Football Manager -pelisarja

  • 31 210
  • 188

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Täällä on käytössä FM22 mobile Samsungin Androidissa. Kyllähän tämäkin vie varsin hyvin mukanaan, vaikka selvästi PC-versiota riisutumpi onkin. Puhelin saa toki olla melko iso tai vaihtoehtoisesti sormet pieniä, että pieniin valikoihin pystyy painelemaan oikeisiin kohtiin. Todella nopea, latautuu nopeasti ja kaikki toimii. Jos kaipaa puhelimeen viihdykettä, niin on kyllä parhaita mobiilipelejä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nyt nosti sitten FM21 jopa jo ennestään kovia panoksia!

Stoke - Norwich 2-0

Shots 2-44

On target 1-28

Stokella vain yks kohti maalia veto koska 2-0 maali oli oma maali. 1-0 tuli rankkarista, Stoken ekan ja ainoon kulman jälkitilanteesta. Ja nyt tuhannen taalan kysymys: Kumpiko lienee pelaaja ja kumpiko cpu?

On tää niin huikee peli että oli pakko heittää vittuun kovalevyltä. Taas. Miten sitä oppis että ei tää paska parane ja oikeesti jättäs tän skeidan rauhaan niin sais hermotkin vähä lepoo.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Nyt nosti sitten FM21 jopa jo ennestään kovia panoksia!

Stoke 2 0 Norwich

2 Shots 44

1 On target 28

Stokella vain yks kohti maalia veto koska 2-0 maali oli oma maali. 1-0 tuli rankkarista, Stoken ekan ja ainoon kulman jälkitilanteesta. Ja nyt tuhannen taalan kysymys: Kumpiko lienee pelaaja ja kumpiko cpu?

On tää niin huikee peli että oli pakko heittää vittuun kovalevyltä. Taas. Miten sitä oppis että ei tää paska parane ja oikeesti jättäs tän skeidan rauhaan niin sais hermotkin vähä lepoo.
Nyt iski kyllä vahva epäilys, että vika on enemmän pelaajassa kuin itse pelissä. Terveisin eilen 300 matsia ilman tappiota putkeen eilen täyteen Veikkausliigassa. Joskus sattuu ihan oikeassakin elämässä koko ottelun vastaanottava joukkue voittaa. That's football.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nyt iski kyllä vahva epäilys, että vika on enemmän pelaajassa kuin itse pelissä. Terveisin eilen 300 matsia ilman tappiota putkeen eilen täyteen Veikkausliigassa. Joskus sattuu ihan oikeassakin elämässä koko ottelun vastaanottava joukkue voittaa. That's football.
Paljon mahdollista. Mulla on ihan lähes jokamatsista että vien vedot ja maalipaikat satanolla ja hallitten miälin määrin kenttätapahtumia. Yhteen maaliin tarvin vaan sen parikytä vetoo kohti maalia missä cpu säkittää 75-100% tarkkuudella. Emmää jaksa tähän tuhlata aikaani. Mitä jotain FM foorumeita lueskellu niin ei oo yksin mun ongelma. Nää on kans hauskoja missä joku aivan huippuluokan viimeistelijä pääsee ottelussa viis kertaa nokikkain maalivahdin kanssa ja lopputulos on kun teinipoika valuttas hunajakuset reisille. Semmonen 4v. taaperon potkasu suaraan moken syliin jne. Vastaavia on vaikka kuinka paljon. Pelaajien attribuuteilla ei tunnu olevan niin mitään merkitystä ja vaikka tekis mitä taktisia muutoksia pelin aikana, niin vaikutus tasan nolla ja peliä seuraamaalla ei huamaa niin mitään muutosta mihinkään. Mutta joo, pelit on pelejä.
 

Kafrom

Jäsen
Paljon mahdollista. Mulla on ihan lähes jokamatsista että vien vedot ja maalipaikat satanolla ja hallitten miälin määrin kenttätapahtumia.
Yleensä tässä on kyse loppujen lopulta siitä, ettei pelitapa tuota tarpeeksi laadukkaita maalipaikkoja (+0,10xG/laukaus maalia kohti), noissa maalivahdin kanssa nokikkain pääsemisissäkin kannattaa muistaa se että mitä enemmän kosketuksia hyökkääjä joutuu ottamaan sitä paremmin maalivahti yleensä ehtii tilanteeseen sijoittumaan.

Valtaosa noista "huonon tuurin" peleistä on kuitenki lopulta käännettävissä itselle jos jaksaa hieman analysoida sen tehottomuuden juuria ja hienosäätää, mutta toki täytyy muistaa että yleensä kauteen mahtuu se muutama huonon tuurin peli jossa ei vaan välttämättä uppoa.
 

Nerozki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sotkamon Jymy, Man Utd
Kyllähän tämä peli aiheuttaa tunteita laidasta laitaan. Alotin FM 22 saven Manulla. Ekalla kaudella mestaruus ja toisella kaudella kohti mestaruutta ylivoimaisesti. Tais olla 9 pistettä eroa kakkoseen, kun pelejä oli jäljellä 5. En ollut hävinnyt peliäkään ennen sitä tai korkeintaan yhden. No viimeisestä 5 pelistä 4 tappiota ja 1 voitto, mestaruus lipuu käsistä. Ja noissa peleissä pari oli sellasta mitkä olisi pitänyt viedä.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Kyllähän tämä peli aiheuttaa tunteita laidasta laitaan. Alotin FM 22 saven Manulla. Ekalla kaudella mestaruus ja toisella kaudella kohti mestaruutta ylivoimaisesti. Tais olla 9 pistettä eroa kakkoseen, kun pelejä oli jäljellä 5. En ollut hävinnyt peliäkään ennen sitä tai korkeintaan yhden. No viimeisestä 5 pelistä 4 tappiota ja 1 voitto, mestaruus lipuu käsistä. Ja noissa peleissä pari oli sellasta mitkä olisi pitänyt viedä.
Itse edelleen Inter Turku save menossa ja kausi vaatimaton 2048. Mestaruus on voitettu jokaisella kaudella, eli 27 kertaa peräkkäin. Mestareiden liiga "vain" kymmenesti. 11:sta saattaa olla tulossa, koska mentiin juuri finaaleihin Arsua vastaaan. Suurin mielenkiinto on oikeastaan saada kärrättyä muita suomalaisia jengejä huipulle. Mitään suurta menestyskulkua ei vielä ole ollut. Ilves taisi kertaalleen olla mestareiden liigan puolivälierässä. Kuitenkin tasaisen hyvää Euroopan lohkojen menestystä, minkä johdosta Suomi on seurapisteissä Euroopan viides. Sama viisikko joka vuosi käytännössä Veikkausliigan kärjessä (Inter, HJK, Ilves, KuPS ja Honka). Jokunen yli 10 miljoonan pelaajaostokin löytyy näiltä seuroilta ja suurin myynti Ilveksellä n. 50milj. ulkomuistista. Tällä savella mennään päätyyn, kun kohta julkaistaan jo uusin tuotos.
 

Glove

Jäsen
Nyt ei oikein ole mennyt putkeen tämä viime viikolla aloittamani save. Aloitin KuPSilla ja sieltähän tuli fudut muistaakseni 18 pelin jälkeen. Suurimmassa osassa peleistä pallonhallinta ja laukaukset oli kyllä minun joukkueen eduksi, mutta maalinteko oli aivan ponnetonta. Viimeiseksi jääneessä pelissä laukaukset tasi olai 21-8 meille, en muista montako kohti, mutta maalit kuitenkin 0-1. Tämän jälkeen tuli sitten kengän kuvaa takalistoon.

Hieman siinä sitten lomailin ja kunnes sarjan häntäporukassa majaileva VPS halusi minut peräsimeensä. Eipä siinä mitään, uutta matoa koukkuun, mutta meno jatkui ihan samanlaisena kuin KuPSissa. Hävittiin viimeiset pelit ja tiputtiin sitten divariin. Toki sitten joukkueen kärkijannut haluaa muualle pelaamaan kun divari on niille liian pieni sarja. Onneksi noita lupaavia junnuja riittää. Jospa niistä saa jalostettua pelimiehiä. Muutama harkkapeli on nyt uutta kautta alla ja mm. KuPSia vastaan 3-3 tasuri. Saas nähdä miten tuo jatkuu.
 

sergo91

Jäsen
Onko kukaan pelannut FM mobiili versiota, jos on niin millaisia kokemuksia löytyy? Mietin josko olisi tabletille tämän ostanut, onko kuinka karsittu versio tai onko jotain muuta syytä miksi kannattaisi pysyä erossa?
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Onko kukaan pelannut FM mobiili versiota, jos on niin millaisia kokemuksia löytyy? Mietin josko olisi tabletille tämän ostanut, onko kuinka karsittu versio tai onko jotain muuta syytä miksi kannattaisi pysyä erossa?
Mobiilisti en tykännyt kun mulla oli ehkä 19. Sen sijaan puhelimella olen pelannut xbox-versiota, joka on erinomainen! Ja se on kaiketi samaa sisällöltään kuin jälleen tauon jälkeen paluun tekevä tablettiversio.
 

Draco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kylläpäs on perseestä, kun innostuin nyt ajatuksesta palata pelisarjan pariin parin-kolmen vuoden hiljaiselon jälkeen kun huomasin, että uusi FM23 tulee myös PS5:lle. Mutta mitä vielä, nyt PS5-release siirtyy määräämättömään ajankohtaan. Ehdin jo ennakkotilaamaan, kun oli plus jäsenille kympin alennuksessa. Ennakkotilaukset on peruttu ja rahat kuulemma hyvitetään - eka kerta itselle PS-historiassa.

Vaikka olen sen verran elämässä pettymyksiä kokenut, että pitäisi voida suhtautua asiaan rauhallisesti, niin vähän paska maku jää. Varsinkin jos nyt pitää joku rahat takaisin -farssi tässä käydä läpi. Vähän isku koko ennakkotilausideologiaakin vastaan ainakin omissa ajatuksissa. Jos kerran ennakkotilaus on mahdollista, niin mielestäni se luo kovemmat odotukset siihen, että pelin sitten oikeasti saa ja tässä tapauksessa homma peruttiin viikko julkaisusta.

Kun asiaan vähän paremmin perehtyi, niin Sports Interactive on kinannut aiemmin Sonyn kanssa jälkimmäisen yhteistyökykyisyydestä saada manageri PS:lle, X-box puolella on oltu jo 3 vuotta. Viime tipan delay (ja Sports Interactiven lausunto) herättää kysymyksen, että mistä homma jäi lopulta kiinni - että peli ei ollut julkaisukunnossa vai Sonyn päästä jotenkin.

Tätähän ei näkynyt siellä yleisessä "ennakkotilaukset" -osiossa, vaan piti älytä itse, että tämä on ennakkotilattavissa. Onko sekin siis tämä yleinen "ennakkotilaukset" paikka, joissa pelin kehittäjä voi rahalla buffata omaa peliään, mutta onko mitään tapaa edes nähdä listauksena kaikki ennakkotilaus -option tietyllä hetkellä sisältävät tulevat pelit?

No. Seurataan miten epistola etenee ja se ei muutu, että haluan tämän konsolille, kun pelaaminen käytännössä mulla on jo 100% muutenkin siirtynyt sinne. Vähän sormeni jotenkin osoittaa Sonyn suuntaan, mutta ehkä tässäkin on vielä loppu hyvin kaikki hyvin jossain kohtaa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Kylläpäs on perseestä, kun innostuin nyt ajatuksesta palata pelisarjan pariin parin-kolmen vuoden hiljaiselon jälkeen kun huomasin, että uusi FM23 tulee myös PS5:lle. Mutta mitä vielä, nyt PS5-release siirtyy määräämättömään ajankohtaan. Ehdin jo ennakkotilaamaan, kun oli plus jäsenille kympin alennuksessa. Ennakkotilaukset on peruttu ja rahat kuulemma hyvitetään - eka kerta itselle PS-historiassa.

Vaikka olen sen verran elämässä pettymyksiä kokenut, että pitäisi voida suhtautua asiaan rauhallisesti, niin vähän paska maku jää. Varsinkin jos nyt pitää joku rahat takaisin -farssi tässä käydä läpi. Vähän isku koko ennakkotilausideologiaakin vastaan ainakin omissa ajatuksissa. Jos kerran ennakkotilaus on mahdollista, niin mielestäni se luo kovemmat odotukset siihen, että pelin sitten oikeasti saa ja tässä tapauksessa homma peruttiin viikko julkaisusta.

Kun asiaan vähän paremmin perehtyi, niin Sports Interactive on kinannut aiemmin Sonyn kanssa jälkimmäisen yhteistyökykyisyydestä saada manageri PS:lle, X-box puolella on oltu jo 3 vuotta. Viime tipan delay (ja Sports Interactiven lausunto) herättää kysymyksen, että mistä homma jäi lopulta kiinni - että peli ei ollut julkaisukunnossa vai Sonyn päästä jotenkin.

Tätähän ei näkynyt siellä yleisessä "ennakkotilaukset" -osiossa, vaan piti älytä itse, että tämä on ennakkotilattavissa. Onko sekin siis tämä yleinen "ennakkotilaukset" paikka, joissa pelin kehittäjä voi rahalla buffata omaa peliään, mutta onko mitään tapaa edes nähdä listauksena kaikki ennakkotilaus -option tietyllä hetkellä sisältävät tulevat pelit?

No. Seurataan miten epistola etenee ja se ei muutu, että haluan tämän konsolille, kun pelaaminen käytännössä mulla on jo 100% muutenkin siirtynyt sinne. Vähän sormeni jotenkin osoittaa Sonyn suuntaan, mutta ehkä tässäkin on vielä loppu hyvin kaikki hyvin jossain kohtaa.
Taitaa myös kyse olla siitä, että uusin FM tulee suoraan ilmestyessä Xboxin Game Passiin PC:lle ja Xboxille oma versionsa. Ps-versio sitten myöhemmin.
 

Draco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Taitaa myös kyse olla siitä, että uusin FM tulee suoraan ilmestyessä Xboxin Game Passiin PC:lle ja Xboxille oma versionsa. Ps-versio sitten myöhemmin.

Niin siis meinannet, että satsaukset kuitenkin edelleen siellä mikkisoftin maailmassa? Varmaan onkin.

Kyllä mä sen viivästyksen sinällään oisin muuten ihan niellyt, jos tuo hinta millä ostin, olisi pysynyt sisällä. Viipyi minkä viipyi. Onko toi PS:n peruspolitiikka, että jos preorder julkaisupäivä ei pidä, niin rahat takas?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Niin siis meinannet, että satsaukset kuitenkin edelleen siellä mikkisoftin maailmassa? Varmaan onkin.

Kyllä mä sen viivästyksen sinällään oisin muuten ihan niellyt, jos tuo hinta millä ostin, olisi pysynyt sisällä. Viipyi minkä viipyi. Onko toi PS:n peruspolitiikka, että jos preorder julkaisupäivä ei pidä, niin rahat takas?
Joo siis että Microsoftin kanssa sovittu ajoitettu ekslusiivisuus. . PS-versio taitaa tulla nyt ensimmäistä kertaa. Itse pelannut viime vuoden versiota Game Passin kautta ja sama suunnitelma tälle vuodelle. Konsoliversio ei vaan jotenkin itseä nappaa vaan FM ollut tietokoneella aina se paras itselle.
 

Draco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joo siis että Microsoftin kanssa sovittu ajoitettu ekslusiivisuus. . PS-versio taitaa tulla nyt ensimmäistä kertaa. Itse pelannut viime vuoden versiota Game Passin kautta ja sama suunnitelma tälle vuodelle. Konsoliversio ei vaan jotenkin itseä nappaa vaan FM ollut tietokoneella aina se paras itselle.

Joo siis enpä osannut ajatella, että onhan se Microsoftkin tosiaan voinut sanoa, että jos haluatte Game Passiin, niin sinä aikana ei Pleikkarilla julkaista. Pelin tekijä tietysti halunnut julkaista kaikkialla nyt, kun on vielä futiksen MM-kisatkin alkamassa. Että ei Sonylla ole tässä välttämättä osaa eikä arpaa.

Kyllä mä ymmärrän, että osa ei varmaan halua tätä koskaan pelata muulla, kuin PC:llä, mutta kuitenkin ne vähät kokemukset mitä mulla konsolilla on "klikkailtavista" strategiapeleistä yleisesti on kuitenkin olleet yllättävän hyviä. Että vois kuvitella, että kun nappulat oppii, niin homma ihan konsolilla managerissakin käy, mutta toki makunsa kullakin.

Mut siis noinko toi aina PS Storessa menee, jos ennakkotilauspeli viivästyy, että rahat palautetaan halusit tai et? Kun ei ole kokemusta.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mut siis noinko toi aina PS Storessa menee, jos ennakkotilauspeli viivästyy, että rahat palautetaan halusit tai et? Kun ei ole kokemusta.
Mä ostan niin harvoin ennakkoon mitään, etten osaa sanoa kyl.
 

Draco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mä ostan niin harvoin ennakkoon mitään, etten osaa sanoa kyl.
No, googlasin vähän, niin on muissakin tapauksissa samoin toimittu. En pääse ihan silti täyteen selvyyteen, että noinko aina, sillä jos nyt kuitenkin haluaa pelin ja se vain viivästyy, niin miksi olisi pakko peruuttaa tilaus. Vai onko se vaan tällainen virallinen kaupanteon pykälä, että jos alkuperäiset ehdot eivät toteudu, niin kaupan on rauettava. Mutta joissakin tapauksissa, jos pelin kehittäjä on sössinyt, näyttäisi jopa annetun ennakkotilaajille joku pieni hyvitys.

Että jäädään nyt odottelemaan. Kai siitä voi tietysti lähteä, että luulisi, että PS+ ennakkotilaajille sentään tarjotaan peli, sitten kun se tulee, samaan 20% alennettuun hintaan. Että sehän jo menisi huvittavan puolelle, että saa tuotteen luvattua myöhemmin ja kalliimmalla :D.
 

Crow

Jäsen
Aikanaan tuli pelattua varmasti nelinumeroinen määrä tunteja vuoden 2006 versiota Xbox 360:lla. On totta että hiirellä ja näppäimistöllä navigoiminen on helpompaa, mutta jotenkin ohjain vain sopii käteen paremmin. Täytyy siis toivoa että PS5-versio toteutuu.
 

Draco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joo, nyt näkyy pleikkarin tapahtumahistoriassa jo rahojen hyvitys, mutta ei vielä näy itse rahoja, tuleeko sitten tilille takaisin vai miten. Sama sinällään vaikka tulisi vaan tuonne PS lompakkoon, kun tähän ne nyt on jo investoitu.

Sinällään, kun nyt ei paremmin tiedä, spekulointi on turhaa, mutta voisi kai nyt kuvitella, ettei tuota julkaisua kannata minnekään kesän korville lykätä pelisarjan luonteen huomioiden, kun siellä rupeaa tulemaan jo 24 kohta sitten vastaan. Että kyllä mä nyt odottelisin, että parin viikon sisään tietoa, koska tulee ja julkaisu viimeistään aikaisin 23. Ehkä hyvällä tuurilla tätä pääsee PS5:lläkin vielä pelaamaan jouluna.

Viralliseksi syyksi annettiin unexpected issues in submission & approvals process. Tuolla yhdessä artikkelissa kuvataan hyvin, että tässä voi olla kyse jostain tosi pienestäkin. Esim. että sinne jäi jotain tyyliin X-boxin ABXY-nappi-inputit ja ei täten mennyt Sonyn seulasta läpi. Oli mikä oli, niin sinällään farssi, että pitää nyt puljata rahoja edestakaisin.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Joo, nyt näkyy pleikkarin tapahtumahistoriassa jo rahojen hyvitys, mutta ei vielä näy itse rahoja, tuleeko sitten tilille takaisin vai miten. Sama sinällään vaikka tulisi vaan tuonne PS lompakkoon, kun tähän ne nyt on jo investoitu.

Sinällään, kun nyt ei paremmin tiedä, spekulointi on turhaa, mutta voisi kai nyt kuvitella, ettei tuota julkaisua kannata minnekään kesän korville lykätä pelisarjan luonteen huomioiden, kun siellä rupeaa tulemaan jo 24 kohta sitten vastaan. Että kyllä mä nyt odottelisin, että parin viikon sisään tietoa, koska tulee ja julkaisu viimeistään aikaisin 23. Ehkä hyvällä tuurilla tätä pääsee PS5:lläkin vielä pelaamaan jouluna.

Viralliseksi syyksi annettiin unexpected issues in submission & approvals process. Tuolla yhdessä artikkelissa kuvataan hyvin, että tässä voi olla kyse jostain tosi pienestäkin. Esim. että sinne jäi jotain tyyliin X-boxin ABXY-nappi-inputit ja ei täten mennyt Sonyn seulasta läpi. Oli mikä oli, niin sinällään farssi, että pitää nyt puljata rahoja edestakaisin.

Tässä PC-versiossakin ainakin beta vaiheessa on itsellä ollut hyvinkin paljon onglemia ja bugeja. Rankkareita tulee lähes joka matsissa jne. Suurin osa tietysti korjaantuu kun oikea versio ilmestyy ensiviikolla, mutta ihan rauhallisena odottelisin versiota PS5:lle. Kivempi pelata ehjää peliä myöhemmin, kuin rikkinäistä aikaisemmin.

edit: Tämä siis sillä oletuksella, että pleikkari versiossakin olisi Sonyn ongelmien lisäksi myös muita pelin sisäisiä ongelmia.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
FM23 nyt sitten heti tulilla. Perinteiseen tapaan Liverpoolilla korkataan ensimmäinen kausi pelin parissa käyntiin. Mitään kovinkaan merkittäviä uudistuksia ei ole tullut juuri vastaan ja en ole edes itseäni spoilaillut uudistuksista. Kovin uudistus ikinä oli Mestareiden liigan hymni, kun alettiin lohkoja arpomaan. Pieneen sitä osaa olla ihminenkin tyytyväinen. Myös sopimusneuvottelut tuntuivat saaneen lisää realistisuutta ja agentin kanssa keskustelu ennen varsinaisia neuvotteluita oli varsin virkistävää.

Gegenpressillä taktisesti lähdetään mestaruuksista kamppailemaan ja katsotaan kuinka paljon joutuu viilaamaan yksityiskohtia/roolituksia. Perinteisesti yhdellä toimivalla taktiikalla on pärjännyt huolimatta seuran tasosta. Parasta aikaa onkin ensimmäinen viikko pelin parissa, jolloin on yleensä löytynyt seuraavaan versioon asti pelattava taktiikka. Kausi on tuloksellisesti ja pelillisesti lähtenyt ok käyntiin, vaikka puolet jengistä on vesijuoksussa. Community shieldissä selkeä voitto Citysta, mutta liigassa kompuroitiin ManUlle vieraskentällä ja Fulhamilla vastaan tasuri kotikentällä. Liigamatseja siis kuusi takana joista neljä voitettu. Pelillisesti kuitenkin ollaan hallittu otteluita, mutta ottelun loput tuntuu olevan vaikeampia joukkueen väsyessä kovaan prässiin ja joukkueen rungon kapeuteen loukkaantumisista johtuen. Mm. Salah, Diaz, Jota, Konate, Thiago ja TAA olleet vesijuoksussa valtaosan syksystä. Salahilla vielä kausi avaamatta, mutta ehkä Ajaxia vastaan Mestareiden liigaan avausmatsiin mies on 30min kunnossa. Nunez on ollut huikea kärjessä ja seitsemään otteluun kahdeksan maalia. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin ja eiköhän ainakin paria kannua nosteta keväällä.

E: Jinxasin Salahin tämän kauden debyytin. Kerran ehtisin painaa continue ja uutisiin otsikko "Mohamed Salah injured" . Aah, vaikuttikin jo ihan liian kivalta. Saman päivän aikana kello 9.50 uutinen "Salah resumes full training" ja tosiaan uusi loukkaantuminen kello 13.58.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Loppuviikosta Xboxin versio auki koneella ja perinteinen lädidivari aloitukseen. 22 jäi liian vähälle pelaamiselle, niin 23 oli kovissa odotuksissa. Gamepass on hieno asia.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Loppuviikosta Xboxin versio auki koneella ja perinteinen lädidivari aloitukseen. 22 jäi liian vähälle pelaamiselle, niin 23 oli kovissa odotuksissa. Gamepass on hieno asia.
Hep! Onko tuo gamepass xbox-versio 1:1 sen PC-pelin kanssa, vai joku riisuttu lasten versio?

Jos pakottaisi itsensä kuitenkin pelaaman xboxilla, niin ei ehkä kehtaisi työstää tätä ihan 24/7, mikä taas on todellinen riski peeceellä, koska se on tossa koko ajan hollilla. Liha on heikko.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Xboxin versio on FM Touch, eli käytännössä sama asia mitä CM 01/02 oli aikanaan, mutta edistyneempi. "Lasten versio" on ainoa oikea mulle nyt ja tulevaisuudessa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Hep! Onko tuo gamepass xbox-versio 1:1 sen PC-pelin kanssa, vai joku riisuttu lasten versio?

Jos pakottaisi itsensä kuitenkin pelaaman xboxilla, niin ei ehkä kehtaisi työstää tätä ihan 24/7, mikä taas on todellinen riski peeceellä, koska se on tossa koko ajan hollilla. Liha on heikko.
Game Passissa on PC - ja XBox-versio. Itse pelaan lähinnä puhelimella pilvessä Xbox-versiota, koska toimii hyvin kosketusnäytöllä eikä tarvitse ohjainta. Näytti vielä tietyt valikot parantuneen nimenomaan kosketusta ajatellen eikä tule enää esim. pelin aikaisen palautteen antamisessa virhelyöntejä. Tietokoneversiota ei pilvessä voikaan pelata.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös