Fyysisyys. Missä taklaukset?

  • 2 526
  • 3

Feenix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Phoenix ja San jose
Eli kun tästä aiheesta on aina puhetta ainakin IFK:n ympärillä niin eiköhän oma ketju ole paikallaan

Itse toivoisin peliimme runsaasti lisää taklauksia ja ryminää muutenkin. On vain niin paskaa tällainen neiti-kiekko mitä IFK tällä hetkellä pelaa. Tosin pelaajammekin ovat mikki-hiiriä, mutta kuitenkin. Eli ryminää peliin...
 

Bulldog

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, St Pauli
Aihe on ajankohtainen. Jos katsoo IFK:n tämän hetkisen rosterin läpi niin ei meillä sairastuvalla olevien Pesosen ja Pikkaraisen lisäksi löydy taklauspeliin pystyviä pelaajia kuin Lennu, Heikkinen,Porthen ja Ahtola, Murray ottaa äijää tilaisuuden tullen. Muuten onkin aika hiljaista tällä rintamalla. Sitten on tämä yksi täysin pahvi, Nielikäinen jolta yleensä karkaa hommat käsistä ja tulee pelkkiä ylilyöntejä ja ääliömäisiä jäähyjä.
Ei hyvältä näytä, vaikka pisteitä onkin tullut.
 
Aihe on ajankohtainen. Jos katsoo IFK:n tämän hetkisen rosterin läpi niin ei meillä sairastuvalla olevien Pesosen ja Pikkaraisen lisäksi löydy taklauspeliin pystyviä pelaajia kuin Lennu, Heikkinen,Porthen ja Ahtola, Murray ottaa äijää tilaisuuden tullen. Muuten onkin aika hiljaista tällä rintamalla. Sitten on tämä yksi täysin pahvi, Nielikäinen jolta yleensä karkaa hommat käsistä ja tulee pelkkiä ylilyöntejä ja ääliömäisiä jäähyjä.
Ei hyvältä näytä, vaikka pisteitä onkin tullut.

Itse laskisin joukkueen teknisesti jopa parhaaksi taklaajaksi Juha Fagerstedtin. Lisäksi hyvää fyysistä pelaamista on esitellyt Teemu Laakso. Mutta eniten häiritsee se, että eihän nämä fyysisetkään pelaajat pelaa fyysisesti. Montas taklausta Lennu on esittänyt tällä kaudella? Entäs Porthen? Joka helvetin ikinen pelaaja tai fyysinen pelaaja saa hävetä tämän kauden esityksiään. HIFK:ta viedään kuin märkää rättiä. Kauden kovimmat taklaajat, jotka ovat minulle osuneet silmiin (4peliä) Laakkonen, Nielikäinen sekä Kovanen.
 

King Harvest

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Seahawks, Die Mannschaft
Pussy hockey

Itse laskisin joukkueen teknisesti jopa parhaaksi taklaajaksi Juha Fagerstedtin. Lisäksi hyvää fyysistä pelaamista on esitellyt Teemu Laakso. Mutta eniten häiritsee se, että eihän nämä fyysisetkään pelaajat pelaa fyysisesti. Montas taklausta Lennu on esittänyt tällä kaudella? Entäs Porthen? Joka helvetin ikinen pelaaja tai fyysinen pelaaja saa hävetä tämän kauden esityksiään. HIFK:ta viedään kuin märkää rättiä. Kauden kovimmat taklaajat, jotka ovat minulle osuneet silmiin (4peliä) Laakkonen, Nielikäinen sekä Kovanen.

Eikä taida muuten johtua pelaajista, vaan Mr. Baxterin kiellosta ottaa tyhmiä jäähyjä; Tarkoittaa siis ettei saa tapella tai taklata tyhmästi. Rajoittaa pelaajien taklailuintoa kummasti kun yhdestä tyhmästä taklauksesta voi joutua penkille. Ymmärtääkseni tämän takia Pasikin ollut enemmän tai vähemmän pannassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös