Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

  • 929 955
  • 6 169

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Mua ärsyttää Radio Suomipopin päiväjuontajan ääni. Jenni Alexandrova vai mikä lie käheä-ääninen terttu.

istuukohan se siellä korsetissa, sexisukkahousuissa, latex-korkokengät jalassa ja jalat pöydällä, cosmopolitan drinkki toisessa kädessä ja piiska toisessa kähisemässä mikrofoniin..

Tai sit niinku se Roger Rabbitin tyttöystävä.. Herramunjee että ärsyttää kuunnella.

Hassu juttu. Satuin kuuntelemaan eilen odotellessa tämän kanavan jonninjoutavuuksia, ja tuo ääni oli ainut mikä piti kanavalla! Vaikea tietysti sanoa toimisiko noin pitemmän päälle mutta sen takia varmaankin otettu sinne.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Ei nykyisellä mobiilisivullakaan ole mitään ongelmia.
Eikö? Jonkinlaisia ongelmia palstan käytössä mainittiin aiemmin tässä ketjussa. Ihan vähän aikaa sitten. Laitan ne vielä tähän samaan viestiin, jos satuit missaamaan:

Itseäni ärsyttää suunnattomasti se, että tämä palsta toimii niin saakelin huonosti kännykällä. Etenkin viestin lainaaminen on yhtä tuskaa. Sen jälkeen tuo tekstikenttä näkyy usein vain osittain, ja silloin joutuu arvailemaan, että kirjottiko oikein, vai korjasiko puhelin joksikin sanaksi jotain aivan muuta, mikä muutti viestin sisältöä entistäkin käsittämättömämmäksi...

Mä luulin että mun luurissa on vika. Saa kirjoituksen näkyviinkun kääntää vaakatasoon. Mutta näin pystyssä joutuu sokkona kirjoittamaan. Varsinkin jos joutuu pyyhkimään, vaihtaaa riviä tai palaa ylös alkuun ei pääse enää alas..pompspomspomsp. Hiton ärsyttävää.

Itsekin ensin syytin Lumiaani, mutta huomasin sitten samoja ongelmia jopa Android-tabletillani... Minkäs teet. Palstauudistushan tehtiin mobiilikäyttö huomioiden.

Totta ylläolevat. Palsta myös hyppelehtii, kuin virotar pettterin päällä ja äkkiä huomaat olevasi eri ketjussa, mihin piti klikkasit. Tämä siis ainakin omalla Lumialla ja varmasti tosiaan muillakin.

Boldaukset omia.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Mikä siinä TapaTalkissa on niin upeaa?
- Samalla sovelluksella voi selata satoja muita keskustelupalstoja, ilman että täytyy hyppiä eri foorumeiden välillä kännykän selaimella. Kaikilla keskustelupalstoilla ei ole mobiiliversiota, mutta kaikki palstat voivat lisätä Tapatalk-tuen omalle palstalleen. Se on paljon helpompaa kuin mobiiliversion tekeminen. Kun palstasi on Tapatalkissa, olet osa kansainvälistä yhteisöä. Voin esimerkiksi lukea Fillarifoorumia, Pakkotoistoa, Kiekkopesää, MuroBBS:ää ja lukemattomia muita suomalaisia ja ulkomaalaisia palstoja samalla sovelluksella. Hyppiminen näiden palstojen välillä on 100x nopeampaa, kätevämpää ja helpompaa kuin selaimella tietokone- ja mobiiliversioiden välillä sählääminen.
- Tapatalk on nopeampi. Ketjut aukeavat todella paljon nopeammin ja painikkeet ovat isompia ja selkeämpiä kuin esim. täällä Jatkoajan mobiilisivustolla.
- Tapatalkin käyttö säästää puhelimen akkua. Selaimen käyttö ja sivujen jatkuva lataaminen kuluttaa akkua ihan helvetisti verrattuna Tapatalkin käyttöön.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tervehtimättä jättäminen on todella ärsyttävää. Salilla varsinkin tulee vastaan hyypiöitä, joihin törmää monta kertaa viikossa, mutta silti eivät vaivaudu morjestamaan. Ei morjestaminen tarkoita sitä, että heti pitäisi ruveta höpöttelemään jotain niitä näitä tai lähetellä ystävänpäiväkortteja, mutta alkeellisimpiin käytöstapoihin kuuluu noteerata usein tapaamansa ihminen jollain tasolla.

Ärsyttäviä ovat myös ihmiset, joiden tervehtimisen just ja just huomaa. Mulla on tapana yleensä sanoa jotain ja samalla nyökäyttää päätä silleen selvästi. Sitten on näitä tapauksia, joiden mielestä morjestaminen on sitä, että leuka liikahtaa ehkä kolme miliä, jos oikein tarkkaan katsoo. Mikä siinä voi olla niin vitun vaikeaa tervehtiä kunnolla? Antaa hyvin ylimielisen vaikutelman tollanen.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tapatalkista jankkaavat ärsyttävät. Kyllä se varmaan on mennyt ylläpidolle perille, että Tapatalk on kertakaikkisen ihq ja upea ja tuki tälle palstalle olisi ehdottomasti saatava. Ja jos ei tällä viimeaikaisella jankuttamisella ole mennyt perille, niin tuskin meneekään.

Toki mun on helppo ärsyyntyä asiasta, kun näin vanhana käyränä internetin mobiilikäyttöni rajoittuu satunnaiseen facebookin, bussiaikataulujen ja uutisten selaamiseen. Aikoinaan vanhassa puhelimessa oli Tapatalk ja taisin sillä kerran tai kaksi "vanhalla" palstalla vierailla, mutta sen erinomaisuus jäi aukeamatta.
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Tämä mainittaneen tässä ketjussa jo ties monettako kertaa, mutta tänä(kin) aamuna ärsytti suunnattomasti ihmisten välinpitämättömyys / ajattelemattomuus poistuessaan liikenneympyrästä. Mikä vittu siinä on, ettei sitä vilkkua voi väläyttää edes yhtä kertaa?

Uskon itse enemmän jälkimmäiseen. Useat ihmiset eivät vaan käsitä, että vilkun käyttämisellä olisi suuri vaikutus liikenteen sujuvuuteen koko ympyrässä.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Tämä mainittaneen tässä ketjussa jo ties monettako kertaa, mutta tänä(kin) aamuna ärsytti suunnattomasti ihmisten välinpitämättömyys / ajattelemattomuus poistuessaan liikenneympyrästä. Mikä vittu siinä on, ettei sitä vilkkua voi väläyttää edes yhtä kertaa?

Uskon itse enemmän jälkimmäiseen. Useat ihmiset eivät vaan käsitä, että vilkun käyttämisellä olisi suuri vaikutus liikenteen sujuvuuteen koko ympyrässä.
Eikä pelkästään ympyrästä poistuttaessa, vaan ihan yleisestikin.

Tässä päivänä muutamana odottelin tasa-arvoisessa risteyksessä oikealta tulevaa autoa. Olin kääntymässä vasemmalle. Oikealta tuleva auto lähestyi risteystä hitaasti. Vasta risteysalueella kuski laittoi päälle vilkun oikealle ja kääntyi sinne. Vitun pösilö, olisi voinut vähän aiemmin laittaa vilkun, niin olisin minäkin voinut siitä kääntyä aiemmin. No, aikaa meni "hukkaan" noin viisi sekuntia, eli suurtakaan vahinkoa ei sattunut.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tämä mainittaneen tässä ketjussa jo ties monettako kertaa, mutta tänä(kin) aamuna ärsytti suunnattomasti ihmisten välinpitämättömyys / ajattelemattomuus poistuessaan liikenneympyrästä. Mikä vittu siinä on, ettei sitä vilkkua voi väläyttää edes yhtä kertaa?

Uskon itse enemmän jälkimmäiseen. Useat ihmiset eivät vaan käsitä, että vilkun käyttämisellä olisi suuri vaikutus liikenteen sujuvuuteen koko ympyrässä.

Todella moni valittaa juuri tästä että vituttaa kun ei näytetä vilkkua ympyrästä poistuttaessa. Itse ihmettelen tätä purnausta koska ainakaan omaan ajamiseeni sillä ei ole sitten niin minkään valtakunnan merkitystä näyttääkö se edellä ajava vilkkua ympyrässä vai ei. Se joko vetää sen kurvin suoraksi, eli poistuu ympyrästä, tai jatkaa ympyrässä. Ei ole tullut ikinään tarvetta tietää etukäteen kumpaa se nyt tekee, enkä edes kiinnitä huomiota edeltä ympyrästä poistuvaan vaikka ei vilkuttaisikaan. Tämä siis näin täällä suomen teillä, tuolla jossain ison maailman monikaistaistaisissa sekoittajissa asia on varmaan eri. Säännöthän toki vilkun määräävät ja niin moni tästä valittaa että kaippa se minä outo tässä olen. Niin ja juu, kyllä minäkin ainakin n.80%:sti vilautan sitä tuikkua poistuessa.
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Todella moni valittaa juuri tästä että vituttaa kun ei näytetä vilkkua ympyrästä poistuttaessa. Itse ihmettelen tätä purnausta koska ainakaan omaan ajamiseeni sillä ei ole sitten niin minkään valtakunnan merkitystä näyttääkö se edellä ajava vilkkua ympyrässä vai ei. Se joko vetää sen kurvin suoraksi, eli poistuu ympyrästä, tai jatkaa ympyrässä.

En tarkoita edellä ajavaa, vaan ympyrässä jo hyrräävää kanssa-autoilijaa siinä vaiheessa, kun itse vasta odottaa vuoroaan karuselliin. Varsinkin tämän aamun kaltaisilla liukkailla aiheutuu paljon turhaa jonotusta ja liikenteen tökkimistä, kun ympyrään odottava ei tiedä ympyrässä olevan sieltä poistuvan, vaan jää odottamaan tätä vain huomatakseen tämän poistuvan viime tingassa samasta liittymästä, josta itse on ympyrään liittymässä.

Edellä ajavien osalta vilkun käytöllä ei olisikaan merkitystä.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
No mutta kai te nyt tajuatte, että siitä vilkun päälle laittamisesta on älyttömästi vaivaa!?

Oikeasti olen yhtä ärtynyt tuosta kuin tekin.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
En tiedä kumpi on kuntosalilla ärsyttävämpää. Se että siellä soi joku Energy - shit music only vaiko ne ihmiset jotka jää johonkin laitteseen nukumaan, lukemaan lehteä, jutustelemaan treenkumppanin kanssa tai rämplämään kännykkää.

Kyllä nää kaikki alasarjoissa vintti pimeenä pelaavat pelaajat ärsyttää. Siis kovaa saa pelata jne. mutta sitten kun ruvetaan haastamaan riitaa tai pelataan niin että vastustajan terveys on vaakalaudalla niin ei multa kyllä ymmärytsä noille kavereille riitä. Se on ihme miten joillakin ihmisillä se persoonallisuus muuttuu kun saa paidan päälle jossa on pelinumero selässä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Liverpoolin kausiketjun viestin numero 557, ensimmäisessä kappaleessa on yksi sana, joka häiritsee moneen otteeseen.

Ei jumalauta... Kävin myös lukemassa ja miten sitä sanotaan, että uteliaisuus Johnnyn tappoi. Aivot alkoi sulamaan ja meni setit sekaisin....
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Ns. helppokäyttötoiminnot. Ei saatana mikä pirun keksintö. Ei noita oikeasti ikinä tarvitse mutta vahingossa tulee napsauteltua päälle kun ovat kerran niin "helppoja". Sitten meneekin sekunnin napsautuksesta puoli tuntia vähintään selvittää miten saa takaisin. Sama netissä ja mobiilissa. Just meni fb:stäkin sivupalkki ihan omituiseksi kun lepuutin näköjään hitusen liian pitkään kämmentä touchpadilla samalla klikaten jostain. On ihme pelleilyksi mennyt nämä. Ei kai sitä nyt naputellessa tule ajatelleeksi miljoonaa muuta mahdollista toimintoa joiden yhdistelmä saattaa osua käsien liikkeisiin ja siitä päälle.
 

Ralph

Jäsen
Joukkueen kutsuminen termillä "me", ellei itse ole joukkueen jäsen. Joskus sen ymmärtää, mutta liika on liikaa. Yksi sportilainen viljelee sitä joka helvetin viestissään. Eikö tuon termin voisi vain korvata sanalla Sport? Tässä uusin:

Kyllä vahvasti näyttää siltä, että jumbokaksikko on jo selvillä. Se, kumpiko jää viimeiseksi ei ole taas selvää.
Meidän kannalta tilanne näyttää itse asiassa hyvältä. Kuusi pistettä jäljessä Pelsuja ja ottelu vähemmän pelattuna. Vielä kaksi kertaa kohdataan ja kumpikin pelaa kerran kotonaan.

Meillä ei ole, kuin voitettavaa ja Pelsulla vain hävittävää tässä taistossa. Meille sijoittuminen sijalle 13. olisi lähes miracle on ice, part 2, Pelicansille sijoittuminen sijalle 14 lähinnä katastrofi.

Toivottavasti tämäkin ratkeaa vasta maaliskuussa, niin riittää meillekin, mitä tavoitella. Kaikki muut sijat ovat täysin auki. TPSn materiaali on niin kova, että Elomosta huolimatta heillä on edelleen tsänssit vaikka mihinkä. Tapparahan jo näyttäkin heräilemisen merkkejä.
 

Cream

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Jesse Niinimäki
Sukunimien taivutus, nousee taas savu korvista lukiessa viestejä Ruutun siirrosta.

Ruuttu, Ruutun, Ruuttua, Ruutulle. Ei se vittu ole niin vaikeata.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Suomalainen huumori, noin kaikenkaikkiaan. Kyseessähän on varsin pieni ilmiö.

Viimeisimpänä esimerkkinä nuo idioottimaiset kirjojen nimimuutokset ja näiden fb-naureskelut. Hävettää pienesti taas olla suomalainen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös