Grand Theft Auto V

  • 219 471
  • 676

DefenceX

Jäsen
Mistä ihmeestä sait jo torstaina pelin? Melkoista, kun Rockstar ohjeistanut PAINAVALLA sanalla, ettei missään nimessä saa olla vielä tänäänkään asiakkailla tuo peli.

Itselle tuli puhelimeen ilmoitus, että paketti noudettavissa postista. Mitään muuta tämän lisäksi en ole tilannut, joten eiköhän illalla pääse pelaamaan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itselle tuli puhelimeen ilmoitus, että paketti noudettavissa postista. Mitään muuta tämän lisäksi en ole tilannut, joten eiköhän illalla pääse pelaamaan.

Juu, ihan ymmärrettäväähän tuo että noita lipsahduksia tulee. Torstai oli kyllä mekoinen wtf, ellei ole piraatti.

Mutta reilu 8 tuntia ja peli kädessä, niin aivan sama. :)
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tänäyönä mä saan!!! tän pelin siis! Ai että, paikallinen peliliike järjestää yömyynnin niin kerrankin mäkin pääsen yöllä tekemään muuta, kuin nukkumaan. Olo on kuin jouluaattoa odottaisi pikkulapsena, peli on jo maksettu ja varmaan tulee aika lyhyet yöunet ensiyönä, ehkä se jonkin aikaa vituttaa huomisen työpäivän aikana, mutta kahvilla siitä yli pääsee.

Täytyy muuten koittaa tota, ettei käyttäs pikkukarttaa ollenkaan ainakaan siinä kohtaa kun itse tutkii mestoja alkuun (ellei tietty ole pakko heti alkuun tehdä joku tehtävä). Voi pojat mikä maanantai!
 

bulftrik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins, MM, LHC
Kertokaas joku PS3-expertti miten tuo Store toimii. Tuolla "walletissa" oli 0€ kun ennakkotilasin, nyt ennakkolataan peliä. Sitten kun siirrän rahat tonne wallettiin niin ottaako systeemi automaattisesti sieltä ne rahat heti? Tuntuu jotenkin oudolta ennakkoladata peliä josta en ole pulittanut vielä senttiäkään.
 

marse

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kertokaas joku PS3-expertti miten tuo Store toimii. Tuolla "walletissa" oli 0€ kun ennakkotilasin, nyt ennakkolataan peliä. Sitten kun siirrän rahat tonne wallettiin niin ottaako systeemi automaattisesti sieltä ne rahat heti? Tuntuu jotenkin oudolta ennakkoladata peliä josta en ole pulittanut vielä senttiäkään.

Ennakkotilauksen jälkeen tuli sähköpostia, jossa kerrottiin, että walletia veloitetaan myöhemmin. Lisäksi mailissa oli teksti: Please make sure to top up your wallet before the pre-order expected release.

Minulla on walletiin liitetty luottokortti, josta menee esimerkiksi plussan vuosimaksu automaattisesti. Minun ei tarvinnut walletiin lisätä manuaalisesti rahaa, vaan kun ennakkotilasin pelin eilen, rahat veloitettiin luottokortilta n. 15 minuuttia myöhemmin. Toki Sonyn tyylisesti niin, että ensin luottokortilta siirtyi rahaa automatic walletiin ja sitten wallletia veloitettiin. Itse asiassa kaikista ostoksista tulee aina ensin mailia otsikolla "funds have been added to your wallet", vaikka ostohetkellä walletini näyttää nollaa, enkä itse erikseen lisää sinne rahaa.

Oletettavasti mailin ohjeesta päätellen, mikäli wallettiisi ei ole liitetty luottokorttia, sinun pitää siirtää itse rahat walletiin.
 

bulftrik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins, MM, LHC
Ennakkotilauksen jälkeen tuli sähköpostia, jossa kerrottiin, että walletia veloitetaan myöhemmin. Lisäksi mailissa oli teksti: Please make sure to top up your wallet before the pre-order expected release.

Minulla on walletiin liitetty luottokortti, josta menee esimerkiksi plussan vuosimaksu automaattisesti. Minun ei tarvinnut walletiin lisätä manuaalisesti rahaa, vaan kun ennakkotilasin pelin eilen, rahat veloitettiin luottokortilta n. 15 minuuttia myöhemmin. Toki Sonyn tyylisesti niin, että ensin luottokortilta siirtyi rahaa automatic walletiin ja sitten wallletia veloitettiin. Itse asiassa kaikista ostoksista tulee aina ensin mailia otsikolla "funds have been added to your wallet", vaikka ostohetkellä walletini näyttää nollaa, enkä itse erikseen lisää sinne rahaa.

Oletettavasti mailin ohjeesta päätellen, mikäli wallettiisi ei ole liitetty luottokorttia, sinun pitää siirtää itse rahat walletiin.
Jep, kiitoksia. Siirsin nyt rahat tuonne Wallettiin, olivat jo ehtineet lähettää sähköpostia että Walletissa ei ole tarpeeksi rahaa, ja kokeilevat myöhemmin uudelleen.
 

Franck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onko siis peli pelattavissa tänään keskiyön jälkeen, kun pelin storesta latasin?
Ehkä tyhmä kysymys, mutta pakko saada varmistus:)
 

Nötkötti

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nojuu, tänään olisi paikallisesta Prismasta voinut ihan hyvin ostaa GTA V:n kun kaupantäti oli niitä hyllyyn laittamassa, senkun vain olisi kiskaissu kuormasta ja vienyt kassalle. Eikai ne eläke-iän kynnyksellä olevat tantat tajua mistääm GTA:n julkaisupäivistä.
 
Huomenna luultavammin peli kolahtaa postilaatikkoon ja kyllähän tätä on odotettu, kun kaikkien aikojen suurin peli historiassa on käsissä. Gamereactor oli jo pelin kerennyt arvioimaan ja ei löytänyt siitä mitään muuta kuin kehuttavaa. Grafiikka oli mahtavaa ja tekstuurit mainiot, pelattavuus loistavaa, sekä tehtävät huomattavasti mielenkiintoisimpia kuin ennen. Ja ennen kaikkea mikä tärkeintä, oltiin löydetty taas se GTA-pelien tunnelma, mikä kadotettiin täysin surkeassa GTA IV:ssä.

Oispa jo huominen...
 

DefenceX

Jäsen
Pienen googlauksen jälkeen löytyi tieto, että 01:00 on pelattavissa. Pleikkarin puolella asian voi tarkistaa painamalla "GTA V" kohdalla kolmiota ja valitsemalla kohdan "info".
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Suht hyvää settiä heti alusta lähtien. Kaupunki on upea ja kivan valoisa synkän Liberty Cityn jälkeen. Hyvästi kaverit, naiset, jääkiekko hetkeksi.
 
Eikö tuota perkeleen koiraa voi kouluttaa missään muualla kun perkuleen iFöönin aplikaatiolla ?
 

bulftrik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins, MM, LHC
Eipä lähtenyt Storesta ostettu peli vielä käyntiin itsellä, valittaa että peli ei ole käytettävissä ennen julkaisua tjsp. Toimiiko muilla? Enpä kyllä ehtisi vielä pelata, mutta silti olisi kiva tietää.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Eipä lähtenyt Storesta ostettu peli vielä käyntiin itsellä, valittaa että peli ei ole käytettävissä ennen julkaisua tjsp. Toimiiko muilla? Enpä kyllä ehtisi vielä pelata, mutta silti olisi kiva tietää.

Yhden aikaan yöllä lähti toimimaan. Eli silloin kuin pitikin. Pari tuntia tuli hakattua ja kyllähän tuo no... GTA on. Vähän tönkköä räiskintää. Vähän tönkköä ajelua. Mutta toimii niin perkeleesti. Hiukan ehdin tutkimaan aluetta ja onhan se niin perkeleen suuri. Kyllä tuossa tehtävää löytyy.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Eka yllätys koettu. Myös eka vitutuksen aihe koettu, miksei voi aloittaa alusta tehtävää jos se on kesken? Suljin boksin sitten ja aloitin noin alusta, mutta kiinnostaa niin saatanasti käydä valikon kautta joka kerta. Ihmiset ei väistä enää kun tööttäilee, tuo tulee rasittamaan aivan saatanasti tehtävien aikana, sen takaan.


Mitäs vittua, Packie GTA 4:sta yht´äkkiä varastamassa kauppaa ja pyytämässä multa kyytiä karkuun. Tajusin että on Packie vasta kun tehtävä päättyi ja kertoi kuka oli. Totaalinen WTF-moment.

Lamar on noin about ärsyttävin tyyppi missään pelissä ikinä ja totaalisen läpinäkyvää, ettei tuon kaverin elinkaari pelissä ole kovin pitkä tai sitten siitä tulee vihu ja tehtävä, jossa Lamar pitää päästää tuskistaan. Huikea idiootti :D
 
Viimeksi muokattu:

Seppochu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jeff Foss
Ohoi, muut ennakkotilaajat!

Toimiiko teilläkään lähetyksenseuranta? Onko mahdollista, että on jo tulossa, vaikkei seurantakoodi toimikaan?

E:kolahti juuri postiluukusta!
 
Viimeksi muokattu:

Cockersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, New York Rangers
Asennus juuri meneillään ja odotukset tapissa. Kaikki PC-versiot on läiskitty läpi ja nyt olisi sitten PS3:n vuoro. Kiinnostaa todella paljon mennä iltavuoroon töihin. Pystyypä ainakin yön valvomaan hyvällä omallatunnolla.
 

bulftrik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins, MM, LHC
Enpä pääse vieläkään peliin PS3. Storesta ostin, tulee vain että ei voi käynnistää ennen julkaisupäivää tjsp. Vittu mitä paskaa taas, ei tosin mikään yllätys ettei onnistu suoraan kun kyseessä on konsoli. Storessa lukee että omistan GTA V:n ja että se on nyt "pelattavissa" mutta ei käynnisty.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös