Googleta nimimerkkisi

  • 26 101
  • 340

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
About 132 000 000 results (0,72 seconds)


Taidan tilata yhden tuohon takapihalle. Ihan siisti ja epäkäytännöllisen hankalasti liikuteltava teltta.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Googlen mukaisesti olen humaanisesti keskuudestamme jo poistuneen Neanderthalisen somasti tapahtunut geneettinen muunnos - joka lieni alunperin The Jumalan tarkoituskin.
Olen ilmeinen, ruma ja epäonnistunut koekappale?

Olen ilmeisesti palaneina rikkoontuneiden kondomien lisäksi jättänyt muutakin ihmetteleville sukupolvilla:

Alunperin NDT665 tarkoitti alkuihmistä, joka on hyvin lähellä itse pahoiaisen (SYNKKÄÄ!!!) lukua.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Noin 2 260 000 tulosta (0,85 sekuntia)

Kävi ilmi, että minulla on toiminimi ja konkurssiin mennyt osakeyhtiö, joka toimi liikkeenjohdon konsulttina. Kuvahausta löydätte kuviani.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
29 900 000 tulosta joista suosituimmat liittyvät violettiin Spyro-lohikäärmeeseen. Ja tämä nykyinen nimimerkkinihän onkin kyseisen pelisarjan kakkososasta otettu. Siinä on portaali nimeltä Breeze Harbour, jossa esiintyy turkooseja pelikaaneja nimeltään Breezebuilders.

Löyty tuolta kans jotain samannimistä ruutukuviollista kangasta.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Noin 4 640 000 tulosta.
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
1150 tulosta, osa omia keskustelupalstoilta.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Noin 779 000 tulosta (0,40 sekuntia) . Viis ekaa sivua jaksoin plärätä läpi ja kaikki tulokset käsitteli nuuskaa ("onneksi" sillä noista omista alkupään palstaviesteistä ois tullu vaan myötähäpeä... Tiedä sitten onko nämä nytkään sen parempia.)...
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
165 000 osumaa

Klamydian biisi, Leena Rantasen kirja, sekä paljon kolarijuttuja ja vertauskuvallisia urheiluvertauksia
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös