GTA 4

  • 86 538
  • 337

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
"Getaria" saa ilmestymispäivänä aivan jokaisesta pelikaupasta 100 % varmuudella. Aika on mennyt eteenpäin ja nykyisin tällaiset pelit tulevat melkoisella volyymillä kauppoihin. Ei hätää...ei tarvitse varata tai muuta.

Miksi riskeerata? Voi olla ihan totta että niitä riittää, voi olla ettei riitä. Kauppa josta itse sen varasin sanoi että koko julkaisupäivän erä (mikä on heille tulossa) on varattu loppuun. Voi olla palturia, mutta miksi riskeerata? Ei ole hirveä vaiva laittaa tilaus sisään.

Edit: Miten voit sanoa että sitä saa 100%n varmuudella joka kaupasta?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Miksi riskeerata? Voi olla ihan totta että niitä riittää, voi olla ettei riitä. Kauppa josta itse sen varasin sanoi että koko julkaisupäivän erä (mikä on heille tulossa) on varattu loppuun. Voi olla palturia, mutta miksi riskeerata? Ei ole hirveä vaiva laittaa tilaus sisään.

Edit: Miten voit sanoa että sitä saa 100%n varmuudella joka kaupasta?

No joo...en voi sanoa, että saa varmuudella jokaisesta kaupasta. Pahoittelen. Raision Myllyn TILT-kaupassa kaveri kertoi, että ei ole tarvis varata sillä peliä tulee niin paljon ettei lopu. Suurta bisnestähän tämä on eli voidaan unohtaa 2000-luvun alun varaus systeemit. Sittenhän nähdään miten käy.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Raision Myllyn TILT-kaupassa kaveri kertoi, että ei ole tarvis varata sillä peliä tulee niin paljon ettei lopu.

Ei välttämättä ollut minulle edes tarkoitettu tuo aikaisempi viestisi, mutta vastaan kuitenkin tähän.

Itse en tuota peliä sen takia varannut, tai yleensä mitään pelejä varaa, että pelkäisin pelien loppuvan heti. Vaan siksi että itse oma työaika ei mahdollista peli liikkeissä käyntiä arkiaikaan. Helpompaa tilata netistä suoraan ja maksaa. Peli tärähtää postiluukusta ilmestymispäivänä sisään ja hintakin on vielä kohtuu halpa (60,45 euroa), kun ei tarvitse ennakkotilaajana maksaa edes postikuluja.

Itse kyllä uskon että jotkut kaupat joutuvat myymään pelin ilmestymisviikolla eioota, riippuu tietty vähän minkä kokoinen satsi peliä Suomen markinnoille tulee heti alkuun. Aika monessa nettikaupassa tuotteita oli vielä vapaana.

----

Itse pelistä, takuuvarmasti taas saatanan koukuttava peli!! Toivottavasti kuitenkin joku kontrolli pysyy.. Muistan miten San Andreas vei joskus mukanaan ihan huomaamatta ja yhtäkkiä olikin pyörähtänyt kello vinhasti eteenpäin.

Sormet jo vähän syyhyää, onneksi on hyvin aikaa pelailla tuossa kuun vaihteessa!!
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Myös OPM eli Official Playstation Magazine UK antoi tälle pelille 10/10.

Hyvältä vaikuttaa. Moni on valitellut tuosta grafiikan suttuisuudesta previkoiden ja kuvien perusteella, mutta minusta näyttää vaan siltä että tuossa käytetään jotain sellasta filtteriä mikä tekee grafiikasta tuollaista kuin se on.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Näyttäisi siltä, että GTA IV:n pelivideo on vuotanut nettiin. Helvetin hienolta näyttää.

http://www.shacknews.com/onearticle.x/52361

Kyllä.

Tässä pitkä videopätkä ja esittelee mielestäni parhaiten peliä:

http://www.dailymotion.com/video/x56mr4_gta-iv-gameplay-n7_videogames

mm. Hyvä uudistus tuo että voi uida, esim. jos ajat autosi onnistuneesti mereen, niin eikun ovi auki ja leikkimään Sievistä. :) huh huh, aika kurkoa etten sanoisi.

Edit: Ei kun niin taisi ollakin, my bad.
 
Viimeksi muokattu:

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
mm. Hyvä uudistus tuo että voi uida, esim. jos ajat autosi onnistuneesti mereen, niin eikun ovi auki ja leikkimään Sievistä. :) huh huh, aika kurkoa etten sanoisi.

Jep, mut toi oli uudistus jo GTA San Andreaksessa.

Hitto toi ajaminen näyttää kyllä herkulliselta. Ei malta odottaa että pääse ite testaa.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Itsekin sain pelin hyppysiini.
Eipä ole vaikea miettiä mihin viikonloppu menee....

Sen verran pitää sanoa että pelillä on jo sen verran valtava hype, että esim. grafiikka nyt ei ihan ni~in ihmeellistä ole kuin odotin uuden sukupolven GTA:lta. Mutta ei valittamista, parannettu ps2:sta kuitenkin.

"Nikooo, my cousin!"
 

soros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itsekin sain pelin hyppysiini.
Eipä ole vaikea miettiä mihin viikonloppu menee....

Sen verran pitää sanoa että pelillä on jo sen verran valtava hype, että esim. grafiikka nyt ei ihan ni~in ihmeellistä ole kuin odotin uuden sukupolven GTA:lta. Mutta ei valittamista, parannettu ps2:sta kuitenkin.

"Nikooo, my cousin!"

No perkele, olet ilmeisesti jonkin pelikaupan sisäpiirissä... Onkohan noissa huhuissa perää että ps3-versiota pelistä ei saisi kaikki ennakkotilaajatkaan tavarantoimittajan toimitusvaikeuksien vuoksi??
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onkohan noissa huhuissa perää että ps3-versiota pelistä ei saisi kaikki ennakkotilaajatkaan tavarantoimittajan toimitusvaikeuksien vuoksi??
Pleikkari kolmosella operoivat työkaverini saivat pelinsä jo reilu viikko sitten. Silloin kun katselin tilauksia, niin aika helvetisti enemmän niitä oli myyty kuin mitä firmalla oli varastossa. Mutta sama hommahan se oli Guitar Hero kolmosen kanssa, kun kaikki haluavat niin kaikille ei riitä. Uskoisin kuitenkin, että ennakkotilaajat saavat pelinsä ajoissa.
 

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
Noniin, jännäksi menee. Nämä edelliset kommentit poikkeavat jonkin verran niistä Vanhan Lenin toteamuksista että peliä riittää yllin kyllin. Itse vedän kyllä herneet niin pahasti nessuun jos maanantaina tarjotaan ei oota tänne päin. Moneen kertaan varmistin myyjältä että satavarmasti saan tuon pelin jos sen varaan. (Ei ole yhdestä päivästä kiinni, periaate vaan että jos luvataan niin sitten saa kyllä myös deliverata).
 

taisto-74

Jäsen
Suosikkijoukkue
5.SS-Panzerdivision "Wiking" Regiment "Nordland"
Tyhmä PC-veteraani ihmettelee

Osaako joku sanoa miksi nämä GTAt tulee jälkijunassa PC:lle? Vai tuleeko tämäkään versio, en tiedä, osaisiko joku sanoa? Olen vanhan liiton miehiä ja yököttävät konsolit ei inspaa. Miksi PC on paitsiossa?
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Osaako joku sanoa miksi nämä GTAt tulee jälkijunassa PC:lle? Vai tuleeko tämäkään versio, en tiedä, osaisiko joku sanoa? Olen vanhan liiton miehiä ja yököttävät konsolit ei inspaa. Miksi PC on paitsiossa?

Konsoli on helpompi alusta tehdä. Koneet ovat samanlaisia ja standardisoituja. Sen lisäksi konsolipeleissä on paremmat marginaalit ja vielä lisänä vähemmän piratismia(vaikka sitäkin on). PC:lle sitten aikalailla rankkaa optimoida, jne. Mutta eiköhän tuo tule PC:lle joskus.
 

Deke

Jäsen
Suosikkijoukkue
perq
Konsoli on helpompi alusta tehdä. Koneet ovat samanlaisia ja standardisoituja. Sen lisäksi konsolipeleissä on paremmat marginaalit ja vielä lisänä vähemmän piratismia(vaikka sitäkin on). PC:lle sitten aikalailla rankkaa optimoida, jne. Mutta eiköhän tuo tule PC:lle joskus.

Käsittääkseni ps3 pelit joudutaan kyllä tekemään täysin uudestaan siitä johtuu esim. nhl-sarjan huonous playstationeilla kun eri tiimi tekemässä sitä.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Käsittääkseni ps3 pelit joudutaan kyllä tekemään täysin uudestaan siitä johtuu esim. nhl-sarjan huonous playstationeilla kun eri tiimi tekemässä sitä.

Niin siis PS3-pelit tehdään erikseen XBOX 360:n, mutta tarkoitin sitä, että kun peli tehdään PS3:lle, niin tiedät millainen alusta mille teet ja miten se toimii. PC:llä kun eri kokoonpanoja on ääretön määrä ja tästä johtuen sitten vielä kehityksen mennessä eteenpäin on pelin tekeminen vaikeampaa.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Tuli äsken Gigantin mainos postiluukusta ja huomasin että aika halvalla lähtee GTA4 ilmestymispäivänään; 49,95€.
Aikamoisen halpa hinta pelistä, joka melko varmasti häviää kaupan hyllyiltä aika nopeasti.

Itse tuli jo tilattua peli ennakkoon, mutta eipä tuo nyt ole kuin kympin kalliimpi kuin oma pelini..

Enää muutama päivä..
 
Viimeksi muokattu:

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
discshop.fi - poimittua PS3-version infoa:

Valitettavasti Sonyn toimitusvaikeuksien vuoksi jälleenmyyjät eivät tule saamaan koko tilaamaan määrää. Pahoittelemme tavarantoimittajan puolesta! Toimitamme tuotteen asiakkaallemme mahd. nopeasti. Paniikkiin ei kannata mennä, tilanne on kaikilla sama.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tuli äsken Gigantin mainos postiluukusta ja huomasin että aika halvalla lähtee GTA4 ilmestymispäivänään; 49,95€.
Aikamoisen halpa hinta pelistä, joka melko varmasti häviää kaupan hyllyiltä aika nopeasti.

Itse tuli jo tilattua peli ennakkoon, mutta eipä tuo nyt ole kuin kympin kalliimpi kuin oma pelini..

Joo saman huomasin itsekin ja soitin Giganttiin ja kysyin voiko varata, eipä voinut, eli häviää kyllä nopeasti hyllyiltä pelit. Tosin en kyllä enää peruisikaan tuota muualle tekemääni varausta, ne kun oikein aikovat yhden pelin mua varten säilyttää siellä ja muutenkin aina tulee Gamehousessa asioitua Tampereella, kun tuossa vieressä liike on.
 
Viimeksi muokattu:

Prosessori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Huomenna se sitten julkaistaan! :-)

Itse ennakkotilailin joskus puoli vuotta sitten pelin Verkkokauppa.comista. Hinta tulee olemaan aika tavalla suolaisempi kuin esim. Gigantissa. Ajattelinkin tehdä niin, että Gigantin vieressä asuvana käyn aamulla aukeemisaikaan tsekkaamassa, josko pelin sais hyllyltä hamuttua ja sit Verkkokauppa.comin tilauksen voisi peruuttaa.

Ensimmäisen kerran Verkkokauppa.comin meiningistä on hieman mussutettavaa, kun tosiaan puolisen vuotta sitten pelin tilasin ja saman 14 euroa joitain kauppoja kalliimman hinnan joutuu maksamaan. Tosin peli on niin suosittu, että varmasti menee kaupaksi.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Toimiiko peli PS2:lla? Julkaistaanko nyt sekä PS3 että Xbox-versio pelistä? Mihin hintaan saa halvimmillaan PS3-konsolin ja mistä?
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Seuraavaksi saankin rueta pohtimaan kumman ostan: PlayStation kolmosen vai Xbox360.

Jos hinta on päällimäinen kriteeri, ehdottomasti Xbox 360. Halvimmillaan lähtee alta 200 euron.

Itse taidan odotella hetken, kun suurin kohu on laantunut, ja peliä varmasti kaupan hyllyssä. Vaikuttaa silti todella mielenkiintoiselta!
 

MikkiHiiri88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals, Liverpool
Kuinkahan paljon tuota peliä nyt sitten menee heti huomenna aamusta? Mietin tässä itse että pitäisikö mennä heti klo 10 Giganttiin vai uskallanko odottaa puoleen päivään asti nimittäin peli on yksi pakollinen hankinta..
 
Viimeksi muokattu:

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Kuinkahan paljon tuota peliä nyt sitten menee heti huomenna aamusta? Mietin tässä itse että pitäisikö mennä heti klo 10 Giganttiin vai uskallanko odottaa puoleen päivään asti nimittäin peli on yksi pakollinen hankinta..

Tiedä missä vaikutat, mutta jos Helsingissä niin ainakin Stockmannilla vakuuttivat, että 360 versiota on "riittävästi" ja varmuudella heti aamusta myynnissä. Pelit olivat varastossa. Stokmannin ja rautatieaseman välimaastossa olevan Tilt pelikaupan, joka alkaa muuten myymään jo yöllä GTA:ta oli jo jono kahden aikaan iltapäivällä. Siellä taitaa kyllä olla joku supertarjous ensimmäisille jonottajille.

Jos varmuudella haluat niin varmaan kannattaa mennä raapimaan ovea heti aamusta, minä ainakin matkaan Stockkalle heti yhdeksäksi ja kymmeneltä kalja auki.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Tekisi kyllä mieli ostaa toi, mutta tulis vaan vähän kalliiks, kun pitäis samalla ostaa Playstation 3.. Sitähän ei tule kakkoselle, vai?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös