraan melkein haltioituneena, millainen buumi on päällä. Minulla on tuttavapiirissä paljon porukkaa, jotka ovat huomenna Kantolassa, vaikka en ole koskaan tiennyt heidän diganneen Gunnareita. Eivät he ole olleet katsomassa Kantolassa Maidenia tai ACDC:a eikä edes Ratinassa siellä nähtyjä musastaroja. Tässä nähdyssä laajuudessa siis.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minä olen nyt keski-ikäinen, yksinkertainen ja helppo mies, ihminen. Minulla on ollut elämäni aikana kolme idolia, joita olen fanittanut: Dio, Kolmas Nainen ja Guns N' Roses. 80-luvulla tuntui, etten tule koskaan näkemään noita idoleitani livenä. Dio ja Kolmas Nainen on nähty nyt moneen kertaan, huomenna on Slashin, Duffin, Axlin ja Guns N' Rosesin vuoro. Huomenna voi tämä iso ja yksinkertainen mies herkistyä nuoruutensa idolien edessä.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Minä olen nyt keski-ikäinen, yksinkertainen ja helppo mies, ihminen. Minulla on ollut elämäni aikana kolme idolia, joita olen fanittanut: Dio, Kolmas Nainen ja Guns N' Roses. 80-luvulla tuntui, etten tule koskaan näkemään noita idoleitani livenä. Dio ja Kolmas Nainen on nähty nyt moneen kertaan, huomenna on Slashin, Duffin, Axlin ja Guns N' Rosesin vuoro. Huomenna voi tämä iso ja yksinkertainen mies herkistyä nuoruutensa idolien edessä.
Mulla on ihan sama fiilis. Tämä on ainoa bändi, joka mulle on ihan tosissaan kolahtanut, ja koko elämä 15- kesäisestä lähtien on kulunut Gunnareiden soundtrackin tahtiin. Olen kyllä nähnyt aiemminkin, mutta koska 1991 keikka vähän vesittyi tunnetuista syistä, eikä siitä muutenkaan ole kuin hämäriä muistikuvia, niin 13.6 keikalla tuntui, että viimein näkee ne ihan kunnolla. Huomenna circlessä hoilataan sitten ihan täysillä alusta loppuun, tosin Chinesen biiseistä en oikein säkeistöjä osaa. Muut tulee selkäytimestä biisien aikana, vaikken kylmiltään osais varmaan yhdenkään biisin sanoja alusta loppuun. Izzy ois saanu palata myös, niin tämä olis ihan unelmaa. Rumpalilla ei oo mulle niin väliä, vaikka toki Steven/Matt olis myös parempi.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikös jollain pienemmällä bändillä ollut jo se "Hell freeze tour",
Taitaa vielä olla se pienempi bändi myynyt puolet enemmän levyjä...(toki olit sarkastinen, mutta kaikki ei ehkä ymmärrä).
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Taitaa vielä olla se pienempi bändi myynyt puolet enemmän levyjä...(toki olit sarkastinen, mutta kaikki ei ehkä ymmärrä).
Joo, vitsillä tuon heitin, ja mun piti jopa viestin kirjoittamisen jälkeen käydä tarkistamassa, että mikä bändi se oli ;)

Pelkkää levymyyntiä ei tosin pidä katsoa, onhan Eagles tehnyt paljon pidemmän uran.
 

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
Vuoden 2010 keikkahan osui vielä kaiken lisäksi lakkiaispäivälle mikä varmaan veroitti osaksi yleisömäärää. Itse kyllä olin katsomassa Axlia enkä missään hikisessä liikuntahallissa vaikka tuolloin valmistuin.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Oliko tuo kiertueen nimi sitten joku sisäpiirivitsi? Ainakin itsellä on ollut vähän sellainen käsitys - varsinkin kun en ole hirveä tarkkaan seurannut Axlia. Vai onko tuo enemmän markkinointiosaston aikaansaannos.

Ei tämä ole mikään sisäpiirivitsi. Silloin livenä se oli vain peruskohteliaisuus päästä toimittajasta eroon. Eikä silloin tietenkään voinut arvata mihin tuo puolihuolimaton heitto vielä johtaakaan.

Alkuperäinen videokin on saatavilla, mutta siinä juurikaan ei ole mitään nähtävää eikä sitä erikseen noteeraa. Sitä ei ole kerrottu kuka sitten keksi miten hieno kiertueen nimi tästä saadaankaan.

Kommentti on siis aito ja todellinen ja joku sitten onneksi muisti tämän ja loppu on sitten sitä rokkihistoriaa.
 

Zamboni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sateen uhka pienenee koko ajan. Taidetaan sittenkin selvitä kuivin jaloin nurmikentällä. Alle 24h enää kun korviin tärähtää:
See you standing there.. you think you're so cool. Why don't you just...
 

hiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Kuinka moni kurvaa autolla hämeenlinnaan? Onkohan vaikea saada keskustan alueelle parkkiin? Kokemuksia esim acdc keikalta?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Fan club -paita on pesty. Ostin vahingossa eilen Tukholman keikalle räätälöidyn paidan, joka on vitun hieno, mutta huomenna ostan semmoisen yleisemmän paidan kans. Ääni ei oo edes kovin käheänä joten eiköhän huomennakin aika kivasti lähde.
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Kuinka moni kurvaa autolla hämeenlinnaan? Onkohan vaikea saada keskustan alueelle parkkiin? Kokemuksia esim acdc keikalta?

Näin paikallisena heittäisin, että aika joulu saa käydä ruudun löytämiseen. Duunipaikan ruudun myisin muuten, mutta eiköhän senkin joku runkkari valloita omavaltaisesti. Hämpton-city on aika vahvasti tukossa huomenna koko päivän. Veikkaisin, että Turenki+nonstopdösä voisi olla sujuvampi vaihtoehto. Ainakin jos etelän suunnasta lähestyy.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Nyt kyllä vituttaa lukea noita teidän fiilistelyjä! Olisi saatana pitänyt hoitaa flabarit tolle keikalle.

Läskisalo: Onko tuo sun nickname muunnos Ervatsalosta?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt kyllä vituttaa lukea noita teidän fiilistelyjä! Olisi saatana pitänyt hoitaa flabarit tolle keikalle.

Kuten isoilla keikoilla aina, niin jälkimarkkinat toimii sujuvasti ja liput vaihtavat omistajiaan normihintaan ympäri internetiä, kun jostain syystä joku ei pääsekään paikalle.

Keikan alkuun on aika tarkkaan 12 tuntia ja siinä ajassa kyllä löytää lipun.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pukeutuukohan Axl tänään kilttin kun paikkana on hameen linna? :)
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pukeutuukohan Axl tänään kilttin kun paikkana on hameen linna? :)

Ja mitenköhän McBob vetää tämän, kun pitäisi pändi kuuluttaa lavalle.

"Haemeenlinna, you wanted the best but..."

Kyllä tuo yllättävän vaikea nimi on ulkomaalaiselle vaan eiköhän se hyvin mene. Australiassahan kuulutettiin kokonaan väärä kaupunki, mutta siitä on jo päästy yli. Semmoista sattuu joskus.

Kunhan nyt eivät luulisi Vantaalla olevansa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Rock vitun rock rock! Vihdoinkin näen yhden maailman huikeimmista bändeistä livenä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ja mitenköhän McBob vetää tämän, kun pitäisi pändi kuuluttaa lavalle.

"Haemeenlinna, you wanted the best but..."

Kyllä tuo yllättävän vaikea nimi on ulkomaalaiselle vaan eiköhän se hyvin mene. Australiassahan kuulutettiin kokonaan väärä kaupunki, mutta siitä on jo päästy yli. Semmoista sattuu joskus.

Kunhan nyt eivät luulisi Vantaalla olevansa.

Hauho, you wanted the best... etc."

Hämeenlinnassa olijat, millainen on keli siellä, siis ei ns. sateen uhkaa? juna lähtee tunnin päästä.

Edit. Sääennusteen mukaan sadetta 0 millimetriä. Mennään sillä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös