Fingerpori – oma suosikkisi?

  • 774 904
  • 1 423

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Itse olen aika amatööri vielä näissä, ja en harmi kyllä löydä suosikkistrippiäni tuolta seasta, mutta se oli semmoinen, missä joku näistä jannuista toimittaa tavaraa kauppaan ja toteaa myyjälle: "heitänkö lastin tähän vai?" ja myyjä vastaa "Jos nyt vessaan viitsisit mennä". Tuolle joskus repesin täysin ja oikeastaan tuosta alkoi fingerporin aktiivisempi seuraaminen. Jos joku löytää kyseisen stripin niin linkkiä vaan.

Tätäkö tarkoitit?. Lasti heitetään takahuoneeseen.
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämä ei ole Fingerpori, mutta hyvin samaa tasoa ja 5-6 vuotta sitten kun tämän läpän jossain näin, niin taisi olla ensimmäisiä kertoja kun tämän tyyliseen typerään huumoriin jäin kiinni. Aikaisemminhan luonnollisesti vain älykkäät ja sarkastiset vitsit olivat alaani, köh... :
http://naurunappula.com/z/55391/
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Tämä nyt ei sinänsä mitään kieroa huumoria tai sairaita ilmaisuja pidä sisällään mutta avautuu varmasti kirjallisuuden ystäville mainiosti.

Minun piti lukiossa pitää kirjallisuusesitelmä ja oli pakko lukea Sivullinen. Tulihan siitä varttitunnin eksistentialismin ylistys, mutta muuten olen Heimon kanssa samoilla linjoilla.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Minun piti lukiossa pitää kirjallisuusesitelmä ja oli pakko lukea Sivullinen. Tulihan siitä varttitunnin eksistentialismin ylistys, mutta muuten olen Heimon kanssa samoilla linjoilla.

Menee ohi aiheen mutta menköön tämän kerran. Minusta Sivullisen ns. "Ensimmäinen osa" oli suhteellinen keskinkertainen mutta "Toinen osa" kirjasta olikin sitten jo huomattavasti parempi - paikoin jopa erinomainen. Kokonaisuus oli ihan kelvollinen, en siis ole Heimon kanssa samoilla linjoilla.

vlad.
 

Reinomies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Manchester United, Montreal Canadiens
Oma suosikkini Progressiivinen verotus on tullut jo niin moneen kertaan, etten viitsi linkittää, mutta tätä en muista nähneeni vielä ketjussa (voin olla väärässä), on kuitenkin varsin hauska: Sokerileipuri Stefan
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Jaahas, sitä on uusiolämmitelty vanhaa vitsiä.

Mies menee kauppaa, ostaa hanskat. Myyjä kysyy:"Pistetäänkö pussiin, vai vedätkö tässä käteen?"

eheheh...Tuolle naurettiin joskus 20 vuotta sitten.
 

lade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaahas, sitä on uusiolämmitelty vanhaa vitsiä.

Mies menee kauppaa, ostaa hanskat. Myyjä kysyy:"Pistetäänkö pussiin, vai vedätkö tässä käteen?"

eheheh...Tuolle naurettiin joskus 20 vuotta sitten.

Saman vitsin olen myös kuullut aikasemmin, mutta tässä muodossa: Formulafani menee kysymään idoliltansa Kimi Räikköseltä nimmaria, pysähtyy tämän kohdalla ja ojentaa kätensä kohti Räikköstä ja huudahtaa tälle: vedä käteen!
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Jaahas, sitä on uusiolämmitelty vanhaa vitsiä.

Mies menee kauppaa, ostaa hanskat. Myyjä kysyy:"Pistetäänkö pussiin, vai vedätkö tässä käteen?"

eheheh...Tuolle naurettiin joskus 20 vuotta sitten.

Mun mielestä erittäin hyvin lämmitelty tuo vanha klassikko lisäämällä tuo tilanne ja hanskojen naulaan ripustaminen mukaan. Ei se pelkällä käteenvetämisellä olisikaan naurattanut. Korkeintaan hymähdyttänyt.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Saman vitsin olen myös kuullut aikasemmin, mutta tässä muodossa: Formulafani menee kysymään idoliltansa Kimi Räikköseltä nimmaria, pysähtyy tämän kohdalla ja ojentaa kätensä kohti Räikköstä ja huudahtaa tälle: vedä käteen!
Eräs naispuolinen ystäväni taas oli jonottamassa nimmaria joltain turhalta julkkikselta ja vuoronsa tullessa sanoi että voi ottaa poskeen. Siis sen nimmarin.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Niin paljon, kuin itselleni lupasin, että tätä topiccia en avaa, niin nyt se on tehtävä, sillä löysin sellaisen Fingerporin, mikä nauratti samantien, ilman, että täytyy miettiä hauskuutta.

Rukkaset
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Yleensä Fingerporin huumori ei minua juuri naurata, koska se huumori on vääränlaista. Mutta, tämänpäiväisessä Aamulehdessä oleva sarjakuva aiheutti spontaanin repeämisen. Siinä kissa raapi nojatuolia, kunnes sai jousen esiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös