Grand Theft Auto V

  • 219 432
  • 676

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Sanokaas nyt neroimmat mitä tuolta point of interest kohdasta pitäis löytää? Mulla se on siinä keskellä siltaa ja olen pyörinyt alla ja päällä sekä sillalla, mutta mitään maata kaatavaa ei löydy? Netissä on pätkiä, että se on jollain ihan muualla ja siksi oletan että siitä pitäisi löytää jotain?

Voipi olla että olen väärässä.

Minulla se on strippiklubin kohdalla. :P Olisiko nuo jotain käyttäjien itse "tägäämiä" paikkoja? Vahingossa tai tarkoituksella. Minulla tuo point of interest on puhdas sattuma.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sanokaas nyt neroimmat mitä tuolta point of interest kohdasta pitäis löytää? Mulla se on siinä keskellä siltaa ja olen pyörinyt alla ja päällä sekä sillalla, mutta mitään maata kaatavaa ei löydy? Netissä on pätkiä, että se on jollain ihan muualla ja siksi oletan että siitä pitäisi löytää jotain?

Voipi olla että olen väärässä.

Sää olet mennyt vahingossa mappia tutkiessa painamaan Y tai kolmiota. Nuo point of interestit ovat pelaajalle tarkoitettui "nastoja" mitä voi pistää pitkin poikin aluetta, jos vaikka kesken tehtävää bongaat hienon hyppyrin niin ei muuta ku mappiin ja nasta siihe ja tehtävän jälkee vetää stunt jumppi.
 

deWILS

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Nyt tarvitaan pikaista apua. Alotin pelin nyt alusta koska oli ekalla kerralla tullu tehtyä nuo salamurha-tehtävät ennen aikojaan eikä tullut tehtyä osakkeilla rahaa. Nyt pitäis tietää että kuinka moni noista kuuluu itse tarinaan? Tuntuu ettei ensimmäisen salamurhan jälkeen ole muuta vaihtoehtoa kun ottaa Lesteriltä uusi tehtävänanto.
 
Nyt tarvitaan pikaista apua. Alotin pelin nyt alusta koska oli ekalla kerralla tullu tehtyä nuo salamurha-tehtävät ennen aikojaan eikä tullut tehtyä osakkeilla rahaa. Nyt pitäis tietää että kuinka moni noista kuuluu itse tarinaan? Tuntuu ettei ensimmäisen salamurhan jälkeen ole muuta vaihtoehtoa kun ottaa Lesteriltä uusi tehtävänanto.

Siis erillisiä tehtäviä nuo on. Suurin osa noistakin murhista mitkä tehdään koskevat "BAWSAQ"-pörssin firmoja, joten muistappahan pitää nettiyhteys päällä, niin pääset sinne. Vinkkinä, että siihen salamurhaankin mikä tulee, sen jälkeen missä lahdattiin se hotellista tuleva äijä, kannattaa säästää rahaa. Silloin pääsee ihan LCN-pörssissä ostamaan osakkeita ja rahaa tulee saatanasti, jos on säästössä.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Miten ihmeessä tuossa saa kerättyä rahat esimerkiksi siihen golf clubiin, jos viimeisestä tehtävästä tienasi vain sen 18milliä? Pitääkö oikeasti koittaa pelleillä niiden osakkeiden kanssa vai tuleeko noista sivutehtävistä sitten kunnon rahat vielä?

Itse sain 28 miljoonaa siitä, mutta yhtä kaikki, aivan mahdottoman kaukana yhä edelleen ollaan. Osakkeillakin tuo on kyllä aivan mahdottoman hidasta.
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse sain 28 miljoonaa siitä, mutta yhtä kaikki, aivan mahdottoman kaukana yhä edelleen ollaan. Osakkeillakin tuo on kyllä aivan mahdottoman hidasta.

Näihin on helppo vastata, mutta pitääkö nää olla spoilereiden takana, kun ei liity itse pelin läpäisemiseen mitenkään?
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Kanavia riittää, mutta kaikilla niistä soi hirveätä kuraa, muutama ihan jees biisi löytyy vain.
Tää seikka tuli äsken mieleen kun ajelin tunnin autolla ja vaihdoin kanavia koko ajane etsien epätoivoisesti jostain hyvää biisiä. Joten hyvin tääkin seikka on siis mallinettu täältä livemaailmasta! :D
 

Schadowan

Jäsen
Mielestäni nuo videon tilanteet olivat realistisia vaikkakin hieman naurettavia. Mutta bugeista puheenollen Rockstar on itse ilmoittanut ettei autotalleja kannattaisi käyttää etenkään, jos sinne aikoo tuunattuja autoja viedä, nimittäin joko a) koko auto häviää b) autoon ostetut tuunaukset häviävät.


Koskeeko tämä siis kämpän yhteydessä olevaa autotallia, vai näitä erillisiä garage-rakennuksia? Bugatti ja pari lamboa majailee garagessa tällä hetkellä ja vituttaisihan se, jos nuokin katoaisivat. Itsellä tosiaan katosivat tunatut autot (noin 500k arvosta) Michaelin kämpän autotallista.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Onkos kukaan läpipelanneista päässyt pelin korkeimmassa kohdassa olevan viestin tarkoitusta avaamaan?

eli sen vuoren päällä johon köysirata vie, on ensinnäkin talon seinässä maalaus jossa on ufojen ja muiden kuvia, sen lisäksi on tuon talon takana, vuoren korkeimman kohdan päällä se lava jolla on kaksi kiikaria ja sen lavan alla on punaisella ilmeisesti sama merkki joka on sen talon seinässä olevan piirrustuksen päällä. Ja tuon lavan takaosassa, ylimmässä laudassa on kaiverrus "Come back when your story is complete". Onko tietoa miten paljon pitää olla pelattu ja mitä pitää tehdä että tuosta joku Easter Egg aukeaa?

Ja jos on jollakulla hyviä salaisuuksia tai muita yllätyksiä pelistä niin yv:llä tai spoilerilla voipi laittaa.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Kaipa tuolta voi löytää aseita ym käyttökelpoista aiempien pelien tyyliin? Olen kyllä haravoinut mappia jonkun verran, mutta toistaiseksi löytänyt vain kaksi health-kittiä. Onko hidden pagageja?

Sorry Finglish.
 

Risu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, #6, #8, #28, #86
Tänään törmäsin soundtrackin ehdottomasti suurimpaan helmeen: Baker Street! Muuten soundtrack, siis biisit jotka soivat radiossa autoa ajaessa, ovat olleet ainakin osittain kuraa. Kuka muka haluaa kuunnella Rihannaa ajaessaan kaasu pohjssa Los santosin kujia?
 

Kaltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, kikkanikkarit
Joo-o, tarina oli kyllä vallan loistava! Ainut vaan, että miten helvetissä sitä rahaa voi saada tarpeeksi golfkentän ostoon, noin niinkuin esimerkkinä. Osakkeilla se on hidasta ja propertyillä vielä hitaampaa. Avatkaa vähän? Perhana kun en osaa spoilertägiä tehä. Ois siitä lopusta asiaa, minulla taisi mennä lopussa jotain ohitse.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Perhana kun en osaa spoilertägiä tehä. Ois siitä lopusta asiaa, minulla taisi mennä lopussa jotain ohitse.

näin: hakasulku auki (alt gr+8) kirjoita spoiler, hakasulku kiinni (alt gr +9), sitten kirjoita tekstisi, sen jälkeen taas hakasulku auki, kauttaviiva, kirjoita spoiler ja sen jälkeen hakasulku kiinni ja paina lähetä. Tietysti voit esikatsella viestisi, jotta näet teitkö homman oikein.
 
Viimeksi muokattu:

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Tänään törmäsin soundtrackin ehdottomasti suurimpaan helmeen: Baker Street! Muuten soundtrack, siis biisit jotka soivat radiossa autoa ajaessa, ovat olleet ainakin osittain kuraa. Kuka muka haluaa kuunnella Rihannaa ajaessaan kaasu pohjssa Los santosin kujia?

Itse olen Baker Streetin onnistunut kuulemaan vain kerran, mutta soundtrack on tosiaan melko surkea. Onneksi itse peliin on panostettu hieman enemmän.

Tarinan sain vedettyä viikon pelailun jälkeen ja nyt tavoitteena on läpäistä peli 100-prosenttisesti. Ehkä turhauttavin haaste on tähän mennessä ollut tuo kolmas ja viimeinen triathlon, puoli tuntia X:n rämpyttelyä.. oikeasti Rockstar?
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Tarinan sain vedettyä viikon pelailun jälkeen ja nyt tavoitteena on läpäistä peli 100-prosenttisesti. Ehkä turhauttavin haaste on tähän mennessä ollut tuo kolmas ja viimeinen triathlon, puoli tuntia X:n rämpyttelyä.. oikeasti Rockstar?

Viikko meni itselläkin, nyt on pelattuna 87% pelistä, katsotaan jos jaksaa myöhemmin kolata sen 100%. Aloitin alusta kun ajattelin pelata nuo monivalintatehtävät eritavalla.

Tuo triathlon oli kyllä vitutuskäyrää nostattavan pitkä. Huvittavin tehtävä oli kun piti/sai lahdata hipstereitä.
 

bulftrik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins, MM, LHC
Ellei todella halua 100% suoritusta, niin kannattaa jättää avaruusaluksen osat keräämättä. Ei vittu mitä paskaa. Aivot suli kun keräsin ne, yks todella vammaisessa paikassa ja silleen. Ja sitten pitäisi vielä ne paperit, ydinjätteet, hidden packaget, stunttihypyt, siltojen alta lentämiset, sivuttain lentämiset ja ties mitkä vielä kerätä siihen päälle niin vittu morjens.

Onkos kukaan läpipelanneista päässyt pelin korkeimmassa kohdassa olevan viestin tarkoitusta avaamaan?
Kun menet kello 3 yöllä sinne niin jotain ihmeellistä ilmestyy.. 100% pitää olla suoritettuna. Löytyy esim. YouTubesta että mitä tapahtuu jos ei itse jaksa 100% pelata.
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ellei todella halua 100% suoritusta, niin kannattaa jättää avaruusaluksen osat keräämättä. Ei vittu mitä paskaa. Aivot suli kun keräsin ne, yks todella vammaisessa paikassa ja silleen. Ja sitten pitäisi vielä ne paperit, ydinjätteet, hidden packaget, stunttihypyt, siltojen alta lentämiset, sivuttain lentämiset ja ties mitkä vielä kerätä siihen päälle niin vittu morjens.

Eihän se 100% noiden suorittamista vaadi? Ainakaan siinä pelin 100 % checklist- kohdassa ei ole noista mitään mainintaa.
 

bulftrik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins, MM, LHC
Eihän se 100% noiden suorittamista vaadi? Ainakaan siinä pelin 100 % checklist- kohdassa ei ole noista mitään mainintaa.
Vaatii. Ne on siinä "Misc" kohdassa, näkee Social Clubin sivujen kautta. Olisivat voineet keksiä jotain muita tehtäviä (esim. poliisi/palokunta/ambulanssi ym. tehtävät kuten aikaisemmissa peleissä oli) sen sijaan että tunkevat noita keräilyhommia joka paikkaan.

edit: Näköjään sukellusveneen osia ja ydinjätteitä ei tarvitse 100%, mutta nuo muut tarvii.
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vaatii. Ne on siinä "Misc" kohdassa, näkee Social Clubin sivujen kautta. Olisivat voineet keksiä jotain muita tehtäviä (esim. poliisi/palokunta/ambulanssi ym. tehtävät kuten aikaisemmissa peleissä oli) sen sijaan että tunkevat noita keräilyhommia joka paikkaan.

edit: Näköjään sukellusveneen osia ja ydinjätteitä ei tarvitse 100%, mutta nuo muut tarvii.

No voihan perkele, tostahan tulee ihan järjetön homma. Noh, kyllä mulla ainakin on tavoitteena se 100%. Eli pakko ne sitten on jossain vaiheessa suoritettava.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Aiemmissa pelissä olen tykännyt erityisesti tutkia paikkoja ja etsiä aseita, paketteja ym palkintoja, niin tässä kun on ihan valtava kartta, paljon kivoja mestoja mutta kun ei niistä löydy mitään. Rupeaa pikkuhiljaa puuduttamaan kartan haravointi, kun oon löytäny yhteensä 2 helth kit:iä ja siinä se.

Sen mitä olen youtubesta/netistä noita ihan nopeasti vilkaissut (yritän välttyä spoilereilta) niin näyttää, että aseita on löydettävissä todella vähän ja kaikki pakaget:kin ovat veden alla.

En ymmärrä, miksei tonne karttaan olisi voinut piilottaa sitten vaikka paria sataa pakettia, osa vaikeimpiin ja osa helpompiin mestoihin, että tällainen sunnuntaipelaajakin jaksaisi koluta paikkoja.
 

lätkämies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Columbus Blue Jackets
En ymmärrä, miksei tonne karttaan olisi voinut piilottaa sitten vaikka paria sataa pakettia, osa vaikeimpiin ja osa helpompiin mestoihin, että tällainen sunnuntaipelaajakin jaksaisi koluta paikkoja.
Samaa mieltä. Onhan siellä noita kirjeitä 50 kappaletta, joka on liian vähän. Kirjeiden etsiminen on yhtä tuskaa ellei haravoi milli milliltä karttaa läpi. Saisi olla muutakin kerättävää.
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No niin vihdoinkin tarina pelattu läpi. Oli kyllä mainio kokonaisuus. Nyt voikin sitten keskittyä sivutehtäviin ja yleiseen pörräämiseen ennen onlinen aukeamista. Voishan noita aseita sun muita olla pitkin karttaa, mutta kyllä sieltä siltikin hauskoja yllätyksiä on löytynyt. Rahaa nyt ainakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös