Flopit KalPassa 2006-2007

  • 17 499
  • 34

Hartiapankki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ja kaikkinainen urheilu vaasalaisittain
Snaipperi #16 kirjoitti:
Ja se junnutyökin on yksi kelpoisuuskriteereistä, väh. A- junnuissa pitää joukkue olla A:n Sm-sarjassa.

Missäs näin sanotaan? Itse olen nähnyt kriteereissä kirjoitettavan vain että on oltava joukkue niissä ikäluokissa joissa pelataan SM-sarjaa, eli A-,B-ja C-juniorit. Sarjatasosta ei puhuta mitään.

Asian vierestä mutta pisti vain silmään.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Jani82 kirjoitti:
Näin Pekka Virta totesi SaiPa-pelin jälkeen Savon Sanomille:
"– Pelejä on vielä paljon jäljellä, ja mitä tahansa voi vielä tapahtua kevään aikana. Pitää vain palata samalle tasolle kuin edellisessä ottelussa."

Ja näin toteaa Ilta-Sanomat: Ainakin tämän kauden loppuun asti KalPa joutuu pyytämään kärsivällisyyttä sidosryhmiltään. Joukkue kun ei vain ole valmis pelaamaan voittavaa jääkiekkoa SM-liigassa, edes kotikaukalossaan. Virta kuitenkin näkee, ettei tilanne ole toivoton.

Koko juttu: http://iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1298665
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Hartiapankki kirjoitti:
Missäs näin sanotaan? Itse olen nähnyt kriteereissä kirjoitettavan vain että on oltava joukkue niissä ikäluokissa joissa pelataan SM-sarjaa, eli A-,B-ja C-juniorit. Sarjatasosta ei puhuta mitään.

Asian vierestä mutta pisti vain silmään.

Itse muistan kun Kalpan ikäluokka oli tippua SM-sarjasta niin moni oli Kuopiossa pelko perseessä että siinäkö tuli liigalle hyvä tekosyy jättää Kalpa Metikseen. A-junnuilla oli notkahduskausi silloin.
 

Rocco

Jäsen
Snaipperi #16 kirjoitti:
Itse muistan kun Kalpan ikäluokka oli tippua SM-sarjasta niin moni oli Kuopiossa pelko perseessä että siinäkö tuli liigalle hyvä tekosyy jättää Kalpa Metikseen. A-junnuilla oli notkahduskausi silloin.
Veikkaan että tässä oli sama väärinkäsitys mikä monella muullakin oli. Eli kun puhuttiin kriteereissä että pitää olla "juniorit niissä sarjoissa, missä pelataan SM-sarjaa", eli SM-sarjaahan pelataan vain A-, B-, ja C-junnuissa. D-junnuissa ja nuoremmissa ei pelata.

Kriteeri oli että on olemassa juniorit A-, B-, ja C-junnuissa, mutta moni yhdisti tuon tuohon SM-sarja -sanaan virheellisesti. Eli junnujen ei tarvitse pelata SM-sarjaa kaikilla noilla tasoilla, vaan riittää että on olemassa junnut vaikka Suomi-sarjassa kaikissa vaadituissa ikäluokissa.
 

A.P.Järvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jyväskylän Lohi
Rocco kirjoitti:
Kriteeri oli että on olemassa juniorit A-, B-, ja C-junnuissa, mutta moni yhdisti tuon tuohon SM-sarja -sanaan virheellisesti. Eli junnujen ei tarvitse pelata SM-sarjaa kaikilla noilla tasoilla, vaan riittää että on olemassa junnut vaikka Suomi-sarjassa kaikissa vaadituissa ikäluokissa.
Uskoakseni KalPan kohdalla SM-liigan sikariportaan oli helpompi tehdä myönteinen päätös liigapaikasta, koska A-nuorten joukkue pelasi pääsarjassa. En tiedä, oliko tuolla suurempaa merkitystä keväällä 2005, mutta jos oli, niin pelkästään positiivista.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Snaipperi #16 kirjoitti:
Itse muistan kun Kalpan ikäluokka oli tippua SM-sarjasta niin moni oli Kuopiossa pelko perseessä että siinäkö tuli liigalle hyvä tekosyy jättää Kalpa Metikseen. A-junnuilla oli notkahduskausi silloin.
Tällä hetkellä molemmat Kalpan B-junnu joukkueet pelaavat ykkösdivaria: http://80.248.243.180/jaakiekko/rt_standings.pl?LANG=FI&LID=14&GID=48&TYPE=8&BIND=0&SHOW=1&VIEW=0

Toivottavasti NS:n toteuttamiselle on nuorempien ikäluokkien kohdalla ollut käytössä joku hiukan järkevämpi formaatti.
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
jekku kirjoitti:
Onko tietoo missä pelaa Simo Widgren? Onko edes mukana harjoitusvahvuudessa?

Simo Vidgren oli ainakin lauantain Ässät-pelissä kokoonpanossa, joten eiköhän tuo ole normaalisti joukkueen mukana.
 

Bondarev

Jäsen
Suurimpana urheilullisena floppina voidaan kaiketi pitää Kärpät matseja. Kauden aikana näitä surkuhupaisia tapahtumia on ollut 6 kappaletta. SÄÄLITTÄVÄÄ touhua!! Tuskin edes Oulussa on nautittu moisesta kurasta.

Meikäläisen floppilistalle pääsee myös KalPan verkkotoimitus, joka suoltaa juttuja ilman pienintäkään itsekritiikkiä. "happyhappy jou jou" jorinaa illasta toiseen, vaikka joukkue olis ottanu kuokkaan kuinka pahasti tahansa. Alkaa jo oksettaa tuollainen touhu...yök!

KalPan organisaatio hohoi! Nyt alkais olemaan pikkuhiljaa tekojen vuoro puheiden sijasta! On aivan yks s**tanan hailee piirrellä ja esitellä kaikenmaailman strategiaportaita jne, jos puheet ei kohtaa tekoja! Viisi kautta putkeen SM-Liigan jumbona alkaa jo riittämään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös