Gallup: sukupuolinen suuntautuminen

  • 3 370
  • 34

Oletko:

  • Hetero

    Ääniä: 136 91,3%
  • Homo

    Ääniä: 3 2,0%
  • Lesbo

    Ääniä: 1 0,7%
  • Bi

    Ääniä: 9 6,0%

  • Äänestäjiä
    149
Tila
Viestiketju on suljettu.

Kaivanto

Jäsen
Ajattelin harjoitella äänestyksen luomista tämän varsin ajankohtaisen aiheen tiimoilta.

Omasta puolestani sanoisin, että vaikka vähän kaikenkarvaista individualismia periaatteessa kannatankin olen itse vain tavallinen, tylsä hetero.

Bi-seksuaalit ovat kyllä onnekasta sakkia. Siinähän on tuplatsäänssit flaksin käymiseen.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Tylsä hetero olen minäkin. Vähän samalla tavalla ajattelen bi-seksuaaleista kuin sinäkin, eli onnekkaita ovat kun voivat bongailla kaikkia vastaantulijoita :cool:
Omien havaintojeni ja kokemusteni perusteella voin sanoa, että ihmisen seksuaalinen suuntautuminen ei vaikuta millään tavalla siihen, miten mukavaa seuraa kyseinen henkilö on.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hetero 100%:sesti. Minkäänlaisia fiboja toista miestä kohtaan en ole koskaan tuntenut.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
olen homogeneettisesti hetero. kuten melko pitkälle tämä palstakin :)
 

JanJ

Jäsen
Olen valitettavasti umpihetero.
Valitettavasti siksi että olisipa ainakin enemmän valinnanvaraa jos ois vaikka bi :)

Vakavasti ottaen: umpihetero.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Hetero.

Miehet on rumia.
 

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Teemmekö historiaa? Onko tämä ensimmäinen äänestys, jossa kaikki pistävät palluran samaan kohtaan? Jännitys tiivistyy.

(Ja kaikki varmaan tajuavat mihin kohtaan pistin pallurani, jos kerran kaikki ovat tähän saakka äänestäneet samaa)
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Hetero rules! Jotkut väittävät että se on Ipa mikä rules, mutta ei, kyllä se on hetero mikä rules...olen tosin myös suuntautunut stereoihin ja videoihin päin, ja salainen paheeni on Estrellan perunalastut Spring Onanoin... eiku Onion mausteella....
 

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Tylsällä umpihetero linjalla minäkin, mutta oli sieltä näköjään yksi bi sentään löytynyt.

Ja kyllähän noita perverssejä löytyy heteroidenkin joukosta, Predatorin viimeisin mieltymyksen lukeminen puistatti enemmän kuin mikään vähään aikaan. Spring Onion... kaikenlaisia sitä onkin.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Umpihetero. Piste.
 

Woland

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Suomen maajoukkue
Mielestäni on hieman keinotekoista vetää jyrkkiä rajoja homojen ja heteroiden välille ja puhua 100%:sta heteroista tai 100%:sta homoista.

Psykologit ja seksologit sanovat,ettei kukaan voi olla vain yhtä.Ns.umpiheteroissakin on vaikka 5% suuntaus samaa sukupuolta kohtaan.Sama pätee toisin päin homoseksuaaleihin.

Toisilla vain on toinen taso hallitsevampi ja näkyvämpi.Tähän vaikuttanee luontaisen suuntaumuksen lisäksi myös ympäristötekijät.Luontainen suuntaumus asettaa alttiuden jompaan kumpaan suuntaan,ympäristötekijät joko laukaisevat tai jättävät laukaisematta tämän alttiuden.Toinenkin taso on olemassa,mutta piilossa.

Toisaalta ratkaisevaa lienee ihmisen oma tietoisuus asiasta.Onko mielekästä inttää,että sinussa on 10% homoseksuaalisuutta jos tunnet olevasi umpihetero?Ehkei,mutta tulipahan asia mainittua.

Olisikohan jatkoaikalaisten joukossa ainuttakaan psykologian opiskelijaa?Voisi hieman valaista asiaa.


Nimim. 100% hetero:p
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hetero

Sanoivat nuppinikkarit mitä hyvänsä, olen täysin 100% hetero ja ylpeä siitä. Lesboja ymmärrän jotenkin, naisethan ovat kauniita ja haluttavia toisin kuin miehet.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
ajattelin vaan ...

... että äänestetäänkö / tunnustetaanko tässä tekojen vai ajatusten / fantasioiden pohjalta ???

DanC
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Woland
Psykologit ja seksologit sanovat,ettei kukaan voi olla vain yhtä.Ns.umpiheteroissakin on vaikka 5% suuntaus samaa sukupuolta kohtaan.

Tässä kai sitten merkitsee sekin, että miten määritellään seksuaalinen kiinnostus. Jotkut tuntuvat olevan sitä mieltä, että hierominen (siis ihan se hierominen) on seksuaalista. Minusta taas ei. Hyvän miespuolisen ystäväni ilmeestä taas aikoinaan näki, että mikäli hierottava on hänen lapsensa äiti, se on seksuaalista toimintaa...

Siis se mitä haen on se, että ei kai ne seksologitkaan pysty kovin tarkasti määrittämään rajaa seksuaalisen kiinnostuksen ja seksittömän läheisyyden välillä.

-Nimim. miestä useasti halannut
 

Woland

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Suomen maajoukkue
Viestin lähetti Andrej


Tässä kai sitten merkitsee sekin, että miten määritellään seksuaalinen kiinnostus. Jotkut tuntuvat olevan sitä mieltä, että hierominen (siis ihan se hierominen) on seksuaalista. Minusta taas ei. Hyvän miespuolisen ystäväni ilmeestä taas aikoinaan näki, että mikäli hierottava on hänen lapsensa äiti, se on seksuaalista toimintaa...

Siis se mitä haen on se, että ei kai ne seksologitkaan pysty kovin tarkasti määrittämään rajaa seksuaalisen kiinnostuksen ja seksittömän läheisyyden välillä.

-Nimim. miestä useasti halannut

Totta kyllä,että on vaikeaa määritellä seksuaalisen suuntaumuksen ilmenemistä käytännön tasolla.

Tietääkseni psykologien ja seksologien arviot perustuvat kuitenkin tietoisuuden tason tutkimiseen.Tarkemmin en osaa selittää,mutta kyllä psykologisilla tutkimuksilla saadaan selville vaikka mitä ihmismielestä.

Periaatteessa voidaan siis nähdä ihmismielessä alttius mille tahansa luonteenpiirteelle tai suuntaumukselle.Huom.alttius, eli mahdollisuus tai pohja jollekin,jonka ympäristötekijät laukaisevat.Ei siis voida suoraan sanoa,että tuosta tulee homo,mutta voidaan kyllä nähdä,että hänessä on 6% homoseksuaalisuutta.

Tässä valossa arviot siitä,että kaikkissa meissä on molempia, tuntuvat kyllä ihan luotettavilta ja perustelluilta.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: joo

Viestin lähetti kettu666
olen umpi lesbo totta kai:D :D
>>>> HETKINEN! Miten voi olla "UMPIlesbo"? Eikös siinä touhussa tyttöjen kesken pidä olla edes vähän raollaan....;)
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lesboudesta tuli mieleen, kun "Kari Häkämies" sanoi kerran Alivaltiosihteerissä, että "lesboudessa ei ole mitään pahaa, koska äiti opetti, että tyttöjen kanssa vehtaaminen on ihan normaalia". Kieltämättä välillä tulee mieleen, vaikkapa noissa lähkämatseissa, kun kaljamahaisia miehenköriläitä virittyneissä fanipaidoissaan katsoo, että on todellinen ihme, että naisista ylipäänsä löytyy heteroseksuaaleja. On mies sen verran kuvottavan näköinen otus. Olisiko siis lesbonaiset normaaleja ja heterot poikkeavia? :D

Onkos tuon ainoan lesbo-äänen antanut jompi kumpi yllä olevista huumorimiehistä, vai kuuluuko Jatkoajan lukijakuntaan joku naiskiekkoilija... :rolleyes:
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Moto, helou...

Äänestin kyllä tylsää heterosuuntautumista, koska vaihtoehdoissa ei ollut stereo- tai videosuuntaituneisuutta.
Periaatteessa kannatan kyllä lesbopareja. Mielestäni on kivaa katsella kun kauniit tytöt leikkivät keskenään "sillai". Olen kuitenkin homorajoitteinen koska en näe mitään hauskaa siinä, jos esim. Jari Sillanpää työntää sladdimakkaransa Marko Juursrömmin suuhun. Hyi, hyi, olenpas minä nyt rajoitteinen. Noh, IFK meni häviämään tänään Lukolle kotikentällään, joten modereittöörs, pliis hääv ö mersu on mii...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Jep

Viestin lähetti Predator
Äänestin kyllä tylsää heterosuuntautumista, koska vaihtoehdoissa ei ollut stereo- tai videosuuntaituneisuutta.
Periaatteessa kannatan kyllä lesbopareja. Mielestäni on kivaa katsella kun kauniit tytöt leikkivät keskenään "sillai". Olen kuitenkin homorajoitteinen koska en näe mitään hauskaa siinä, jos esim. Jari Sillanpää työntää sladdimakkaransa Marko Juursrömmin suuhun. Hyi, hyi, olenpas minä nyt rajoitteinen. Noh, IFK meni häviämään tänään Lukolle kotikentällään, joten modereittöörs, pliis hääv ö mersu on mii...


Täysin samaa mieltä. Allekirjoitan tekstisi täysin! Naisleikit keskenään kestää, mutta ei äijiä keskenään. Ei helvetti.. Eikä tämä mielipide johdu pelkästä humalasta vaan myös muutenkin olen tätä mieltä aivan täysin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös