Fanitoiminta ja -matkat kaudella 2012–2013

  • 182 278
  • 667

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Uusi sukupolvi Raumam Boikia on näemmä kasvamassa. Olivat tänään hyvässä höyskeessä hallilla ja ääntä lähti sen verran kuin pienistä kitusista nyt voi vaatia.
 

Magnum

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Tempo & Devils
Uusi sukupolvi Raumam Boikia on näemmä kasvamassa. Olivat tänään hyvässä höyskeessä hallilla ja ääntä lähti sen verran kuin pienistä kitusista nyt voi vaatia.

Ja Bojilta hyvää tilannetajua pelin päätyttyä, kun Lukon pelaajat ryhmittäytyivät kiittämään kannattajiaan Raumam Boikien eteen. Bojat viittelöivät pelaajia kiittämään ensin "junnuja". Pieniä eleitä, mutta sitäkin tärkeämpiä!
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
16.2 Lukko-TPS pelin jälkeen on jo "perinteeksi" muodostuneen Rähinädiskon aika Bar Hovissa :

Raumam Boja ylpeänä esittää: Rähinädisko, round 2! Viime kaudella ensimmäistä kertaa järjestetty Rähinädisko oli onnistunut ja hyvin tiivistunnelmainen ilta. Jotta kaikki halukkaat pääsisivät tällä kertaa mukaan kekkereihin, päätimme siirtää kemut yläkertaan ja pelata isommilla valoilla ja isommilla kamoilla. Tippikulho vaihtuu 3€:n pääsymaksuun ja telkkarinurkka oikeaan esiintymislavaan. Saadaksemme edes ripauksen Rähinän alkuperäistä ja originelliä henkeä mukaan alakerrasta päädyimme jatkamaan tapahtuman juontajan try-out -sopparia täksi kaudeksi. Sopimus sisältää myös suullisen option ensi kaudesta.

Rähinädisko on Lukko – Tepsi -matsille luonnollinen jatkumo. Tarjolla on kannattajahenkistä tunnelmaa, hyvää meininkiä ja tiukkaa punkkia. Illan koitokseen lähdetään huikealla rosterilla: ykkösvitjan laidoilla viilettää kovia tehoja takonut tutkapari, folkpunkkia soittava Jaakko & Jay. Kakkosketjussa rymistelee paikallinen all-stars rymyryhmä Last Weekend Mistake.

Luukut aukeavat klo 22.00 ja lippu kustantaa 3 € + narikka. Pääsylipputulot käytetään lyhentämättömänä kannattajatoimintaan.

Juhani Tammisen ilmaisua lainaten, tämä on ”low risk - high reward” –ilta. Tapahtuma on kaikille avoin ja sinne odotetaankin kaikkia saapuvaksi. Tervetuloa niin lätkähenkiset kuin vähemmän lätkähenkisetkin mukaan kevään kovimpiin bileisiin!

------------------------------------

Reggie Dunlop: What are you guys doing?

Steve Hanson: Puttin' on the foil!
Jeff Hanson: Every game!
Jack Hanson: Yeah! You want some?!

------------------------------------------
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Kun kaikki täällä sanovat ettei RB kuulu vieraskannattajille tai yleensäkään toiseen päätyyn, niin miksei RB ole siinä kulmassa missä Lukko-fanit yleensä on ollut?

Tuskin enää on kysymys porukan laajentamisesta? Kyllä halukkaat osaa sinne kulmaankin tulla. Se on myös korkeampi katsomo, joten visuaalisestikin se olisi parempi paikka. Näkyisi ja kuuluisi paremmin koko halliin.
 

TD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Feran tytöt <3
Kun kaikki täällä sanovat ettei RB kuulu vieraskannattajille tai yleensäkään toiseen päätyyn, niin miksei RB ole siinä kulmassa missä Lukko-fanit yleensä on ollut?

Tuskin enää on kysymys porukan laajentamisesta? Kyllä halukkaat osaa sinne kulmaankin tulla. Se on myös korkeampi katsomo, joten visuaalisestikin se olisi parempi paikka. Näkyisi ja kuuluisi paremmin koko halliin.

Tämä katsomoasia on "työn alla" joten odotetaan tulisiko aiheeseen parannusta. Kulmaankaan ei juuri mahdu enempää porukkaa kuin nykyiseen sijaintiin, joten siirtymimen nyt ei olisi kovin kauaskatsoinen ratkaisu...
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Kulma-katsomo on ihan ok, mutta ongelma siinä on, että todennäköisesti sinne hakeutuisi vain RB ja sen toiminnnasta kiinnostuneet. Ensisijaisen tärkeää olisi saada kaikkien raumalaisten kannattajien yhteinen seisomakatsomo.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitenkäs tää lauantain Sinikeltainen areena toteutetaan? Otetaanko viime keväiset liput mukaan kellä se tallella on vai tuleeko jotain uutta ja ihmeellistä heiluteltavaa katsojille?
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Mitenkäs tää lauantain Sinikeltainen areena toteutetaan? Otetaanko viime keväiset liput mukaan kellä se tallella on vai tuleeko jotain uutta ja ihmeellistä heiluteltavaa katsojille?

Muuta ei tarvitse tehdä/tietää kuin tulla hallille ja omille paikoille ajoissa - mielellään ennen kuin pelaajat tulevat jäälle.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minusta tämä toinen Sinikeltainen areena ei onnistunut ihan niin hyvin kuin vuosi sitten ensimmäinen, mutta se ei ole teidän, Raumam Boikkatte, syytä vaan ne syylliset löytyi kaukalosta ja niillä oli päällään sininen paita. Olisi varmasti ollut hieno fiilis jos Lukko olisi myös osallistunut omalla vaatimattomalla panoksellaan.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Kyllä se näin on. Näytti kyllä huikealta tuo joukkueen sisääntulo, mutta 0 tehtyä maalia takasi sen ettei materiaalia muuten noussut ylös kuin satunnaisesti. Saatikaan sitten muun yleisön fiilis.

Mut tälläistä se on. Kentän tapahtumiin kun itse ei pääse vaikuttamaan.
 

bläkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Saintly City & Länsirannikko
Hienon näkönen tempaus oli kyllä eilisessä Ässät -pelissä.

Kukakohan upseeri mahtaa hallinnoida Raumam Boja -FB yhteisöä? Meininki on ku vanhan ajan Kiinassa tai Natsisaksassa. Kirjotin yhden kommentin erääseen kuvaan(aivan asiallisen, mutta ylimääräinen "hyvälugulugu -hehkutus" puuttui) ja hetken kuluttua kun menin katsomaan kuvan keskustelun kehittymistä, oli kommenttini kommentointioikeuksineen tyystin poistettu meikäläiseltä. On aika säännösteltyä vissiinkin, että mitä tulee kirjoittaa ja mitä ei.

Oon kyllä tykännyt seurata Boikatte meininkiä, mutta ekaa kertaa itselle osui nyt silmiin heidän aavistuksen verran esiinnoussut aneemisuus, tietty kun tappio tuli. Kyllä he tietysti ihan lopussa sitten innostuivat vielä hiukan pomppimaan.
 

Uno Louner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko.
RB on kokonaisuudessaan kiva juttu ja tuonut halliin tunnelmaa, mutta voisiko otteluketjufoorumista vähentää sitä hehkutusta edes hiukan.
Alkaa hieman nyrppiä, kun ne näyttävät aina menevän siihen kikkelivertailuun ja kinasteluun. Joutuu etsimällä etsimään tekstiä itse ottelusta.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
RB on kokonaisuudessaan kiva juttu ja tuonut halliin tunnelmaa, mutta voisiko otteluketjufoorumista vähentää sitä hehkutusta edes hiukan.
Alkaa hieman nyrppiä, kun ne näyttävät aina menevän siihen kikkelivertailuun ja kinasteluun. Joutuu etsimällä etsimään tekstiä itse ottelusta.

Millä päätelmällä päättelet, että joku on ollut otteluketjussa kertomassa RB:n suulla yhtään mitään?! Jokainen kirjoittaa ihan omana itsenään ja omista näkökulmistaan. Ja tuo kannatusasia on vain niin tärkeä asia, että siitä tulee keskustella kun sen paikka on.
 

Uno Louner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko.
Millä päätelmällä päättelet, että joku on ollut otteluketjussa kertomassa RB:n suulla yhtään mitään?! Jokainen kirjoittaa ihan omana itsenään ja omista näkökulmistaan. Ja tuo kannatusasia on vain niin tärkeä asia, että siitä tulee keskustella kun sen paikka on.

En ole päätellyt, sinä hoisit sen puolen.

Kannatusasia on tärkeä, mutta taisi tulla eilen(kin) varoitusta moderaattoreilta otteluketjussa...
 

Uno Louner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko.
En nyt jaksa ruveta vääntämään rautalangasta. Jos et ymmärrä viestin pointtia, se on sinun häpeäsi.
Nätisti kun pyytää, niin eiköhän joku samantien nykäise palkokasvin poikittain ylähengitysteihin ja saa itkupotkuraivarit.

*huoh*
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Mitä bläkkiksen kommenttiin tulee niin pitää selvittää asiaa.

Uno Lounerin kanssa kyllä ihan samaa mieltä. Tällä hetkellä muutama nimimerkki käy liian kuumina ja tarttuvat kaikkiin provoihin, joita kannattajatoimintaa kohtaan heitetään.

Jatkoajassa on se huono puoli, että esimerkiksi tuonne otteluketjuun ei RB:n yhteisöstä (ainakaan tietääkseni) ole kirjoittanut kuin minä ja nimimerkki -RTK-. Keskustelupalstalla jokaisella on tietenkin kommentointioikeus, mutta luonnollisesti nuo kaikki pippelien venytykset kannattajatoiminnasta menevät heti meidän piikkiin.

Aika vähän huomaan otteluketjussa hehkutusta, ennemminkin porilaiset ovat hoitaneet sen puolen ja pari Lukko-kannattajaa sitten vastanneet provoihin.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
En nyt jaksa ruveta vääntämään rautalangasta. Jos et ymmärrä viestin pointtia, se on sinun häpeäsi.
Nätisti kun pyytää, niin eiköhän joku samantien nykäise palkokasvin poikittain ylähengitysteihin ja saa itkupotkuraivarit.

*huoh*

Juu juu, eli tämäkin oli taas tälläinen jossa tajusit, että en ollutkaan tehnyt miten väitit ja yrität nyt kuitata sen MINUN ymmärtämättömyyden piikkiin... Aika yksinkertainen asia tama kuitenkin on. Missä olet lukenut minun puhuneen kannattajayhteisön nimissä tai puolesta...nimenomaan, en missään joten siinä ei silloin ole mitään ymmärtämisen vaikeutta.
 

Uno Louner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko.
Juu juu, eli tämäkin oli taas tälläinen jossa tajusit, että en ollutkaan tehnyt miten väitit ja yrität nyt kuitata sen MINUN ymmärtämättömyyden piikkiin... Aika yksinkertainen asia tama kuitenkin on. Missä olet lukenut minun puhuneen kannattajayhteisön nimissä tai puolesta...nimenomaan, en missään joten siinä ei silloin ole mitään ymmärtämisen vaikeutta.

Kummasti 1936 kuitenkin tajusi viestin sisällön. Sinä se keksit ruveta inttämään jostain aivan epäolennaisesta, kun et tajunnut, etkä näköjään tajua vieläkään. Ei voi kauhalla vaatia jne...
 
Viimeksi muokattu:

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Kummasti 1936 kuitenkin tajusi viestin sisällön. Sinä se keksit ruveta inttämään jostain aivan epäolennaisesta, kun et tajunnut, etkä näköjään tajua vieläkään. Ei voi kauhalla vaatia jne...

"Epäolennaista"?! Sinä väitit minun kirjoittaneen kannattajayhteisön puolesta tai nimissä jonka kiistin ja kerroin kirjoittavani ihan itseni puolesta. Tämän jälkeen kerroit jotain minun ymmärtämättömyydestäni...voin rehellisesti kertoa näytön kanssa, että sinun kirjoituksesi on nyt aika sekavaa.
 

Uno Louner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko.
"Epäolennaista"?! Sinä väitit minun kirjoittaneen kannattajayhteisön puolesta tai nimissä jonka kiistin ja kerroin kirjoittavani ihan itseni puolesta. Tämän jälkeen kerroit jotain minun ymmärtämättömyydestäni...voin rehellisesti kertoa näytön kanssa, että sinun kirjoituksesi on nyt aika sekavaa.

Anteeksi kuinka? No hyvät naurut sain tuosta. :D

Missäköhän kohtaa olen kirjoittanut, että sinä olet kirjoittanut kenenkään muun puolesta, kuin oman itsesi? Itseasiassa en identifioinut yhtään nimimerkkiä, vaan sinä sait jostain päähäsi, että kirjoitukseni koskee sinua. Asiani oli aika simppeli, enkä olisi ikinä uskonut, että sen voi käsittää noin väärin. :D

Kirjoitinkin jo tähän jotain todella loukkaavaa, mutta sitten tajusin siitä tulevan penalttia ja et kuitenkaan olis tajunnnut sitä.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Anteeksi kuinka? No hyvät naurut sain tuosta. :D

Missäköhän kohtaa olen kirjoittanut, että sinä olet kirjoittanut kenenkään muun puolesta, kuin oman itsesi? Itseasiassa en identifioinut yhtään nimimerkkiä, vaan sinä sait jostain päähäsi, että kirjoitukseni koskee sinua. Asiani oli aika simppeli, enkä olisi ikinä uskonut, että sen voi käsittää noin väärin. :D

Kirjoitinkin jo tähän jotain todella loukkaavaa, mutta sitten tajusin siitä tulevan penalttia ja et kuitenkaan olis tajunnnut sitä.

En ole päätellyt, sinä hoisit sen puolen.

Kannatusasia on tärkeä, mutta taisi tulla eilen(kin) varoitusta moderaattoreilta otteluketjussa...

Tässä viittaat minuun sillä minä se olin tuolla otteluketjussa tästä vääntämässä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös