Goal United-jalkapallomanageripeli

  • 1 955
  • 0

Jonzze

Jäsen
Suosikkijoukkue
PEPO, SaiPa
Pelasin juuri loppuun ensimmäisen kauteni tätä manageripeliä, mutta en nähnyt missään keskustelua kyseisestä pelistä. Pelihän on siis kuten muutkin nettimanagerit, niin manageripeli, jota pelataan netissä muita pelaajia vastaan (toki alemmilla tasoilla, kuten omassa divarissani on botteja).

Aloitin siis Suomessa 5.divisioonan 4.lohkossa ja joukkueeksi laitoin FC Punksin Monsterit. Ensimmäinen vuosi oli oikeastaan stadionkompleksin rakentamista ja lopulta seuratalon valmistuttua aloin hankkia pelaajia markkinoilta ja vahvistaa joukkuetta. Voitin oman lohkoni ja nousin näin ollen suoraan 4.divisioonaan. Etsin parhaillaan pätevämpää päävalmentajaa, mutta muuten henkilökuntakin on aika hyvä 4.divisioonaan.

Hat Trick-peli saattaa olla monipuolisempi ja muuta, mutta itse olen jäänyt tähän jalkapallomanageriin koukkuun. Olisi kiva tietää, jos muitakin pelaajia tässä pelissä löytyy, vaikkakin itse nyt perustin ketjun tälle pelille.

Pelihän löytyy siis täältä: goalunited - Verkossa pelattava jalkapallomanageripeli | Koti (linkki nettimanageripelin sivuille)

edit. Itse voitin myös tuollaisen Cup-kortin, jolla voi luoda itselle turnauksen tai osallistua muihin ja mietin löytyisikö täältä kilpailijoita?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös