Free Agent Frenzy 2015

  • 132 824
  • 564

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Detroitille se oikealta ampuva puolustaja. Voipi olla kova ylivoima, jos Pavelin kanssa pelaa.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Täydellisen mittainen sopimus, hivenen kallis mutta juuri tarpeeseen Green tulee. Hieno Kenny!
 

larzzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina
Aika kallis kolmosparin pakiksi ja ylivoimaspesialistiksi. EDIT: Sanoisin, että päivän ensimmäinen ylilyönti.
 
Onpa tänä kesänä järkeviä GM:iä. Yhtään ylilyöntiä ei ole nähty ja hinnat sekä ennen kaikkea sopimusten pituudet ovat pysyneet maltillisina. Olen yllättynyt. Olisin odottanut ihan päinvastaista varsinkin kun tämän kesän tarjonta on luvalla sanoen keskinkertaista verrattuna useampaan aiempaan kesään.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Niin siis Pavelihan jakelee viivalle Pulkkiselle lättyä. Greenille sitten jämäminuutit yv:ltä.

Minä en tiedä miten Detroit pelaa ylivoimaa, minä vain spekuloin tuolla Pavel-Green kaksikolla.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Aika kallis kolmosparin pakiksi ja ylivoimaspesialistiksi. EDIT: Sanoisin, että päivän ensimmäinen ylilyönti.

Ei tuota nyt oikein ylihintaiseksikaan voi sanoa. Kuitenkin edelleen pakki keneltä voidaan tasaisesti odottaa päälle 50 pisteen kausia terveenä pysyessään(parhaimmillaan jopa lähelle 70). Ei noita kovin montaa löydy koko liigasta.
 
Aika kallis kolmosparin pakiksi ja ylivoimaspesialistiksi. EDIT: Sanoisin, että päivän ensimmäinen ylilyönti.

Minusta ihan linjassa. Olin odottanut jopa isompaa sopimusta Greenille, koska kyseessä oli markkinoiden varmaan isoin nimi. Lisäksi Greenin edellisen sopimuksen AAV oli hieman yli 6 miljoonaa, joten nyt siitä jopa tingittiin, vaikka oli UFA.
 
Näet pari peliä Oleksyltä niin opit arvostamaan. Kuvailuista päätellen hyvin samanlainen mitä Chorney on.

Ja tässa varmaan ratkaisevin ero:

Alex Prewitt Twitterissä: "Confirmed Steve Oleksy has signed with Pittsburgh. One-year, two-way deal worth $575,000 with $325k guaranteed, $250k at the AHL."

Pens ja Caps siis vaihtoivat päittäin seiskapuolustajansa eli Oleksyn ja Chorneyn jos noin haluaa ajatella. Eikö Capitalsin olisi kannattanut pitää Oleksy?

edit: No eipä Oleksy enää tällä kaudella ollut edes se seiskapuolustaja vaan puhtaasti AHL-puolustaja. Se siitä.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Ei aukee mulle kyllä tää. Mielummin olisin esim. Chorneyn pitänyt remmissä mukana.

Chorney teki yksisuuntaisen sopimuksen eli havittelee NHL-paikkaa ja palkka on nyt ainakin sen mukainen. Sitä ei selvästi ollut valmiita tarjoamaan Pittsburghissa, ja eihän sille tosiaan tilaa ole kun Scuderi on vielä Pittsburghissa.

Oleksy taas tulee kaksisuuntaisella sopimuksella ja pelaa sitten AHL:ssä ensi kaudella. Tarvitaan sinnekin puolustajia.
 

Ferris

Jäsen
Chorney teki yksisuuntaisen sopimuksen eli havittelee NHL-paikkaa ja palkka on nyt ainakin sen mukainen. Sitä ei selvästi ollut valmiita tarjoamaan Pittsburghissa, ja eihän sille tosiaan tilaa ole kun Scuderi on vielä Pittsburghissa.

Oleksy taas tulee kaksisuuntaisella sopimuksella ja pelaa sitten AHL:ssä ensi kaudella. Tarvitaan sinnekin puolustajia.

Hyvin pitkälti näen asian samoin. Oleksy on siitä hyvä jannu että pystyy paikkaamaan vakiokokoonpanon miehiä ihan kiitettävästi kolmosparissa tarvittaessa. On perusfyysinen eikä ne kädetkään ihan huonot ole. Tykkäsin kovasti kun pelas toissa kaudella ylhäällä, nyt ei vaan taida sopia Trotzin sapluunaan.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Oduyan ratkasua odotellessa, tullut kuulemma hyvä tarjous, saas nähä..
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Oduyan ratkasua odotellessa, tullut kuulemma hyvä tarjous, saas nähä..

Hänestä ei kyllä kannata maksaa liikaa, vaikka hyvä puolustaja olikin Chicagossa useamman vuoden. Saanut kuitenkin pelata Seabrookin sekä Hjalmarssonin kanssa. Jatkaisin itse hänen sopimustaan, mutta en yli kolmen miljoonan vuosiansioilla.
 

larzzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina
Minusta ihan linjassa. Olin odottanut jopa isompaa sopimusta Greenille, koska kyseessä oli markkinoiden varmaan isoin nimi. Lisäksi Greenin edellisen sopimuksen AAV oli hieman yli 6 miljoonaa, joten nyt siitä jopa tingittiin, vaikka oli UFA.
Ehkä se Wingsin puolustus sitten on niin köppänen, että Green saa sopimuksensa mukaisen roolin. Capsissa olisi ollut kolmosparia tarjolla ja palkan olisi pitänyt tippua merkittävästi, jopa puoleen, että jatkolle olisi ollut mitään edellytyksiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös