Fantasiadrafti SM-Liigan ja SM-sarjan pelaajista kautta aikain

  • 9 637
  • 300

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
krobbe kirjoitti:
Hoidetaan, mitäs jos ne on menny ennen kuin vuorosi tulee?

No mä varailen sitten kun palaan niitä mitä on jäljellä. Tuskin Säterin Esa ja Nykoppin Timo vielä huomisen aikana menee.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Ainakin itse lasken sen varaan, että Nicce Hedbergkin on vapaana vielä neljännellä kierroksella.

Niin, onko se nyt bozikin vai Kinken vuoro? Ajattelin vain, pääseekö tänään tekemään "kaappauksen" vai pitääkö odottaa huomisaamuun.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
krobbe kirjoitti:
Entäs A. Heino?

Mä luulisin että Aladobix Heino ei suostuisi tällaisessa jengissä pelaamaankaan. Kokonaispaketti ei ole tarpeeksi kiinnostava.

Noniin, nyt tsekkaamaan, mitä kirjoittamattomia sääntöjä pystyy ms Rosellalla rikkomaan.
 

krobbe

Jäsen
bozik ilmoitti palaavansa linjoille pe-iltana, joten jospa odotellaan bozikin 4 h. 19.35 asti jolloin alkaa Kinken vuoro. Bozik saa tietysti varata rästinsä jahka saapuu kehiin.
 

Kinke-13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitis Ivanans
Taitaa olla mun vuoro, lisää lämärivoimaa ykköspakkipariin Pekka Marjamäki. Buccaneer.
 

RB

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Buccaneer kirjoitti:
On semmonen fiilis että, kun on 2 IFK-miestä (tai naista) mukana tässä draftissa, niin saadaan molemmat vielä pettyä monesti, kun se oman listan seuraava mies vietiin....

Varataan nyt kuitenkin #10 Jere Karalahti

Niin vuoroon Kinke-13.

Näinhän se on, tunteillehan ei mitään voi. Itselläkin kävi heti alussa Hakki luonnollisesti ekana mielessä. Mutta mutta, ehkäpä tästä vielä jengi tulee, tosin IFK:n oloinen. Eikös Surenkin ole kuitenkin jonkinlainen IFK-legenda..?
 

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Varataan #84 Olli Jokinen Ei niitä suomalaisia niin monta ole kuitenkaan NHL-joukkueensa kippariksi päässyt.

Vuoroon vissiin tuuski.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Napataan hieman uudemman linjan vantaalainen maalivahti peräpään tukoksi.

Kari Lehtonen

Vuoroon Jukan takahiukset
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Otetaan kaikkien aikojen kovin...

Lalli Partinen, welcome.

Ja tuuski vuoroon
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Hyvä reissu, pystyin vastustaan taulua.

Otan Christian Ruutun kun sillä on kiva hius.

Vuoroon Buccaneer.
 

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Espoolainen vei sitten Lallin. Vittu. Nyt tästä meni kaikki hauskuus.

Varataan #44 Tuomo Ruutu

Niin ja vuoroon sitten Kinke-13.
 

krobbe

Jäsen
Vuorossa siis bozik, joka on palannut reissusta ainakin eilen illalla lähetettyjen viestien perusteella. Joten odotellaan kunhan kaveri saa ajatuksensa kasaan ja valitsee rästinsä ja hoitelee tämän nykyisen vuoronsa.

Tosin aika menee umpeen klo 10.00, jonka jälkeen vuoron saa Ghost
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Jukka Tammi maalia vartioimaan.

Vuoroon Leiska
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos laskin oikein, mulla on neljä varausta rästissä. Jatkossa päivystän taas aktiivisesti, mutta täältä siis pesee: Miikka Kiprusoff, Janne Niinimaa, Ossi Väänänen ja Anssi Melametsä.

Vuorossa Kazka
 

krobbe

Jäsen
KOKOONPANOT KUNTOON!

Nyt jokainen laittamaan kokoonpanoketjuun oman osionsa. Järjestys meni jo valitettavasti sekaisin, mun moka, en huomannut ettei Ghost ollut vielä toiminut ennen kuin ohjeistin bozikkia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös