Fanitoiminta- ja matkat kaudella 2023–2024

  • 151 474
  • 906

massii99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Menisikö noin isolta porukalta koko rimpsu hollannin kielellä ongelmitta? Ja eikös se pitäisi muuttaa muotoon 60 minuten lang? Ja miten taipuisi zestig tuohon? Negenting taipuu hyvin, mutta olisiko 60 liian lyhyt sanana? Anteeksi tämä vieraista pöydistä huutelu, mutta itse jo pidemmään aikaa miettinyt miten tuon saisi parhaiten 60-minuutin formaattiin kääntämättä suomeksi. Ruotsin kielellä voisi olla perus-Heikille helpompi kuin hollanniksi, mutta..
Ah sori, paha lähtee selittään espoolaiselle lutuuri hemmolle, kyseessä siis rytmi, joka otettu tähän chänttiin, ja luotu tälle rytmille oma chäntti. Elikkä jatkossa kun huudatte pelkkää espoota, niin voit rauhassa miettiä jos siihen rytmiin, tai jos älykkyysosamäärä riittää, niin niihin löytyy paljon muitakin huutoja, ja tietysti eri rytmeihin. Toki espoolaiselta en odota mitään muuta kuin kivikovaa, tätähän myös kolmevuotiaanikin osaa huutaa. Aivokapasiteetti ehkä samalla tasolla.
 

#42

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Ah sori, paha lähtee selittään espoolaiselle lutuuri hemmolle, kyseessä siis rytmi, joka otettu tähän chänttiin, ja luotu tälle rytmille oma chäntti. Elikkä jatkossa kun huudatte pelkkää espoota, niin voit rauhassa miettiä jos siihen rytmiin, tai jos älykkyysosamäärä riittää, niin niihin löytyy paljon muitakin huutoja, ja tietysti eri rytmeihin. Toki espoolaiselta en odota mitään muuta kuin kivikovaa, tätähän myös kolmevuotiaanikin osaa huutaa. Aivokapasiteetti ehkä samalla tasolla.
Jaaha. Jätän sinut leikkeihisi, ei huvita provosoitua näin myöhään.
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Taisi jäädä meikäläisen keuhkot Jäähallin lattialle tänään. Onkohan niillä löytöelinpalvelua mistä voisi tiedustella? Kurkusta ei lähde enää pihaustakaan, eli huomenna ollaan hiljaista kundia duunin palavereissa.

Hienon meiningin pisti EP ja kaikki muutkin narripaidat tänään pystyyn. Lauantaina mennään Kokkolaan ja tuodaan sarja vielä kerran punakeltaiseen Stadiin.
 
Viimeksi muokattu:

Museisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Oli kyllä huikea ilta taas! Kiitos jälleen EP:lle. Itse olin fanikatsomon viereisessä katsomossa "istumassa" ja hyvin tarttui meininki sinnekin. Porukka todella hienosti sielläkin jo laulaa chantteja ja elää mukana. Ihan mieletön fiilis oli tänään. Tätä lisää!
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuleeko @Eteläpääty Ry milloin tuo maksulinkki huomiseen peliin ja reissuun? Ilmoittauduin jo toissapäivänä, ja varmistan vain että ei kai nuo maksulinkit vielä ole eteen päin menneet, ja olisin itse mokannut jotain ilmoittautuessa.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Tuleeko @Eteläpääty Ry milloin tuo maksulinkki huomiseen peliin ja reissuun? Ilmoittauduin jo toissapäivänä, ja varmistan vain että ei kai nuo maksulinkit vielä ole eteen päin menneet, ja olisin itse mokannut jotain ilmoittautuessa.
Mulle tuli just nyt lasku reissusta.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Katsoin tossa aamusella vielä Maikkarilta eilisen matsin (hyvä katsoa ilman jännitystä ja ylilatautumista)
Siinä loppupuolella selostaja tokaisi Eteläpäädyn ja muun katsomon kannustusta kuunnellessaan, et "lauantaina pelaajat saavat sitten kuunnella toisenlaisia lauluja".
Hymyilytti. Tietäs vaan.
Itse en paikalle pääse, mutta valtuutan paikalla olevat laulamaan just niitä samoja lauluja ja just niin isolla äänellä, et saa porukka koko Keski-Pohjanmaalla päivitellä ja muistella stadilaisten vierailua vielä ens vuoskymmenelläkin.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Eilen sain käyttöön Katsomon tunnukset, niin pääsi katsomaan pelin ihan telkkarista, kun muu elämä tuli taas estämään paikan päälle lähdön.

Se lopun Peppi-chantti, jossa myös muut katsomot lähtivät pomppuihin mukaan oli ihan saatanan kauniin näköistä ja kuuloista, lähti telkkarin perusteella ihan uskomattomalla volyymilla. Kylmät väreet meni kotisohvalla! Tätä lisää sit maanantaina!
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Helvetti että iski paha kevätflunssa tähän. Kauden avaus meinasi mennä ohi syysflunssan takia, ja nyt jää valitettavasti Kokkolan reissu välistä kevätflunssan vuoksi. Ei viitti bussiin tulla muita tartuttamaan. Mutta Game 7:ssa hallilla vaikka mikä olis!
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Oli muuten mahtavaa eilen kuulla koko hallin yhteinen Horto Magiko, jossa EP aloittaa ja pääkatsomot vastaa! Kiitos Roopelle tai kenelle kiitos kuuluukaan! Tätä olen venannut koko kauden!
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Oli muuten mahtavaa eilen kuulla koko hallin yhteinen Horto Magiko, jossa EP aloittaa ja pääkatsomot vastaa! Kiitos Roopelle tai kenelle kiitos kuuluukaan! Tätä olen venannut koko kauden!
Minulle Horto on yksi lempichänteistä. Menkäähän muutkin lukemaan virsikirjasta sanat ja opetelkaa. Tehdään tosta valtava juttu meille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös