Guns N' Roses

  • 789 589
  • 4 518

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ovat saaneet lippuja ja aloittavat lähettelyn.. Nyt voisi olla jopa mahdollista, että postikin pystyis tähän.

Muistutetaan taas kerran, kun postaatte Facebookiin lippujanne, niin se viivakoodi piiloon. Riski ei ole iso, mutta se on nolla, kun laittaa siihen vaikka kolikon päälle.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Muistutetaan taas kerran, kun postaatte Facebookiin lippujanne, niin se viivakoodi piiloon. Riski ei ole iso, mutta se on nolla, kun laittaa siihen vaikka kolikon päälle.

Piiloon pitäisi laittaa varmaan myös viivakoodin ylä- tai alapuolella oleva numerosarja. Numerot vastaavat käsittääkseni viivoja. Tämäkään riski ei ole iso, mutta rosvojen kekseliäisyyttä ei kannata etenkään nykyään aliarvioida.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Gdansk & GnR musiikkimatka 18.-21.6.2017 – Tixi Travel musiikkimatkat

En ota kantaa hinnan järkevyyteen, koska ihmiset haluavat retkeillä eri tavoilla. No, onhan tuo kova hinta, koska omatoimisesti saa kolmanneksen pois samoista jutuista.

Wizzin lennot saattavat toisaalta olla jo loppu tähän turistikauden alkuun eli siinä mielessä voi vaikka kannattaakin.

Noin sinänsähän keikka ei ole täynnä ja majoitusta löytyy tuon kokoisesta kaupungista tuohon aikaan.
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Ticketmasterin teksti muuttunut. Ovat saaneet lippuja ja aloittavat lähettelyn.. Nyt voisi olla jopa mahdollista, että postikin pystyis tähän.

No niinpä tosiaan on, hieno juttu! Ikinä ei pidä yliarvioida postia, mutta kuukausi on sellainen aika mikä todella saattaa jopa onnistua.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Varaa Guns N' Roses -paluukyydit ennakkoon! — GNR Finland

"VR järjestää lisäjunavuorot konsertin päättymisen jälkeen Helsinkiin ja Tampereelle. Lisäjunien lipunmyynti on parhaillaan käynnissä VR:n sivuilla, sieltä kannattaa myös tarkistaa millä kaikilla väliasemilla paluujunat pysähtyvät. Suosittelemme lämpimästi ostamaan junaliput jo etukäteen, sillä aikaisempina vuosina ne on myyty jo ennakkoon loppuun."


Saapa nähdä kauan kestää, kun joku tulee sanomaan, että keikka ei ala ajoissa ja ei mitään mahdollisuutta ehtiä junaan.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Miten porukka on ylipäätään tulossa kotimaan keikalle? Itse varasin bussiliput vähän aika sitten. Voi ainakin ottaa hyvillä mielin muutaman bissen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Täytyy tuo paluukyyti tilata, menomatka yhä täysin auki. Stokiksessa on helppoa. No, tuskin olisi tullut käytyä Hämeenlinnassa ilman Guns N' Rosesia, joten kiitos siitä yhtyeelle, siitäkin.

Oletteko muuten vilkaisseet Mick Wallin G'NR-tuotosta Viimeiset jättiläiset? Olen sitä vähän lueskellut ja on Mick-poika edelleen pihalla, suorastaan out of the ring. Farm Aid -keikkaa esimerkiksi moitti. Hyvä veto se oli. Ja toki perinteiset UYI-aliarvioinnit. Mick-pojan W. Axl Rose -elämäkerta oli todellinen pohjakosketus, mihin edes hän ei enää yllä vaikka yritystä edelleen onkin.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saapa nähdä kauan kestää, kun joku tulee sanomaan, että keikka ei ala ajoissa ja ei mitään mahdollisuutta ehtiä junaan.
Vaikka VR aika neuvostoliittolainen firma onkin niin on se sikäli modernisoitunut että kyllä se juna lähtee vasta keikan jälkeen... Eihän tämä mikään Puola ole.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Vaikka VR aika neuvostoliittolainen firma onkin niin on se sikäli modernisoitunut että kyllä se juna lähtee vasta keikan jälkeen... Eihän tämä mikään Puola ole.

Puolan junayhteyksissä ei ole pääsääntöisesti mitään vikaa, junat kulkevat varsin ajallaan ja nettilipunmyyntikin toimi hyvin vuosia ennen kuin VR sai omansa edes välttävään kuntoon. Myönnettäköön, että Puolan rautateiltä ei ole kokemusta kuin neljän matkan verran, mutta missään niistä ei ollut ongelmia.

Eikä VR:n lisävuoro ainakaan muutaman vuoden takaisen Metallican Helsingin konsertin jälkeen lähtenyt vasta keikan jälkeen vaan etukäteen lukkoon lyötyyn aikaan, joka oli jo ennen kuin Metallica oli lopettanut bändin keikan venyttyä pidemmäksi kuin mitä soittoaikaa oli varattu. Juna siis lähti menemään sellaiseen aikaan, että jos ei keikalta tajunnut lähteä etuajassa pois ei siihen ehtinyt ilman suoraa teleportaatiota keikkapaikalta junavaunuun.

Eli siitä sitten vain ottamaan riskiä modernisoituneen VR:n ja ajoissa keikkansa lopettavien Gunnarien muodostaman yhtälön suhteen. Minä kehittäisin jonkun muun poistumismetodin tai hankkisin majapaikan jos tuonne olisin menossa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ostakaa kommunistit auto. Sillä kaikki sujuu niin paljon helpommin.

Tuohon hymiö perään, mutta helvetti oikeasti sitä julkisten kanssa räpeltämistä jossain tuollaisessa tapahtumassa. En jaksaisi. Mieluummin olen selvin päin ja liikun suht vaivattomasti. Hyvät parkitkin olen jo Hämptonissa löytänyt.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ostakaa kommunistit auto. Sillä kaikki sujuu niin paljon helpommin.

Tuohon hymiö perään, mutta helvetti oikeasti sitä julkisten kanssa räpeltämistä jossain tuollaisessa tapahtumassa. En jaksaisi. Mieluummin olen selvin päin ja liikun suht vaivattomasti. Hyvät parkitkin olen jo Hämptonissa löytänyt.

Haastan käräjiin, jos kommunistiksi epäillään, olen oikeistolainen ja olen ollut sitä aina. Autoa minulla ei ole enää, koska asumme Suomen pääkaupungin keskustassa eikä täältä tarvitse lähteä mihinkään paitsi nyt H:linnaan, koska siellä soittaa Guns N' Roses. Lentokentälle pääsee taksilla, dösällä tai junalla.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Haastan käräjiin, jos kommunistiksi epäillään, olen oikeistolainen ja olen ollut sitä aina. Autoa minulla ei ole enää, koska asumme Suomen pääkaupungin keskustassa eikä täältä tarvitse lähteä mihinkään paitsi nyt H:linnaan, koska siellä soittaa Guns N' Roses. Lentokentälle pääsee taksilla, dösällä tai junalla.

Minua on haukuttu punavihreäksi, mutta olen lähes aina omistanut auton. Stadissakaan en suostu luopumaan siitä, koska olen lähtöisin maalta.

Vihaan sitä ajatusta, että ihminen ei omistaisi autoa. Siis omalla kohdallani. Joku muu voi pystyä siihen, minä en.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Minua on haukuttu punavihreäksi, mutta olen lähes aina omistanut auton. Stadissakaan en suostu luopumaan siitä, koska olen lähtöisin maalta.

Vihaan sitä ajatusta, että ihminen ei omistaisi autoa. Siis omalla kohdallani. Joku muu voi pystyä siihen, minä en.

Osanottoni tuommoisista haukuista. Miksi muuten ihmiset nimittelevät toisiaan mitä kamalimmin? Axl Rose ilmoitti nimittelijöille jo v. 1991:

Don't damn me
When I speak a piece of my mind
'Cause silence isn't golden
When I'm holding it inside
'Cause I've been where I have been
An I've seen what I have seen
I put the pen to the paper
'Cause it's all a part of me

Be it a song or a casual conversation
To hold my tongue speaks
Of quiet reservations
Your words once heard
They can place you in a faction
My words may disturb
But at least there's a reaction

Sometimes I want to kill
Sometimes I want to die
Sometimes I want to destroy
Sometimes I want to cry
Sometimes I could get even
Sometimes I could give up
Sometimes I could give
Sometimes I never give a fuck

It's only for a while
I hope you understand
I never wanted this to happen
Didn't want to be a man
So I hid inside my world
I took what I could find
I cried when I was lonely
I fell down when I was blind

But don't damn me when I speak
A piece of my mind
'Cause silence isn't golden
When I'm holding it inside
'Cause I've been where I have been
An I've seen what I have seen
I put the pen to the paper
'Cause it's all a part of me

How can I ever satisfy you
An how can I ever make you see
That, deep inside we're all somebody
An it don't matter who you want to be
But now I gotta smile I hope you comprehend
For this man can say it happened
'Cause this child has been condemned
So I stepped into your world
I kicked you in the mind
An I'm the only witness
To the nature of my crime

But look at what we've done
To the innocent and young
Whoa listen to who's talking
'Cause we're not the only ones
The trash collected by the eyes
And dumped into the brain
Said it tears into our conscious thoughts
You tell me who's to blame

I know you don't want to hear me crying
An I know you don't want to hear me deny
That your satisfaction lies in your illusions
But your delusions are yours an not mine
We take for granted that we know the whole story
We judge a book by it's cover
And read what we want
Between selected lines

Don't hail me
An don't idolize the ink
Or I've failed in my attentions
Can you find the missing link
Your only validation is in living your own life
Vicarious existence is a fucking waste of time
So I send this song to the offended
I said what I meant and I've never pretended
As so many others do intending just to please
If I damned your point of view
Could you turn the other cheek

Don't damn me when I speak a piece a mind
'Cause silence isn't golden
When I'm holding it inside
I've been where I have been
An I've seen what I have seen
Put the pen to the paper
'Cause it's all a part of me
Don't damn me
I said don't damn me
I said don't hail me
Ah, don't damn me​

Ei tuohon ole lisäämistä. Tai no: GET IN THE RING DOUBLE TALKIN' JIVE MOTHERFUCKER Laitoin Aerosmithin soimaan, mutta kohta vaihdan Guns N' Fuckin' Rosesiin. Huomenna on merkittävä päivä, Suomi pelaa MM-välierässä. Voisi vähän puuhastellakin päivällä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Osanottoni tuommoisista haukuista. Miksi muuten ihmiset nimittelevät toisiaan mitä kamalimmin? Axl Rose ilmoitti nimittelijöille jo v. 1991:

Don't damn me
When I speak a piece of my mind
'Cause silence isn't golden
When I'm holding it inside
'Cause I've been where I have been
An I've seen what I have seen
I put the pen to the paper
'Cause it's all a part of me

Be it a song or a casual conversation
To hold my tongue speaks
Of quiet reservations
Your words once heard
They can place you in a faction
My words may disturb
But at least there's a reaction

Sometimes I want to kill
Sometimes I want to die
Sometimes I want to destroy
Sometimes I want to cry
Sometimes I could get even
Sometimes I could give up
Sometimes I could give
Sometimes I never give a fuck

It's only for a while
I hope you understand
I never wanted this to happen
Didn't want to be a man
So I hid inside my world
I took what I could find
I cried when I was lonely
I fell down when I was blind

But don't damn me when I speak
A piece of my mind
'Cause silence isn't golden
When I'm holding it inside
'Cause I've been where I have been
An I've seen what I have seen
I put the pen to the paper
'Cause it's all a part of me

How can I ever satisfy you
An how can I ever make you see
That, deep inside we're all somebody
An it don't matter who you want to be
But now I gotta smile I hope you comprehend
For this man can say it happened
'Cause this child has been condemned
So I stepped into your world
I kicked you in the mind
An I'm the only witness
To the nature of my crime

But look at what we've done
To the innocent and young
Whoa listen to who's talking
'Cause we're not the only ones
The trash collected by the eyes
And dumped into the brain
Said it tears into our conscious thoughts
You tell me who's to blame

I know you don't want to hear me crying
An I know you don't want to hear me deny
That your satisfaction lies in your illusions
But your delusions are yours an not mine
We take for granted that we know the whole story
We judge a book by it's cover
And read what we want
Between selected lines

Don't hail me
An don't idolize the ink
Or I've failed in my attentions
Can you find the missing link
Your only validation is in living your own life
Vicarious existence is a fucking waste of time
So I send this song to the offended
I said what I meant and I've never pretended
As so many others do intending just to please
If I damned your point of view
Could you turn the other cheek

Don't damn me when I speak a piece a mind
'Cause silence isn't golden
When I'm holding it inside
I've been where I have been
An I've seen what I have seen
Put the pen to the paper
'Cause it's all a part of me
Don't damn me
I said don't damn me
I said don't hail me
Ah, don't damn me​

Ei tuohon ole lisäämistä. Tai no: GET IN THE RING DOUBLE TALKIN' JIVE MOTHERFUCKER Laitoin Aerosmithin soimaan, mutta kohta vaihdan Guns N' Fuckin' Rosesiin. Huomenna on merkittävä päivä, Suomi pelaa MM-välierässä. Voisi vähän puuhastellakin päivällä.
'

Näin sanoi Axl taannoin:

Immigrants and faggots
They make no sense to me
They come to our country
And think they'll do as they please
Like start some mini Iran
Or spread some fucking disease
They talk so many God damn ways
It's all Greek to me


Ei mua nyt hirveesti toi autosta vittuileminen nyt haittaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Punavihreäksi sanominen pitäisi kriminalisoida ja kommunistiksi sanominen myös. Tunnen erään valopään, joka oli saanut vast'ikään tietää juuri mainitusta Axl Rosen sanoituksesta ja kaveri oli erittäin tuohtunut. Sitä oli hauska katsella.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eikä VR:n lisävuoro ainakaan muutaman vuoden takaisen Metallican Helsingin konsertin jälkeen lähtenyt vasta keikan jälkeen vaan etukäteen lukkoon lyötyyn aikaan, joka oli jo ennen kuin Metallica oli lopettanut bändin keikan venyttyä pidemmäksi kuin mitä soittoaikaa oli varattu. Juna siis lähti menemään sellaiseen aikaan, että jos ei keikalta tajunnut lähteä etuajassa pois ei siihen ehtinyt ilman suoraa teleportaatiota keikkapaikalta junavaunuun.

Tietenkin se juna lähtee aikatauluun kirjatun ajan mukaan. Jotkut taitaa luulla, että junaradat olisivat tyhjillään aina öisin ja aamulla sitten voi taas ihmiset hypätä niihin.

Nightrain on vähän eri asia, mutta noin muuten, jos joku ei tosiaan tajua, niin rahtitavara liikkuu öisin ja ei siellä voi odotella mitään muuta aikaa. Siinä on jo ihan riittävästi säätöä, että saa mahdutettua yhden kiukuttelevan laskuhumalaisen porukan täyteen rataverkkoon.

En haluaisi tähän palata enää koskaan, mutta totuus on vain se, että Axl ei ole ollut myöhässä enää vuosiin ja myös Hämppylä tulee alkamaan sovittuun aikaan. Onpahan sitten oma häpeä, kun luulitte kusijonossa eihän se nyt vielä ala ainakaan puoleen tuntiin.

Niin vai miten se meni, taisi olla jotain myöhästymisiä joskus, mutta kun ne ei johdu artistin kiukuttelusta.

Yhtä lailla show on niin loppuun asti hiottu, että mitään pitkää keikkaa yllättäen ei ole tulossa myöskään. Tai emmehän me vielä tiedä mikä show nyt odottaa pitkän loman jälkeen.

Irlanti ensi lauantaina ja siitä saadaan varmaankin suuntaviivoja. Viikon verran enää, montakohan yötä se on.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En haluaisi tähän palata enää koskaan, mutta totuus on vain se, että Axl ei ole ollut myöhässä enää vuosiin ja myös Hämppylä tulee alkamaan sovittuun aikaan. Onpahan sitten oma häpeä, kun luulitte kusijonossa eihän se nyt vielä ala ainakaan puoleen tuntiin.

Käpylän keikka v. 2010 muuten alkoi 37 minuuttia myöhässä, mikä ei ole paljon. Viime vuonna keikka saattoi alkaa jopa etuajassa joten tarkkana sen rakon kanssa! Kun Michael Monroe on poistunut lavalta, kannattaa sulkea pois mielestään kaikki muu, keskittyä pelkästään keikkaelämykseen. En todellakaan ota kuvia.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En todellakaan ota kuvia.

Tästä sietäisi keskustella jopa oman ketjun verran. Juuri maksoin hotellin Italian keikalle ja varmaan sitten otan jonkun kuvan piitsiltä tai lentokentältä tai jostain ja laitan amerikkalaiseen yhteisöpalveluun.

Tietysti on se riski, että luuri onkin sortsien taskussa ja innostuu ottamaan Melissasta kuvan. Mutta noin muuten sinne ei todellakaan mennä ottamaan kuvia.

Miettivätköhän nämä kuvaajat edes koskaan, että YouTubesta saa parempilaatuista kuvaa, kun myöhemmin haluaa ihailla kuinka olin juuri tuolla.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Tästä sietäisi keskustella jopa oman ketjun verran. Juuri maksoin hotellin Italian keikalle ja varmaan sitten otan jonkun kuvan piitsiltä tai lentokentältä tai jostain ja laitan amerikkalaiseen yhteisöpalveluun.

Tietysti on se riski, että luuri onkin sortsien taskussa ja innostuu ottamaan Melissasta kuvan. Mutta noin muuten sinne ei todellakaan mennä ottamaan kuvia.

Miettivätköhän nämä kuvaajat edes koskaan, että YouTubesta saa parempilaatuista kuvaa, kun myöhemmin haluaa ihailla kuinka olin juuri tuolla.
Joo, mutta kun monien mielestä siellä ei ole oltu, jos ei ole laittaa matskua someen ;) Mä en ota oikeastaan kuvia oikein ikinä mistään, enkä todellakaan ymmärrä noita jatkuvasti kamera pystyssä heiluvia. Luulis, että pari kuvaa ja pikku video riittäs henkilökohtaiseksi muistoksi, keikkavideoita löytää aina parempia muualta(paitsi se yksi, joka kuvasi sen parhaan). En mä omaakaan tapaani parhaana pidä, välillä tulee aina mieleen, että olisi pitänyt vähän enemmän kuvata, esimerkiksi nyt talon rakennuksen vaiheita, niitä kun ei enää koskaan saa nähtäväksi. Ylipäänsä mulla ei ole mitään tarvetta esitellä ihmisille missä olen ollut tai mitä ollut tekemässä, en edes kuulu Faceen tai muuhunkaan someen. Kolmen viikon päästä Saksan maalle, alkaa jo kutkuttaa pikku hiljaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Miettivätköhän nämä kuvaajat edes koskaan, että YouTubesta saa parempilaatuista kuvaa, kun myöhemmin haluaa ihailla kuinka olin juuri tuolla.
Eiköhän näissä ole mietipiteet jokaisella, itse tykkään jonkin verran nimenomaan valokuvia (ei videoita) ottaa keikoilla. Toki en siten että olen koko ajan puhelin esillä, puhutaan siis korkeintaan muutamista hetkistä koko keikan ajalta ja siinä tulee sitten otettua useampi kuva. Videoita en ota oikeastaan koskaan, koska tuntuu tyhmältä kuvata pelkkä pieni pätkä biisistä joka kestää kuitenkin monta minuuttia.

Eli oma mielipide, valokuvat jees mutta minuuttitolkulla videoiden kuvaaminen itselle nounou.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Käpylän keikka v. 2010 muuten alkoi 37 minuuttia myöhässä, mikä ei ole paljon.

Axl on niitä harvoja vanhan koulun rocktähtiä, jotka voivat tehdä vielä näin. En itse asiassa keksi ketään muuta, korkeintaan Hanoi Rocks voisi tehdä niin, koska Andy, mutta eivät ole tällä hetkellä kasassa. Muiden kohdalla tuo myöhästely tuntuisi nololta. Nykyään 60- ja 70-luvun starbatkin aloittavat ajoissa.

Tässä asiassa on menty vahvasti eteenpäin. Vittu että vitutti se viivästely takavuosina.
 

mpt

Jäsen
No niinpä tosiaan on, hieno juttu! Ikinä ei pidä yliarvioida postia, mutta kuukausi on sellainen aika mikä todella saattaa jopa onnistua.

Nämähän tulikin nopeasti, kun eilen DHL:n lähetti kiidätti liput perille. Manchesterin tapahtuman jälkeen saakin sitten miettiä, kuinka massiiviset turvatoimet tuolla on...
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Nämähän tulikin nopeasti, kun eilen DHL:n lähetti kiidätti liput perille. Manchesterin tapahtuman jälkeen saakin sitten miettiä, kuinka massiiviset turvatoimet tuolla on...

Noniin, hienoa! Varmaan lähipäivinä omatkin kolahtaa ovelle. Voi olla että saa varata aikaa keikalle menoon, kyllähän nämä ällöttävät teot pistää miettimään todella...

Mitäs mieltä jengi on eilisestä GNR Faceen (ja muualle someen) postaamasta semisti vihjailevasta videosta? Keskiviikkona pitäs tulla jotain, mutta mitä? Onkohan esim toiveet uudesta materiaalista aivan naurettava ajatus? Vai lisää päivämääriä kiertueelle? Joka tapauksessa parista edellisestä julkaisusta on käynyt selväksi, että tämä ei jää tähän, toivottavasti se tarkoittaa oikeasti uutta materiaalia, vaikka näin fanina since 1990 sitä on aika pessimistinen kaikkeen mikä liittyy uuteen materiaaliin =)
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mitäs mieltä jengi on eilisestä GNR Faceen (ja muualle someen) postaamasta semisti vihjailevasta videosta? Keskiviikkona pitäs tulla jotain, mutta mitä? Onkohan esim toiveet uudesta materiaalista aivan naurettava ajatus? Vai lisää päivämääriä kiertueelle? Joka tapauksessa parista edellisestä julkaisusta on käynyt selväksi, että tämä ei jää tähän, toivottavasti se tarkoittaa oikeasti uutta materiaalia, vaikka näin fanina since 1990 sitä on aika pessimistinen kaikkeen mikä liittyy uuteen materiaaliin =)

Ei niin kuin pienintäkään mahdollisuutta uuteen materiaaliin. Kasa loppuunmyytyjä keikkoja ja AfD 30vee juhlat tulossa ja ne hoidetaan ensin. Esimerkiksi Meksikon keikasta huhutaan nyt ja sellaisia jotain sieltä tulee. Ja syksylle Etelä-Amerikkaan on jo muutamia vahvistettuja päiviä muutenkin.

Kyllähän tässä alkaa olla aika iso riski sekin, että nyt vain kierretään samaa sirkusta useampi vuosi. Mikään ei sinänsä estäisi, jos lauantaina vedettäisiin joku uusi biisi, mutta kun ei vain tule tapahtumaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös