Flippereistä

  • 771
  • 3

kristian

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK - Muita ei oo
Hei, listatkaapa Suur-Helsingin alueen flipperit. Noita on kiva pelailla baareissa ja huoltoasemilla aina silloin tällöin, ja flipperinpeluu muistuttaa itseäni nuoruudestani. Silloinhan (70- ja 80-luvulla) KAIKKI osasivat pelata.

Linnanmäki nyt on tietysti itsestään selvä paikka, samoin Haagan Shell jossa oli muistaakseni kaksi konetta. Kalliossa Kaarlenkadulla oli muistaakseni jossain pubissa "Tales of the Arabian Nights".

Löytyykö lisää?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti kristian
Silloinhan (70- ja 80-luvulla) KAIKKI osasivat pelata.

Osasivatko? Vaikka suuren osan 80-lukua kävelin päivittäin flipperin ohi uimaan mennessä ja sieltä tullessa en koskenut kertaakaan koko härveliin.

Kerran olen jossain, en nyt muista missä, pelannut kyseisellä härvelillä mutta eipä oikein kolahtanut. Olen varmasti historian surkein flipperinpelaaja..

vlad#16.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vastapäätä meitin kaupunkiasuntoa (kuulostaa hienommalta kuin ylihinnoitettu vuokrakämppä jonka naapuri myy postiluukkunsa kautta huumausaineita) muutti juuri eräs nuoripari. Ensimmäisenä tekonaan tämän parin alistettu puolikas itkusta kirkuen ohjaili muuttomiehet kantamaan asuntoon kolme (3!) erilaista flipperiä.

Ja tietenkin suoraan ikkunan eteen meidän puolelle taloa.

Eikä se edes ikinä pelaa niillä.
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Merihaassa sijaitseva pubi/pizzeria, siellä oli toukokuussa kohtuullinen flibu. Toisella yrittämällä poksahti vapaapeliraja rikki. En valitettavasti muista pelin nimeä.

Aiheesta lisää myöhemmin. Minä olen flipperivelho.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös