Fanituotemyynti

  • 617 145
  • 2 090

Ice raven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Liverpool
Ei se fanikauppa oletettavasti yhteistyökumppaneiden tuotteita tee. Tai aikatauluta koska tulee hihnalta ulos. Jos on saatu kumppani, joka saa tuotteen markkinoille ennen kun omat tuotteet on kunnossa, en näe ongelmaa että laitetaan varastosta markkinoille. Joku siivu siitä Jokereidenkin kassaan jää. Huvittava tuo valikoima on, sitä en kiellä.
Joo en viitannut valmistamiseen vaan siihen että näin epäonnistuneita tuotteita tuodaan ylipäätään myytäväksi. Tai voinhan olla väärässä ja tästä tuleekin lätkäversumin suurin hitti. Ei muuta kuin Nordis keltaiseksi.
 
Viimeksi muokattu:

JammeR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oliko kellään tietoa, että onko tuosta retropaidasta tulossa premium-versiota? Kiinnostelisi kovasti ostaa, mutta en tiedä täyttääkö tuo fanipaita tarkkoja kriteereitä. Ainakin se lappu johon nimi laitetaan on aika karsea.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Tuleekohan taas eeppinen vääntö Forslundin paidasta. :D
 

Artisokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Tuleekohan taas eeppinen vääntö Forslundin paidasta. :D

Täytyy varata poppareita sitä maanantain loppuhetken viivytystaistelun seuraamista varten :D
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuleekohan taas eeppinen vääntö Forslundin paidasta. :D
Pikasesti huomioituna ei taida olla Forslundin paitaa myynnissä,
ei myöskään Lindin, Risikon ja Kolppasen.
 

spede1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Itse oon huutanut punakeltaisella sydämellä Osku Tintti ja Haakana ykkösenä tällä hetkellä. Alussa ollaan nyt vasta mutta onhan noi summat liigatason "huipulla" jo nyt.
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Mulla on jostakin vanhasta pelipaidasta irroitettu logo kangasmerkkinä, eli siis se jättiläismäisen kokoinen pelipaidan logo (halkaisija noin 30-40 cm). Pohdin tässä, että taidanpa ommella sen tänään saapuvan rotsin selkään ihan vaan vittuillakseni.
 

Trymuch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla on jostakin vanhasta pelipaidasta irroitettu logo kangasmerkkinä, eli siis se jättiläismäisen kokoinen pelipaidan logo (halkaisija noin 30-40 cm). Pohdin tässä, että taidanpa ommella sen tänään saapuvan rotsin selkään ihan vaan vittuillakseni.
Vittuilua ois, jos ompelisit Jokereiden Nike-logon siihen.

Edit: Selkeyden vuoksi "Nike-logon" > "Jokereiden Nike-logon".
 
Viimeksi muokattu:

Oikku89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänne puolestaan tuli retrotakki äsken ja onhan tuo hieno kuin mikä,sekä kokokin on juuri sopiva. Miinusta annan logojen tikkauksen laadusta, kun ei nuo ainakaan itselläni ole lähelläkään sitä mihin on tottunut.
 

Artisokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Siellä näyttäisi koko kauppa olevan -20%. Nyt vaan lompakoita availemaan.

Olen tuhlannut fanikrääsään rahaa tällä kaudella varmaan jo reilut 700 euroa kaiken muun ohella joten lupailin itselleni, että ensi kaudella sitten vasta lisää. Mutta olisihan tuolla aika kivoja uusia tuotteita (enkä tarkoita työkaluja), joten pitäisiköhän sitä kuitenkin...
 

Kosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sojy, Jokerit, Islanders, West Ham
En keksinyt muuhun ketjuun laittaa, mutta miten lie ensi kauden kotipelit: vihreä-violetilla vai sinisillä? Molemmat kuitenkin klassisia värejämme.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Onhan nuo siniset paidatkin hienoja, mutta toivottavasti jatkuu vihreä-violetilla Nordiksella.
Tarkoittaisi sitten sitä, että sinisiä ei pidettäisi ollenkaan. Veikkaan, että siniset arki kotipeleissä ja vihreä-lilat sitten viikonloppuisin.
 

Artisokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Uudet paidat saa aina uusia paidanostajia liikenteelle.

Oma veikkaukseni:

Nordiksella siniset arkipelipaidat ja uudet retropaidat viikonlopuille.

Jos päästään areenalle, niin siniset paidat ja viikonlopulle punakeltaiset paidat.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mesu

Oikku89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt voisi pudotuspelien kunniaksi unohtaa retroilut ja pelata kotiottelut Jokereiden väreissä. Sinisissä.
Itse puolestaan näkisin mielelläni retrot kotipeleissä niin pitkään kuin nordiksella ollaan ja paluu siniseen aikanaan areenalla. Olisi kiva kyllä tietää miten äänet jakautuisivat tässä fanien suhteen.
 

Huopis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, Detroitin jengit, Puotinkylän Valtti
Retropaita on sairaan hieno, ja ensimmäinen Nordis-peli tänä vuonna nosti pienen kyynelen silmäkulmaan. Tuli samanlainen fläsäri lapsuuteen, kuin vaikka jonkun Super Nintendon kytkemisestä telkkariin. Jotkut asiat vaan oli aikanaan paremmin. Silti paluukauden jälkeen itse antaisin ääneni sinisille paidoille ykkösasuna. Se kuitenkin on se kaikista perinteisin ja ”aidoin” Jokeripaita.

En tiedä, olenko tässä vähemmistössä, mutta tuota yllä mainittua punakeltaista asua en enää itse haluaisi nähdä. Joo, tiedän, että punapohjaisella paidalla on pelattu jokunen kausi jo joskus 70-luvun lopussa / kasarin alussa, mutta ei kuulu yhdistelmänä omiin suosikkeihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös