Galluppi: Pienet asiat, jotka ärsyttävät

  • 928 762
  • 6 169

Rocco

Jäsen
Yhdys sana virheet

sekä

lauseen aloittaminen pienellä kirjaimella ja pilkun käytön puuttuminen ne harmittaa pahasti menee hyväkin asia pilalle kun ei tajua mitä toinen meinaa kirjoittaa kirjan jos lukisi näin menisi hermot ekalla sivulla eihän sitä lukisi erkkikään
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
lauseen aloittaminen pienellä kirjaimella ja pilkun käytön puuttuminen ne harmittaa pahasti menee hyväkin asia pilalle kun ei tajua mitä toinen meinaa kirjoittaa kirjan jos lukisi näin menisi hermot ekalla sivulla eihän sitä lukisi erkkikään

se on nämä uudet viestintä tavat kuten teksti viestit facebookit ym mitkä varmaan aiheuttaa tuota että ihmiset ei enää viitsi yhtään panostaa kirjoittamiseen vaan laitetaan vaan nopeasti viestejä ilman että jaksetaan panostaa oikein kirjoitukseen väli merkkeihin jne minuakin ärsyttää todella paljon tuollainen tyyli koska vaikka minunkaan tekstini ei varmaan mitään täysin virheetöntä ole niin kyllä minä nyt kuitenkin edes yritän jotenkin tehdä siitä luettavaa
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Epäpätevät naiset väärissä työtehtävissä joita saa olla kokoajan neuvomassa lisäten omaa työtaakkaa ja heti työpaineen tultua niskaan jäädään saikulle milloin mistäkin syystä, prkle!
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Epäpätevät naiset väärissä työtehtävissä joita saa olla kokoajan neuvomassa lisäten omaa työtaakkaa ja heti työpaineen tultua niskaan jäädään saikulle milloin mistäkin syystä, prkle!

No eiköhän tämä pidä ihan samanlailla epäpäteviin miehiin vai eikö niitä ole olemassakaan?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No eiköhän tämä pidä ihan samanlailla epäpäteviin miehiin vai eikö niitä ole olemassakaan?

Ainakin sellainen ero tuossa on että miehiä ei tarvitse neuvoa koska A) Mies ei koskaan pyydä apua ja B) Mies ei koskaan suostu vastaanottamaan apua jota ei ole pyytänyt.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Ainakin sellainen ero tuossa on että miehiä ei tarvitse neuvoa koska A) Mies ei koskaan pyydä apua ja B) Mies ei koskaan suostu vastaanottamaan apua jota ei ole pyytänyt.

Ainakin itseäni suunnattomasti ärsyttää se, jos joku ei pyydä apua ja tekee jutut ihan päin mäntyä ja sitten kun hän on tehnyt hommansa niin aletaan paikkailemaan sitä mitä paikkailtavissa on.
 

Anaconda

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Töissä vastasin puhelimeen. Asiakas esittäytyi... johon vastasin: Terve!
Tähän asiakas: eikun Sairas! ja nauroi itsekseen tälle vitsikkyydelleen.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ainakin itseäni suunnattomasti ärsyttää se, jos joku ei pyydä apua ja tekee jutut ihan päin mäntyä ja sitten kun hän on tehnyt hommansa niin aletaan paikkailemaan sitä mitä paikkailtavissa on.

Ihan samaa mieltä. Minä sanonkin aina ihan ensimmäiseksi kun tulee joku uusi työharjoittelija että ei pidä tehdä mitään jos ei ole varma asiasta, vaan kysyä aina jos joku on epäselvää. Mieluummin minä hyppään vähän väliä neuvomassa kuin alan sitten itse jälkikäteen paikkailemaan täysin päin vittua tehtyä hommaa.

Töissä vastasin puhelimeen. Asiakas esittäytyi... johon vastasin: Terve!
Tähän asiakas: eikun Sairas! ja nauroi itsekseen tälle vitsikkyydelleen.

Onko teillä asiakkaana jotain 7-vuotiaita? Tuo vitsi oli kova sana joskus ala-asteella.
 
Läpi elämän on ottanut päähän ihmiset, jotka kertovat mahdottoman kuivia juttuja.
Eilen jouduin kärsimään tällaisen ihmisen seurasta. 35 minuuttia sellaisen 45-vuotiaan teinityttösen siis niinkö ihan to-della mielenkiintoista kertomusta aiheesta jota en siis kuollaksenikaan muista. Eikä ollut ensimmäinen kerta. Pieni asia joka minua tässä eniten ärsyttää, on tämä hyvä kasvatus jonka olen saanut.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Läpi elämän on ottanut päähän ihmiset, jotka kertovat mahdottoman kuivia juttuja.

Eilen jouduin kärsimään tällaisen ihmisen seurasta. 35 minuuttia sellaisen 45-vuotiaan teinityttösen siis niinkö ihan to-della mielenkiintoista kertomusta aiheesta jota en siis kuollaksenikaan muista. Eikä ollut ensimmäinen kerta.

Minä kutsun tällaisia ihmisiä mentaalivampyyreiksi koska nämä ovat täysin sieluttomia olentoja jotka tylsillä jaarituksillaan imevät ihmisestä kaiken elämänhalun. Minä olen havainnut että tällainen mentaalivampyyrin prototyyppi on eläkkeellä oleva opettaja tms. puhetyöläinen joka on työssään paitsi tottunut puhumaan paljon niin myös siihen että häntä kuunnellaan. Ja sitten nämä purkavat sitä eläkkeellä oloaikana syntynyttä puhumisen tarvettaan jaarittelemalla kuivia juttujaan jokaiselle vastaantulijalle.

Tilanne muuttuu täysin toivottomaksi kuulijan kannalta siinä vaiheessa jos tällä mentaalivampyyrilla on vielä karjalaiset sukujuuret. Näillä karjalaisilla kun on jostain syystä aivan järkyttävän kova tarve pitää sitä kituvaa Karjalaansa hengissä kertomalla siitä tuskaisen kuivia yksityiskohtia jokaiselle ihmiselle joka heidän tielleen osuu.

Muutaman kerran on sattunut tällaisia asiakkaaksi ja kun tuollainen karjalainen mentaalivampyyri on istunut työpisteelläsi 5-6 tuntia kertoen koko ajan uskomattoman mielenkiintoisia yksityiskohtia jostain Laatokan Karjalan kirkoista ja hautausmaista ja heidän retkistään sinne, niin alkaa tulla ihan oikeasti itsetuhoisia ajatuksia.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Muutaman kerran on sattunut tällaisia asiakkaaksi ja kun tuollainen karjalainen mentaalivampyyri on istunut työpisteelläsi 5-6 tuntia kertoen koko ajan uskomattoman mielenkiintoisia yksityiskohtia jostain Laatokan Karjalan kirkoista ja hautausmaista ja heidän retkistään sinne, niin alkaa tulla ihan oikeasti itsetuhoisia ajatuksia.
Näitä ihmisiä on toimistolla (varmaan jokaisella) useampikin. Kutsun heitä nimellä "ankeuttaja."
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Tuollaiset ankeuttajat ovat myös erittäin demoralisoivaa baariseuraa. Tiedän yhdenkin jonka seurassa on iltaa istuessa lähes naama alkanut kasvaa sammalta. Töissä meinaa hermot mennä kun nuo ihmistyypit pitkittävät palavereja loputtomilla tyhjänpäiväisyyksien puhumisillaan.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Näitä ihmisiä on toimistolla (varmaan jokaisella) useampikin. Kutsun heitä nimellä "ankeuttaja."

Rankaisijiota ne ovat. Rankaisevat heti, kun jollakin sattuu olemaan vähänkin parempi fiilis, ja elämän ollessa ihanaa suostuu kuuntelemaan sitä porukan pahinta tapausta naiivina. Ei mene kauaa, että tuntee olonsa rangaistuksi jostakin. Voin kuvitella heidän huutavan jorinan päätettyään päänsä sisällä perin tyytyväisenä "PUNISHMENT!" siirtyessään kohti seuraavaa uhria.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Töissä meinaa hermot mennä kun nuo ihmistyypit pitkittävät palavereja loputtomilla tyhjänpäiväisyyksien puhumisillaan.

Tämä vielä korostuen, jos puhujan puhetapa on a) e-r-i-t-t-ä-i-n hidas tai vastaavasti b) erittäin nopea. Molempia siis yhdistäen se, että tyhjänpäiväistä juttua tulee ja tulee ja tulee ja tulee ja itse asiaan on erittäin vaikea päästä. Huippu oli tällainen b-tyypin kaveri, jolla tuohon salaman nopeaan jargonpuheripuliin yhdistyi vielä melko paha änkytys.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Tämä ei ole edes pieni asia, sikäli väärä ketju. Onko kukaan käyttänyt noita metallisia Bebanthen-lääkevoidetuubeja? Siis prkl että osaa kyrsiä! Miksei niistä voi tehdä muovisia? Luulisi tulevan halvemmaksi.

Kun aikansa repii sormiaan niihin teräviin juttuihin siinä tuubissa ja kun se voide pursuaa sieltä rei'istä siten ettei korkkia tarvitse edes avata. Niin se ottaa päähän.
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tämä ei ole edes pieni asia, sikäli väärä ketju. Onko kukaan käyttänyt noita metallisia Bebanthen-lääkevoidetuubeja? Siis prkl että osaa kyrsiä! Miksei niistä voi tehdä muovisia? Luulisi tulevan halvemmaksi.

Kun aikansa repii sormiaan niihin teräviin juttuihin siinä tuubissa ja kun se voide pursuaa sieltä rei'istä siten ettei korkkia tarvitse edes avata. Niin se ottaa päähän.

Mulla tuota vitutusta vähensi se kun löysin naisen.

Anteeksi.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Ihmiset jotka puhuvat aina vain omista asioistaan osoittamatta mitään kiinnostusta muiden asioihin tai muiden käymiin keskusteluihin. Työpaikkani lounasseurueessa on yksi tuollainen, joka saattaa istua ensin aivan hiljaa kun kaikki muut keskustelevat jostain ajankohtaisesta ja yht`äkkiä heittää väliin jonkun asiaan mitenkään liittymättömän oman avauksen.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Siis niinkuin mitä? Nyt meni yli hilseen..

Kun on nainen, niin ei sitten tule sitä hilsettä sinne niin paljoa, että tarvitset Bepanthenia. Oikeassa olet silti tuubin vittumaisuudesta.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Töissä meinaa hermot mennä, kun nuo ihmistyypit pitkittävät palavereja loputtomilla tyhjänpäiväisyyksien puhumisillaan.

Tämän jengin prototyyppejä on jo lueteltu ketjussa, mutta yleisin on ehdottomasti suurten ikäluokkien mies, jonka ammatillisen (ja usein muunkin) elämän parasta ennen -päiväys meni joskus 1970-80-luvulla.

Onkin aivan saatanan kiinnostavaa kuunnella loputonta jaanausta ko. ajan tapahtumista ja ihmisistä, joilla ei silloinkaan ollut juuri hevon veen merkitystä ja nyt kukaan ole ikinä kuullutkaan, keistä ja mistä oli kyse.
 
Viimeksi muokattu:

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tämän jengin prototyyppejä on jo lueteltu ketjussa, mutta yleisin on ehdottomasti suurten ikäluokkien mies, jonka ammatillisen (ja usein muunkin) elämän parasta ennen -päiväys meni joskus 1970-80-luvulla.

Onkin aivan saatanan kiinnostavaa kuunnella loputonta jaanausta ko. ajan tapahtumista ja ihmisistä, joilla ei silloinkaan ollut juuri hevon veen merkitystä ja nyt kukaan ole ikinä kuullutkaan, keistä ja mistä oli kyse.

Pannaanpa korvan taa...

Tai, jos paan YV:llä yhteystietoni, voisitko ystävällisesti joka päivä muistuttaa asiasta. En kai minä muuten muista lähitulevaisuudessa olla jauhamatta esihistoriallista paskaa omasta erinomaisuudestani ja tapahtumista jollain 1990-2000-luvulla, jolla ei nytkään ole enää mitään merkitystä mihinkään eikä kellekään.

Tai... Jos mä kuitenkin muistaisin... Tai... Jos mä en muista, en mä sitä sitten kyllä surekaan...
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Kun on nainen, niin ei sitten tule sitä hilsettä sinne niin paljoa, että tarvitset Bepanthenia. Oikeassa olet silti tuubin vittumaisuudesta.

No joo mutta meillä tuota on käytetty tenavien ihottumien hoitoon kuten hanuriin tms. Eli kun sulla on nainen --> sulla on lapsia --> tarvit bebanthenia..
 

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Hanat. Tarkemmin sanottuna pesuallashanat ja niistä vielä korkeiden malja-allashanojen alagenre. Ja jos oikein tarkkoja ollaan, niin ärsytyksen aihe on kyseisten hanojen valikoiman suppeus ja mielikuvituksettomuus Suomen markkinoilla.
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Se hetki kun se punanen palkki saavuttaa sen harmaan palkin ja video alkaa pätkimään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös