Formula 1 – liveseuranta

  • 1 141 870
  • 23 229

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Huomenna jo voittaa. Voittaisi varmaan sunnuntainakin, jos ajaisivat. Saudeissa vietetään ramadania niin ei ajella silloin.

No niin, ei kai siinä sitten. Ehkä passaan tämän kauden kokonaan.
 

iLUZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Olisko tänään Bottaksella "hyvä päivä" eli välttäisi alkukolarit ja tulisi maaliin sijalla 12?

Tämä siis oma veikkaukseni. Veikataan myös, että kehuttu Bearman ei näe ruutulippua.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Ohhoh, RB 1. ja 2.
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olisi kiva tietää millainen katsojakato on menossa formuloissa. Itse olen katsonut Mersun valtakaudet, Ferrarin valtakaudet yms. mutta ikinä ei ole näin selvillä ollut voittaja mitä viime ja tänävuonna jo ennen kisaa.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Taidetaan saada turva-auto.

Edit: Aston Martin seinään, toinen tilalle johtamaan joukkoja.
 

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Red Bullin kaksoisvoitolle vastatuulta kun Perez sai 5s rangaistuksen unsafe releasesta.

Tässä radassa on kyllä potentiaalia kolarointiin. Kapeata ränniä paljon. Itse toivon Bearmanin ajavan pisteille.
 

raju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aaron Hakala , Ville Nieminen , Jukka Rautakorpi
Uskomatonta tuo Bottaksen vauhti, viimeisenä on hyvä ajella. Ihme jos ensikaudelle löytyy enää ajopaikkaa
 

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänään oli Nordicbetillä head to head kohde Bottas vs Zhou. Zhou sai 2,85 kertoimen niin otin lapulle kun viime kisassakin Bottaksella oli vauhti hukassa ja sit tallin sekoilut vielä kaupan päälle. Harmiksi lappu oli tupla ja eka kohde kosahti mutta hyvä kohde kuitenkin.

Bearman yhdeksäntenä ja kerkesi välissä haukkua jo Hulkenbergin hitaaksi radiossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös