Gallup: sukupuolinen suuntautuminen

  • 3 368
  • 34

Oletko:

  • Hetero

    Ääniä: 136 91,3%
  • Homo

    Ääniä: 3 2,0%
  • Lesbo

    Ääniä: 1 0,7%
  • Bi

    Ääniä: 9 6,0%

  • Äänestäjiä
    149
Tila
Viestiketju on suljettu.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Älkääs nyt

Turhaa sitä omaa sukupuoltaan on tämän asian takia lähteä parjaamaan ja vähättelemään. Maailmahan on väärällään hyvännäköisiä ja puoleensavetäviä miehiä. Kyllä meistä varmaan jokainen löytää omasta mielestään rumia ja vastenmielisiä ihmisiä molemmista sukupuolista, jos sille linjalle lähdetään.

Mitä taas tulee tuohon tyttösten keskinäiseen kisailuun, niin tuskinpa te pääsette sinne oikeitten lesbojen makuuhuoneisiin yhtään sen enempää todistajiksi kuin homojenkaan, joten siinä mielessä voinette olla huoletta. Ette kai muuten ole sekoittaneet oikeita lesboja ja heidän suhteitaan miehille luotuun fiktioon tyyliin nätit simpsakat tytöt lämmittelemässä toisiaan ja odottelemassa herran ja hidalgon saapumista kammariin?
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Onko niitä muunkinlaisia lesboja? Eikö ne kaikki olekkaan kimpeitä kaappi-bi tytsyjä jotka vaan odottelee makkaraa?
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Moto
Lesboudesta tuli mieleen, kun "Kari Häkämies" sanoi kerran Alivaltiosihteerissä, että "lesboudessa ei ole mitään pahaa, koska äiti opetti, että tyttöjen kanssa vehtaaminen on ihan normaalia".

Kannattaa myös muistaa, "ettei minun kuvaraamattuni jätä sellaista kostamatta".

Kuitenkin: on kovin paljon helpompaa antaa pojista tykkäävien tykätä pojista. Ja tytöistä tykkäävien tytöistä. Miksi sen pitäisi ketään kiinnostaa? Ainakin minä saan kyllä päivittäisen stressini tärkeämmistäkin asioista.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Isokissa:

Äläs nyt niin kovasti yleistä, mä ainakin tunnen monta heteronaiskiekkoilijaa ja futaajaa, ihan tosi.

Samoin (eli yhden)! Täytyy kyllä sanoa, että kuitenkin noissa lätkäjengeissä iso osa (n.60%??) tykkää samasta sukupuolesta. Ja tämä on kuultu naisten sm-liigassa monta vuotta pelaanneelta pelaajaalta.
 

Kaivanto

Jäsen
Näinhän se on

Viestin lähetti Predator
Äänestin kyllä tylsää heterosuuntautumista, koska vaihtoehdoissa ei ollut stereo- tai videosuuntaituneisuutta.
Periaatteessa kannatan kyllä lesbopareja. Mielestäni on kivaa katsella kun kauniit tytöt leikkivät keskenään "sillai".

Tuo on varmaan aika yleinen näkemys. Al Bundyn sanoin: "Kahden naisen välinen seksi on okei, kunhan vain joku mies on katselemassa".
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Hampurilaisista ja tacojen perässä juoksijoista

Viestin lähetti Kaivanto


..... Al Bundyn sanoin: "Kahden naisen välinen seksi on okei, kunhan vain joku mies on katselemassa".


Niin, eikös samaisen asian tiimoilta kaksi miestäkin ole ihan jees, nimittäin jos heillä on nainen välissään.. Eli hupinsa kullakin.

Itse tunnustan avoimesti olevani tavallinen hameväen perässä laukkaaja, siis taco-man, kebakothan onkin akkojen hommia.. ;)

Täältä tähän
 
Olen hetero. Toisaalta, mitä enemmän homoja, sitä vähemmän kilpailua gimmojen suosiosta.:cool:
 

Luiro

Jäsen
Minä olen ainakin saanut sellaisen kotikasvatuksen, että naisten kanssa kuuluu vehdata.

Siksi ymmärrän lesboutta, mutta homous ei oikein sytytä.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Näin kun suoraan kysytään, niin kyllä mun heteroksi täytyy tunnustautua. Homona olossa ei ole mitään muuta pahaa, mutta miesten parrat raapii suudellessa.

Edelleen ihmettelen miksi kaikki äänestykset eivät ole Kierrätyskeskuksessa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös