Futispörssi - UEFA Euro2012

  • 15 090
  • 101

BLEGI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, DRW, Man United ja Tommi Huhtala
Tähän ketjuun keskustelu koskien EM-kisojen 2012 Futispörssiä. Idea on sama, kuin LP-fudiksessa ja 2010 vuoden MM-kisojen Futispörssissä. Pelaajia hankitaan 10+1 eli 10 kenttäpelaajaa + maalivahti ja koko joukkueeseen on rahaa käytettävissä 3,5 miljoonaa.

Pisteitä saa siitä kuinka pelaajat suoriutuvat eli maaleista & syötöistä ja niin etteenpäin. Seuraavassa linkissä lisätietoja-->http://www.futisporssi.fi/ohjeet/ohjeet#pisteet

Parhaille pelaajille ja kimpoille on näköjään luvassa jälleen palkintoja, kuten Liigapörssissä rahapalkinnoista tuotepaketteihin. Ei siitä enempää.

Kimppaa en ole ehtinyt vielä luomaan, kun oman joukkueeni luonti on vielä kesken, joten joku nopeampi voisi perustaa Jatkoajan oman kimpan.

Seuraavasta linkistä pääsy Futispörssin sivulle ja joukkueen luontiin-->http://www.futisporssi.fi
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Tullaan varmasti näkemään valtavasti erilaisia taktiikoita vaihtokikkailujen suhteen, alkulohkojen otteluita kun pelataan 12 eri päivänä ja alkulohkojenkin jälkeen pelataan vielä 7 eri päivänä. Otteluohjelma

Mutta kun vaihtoja on yhteensä 20 ja joukkueessa 11 pelaajaa, ei esim. Liigapörssin takaista "vaihdanpa kaikki pelaajani tämän päivän otteluihin" vaihtorulettia pysty pyörittämään.

Pitääpä alkaa tänään pohdiskelemaan. Joka tapauksessa mukava lisä jo muutenkin erittäin kiinnostavaan turnaukseen.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä niitä vaihtoja taitaa 16 olla 20 sijaan. Joukkue kuitenkin tehty ja joku voisi duunata JA-kimpan ja toivottavasti tähän saada paljon joukkueita mukaan.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Kyllä niitä vaihtoja taitaa 16 olla 20 sijaan. Joukkue kuitenkin tehty ja joku voisi duunata JA-kimpan ja toivottavasti tähän saada paljon joukkueita mukaan.

Ok, uskoin sokeasti Futispörssin ohjeisiin: "11 pelaajavaihtoa jakson aikana. Vaihtoja tarvitset, jos pelaajasi loukkaantuu, joutuu pelikieltoon tai menestyy muuten alle odotusten. Jos 11 vaihtoa ei riitä, voit tilata niitä lisää. Jakson aikana voit käyttää enintään 20 vaihtoa."
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Rekisteröidyin tuonne, mutta en onnistu pääsemään peliin. Valittaa kokoajan jostain ja pyytää kirjautumaan, vaikka olen jo kirjautuneena. Aika sekava sivusto.

Valittaa jostakin... mistä valittaa? Siinähän se syy varmaan sanotaan mikä on pielessä.
 

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Valittaa jostakin... mistä valittaa? Siinähän se syy varmaan sanotaan mikä on pielessä.

Valittaa kokoajan, että rekisteröidy tai kirjaudu. Sitten kun rekisteröityy ja kirjautuu niin se ohjaa vaan omaan profiiliin. Sitten kun yrittää mennä pelaamaan, niin valittaa että kirjaudu tai rekisteröidy tai jotain muuta vastaavaa. Vaikka olen rekisteröitynyt ja kirjautunut. Vaikea selittää. Menen tuohon futispörssiin, kun en jaksa enään vekslata ton kanssa.
 

RDivis

Jäsen
Valittaa kokoajan, että rekisteröidy tai kirjaudu. Sitten kun rekisteröityy ja kirjautuu niin se ohjaa vaan omaan profiiliin. Sitten kun yrittää mennä pelaamaan, niin valittaa että kirjaudu tai rekisteröidy tai jotain muuta vastaavaa. Vaikka olen rekisteröitynyt ja kirjautunut. Vaikea selittää. Menen tuohon futispörssiin, kun en jaksa enään vekslata ton kanssa.

Voisiko tunnuksille olla aktivointilinkki sähköpostissasi? Mutulla heitän, koska itse en ole vielä rekannut tuonne.
 

BLEGI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, DRW, Man United ja Tommi Huhtala
Ohhoh. Unohtunut tämä Futispörssi täysin. Joukkue on luotu, mutta kimppaa ei vielä. Pitää katsella, jos huomenna ehtisi.

E: Minkälainen tuo ilmainen managerointipeli on? Ei ole aikaisempaa kokemusta.
 
Viimeksi muokattu:

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nyt alko pelittään, kun tilasin uuden aktivoinnin. En kyllä mielestäni tehnyt mitään erilailla, mutta nyt toimii. Yes.
 

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ohhoh. Unohtunut tämä Futispörssi täysin. Joukkue on luotu, mutta kimppaa ei vielä. Pitää katsella, jos huomenna ehtisi.

E: Minkälainen tuo ilmainen managerointipeli on? Ei ole aikaisempaa kokemusta.

Ainakin 15 pelaajaa pitää valita, joten osa on vaihdossa. Toisin on futispörssissä. Eli varmaan aika samanlainen systeemi kuin fantasypremierleaguessa. Pitää itsekin tutustua tarkemmin, kun vasta sain pelin auki.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tein kimpan kun sitä ei vissiin vielä ole?

Kimpannimi:
Futis-Jatkoaika

Salasana:
jatkoaika

Oisko rahakimppa mitään? Jos nimellinen 5€ panos jokaiselta osallistujalta ja voittopotti kokonaan voittajalle? Tai vaikka silleen, että 2. sijoittunut saisi omansa pois ja loput voittajalle?

Ehdotuksia otetaan vastaan. Ja olisiko kiinnostusta rahakimppaan? Tässä on vielä hieman reilu viikko kisojen alkuun...
 

Pinkman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Florida Panthers, PSG, Sveitsi
Ilmoittakaa minulle tai tähän osioon jos tulee rahakimppa niin osallistun.Muuten en koska olen jo kaveri kimpassa.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tehdään vaan se rahakimppa. Pitäisikö tehdä uusi vai mennäänkö tuolla jo tehdyllä kimpalla?

Minä voin vaikka olla rahojen kerääjänä ja voittajalle koko potti. Eiks je?

Eli nyt olisi kaksi kiinnostunutta + minä. Potin koko näin ollen on 15€. Lisää vaan kiinnostuneita mukaan!
 

Pinkman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Florida Panthers, PSG, Sveitsi
Mulla olis semmonen ehdotus tuohon rahakimppaan että olisko hyvä että se joka sijoittuu toiseksi niin ei joudu maksamaan voittajalle mitään.?
Olisko 10e sopiva panos olis vähän enemmän jännitystä:)
Riippuu tietenkin paljon tulee porukkaa mut sen näkee sit onhan viä viikko aikaa kisoihin,nääs.
Liityn tänään tuohon jatkoajan kimppaan.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
10€ käy mulle myös. Eli siis tehdäänkö me silleen, että kun kisat on ohi, niin jokainen maksaa voittajalle sen kympin? Eli ei kerättäisi ennakkoon esim. mulle sitä pottia? Ja joo, 2. sijalle tullut voisi olla vapaa maksuista.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Itse en ole Jatkiksen kimppaan lähdössä, kun perheen ja kavereiden kesken on oma perinteinen kimppa.

Tämänhetkinen joukkue, joka muuttuu satavarmasti (ette pölli ideoita!):

MV: Szczesny
Pakit: Piszczek, Alba, Kadlec
Kk.: Tymoshchuk, Busquets, Perisic, Marchisio
Hyökkääjät: Llorente, Ibrahimovic, van Persie

Harkinnassa mm. Rosicky ja Olic.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Tulee vielä minullakin varmasti muuttumaan, mutta nopeasti tuli väsättyä tällainen:

Casillas
Zhirkov - Bouma - Kadlec
Marchisio - Rosicky - Tymoshchuk - Podolski
Lewandowski - Helder Postiga - Benzema
 

Ralph

Jäsen
Miksi kaikilla on Claudio Marchisio? No tietysti siksi, että hän tulee olemaan kisojen paras pelaaja selvästi.

Gianluigi Buffon
Patrice Evra - Richard Dunne - Simon Kjaer - Damien Perquis
James Milner - Anatoliy Tymoshchuk - Claudio Marchisio - Tomas Rosicky
Zlatan Ibrahimovic - Cristiano Ronaldo

Tuollaista tänään.
 

Pinkman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Florida Panthers, PSG, Sveitsi
Joo-o.Mulle kyllä käy että yhdelle henkilölle kerätään massit.Tässä tapauksessa Otto G.O.A.T saa mun puolesta olla rahastonhoitaja.Maksaa sit voittajalle tai pitää itsellään jos voittaa.
Voihan tuonne pörssin keskustelualueelle voittaja laittaa tilinumeron johon kaikki maksavat kun kisat on ohi.
 
Viimeksi muokattu:

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Pitihän sitä jengiä muuttaa, tämä on jo parempi. Oikeasti.

Szczesny
Piszczek - Alba - Kadlec
Tymoshchuk - Iniesta - Rosicky - Marchisio
Benzema - Lewandowski - Van Persie

Hahaa. Mielestäni Iniesta, Rosicky, Benzema ja Lewandowski on parempi nelikko kuin aiempi Busquets, Perisic, Llorente ja Ibrahimovic. Kahden jälkimmäisen jättäminen pois (otan kuitenkin huomenna takaisin) saattaa kirpaista.

Edit: laitetaan kakkosjengi vielä mukaan:

Casillas
Alba - Berezutski - Kadlec
Blaszczykowski - Tymoshchuk - Rosicky - Perisic
Llorente - Balotelli - Benzema
 
Viimeksi muokattu:

BLEGI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, DRW, Man United ja Tommi Huhtala
Käy tuo 10e rahakimppaan ja tuntuis et helpompi jos maksetaa vaa sit voittajalle eikä kerätä rahoi mihinkää. Sinänsä ihan sama.
 

Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lloris Hugo [FRA]

Coentrão Fabio [POR], Kadlec Michal [CZE], Dudka Dariusz [POL], Alba Jordi [SPA]

Ribéry Franck [FRA], Busquets Sergio [SPA], Rosicky Tomas [CZE], Nasri Samir [FRA]

Benzema Karim [FRA], Di Natale Antonio [ITA]
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös