Fleury eurooppaan? -> suomeen?

  • 3 188
  • 48

Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Phoenix Coyotes, Liverpool, TPV, Haka
Jos mies Eurooppaan tulee niin Tappara on yksi vahvimmista vaihtoehdoista. Vajaa vuosi sitten mies kertoi Aaamulehdessä että haluaisi palata Tampereelle ja Tapparaan. Saa nähdä miten käy! Minun puolestani Theo on tervetullut Tapparaan milloin vaan itse haluaa.
 

The Rock

Jäsen
Ilman muuta Theo Suomeen ja Tapparaan!!! Saadaan pitkästä aikaa kunnon väriläiskä kotoiseen SM-Liigaamme!

Kuka voi unohtaa Fleuryn voiton " tanssin ", hänen tehtyään jatkoaika-maalin Ilvestä vastaan kaudella 1994-1995 ?

Vastaus: Ei kukaan!!! :D
 

Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Phoenix Coyotes, Liverpool, TPV, Haka
Viestin lähetti The Rock
Ilman muuta Theo Suomeen ja Tapparaan!!! Saadaan pitkästä aikaa kunnon väriläiskä kotoiseen SM-Liigaamme!

Kuka voi unohtaa Fleuryn voiton " tanssin ", hänen tehtyään jatkoaika-maalin Ilvestä vastaan kaudella 1994-1995 ?

Vastaus: Ei kukaan!!! :D

Aivan, vastaavaa tuskin on nähty. Mä ainakaan en muista. Mun mielestä hän on kaikkien aikojen paras ulkomaalainen joka SM-liigassa on pelannut. Siinä on pelimies joka tekee maalin vaikka molemmat kädet ja jalat sidottuina. Ne muutamat pelit joissa Fleury pelas olivat sen muuten erittäin vaisun kauden tähtihetkiä.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti The Rock
Kuka voi unohtaa Fleuryn voiton " tanssin ", hänen tehtyään jatkoaika-maalin Ilvestä vastaan kaudella 1994-1995 ?
Vastaus: Ei kukaan!!! :D



Niin, nyt pitäisi enään tietää kuka on Theo Fleury? ;)

T:nimim. "Kerhon G. Sanderson oli paljon pitempi kuin Tapparan Fleury

Täältä tähän
 

Punavalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Fleuryn peli viime yönä Torontoa vastaan ei mennyt ihan putkeen peliaikaa kertyi 15:25. Plus/miinus saldo oli -5 ja kaiken lisäksi istui 2 minuuttia jäähyllä.
Eikö Fleury käynyt tällä kaudella jonkun maskotin kimppuun??
 

The Rock

Jäsen
Viestin lähetti Punavalo

Eikö Fleury käynyt tällä kaudella jonkun maskotin kimppuun??

San Jose Sharksin maskotti SJ Sharkie koki kovia ottelussa
San Jose - N.Y.Rangers. Fleury ei itse myönnä huitaisseensa maskottia, mutta tyhjästäkään ei voi kylkiluu murtua. Glen Sather pyyis anteeksi San Josen joukkueenjohdolta Fleuryn tempausta.
 

Becks

Jäsen
Ei kiitos. Tällä kaudella olen Fleuryn otteita seurannut niin livenä kuin telkkaristakin ainakin 30 peliä, ja mies ei vakuuta. Tunnetaan Ameriikassa lempinimellä PD, permanent donkey. NHL-lakon aikanahan mies oli loistava, mutta tällä kaudella on mennyt pasmat sekaisin pahemman kerran.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti The Rock


San Jose Sharksin maskotti SJ Sharkie koki kovia ottelussa
San Jose - N.Y.Rangers. Fleury ei itse myönnä huitaisseensa maskottia, mutta tyhjästäkään ei voi kylkiluu murtua. Glen Sather pyyis anteeksi San Josen joukkueenjohdolta Fleuryn tempausta.

-Tämäkin tapahtuma todistaa, että kyseessä on selkeästi HIFKin mies, näpit irti Tappara:D
 

CtrlAltDel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Viestin lähetti Diamond


Aivan, vastaavaa tuskin on nähty. Mä ainakaan en muista. Mun mielestä hän on kaikkien aikojen paras ulkomaalainen joka SM-liigassa on pelannut.

Mutta täällä Jyväskylässä pelasi samaan aikaan kaveri nimeltään Michael Nylander, joka oli kiistatta parempi kuin Fleury.
 

Carlos

Jäsen
Sitkeästihän tämä tulee esiin vuosi vuoden jälkeen, mutta nyt jutulle on jo ilmeisesti jotain aihettakin. Jos Theo päättää tulla eurooppaan, näemme varmasti kaikkien aikojen tarjouskilpailun, paitsi että hän juuri sanoi ettei raha kiinnosta. Toisin sanoen, menee sinne minne eniten haluaa, olisko se ny site tämä Tappara?

ervatsalo aiheutti täällä päässä (taas) aamun ensimmäisen pyrskähdyksen. Ottaisit huomioon että joillain voi olla krapula ja tuollaiset äkilliset väänteet voivat olla vaarallisia.
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
hehehehehe, te olette jo myöhässä. HIFK:n ketjussa tästä puhuttiin jo hyvissä ajoin eilen, joten Penan faksi on jo laulanut, kuten myös Theon :D :

"Terve Theo, kuulin, että olisit kiinnostunut pelaamaan euroopassa jääkiekkoa, joten lähestyisimme sinua tällaisella 100.000€:n (se on meidän rahayksikkö, summa näyttää pieneltä, mutta markoissa se on julmetusti rahaa, se puolestaan on meidän entinen rahayksikkö) sopimuksella.
Terveisin, Pena, HIFK.
PS: Pistäisitkö jotain infoa itsestäsi, missä olet pelannut ja oletko tehnyt maaleja ja syöttöjä minkä verran. Sorry. tää on vähän noloa etten tiedä ihan tarkkaan tekemisiäsi, mutta en voi seurata kaikkia tulokkaita."

;)
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Fleuryhan taisi tokaista että ei pelaa rahan takia... Kieltämättä kuulostaa erikoiselta, mutta jos asia näin on, niin nostan kyllä hattua miehelle.
Eurooppaan tulemiseen suhtaudun kuitenkin pienellä varauksella, uskoisin että mies saattaa jäädä Rangersiin tai siirtyä kaikesta huolimatta toiseen NHL seuraan, toisaalta Euroopassa mies voisi päästä paremmin eroon viime-aikojen kovista koettelemuksista...
Jos suuren palkan toivossa Fleury tulee Eurooppaan, niin Sveitsi on varmaan oikea osoite. Pelillistä tasoa taas etsiessä Ruotsi tai Suomi on varmaan sitten se todennäköinen osoite... Olisi kieltämättä mielenkiintoista nähdä huippukiekkoilija SM-liigassa, mutta SaiPaan tätä pelaajaa liene turha edes toivoa... =) Ellei sitten tyydy pieneen palkkaan... =D
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Joo, mikä ettei Theo taas Suomeen. Saihan Fleury aikaiseksi sen yhden joukkotappelunkin, tosin pienimuotoisen. Olisiko juuri ollut Tampereen paikallispelissä vielä?

Ei Fleury kaikkien aikojen paras SM-liigassa pelannut ulkomaan apu ole, mutta ehdottomasti top viisi kamaa. Vaikkakin viime kaudet NHL:ssä ovat menneet alkoholi ja muissa henkilökohtaisissa ongelmissa, niin kaikesta huolimatta olisi mille tahansa SM-liigaseuralle vahvistus. Mieluiten tietenkin Poriin, mutta resurssit eivät oikein riitä...
 

Jalkamiina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
Noniin!

Nyt kaikki joukkueet valppaana! Tässä on mies, joka vetäisi huumehöyryissään nimmarin vaikka Hyvinkään Ahmojen papereihin :D...ja kaljapalkalla :D

"Eihän se rahasta kiinni oo kun huumebisneksestäkin saa vaikka mitä..."
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Viestin lähetti Kärpät#18
Juha? Missä on Junno? Hereillä nyt!

Junno kiroaa toimistossaan että on laittanut kaikki rahat Toniin.
Kohta voimme huomata www.huuto.net -palvelussa ilmoituksen "Myydään hyvä, yliarvostettu tsekkiläinen kiekkoilija."
(ei hintavarausta)

Lähtöhinta 150 000 €.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti Becks
Ei kiitos. Tällä kaudella olen Fleuryn otteita seurannut niin livenä kuin telkkaristakin ainakin 30 peliä, ja mies ei vakuuta. Tunnetaan Ameriikassa lempinimellä PD, permanent donkey. NHL-lakon aikanahan mies oli loistava, mutta tällä kaudella on mennyt pasmat sekaisin pahemman kerran.

Niinpä. Fleury on pilaamassa uraansa ja elämäänsä harvinaisen tehokkaasti ryypiskelyllään. Ei olisi ensimmäinen huippu-urheilija, jolle näin käy. Lisäksi pitää muistaa, että NHL:ssä hänet pystytään pitämään jonkinlaisessa nuhteessa, mutta jos mies tulee Eurooppaan, voi putki revetä oikein kunnolla.
 

Kynämiäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Becks
Ei kiitos. Tällä kaudella olen Fleuryn otteita seurannut niin livenä kuin telkkaristakin ainakin 30 peliä, ja mies ei vakuuta. Tunnetaan Ameriikassa lempinimellä PD, permanent donkey. NHL-lakon aikanahan mies oli loistava, mutta tällä kaudella on mennyt pasmat sekaisin pahemman kerran.

No kyllähän se on tiedossa kuinka hyvin Ilveksessä nämä hommat junaillaan. Turha sinne on ottaa pyörimään tuollaisia "turhia jätkiä", kiun joukkue vilisee tähtiä ja menestystä tulee..;)

Tervetuloa vaan Tapparaan, ainakin tyrkylle!
 

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Voisiko joku ystävällisesti laittaa sen Fleuryn klassisen tuuletusvideon linkin tänne ?
Juuri pari viikkoa sitten katselin sitä vaan en nyt löydä paikkaa.
" kuinka pieni mies osaa lentää korkealla "
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Niin kuin joku täällä jo totesikin niin Sveitsi lienee todennäköisin osoite jos Theo eurooppaan tulee. Vaikka mies ei enää rahan perässä juoksisikaan niin alppimaassa lyödään sen verran nappulaa pöytään että harva voi vastustaa houkutusta.

Jutuista huolimatta tuntuu jotenkin siltä että mies jatkaa Manhattanilla. Eikä se toiseen NHL-seuraan siirtyminenkään ole mahdotonta. Näitä juttuja ei aina kannata ostaa ihan kokonaan.

Voin vain kuvitella mikä show siitä seuraisi kun mies tulisi pelaamaan Suomeen..
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Junnolla on Deluxe-faksi

Se ehti jo ennen Penttiä, sillä Pena möi IFK:n toimiston faksin suutuspäissään Junnolle kun sarja päättyi. Oulun superinsinöörit virittivät siitä todellisen hirmulaitteen, joka kääntää tekstitkin englanniksi.

Junnohan kirjoitti siihen, että "alakkona mua"...´;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös