Gabriel Fontaine Lukkoon

  • 74 346
  • 423

Palvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Paljon on parantanut vaisun alun jälkeen. Tänään jo syöttöpiste saatu ja voisi olla toinenkin, jos Tieksola olisi toista kertaa osunut avopaikasta. Lisäksi hankki sen ensimmäisen niistä kahdesta jäähystä joiden aikana Lukko nousi johtoon. Tällä tasolla kun jatkaa niin hieno homma!
 

Sanetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tää on kyllä jännittävä ilmiö, jotenkin olin käsittänyt että Fontaine on nimenomaan laituri jota on joskus jouduttu peluuttamaan keskellä, mutta ei siinä. Hyvä näin!
Jep. Itse loin viime kaudella käsityksen, että pelaa keskellä kun Kalle sille tontille oli hankkinut (+ halusi itse keskellä pelata), mutta ominaisuudet sopisivat paremmin laidalle. Noh tällä kaudella tuo kortti katsottiin, ei voittoa. Nyt kun on päässyt taas sentterinä vetämään niin on kyllä ollut aivan eri mies.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vielä kun osaisi aloittaa (jos ei pelaa Revon kanssa). On hyvä pellaaja kyllä.
 

Wormatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks
Aloitusympyrässä sakkaa pahasti, mutta muuten kyllä selkeästi sentterinä paljon paremmat otteet kuin laiturina. Jatkossakin vaan Revon kanssa samaan ketjuun ja Repo ottamaan aloitukset niin ongelma katoaa. Jandric - Fontaine - Repo esiintyi ihan pirteästi ne vaihdot mitä edeltävissä peleissä on yhdessä ollut.
 

J.Hetfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuparikiekko
Ollut väärässä päässä kun Kookoo siirtynyt johtoon, kaatuillut tämön tästä mutta nyt Revon namupassista tuuttaa tyhjiin.

Repo on kyl iskussa
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikös se tilanne ollut ensimmäisessä erässä missä pääsi hyvälle paikalle, jotenkin ihmeellisesti kumartui kiekkoa tavoitellessaan ja oli aika vaikean näköinen hetken aikaa ja sitten siitä toivuttuaan olikin tuota maalia lukuunottamatta koko pelin ajan pitkin pituuttaan jään pinnassa. Niin että mahtoiko loukata siinä jotenkin itseään?
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Minä taas mietin että olisko luistinten terässä häikkää? Siksi Fontsylle erikoisia kaatumisia hassuissa tilanteissa.

Joukkueessa kun jyllää pöpö, niin melko suurella todennäköisyydellä siellä eilen pelanneistakin joku varmasti myös pelasi tartunnan saaneena, jos Tieksola on samassa bussissa tullut Kouvolaan.
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Missään nimessä ei saa sentterin paikalta pois siirtää. Sanoisin, että on meidän ykkössentteri.
Koivistoismainen liike, pelaa kahteen suuntaan ja röyhkeästi. Tämä on hyvä.
 

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Fontaine on päättänyt, että jos hänet laitetaan takaisin laitaan, se ei tapahdu ilman että Lämsä joutuu miettimään päänsä puhki että mitä hän oikein tekee hänelle.
 

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Fonzy ottanut sentteriksi pääsyn jälkeen valtavia askeleita. Jonkun jutun luinkin hiljattain jossa itse kertoi mieluiten pelaavansa keskellä. Joka tapauksessa erittäin hienoa tekemistä viime aikoina. Täysin eri mies verrattuna alkukauden floppailuun. Tällasta tason nostoa ei usein tapahdu kesken kauden.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös