Fanituotemyynti

  • 618 819
  • 2 095

AaJee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Anaheim Ducks, Miami Heat
Ahaa eli käytetyistä oli kyse. Ajattelin, että oisivat olleet uusia. No eipä ne sitten olisikaan kiinnostaneet. Pitääkin pommittaa toimistoa jos vaikka saisivat niitä myyntiin asti.
 

Titaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Tämän päivän Locker Room Sale oli kyllä hieno tapahtuma. Tarjolla oli paljon sellaista tavaraa, jota ei normaalisti mistään #91 Storesta saa, nettikaupasta puhumattakaan. Kaikki ketkä ovat haikailleet niiden aitojen pelipaitojen perään, niin tänään kannatti olla, tai olisi kannattanut olla paikalla. Niitä paitoja todellakin oli. Edullisesti muutenkin sai fanituotteita, t-paidat alkaen 5€. Tässä hyötyi taas molemmat, Jokerit pääsee vanhasta fanikamasta eroon ja fanit saa edullisesti itselleen uusia tuotteita. Huollon myyntipiste oli myös kiinnostava paikka, pelaajien käytettyjä ehjiä mailoja hintaan 50€, tosin V. Filppulan mailoista pyydettiin 80€. Oli pelaajien omia tämän kauden playoff-paitoja, collegepaitoja ym. Ja samalla pisteellä huutokaupattiin Kilpeläisen, Korpisalon ja Tuohimaan maskit, V. Filppulan ja Ridan kypärät, V. Filppulan ja Pulkkisen hanskat, Karlssonin uusia mailoja, V. Filppulan luistimet. Nämä siis kyseisten pelaajien nimmareilla varustettuina. Puhoksen myyntipiste oli myös hyvä, sieltä sai todella edullisesti (15€) Reebok Hockeyn college-asuja, uusia mailoja, hanskoja, kasseja ym. Eteläpäädyn myyntitiskille myös pisteet, paljon uutta hienoa tavaraa. Ainakin omasta mielestäni onnistunut tapahtuma, hyvä idea oli järjestää tämä siellä ihan Areenan kaukalossa, eikä ahtailla käytävillä. Ja plussana vielä nämä pukukoppikierrokset ja se, että pelaajia ja valmentajia oli paikalla jakamassa nimikirjoituksia ja vaihtamassa kuulumisia.

Näitä tapahtumia lisää!
 

Jimisola

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Tämän päivän Locker Room Sale oli kyllä hieno tapahtuma. ... Kaikki ketkä ovat haikailleet niiden aitojen pelipaitojen perään, niin tänään kannatti olla, tai olisi kannattanut olla paikalla. Niitä paitoja todellakin oli.

Muistatko kenen ja mitä game worn paitoja siellä oli ja mihin hintaan?
 

Titaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Muistatko kenen ja mitä game worn paitoja siellä oli ja mihin hintaan?

Täytyy vähän muistella ja katsoa ottamistani valokuvista kenen game worn paitoja siellä oli. Tässä yhdessä valokuvassa näkyy vielä sermillä roikkumassa menneen kauden liigapaidoista ainakin nimet Henritius, Hännikäinen, Saari, Salminen, Veistola, Helenius, Rantakari ja Karjalainen. Osa koti- ja osa vieraspaitoja. Tässäkin kohtaa ilmeisesti halutuimmat oli jo ostettu, junnupainotteisia jäljellä. Näiden hintaa en osaa sanoa, mutta Lindbohmin vieraspaitaa jossain vaiheessa ainakin katsoin, niin se oli 300€, eli luulisin, että kaikki liiga game wornit oli sen 300€. Tosin siellä myytiin paljon myös ns. game ready paitoja, joka on aivan samanlainen aito paita, mutta sillä ei ole pelattu. Niitä game ready paitoja pistettiin heti seuraavaa tilalle, kun entinen oli myyty, hintoja en katsonut. Ja sitten siellä oli menneen kauden European Trophy koti-, sekä vieraspelipaitoja. Ne oli muistaakseni 150€. Ja nimiä oli ainakin Niemi, Lamberg, Dehner, Hardt ja oli niitä muitakin, mutta nyt en muista, että kenen omia. En itse mitään pelipaitaa lähtenyt hankkimaan, niin ei tullut niin tarkkaa sitä pelipaitamyyntiä seurattua. Ne ketkä paitoja sieltä osti, niin varmaan saattaa tietää ja muistaa paremmin.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Oli kyllä mahtava tapahtuma, kannatti ajella täältä asti sinne. Kyllä vitutti kulkea siellä ja katsoa mitä kaikkea paikan päällä on myytävänä, kun nettikaupassa on myynnissä pari pinssiä ja t-paita.
 

Ektar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Boston Bruins
Jokereiden facebook sivulle on nyt tullu paidat äänestettäviksi. Kaksitoistaa paitaa on mukana ja linkkiä Facebookiin on tässä. Näkyy mys ilman Facebook tunnuksia, jos jollain ei niitä ole.
 
Viimeksi muokattu:

Titaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Jokereiden facebook sivulle on nyt tullu paidat äänestettäviksi. Kaksitoistaa paitaa on mukana ja linkkiä Facebookiin on tässä.

Mielestäni jokaisessa paidassa on jotain hienoa, mutta melkein jokaisessa myös jotain sellaista, mikä ei mieltä hivele. "Minä, me" sanat ei vaan näytä hyvältä missään paidan selkämyksessä, eikä myöskään etumuksessakaan. Valkoinen paita, jossa punakeltainen raita ja rinnassa Jokerit teksti ja logo on omaan silmään näin äkkiseltään ehkä hienoin. Tosin ei mikään paita ole täysin ylitse muiden. No makuasioita nämä.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Itse tykästyin myös eniten tuohon vauhtiraita paitaan. Samoin musta lätkämaila logolla on hieno.
 

Ikkit

Jäsen
Suosikkijoukkue
JyP HT
Jokereiden facebook sivulle on nyt tullu paidat äänestettäviksi. Kaksitoistaa paitaa on mukana ja linkkiä Facebookiin on tässä. Näkyy mys ilman Facebook tunnuksia, jos jollain ei niitä ole.

Monet suorastaan järkyttäviä esim jäätelötuutti ja keep calm. Paras oli valkoinen paita, jossa punakeltainen raita ja rinnassa Jokerit teksti ja logo.
Tämä toki vain minun mielipide.
 

Ektar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Boston Bruins
Monet suorastaan järkyttäviä esim jäätelötuutti ja keep calm. Paras oli valkoinen paita, jossa punakeltainen raita ja rinnassa Jokerit teksti ja logo.
Tämä toki vain minun mielipide.

Tässä olen kyllä samaa mieltä. Ihmettelen jopa miten ne on päässyt tuonne "finaaliin" asti. Noista tykkäysten määristä voi päätellä jo, että tuo täälläkin pidetty punakeltainen paita raidalla taitaa olla suosituin ja suosikkina voittamaan tällä hetkellä. Sen perässä näyttäisi tulevan tuo musta paita mailoilla ja valkonen isolla Jokerit tekstillä. Voisin kyllä itse pitää mitä vain tuosta kärkikolmikosta. Nyt näitä finalisteja katsoessa tuli mieleen, että olisi ehkä itsekin pitänyt panostaa vähän enemmän tuohon paidan tekoon. Eipä tuo näytä kauheasti ääniä keräävän, vaikka onkin päässyt jatkoon.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Se harmaa retrompi paita on selkeesti siistein. Olisi kuitenkin hauska nähdä kaikki lähetetyt, koska en täysin luota Jokereiden fanituotevastaavien design-silmään aikaisempien räpellysten takia.
 

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itselleni mustaa suosien sopisi noista vain pari, se missä on ne mailat ristissä oli sellaisenaan paras ja sitten se musta missä oli logo vinossa olisi ehdottomasti paras jos siitä turha helsingin jokerit-teksti otettaisiin pois ja logo suoristettaisiin. Tuollaista simppeliä muistaakseni joku toinenkin täällä kaipaili, tuosta sentään vuosiluku jätetty pois.
Musta paita jossa rinnassa iso logo, yksinkertainen on kaunista.

E: Tai siis niistä pelaajien huppareista ja t-paidoista replicat myyntiin faneille olisi ihan paras.
 

Titaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Olisi kuitenkin hauska nähdä kaikki lähetetyt, koska en täysin luota Jokereiden fanituotevastaavien design-silmään aikaisempien räpellysten takia.

Kyllä, voi olla että moni tyylikäs yksinkertainen on jäänyt pois. Jos tuossa on 12 hienointa, niin vähän olen pettynyt tasoon. Tosin ei tässä itselläni pahemmin olisi varaa arvostella, koska en kilpailuun osallistunut. Visioita kyllä olisi vaikka millä mitalla, mutta sen verran on peukalo keskellä kämmentä kuvanmuokkausohjelmien sun muiden kanssa, että en viitsinyt edes yrittää. Suurin osa on näistä taas vaan niin yliammuttuja. Tässä omat mielipiteeni paidoista:

1/12, Punainen paita, jossa "KEEP CALM AND LOVE JOKERIT"-teksti. Sinänsä tyylikäs ja rohkeasti erilainen, jopa Jokerilogo jätetty pois, mikä ei ole välttämättä huono asia. Mutta sopisiko "KEEP CALM"-tekstin tilalle paremmin joku muu? Ja ehkä hieman pienemmällä koolla kaikki, nyt tekstit täyttää lähes koko paidan etuosan. Plussaa siitä, että tässä ei ole sitä "Minä - Me"-tekstiä. Ehkä ostaisin.

2/12, Valkoinen paita, jossa sekava etumus. Tavaraa on liian paljon. Mustavalkoinen logo on hieno, ja myöskin pieni EST. 1967 on ok, näyttää paremmalta, kuin Since 1967. Pois vaan se kiekko, tähdet ja "MINÄ >> ME >> JOKERIT"-slogan. JOKERIT HELSINKI voisi lukea vaikka selässä, ja huomattavasti pienemmällä fontilla. Ja etuosassa voisi silloin Jokerilogoa tiputtaa alemmas. Mutta sotkeeko se EST. 1967 siinä, vai jäisikö kokonaan pois. Tälläisenä en tätä paitaa ostaisi.

3/12, Sininen paita, jossa kulunut Jokerilogo ja kulunut "JOKERIT HELSINKI"-teksti. Loppupeleissä aika yksinkertainen teos, mikä on vain plussaa. Mutta teksti voisi olla huomattavasti pienempi. Tekstin koon takia tämä jäisi minulta ostamatta.

4/12, Valkoinen paita, jossa EP:n porukkaa liput käsissä Helsingin kaupungin ollessa kannattajien edessä. Kuva on tyylikäs, mutta sen alla oleva "STADI KUULUU MEILLE!"-teksti voisi olla jokin muu, vaikka ihan vaan tyylikkään yksinkertaisesti Helsingin Jokerit. Nyt jotenkin tästä saa sellaisen kuvan, että tällä on vain tarkoitus kuittailla IFK:n suuntaan. Ja selästä ehdottomasti "MINÄ.ME" pois, kuten myös Jokerilogo, joka on yliampuvan iso. Jos logo halutaan näkyville, niin vaikka ihan muutaman sentin kokoisena niskaan. Selkämys pilaa muuten tyylikkään paidan, tälläisenä en tätä ostaisi.

5/12, Punainen paita keltaisella kauluksella. Tässä on samaa tyyliä, kuin edellisessäkin. Hieno kuva, jossa Batman-tyyliin Jokerlogo heijastettu Helsingin ylle. Mutta kuvan alapuolella oleva "Minä >> Me >> Jokerit"-slogan pilaa taas kaiken. Jos halutaan teksti, niin mielummin vain ihan "Helsingin Jokerit" tai "Jokerit Helsinki". Niskassa oleva 1967 hyvä, koska on sopivan pieni. Paidan värikin voisi ehkä olla jokin muu, kuin punainen. Kuvan alta teksti vaihtoon tai kokonaan pois, muuten tämä jää itseltäni ostamatta.

6/12, Väritykseltään sama, kuin edellinen, eli punainen paita ja keltainen kaulus. Yksinkertaisuudesta pisteet, kuten myös siitä, että paidassa ei ole muita tekstejä, kuin "JOKERIT HELSINKI". Mutta tämä kuva, hienosti on jollain välähtänyt, jäätelötuuttihan sopii kesään, mutta Jokereiden sulamisesta on muutenkin saanut tarpeeksi kuulla, niin jokin muu kuva tilalla, tai jää tämäkin paita itseltäni Storen hyllylle.

7/12, Musta paita, jossa erikoisella fontilla "NOTORIOUS JOKERIT HKI"-teksti. Tässä vähän samaa tyyliä, kuin paidassa 1/12. Rohkeasti jätetty perinteiset logot pois, mutta jokin tässä silti mättää. Itse ehkä jättäisin sanan "NOTORIOUS" pois ja tekstin ylä- tai alapuolelle mustavalkoisena ja kuluneena pienen Jokerilogon. Ei tälläisenään niin paljon iske, että ostaisin.

8/12, Taas punainen paita keltaisella kauluksella. Paita on niin kauan todella tyylikäs, ennen kuin näkee selkämyksen. Se "MINÄ ME" ei vaan sovi yhteenkään paitaan. Etumus on hieno ja yksinkertaisen tyylikäs, mutta selästä se teksti pois ja siellä oleva pieni logo sinne "MINÄ" sanan kohdalle. Tekstin takia en ostaisi, muuten ehdottomasti.

9/12, Sininen paita, jossa Jokerilogo ja "Helsinki Jokerit"-teksti punaisen, keltaisen ja vaalean sinisen rinkuloiden ympäröimänä. Yksinkertaisen tyylikäs, logo ja tekstit hillityllä koolla, selässä ei mitään turhia "MINÄ - ME"-tekstejä. Saattaisin jopa ostaa.

10/12, Jo paljon "tykätty" valkoinen paita, jossa punakeltainen raita pystysuunnassa ympäri paidan. Edessä rinnassa sopivan hillityllä koolla Jokerit-teksti ja Jokerilogo. Tässä näkee miten tyylikästä on se moneen kertaan mainittu yksinkertaisuus. Hieman ehkä jopa retrotyylinen. Valkoinen väri sopii loistavasti. Ja ei mitään turhia "MINÄ - ME"-tekstejä tai vuosilukuja. Jos tulee myyntiin, niin todennäköisesti ostan.

11/12, Mustanharmaa paita, jossa edessä kuluneena Jokerilogo, mailat ristissä, tähtiä, vuosiluku ja löytyyhän sieltä myös se "MINÄ - ME"-tekstikin. Värit ovat loistavat ja toteutus muutenkin hieno. Pisteet mustavalkoisuudesta ja sopivan kokosista kuvista ja teksteisä. Mutta ne pari pronominiä jättäisin edelleen pois. Niskassa oleva pieni "JOKERIT HELSINKI"-teksti on hyvä. Vähän 50/60, että ostaisinko vai en.

12/12, Musta paita, jossa vinossa oleva iso Jokerilogo ja "Jokerit Helsinki"-teksti. Mitähän tähän nyt sanoisi. Ei ainakaan haettu mitään yliampuvia tekstejä tai muutakaan ylimääräistä. Mutta silti ei jotenkin tämäkään oikein mieltä lämmitä, onko kuva ja teksti vain liian iso, vai mikä mättää. Tälläisenä tuskin ostaisin.

Tässä oli omat näkemyksini paitaehdokkaista. Ja ei ollut tarkoitus haukkua kenenkään paitaa, hatunnosto jokaiselle kilpailuun osallistuneelle. Mutta jotain jäin nyt kyllä kaipaamaan, yksikään paita ei ollut sellainen, että "pakko saada toi"
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Titaanille kysymys, mitä pahaa on sloganissa "Minä, Me, Jokerit!" kun haluat sitä pois? Et koe slogania omaksesi? Minusta se on iskevä ja porukan yhtenäisyyttä korostava, toimii myös faniryhmän huutona jollaiseksi se on hienosti nostettu. Siitä olen samaa mieltä että yksinkertainen on monesti toimivin vaihtoehto. En ole vielä valinnut omaa suosikkiani noista tarjolla olevista, mutta ehkä se vaalea punakeltaisella raidalla varustettu Jokeri-paita oli omaan silmään paras.
 

Titaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Titaanille kysymys, mitä pahaa on sloganissa "Minä, Me, Jokerit!" kun haluat sitä pois? Et koe slogania omaksesi? Minusta se on iskevä ja porukan yhtenäisyyttä korostava, toimii myös faniryhmän huutona jollaiseksi se on hienosti nostettu.

Itse sloganissa ei ole mitään vikaa, se on lyhyt ja ytimekäs. Mutta minun mielestäni se ei vaan sovi mihinkään paitaan painettavaksi. Suoraan sanottuna näyttää todella tyhmältä, että paidan selässä lukee isolla "MINÄ - ME". Katsomossa huudettuna ihan eri juttu, tai jossain Jokereiden mainoksissa. Mutta makuasioita, toiset tykkää ja toiset ei. Ihan sama, kuin porukka täällä on valittanut siitä, että miksi niihin fanituotteisiin pitää laittaa se "Since 1967"? Onko kyseisessä vuodessa muka jotain vikaa, eikö vuosi ole hyvä? Tiedän, vuodessa ei ole mitään vikaa ja ei ole siitä kysymys. Ja siitäkin olen samaa mieltä, että sitä "Since 1967" ei tarvitse viljellä jokaiseen tuotteeseen, kuten ei myöskään nyt tätä "MINÄ - ME"-slogania.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Titaanille kysymys, mitä pahaa on sloganissa "Minä, Me, Jokerit!" kun haluat sitä pois? Et koe slogania omaksesi? Minusta se on iskevä ja porukan yhtenäisyyttä korostava, toimii myös faniryhmän huutona jollaiseksi se on hienosti nostettu. Siitä olen samaa mieltä että yksinkertainen on monesti toimivin vaihtoehto. En ole vielä valinnut omaa suosikkiani noista tarjolla olevista, mutta ehkä se vaalea punakeltaisella raidalla varustettu Jokeri-paita oli omaan silmään paras.

Tätä ei ollut minulle osoitettu, mutta vastaanpa kuitenkin. Vaikka "Minä, Me, Jokerit!" toimii kannustuksena ja sloganina hyvin niin en halua paitaa jossa se lukee (ainakaan selkeästi). Minulle riittää paita jossa on pelkkä Jokerit-logo, ilman mitään tekstejä. Sensuuntaisen ehdotuksen skabaan lähetinkin. Jos on ihan pakko jotain tekstä paitaan laittaa niin voin vielä sulattaa pelipaitamaisen "Jokerit" tekstin. Ei siihen muuta tarvita.

Makuasioita tietty. Väitän silti että pelipaidan tyylisellä pelkällä narrinpäällä varustettu valkoinen ja/tai SYVÄNtummansininen ja/tai musta t-paita ilman tekstejä myisi kuin häkä. Kuitenkin varmaan 99% faneista diggaa siitä logosta ja kantaisi sitä ylpeänä. Kaikki lisävirittely lisää "en tykkää faktoria" välittömästi.

Sen verran täytyy kehaista toimistoa että on hienoa että paitaskaba väsättiin ja että pääsemme vaikuttamaan (edes jotenkuten) fanituotteisiin.
 
Viimeksi muokattu:

Micqou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Avs, Mikko Rantanen, (HPK)
Rekstiä...

2/12, Valkoinen paita, jossa sekava etumus. Tavaraa on liian paljon. Mustavalkoinen logo on hieno, ja myöskin pieni EST. 1967 on ok, näyttää paremmalta, kuin Since 1967. Pois vaan se kiekko, tähdet ja "MINÄ >> ME >> JOKERIT"-slogan. JOKERIT HELSINKI voisi lukea vaikka selässä, ja huomattavasti pienemmällä fontilla. Ja etuosassa voisi silloin Jokerilogoa tiputtaa alemmas. Mutta sotkeeko se EST. 1967 siinä, vai jäisikö kokonaan pois. Tälläisenä en tätä paitaa ostaisi.

...tekstiä

Aika pitkälti samoilla linjoilla paidoista kuin arvon Titaani, tämä minkä nyt lainasin voisi olla jopa hienoin noilla pienillä muutoksilla. Itse veisin muutoksia vielä hieman pidemmälle ja siirtäisin sekä tekstin "MINÄ >> ME >> JOKERIT" että tuon kiekon minkä alla "Est. 1967" niskaan ja sinne erittäin pienellä fontilla nämä allekain. Sitten kun siirtäisi tuon Jokerit-logon samassa suhteessa alemmas niin johan olisi jo tyylikäs paita! Ta jos viedään vielä pidemmälle niin niskaan pelkkä tuo "Est. 1967" ja ehkä myös tuo kiekko, sloganin voisi jättää kokokaan pois.

Näistä nyt vaihtoehtona olleista tyylikkäin kuitenkin tuo tykätyin, eli valkoinen missä punakeltainen raita. Jos tulee myyntiin niin menee varmaankin ostoon.
 

Gemondo

Jäsen
Olin aikeissa hankkia kausikortin mutta Jokerit ei näemmä myy kausareita haluamilleni paikoille. Eli kyseessä siis yläkatsomon yläpaikat. Yläkatsomon alapaikoille saisi Economy-kausarin mutta yläriveille ei. Miksi näin?

edit. Tarkennetaan vielä että hamuan paikkaa joko 317 tai 316 katsomoista.
 
Olin aikeissa hankkia kausikortin mutta Jokerit ei näemmä myy kausareita haluamilleni paikoille. Eli kyseessä siis yläkatsomon yläpaikat. Yläkatsomon alapaikoille saisi Economy-kausarin mutta yläriveille ei. Miksi näin?

edit. Tarkennetaan vielä että hamuan paikkaa joko 317 tai 316 katsomoista.

Järkeilin, että tuo piippuhylly on fiksu jättää irtolippumyyntiin, mutta ota yhteys toimistoon, niin eiköhän tuo luonnistu.
 

Papa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, FC Bayern
Olin aikeissa hankkia kausikortin mutta Jokerit ei näemmä myy kausareita haluamilleni paikoille. Eli kyseessä siis yläkatsomon yläpaikat. Yläkatsomon alapaikoille saisi Economy-kausarin mutta yläriveille ei. Miksi näin?

edit. Tarkennetaan vielä että hamuan paikkaa joko 317 tai 316 katsomoista.

Mulla on ollut 16v kausari yläkatsomossa ylemmillä riveillä ja on vielä tämän viimeisen kauden kun ei sitä varmaan enää voi palauttaa. Soita toimistolle ja kysele niin eiköhän se järjesty.

-Papa-
 

Gemondo

Jäsen
Järkeilin, että tuo piippuhylly on fiksu jättää irtolippumyyntiin, mutta ota yhteys toimistoon, niin eiköhän tuo luonnistu.

Laitoin sähköpostia menemään. Irtolippulaisia varten se varmaan onkin mutta eipä tainnut olla kertaakaan nuo katsomot loppuunmyytyjä viime kaudella (pl. paikalliset). Koululaiset ynnämuut suuremmat ryhmätkin on mielestäni aina sijoitettu toiselle puolelle hallia. No, odotellaan vastausta toimistolta ja katsotaan kuinka käy.
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Laitoin sähköpostia menemään. Irtolippulaisia varten se varmaan onkin mutta eipä tainnut olla kertaakaan nuo katsomot loppuunmyytyjä viime kaudella (pl. paikalliset). Koululaiset ynnämuut suuremmat ryhmätkin on mielestäni aina sijoitettu toiselle puolelle hallia. No, odotellaan vastausta toimistolta ja katsotaan kuinka käy.
Kausarimyynnissä tehdään paljon poikkeuksia ja palvellaan faneja. Ostin eilen yläkatsomon alimmalle riville yhden normaalihintaisen ja yhden junnukausarin. Samalla broidi otti vierestä kaverinsa kanssa opiskelijakausarit. Ei tämänkään pitäisi olla mahdollista, mutta järjestyi soitolla myyntinumeroon. Kunnioitettavaa toimintaa ja näin sen pitääkin olla, jos halutaan faneja palvella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös