Formula 1 – liveseuranta

  • 1 161 427
  • 23 380

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Mielenkiintoista missä vaiheessa Checo alkaa saada "Sergio it's Christian"-radioviestejä. Tokihan Red Bull haluaa jatkaa reilun pelin hengessä, mutta ykköshevosellehan nämä voitot olisi järkevää pelata.

Talli on niin ylivoimainen tällä hetkellä, että tuskin ihan lähiaikoina. Olisi huonoa peeärrää.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Mielenkiintoista missä vaiheessa Checo alkaa saada "Sergio it's Christian"-radioviestejä. Tokihan Red Bull haluaa jatkaa reilun pelin hengessä, mutta ykköshevosellehan nämä voitot olisi järkevää pelata.
Ei Perezillä ole pidemmän päälle sellaista vauhtia, jolla peitota Verstappen mestaruustaistossa. Ihan sama tilanne kuin jollain Bottaksella oli Hamiltonia vastaan: ei tarvitse erikseen nimetä ykkös- ja kakkoskuskeja, koska tilanne on niin selkeä.

Tiimi ja fanit tykkäävät Perezistä, järkevintä antaa hänen ajaa niin kovaa kuin pystyy. Mitä tyytyväisempi Checo, sitä enemmän hän auttaa Maxia, jos tulevina vuosina sellaiselle on tarvetta.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Varmaan niin. Tokihan Webber-Vettel ja Ricciardo-Verstappen-väännöt ovat edelleen muistissa, että varmaan jatkavat selkeällä ykköskuski-kakkoskuski-asetelmalla.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Miamin aika-ajot käynnissä. Ensimmäisen osion perusteella Red Bullit ja Ferrarit vievät ja muut vikisevät.

Stroll jäi yllättäen ensimmäiseen osioon (18.). Samoin molemmat McLarenit.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
"Hamilton kuudenneksi huhhuh...!"

Se on hyvä kun suomiselostamon Mersu-fanit ei edes peittele enää fanitustaan.
Antaahan poikien fanittaa. Mestaruuteen ei tule siltikään riittämään.

Minua ärsyttää kukkopoika Verstappen Hamiltonia huomattavasti enemmän.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Antaahan poikien fanittaa. Mestaruuteen ei tule siltikään riittämään.

Minua ärsyttää kukkopoika Verstappen Hamiltonia huomattavasti enemmän.
Olin itse asiassa Ossi Oikarisen kanssa jutulla viime viikonloppuna. Hauska tyyppi, mies puhui ihan samalla tavalla F1-autoista arkielämässä kuin studiossa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Minä haluan Miamiin. Siellä on lämmintä ja näköjään vedenneitojakin. Onko @Roger Moore tiedossa mitään salaisia tehtäviä alueella? Voisin lähteä mukaan apupojaksi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Minä haluan Miamiin. Siellä on lämmintä ja näköjään vedenneitojakin. Onko @Roger Moore tiedossa mitään salaisia tehtäviä alueella? Voisin lähteä mukaan apupojaksi.
Ei taida olla kuin Lontoo luvassa lähiaikoina. Aiemmin oli kyllä Amerikan turnee suunnitelmissa, mutta tuli vähän muuttujia. Noh, jos heinäkuussa pääsisi vähän Brexitin jälkiä tutkimaan.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ei taida olla kuin Lontoo luvassa lähiaikoina. Aiemmin oli kyllä Amerikan turnee suunnitelmissa, mutta tuli vähän muuttujia. Noh, jos heinäkuussa pääsisi vähän Brexitin jälkiä tutkimaan.
Mutta ajattelepa tätä: työskentelet nykyään kuninkaalle. Tämä on tajutonta kamaa. Tänään se oikeastaan vasta avautui, että briteillä on vallassa kuningas eikä kuningatar.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllähän F1 Helsinkiä ja Suomen GP:tä huutaa. Pääkaupungissa lukuisia paikkoja katuradalle ja jos kerta Bakussa onnistuu, miksei myös täällä?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Oi Hämis minkä teit.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kalasatama, pilvenpiirtäjien katveessa olisi mitä mainion lokaatio F1-sirkuksen pysähdyspaikaksi. Silkasta tahdostahan tämä on kiinni. Vaikka Suomessa moottoriurheiluperinteitä on per capita Monacon ohella kutakuinkin eniten maailmassa, ei omaa GP:tä ole nähty toistaiseksi riittävän arvokkaana.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Verstappen jää yhdeksänneksi!

Toki kisassa nousee palkintopallille.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
LeGlerg ferraroi. Harmi Valtterin kannalta kun kerrankin hiukan kyytiä autossa.
 

Altec

Jäsen
Heti tossa piti punanen lippukin kyllä repiä ulos eikä odottaa
 

Fresh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Paljon oon Ferraria haukkunut ja Leclerciä kehunut mutta kyllähän toi Charleskin osaa töhöillä. Oisko Sergio ”Checo” Perez ensimmäistä kertaa MM-kärjessä huomenna?
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Paljon oon Ferraria haukkunut ja Leclerciä kehunut mutta kyllähän toi Charleskin osaa töhöillä. Oisko Sergio ”Checo” Perez ensimmäistä kertaa MM-kärjessä huomenna?
Ferrarin pitää vaihtaa Haasin tapaan kokeneempaan kuskiin, joka ei tule yhtä kalliiksi kuin Tsaarls. :)

Vähän antikliimaksinen loppu, mutta kisasta pitäisi kai tulla ihan hyvä. Sadettakin lupaillut, tosin eihän se vesi noin lämpimässä paikassa pitkäksi aikaa radalle jämähdä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös