Futispörssin palkinnot

  • 1 304
  • 6

laive

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Blackhawks, KTP, Mavericks, Chelsea FC
Jos täältä löytyy futispörssin palkintojen voittajia, niin kertokaa kuinka kauan niiden toimittaminen on kestänyt?

Kaverini voitti pleikkaripelin toisella pelijaksolla eikä ole vieläkään saanut palkintoaan useista kyselyistä huolimatta! Itse voitin FIFA 2005 -pelin viimeisellä jaksolla ja sekin on luonnollisesti vielä saamatta...

Jos palkinnot osoittautuvat olemattomiksi, niin suosittelen kyseisen pelin (www.futisporssi.fi) boikotoimista ensi kesästä lähtien!!!
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Itse voitin pari vuotta sitten jonkun jakson futispörssissä. Palkintona oli maajoukkueen pelipaita neljällä nimmarilla, ja se tuli perille mukavasti parissa viikossa.

Enpä tosin enää viime kaudella edes pelannut kyseistä peliä.
 

Nikoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse voitin ekasta jaksosta joitakin Pepsi tuotepalkintoja ja viimeisestä jaksosta kännykän. Molemmissa meni noin kuukausi ennen kuin sain palkinnot kotiin. Mutta tunnen kaverin, joka voitti neljä kännykkää juuri tuossa tokassa jaksossa ja hän sai muutaman kerran pistää palautetta menemään ennenkuin palkinnot saapuivat. Hän sai toisessa jaksossa voittamansa kännykät vasta samassa yhteydessä kolmannen jakson palkintonsa kanssa. Aikaa noiden palkintojen saamiseen meni siis lähemmäksi kolme kuukautta. Suosittelen, että kaverisi kannattaisi ottaa yhteyttä futispörssin ylläpitoon. Sillä ilman palautteen antamista olisi voinut kaverillanikin jäädä palkintonsa saamatta.
 

GameOver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU ja Ducks
Joo itse voitin 1. jaksossa kotiteatterin ja saapui noin kuukausi sitten, että ei siinä mennyt, kun semmonen 4 kk. Kylläkin alkuun oli yhteydessä maililla, mutta heti kun soitin niin palkinto tuli.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti "UHLBÄCK"
Toisen jakson neljä kännykkää

Jaa sinäkö olit se ihmemies joka vei sijat 1-4 ja 4 Samsungin uutuuskännykkää? Hurja suoritus.

Tuossa saattoi viivästykseen se että ymmärtääkseni noita palkintona olleita kännyjä ei ollut vielä edes markkinoilla kilpailun päättyessä?

1. Samsung P710 uutuuskännykkä
2. Samsung P710 uutuuskännykkä
3. Samsung P510 uutuuskännykkä
4. Samsung X450 uutuuskännykkä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös