Fanimatkat 09-10

  • 23 254
  • 93

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Helpottais pikkusen tilannetta ku joku ilmottais monelta bussi lähtee !?

Varmaan siinä kahdentoista tietämillä, noihin aikoihin on yleensä Poriin lähdetty. +-30 min suuntaansa.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Mikä mahtaa olla tämän matkan tilanne onko tilanne yhtään varmistunut?
Ei ole vielä... Kannattaa olla yhteyksissä fanclubiin ja olla innokkaan oloinen. Jos matkalle lähtee tarpeeksi, matka toteutetaan.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Kannattaa olla yhteyksissä fanclubiin ja olla innokkaan oloinen.

Lähinnä tiedustelemassa olin, että kuinka paljon saadaan Tampereelle väkeä kyseiseen peliin, kun itse olen myös pienen poppoon kanssa tulos, mutta en fanclubin kanssa. Toivottavasti matka toteutuu ja saadaan tunnelmaltakin tapahtumarikas vuoden avaus.
 

Museoesine

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja muut keskisuomalaiset
Lähtö Poriin on lauantaina 12.12. klo 12.00 kertoo päivitetty ilmoitus JYPin sivuilla. Ilmoittautuminen päättyy keskiviikkona 9.12. klo 15.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Nyt on tämän vuoden fanimatkat tehty. JYP FC kiittää tänä vuonna reissussa olleita. Jatketaan matkoja taas tammikuussa samalla kujeilla, mutta suuremmilla osallistujamäärillä, eiks je?
 

Al Bundy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, Suomi
Mites nyt käy risteilyn kun UrhoTV:n sivuilla 23.1. Jokerit-JYP lähetys on merkitty alkavaksi klo 18:20. Jokereiden sivuilla vielä alkaa klo 17:00. Kumpi on oikein?

Jos peli alkaa 18:30, ei kyllä keritä laivaan sitten mitenkään.
 

Al Bundy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, Suomi
Tollaisen bongasin Urhotv-ketjusta:

Muutenkin tuo Urhon tammikuun ohjelma näyttää hieman hämärältä kun kahdeksan päivän sisään JYP olisi TV:ssä kolme kertaa (3/4). Onkohan Urholla sama "älykäs algoritmi" käytössä kuin Liigallakin.
 

phakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
RISTO DUFVA ja JYP + JYP-Akatemia
Mites nyt käy risteilyn kun UrhoTV:n sivuilla 23.1. Jokerit-JYP lähetys on merkitty alkavaksi klo 18:20. Jokereiden sivuilla vielä alkaa klo 17:00. Kumpi on oikein?

Jos peli alkaa 18:30, ei kyllä keritä laivaan sitten mitenkään.

Mitenköhän tämän tilanne on. Ei ole ainakaan laskua tullut risteilystä ja piti olla maksettu ennen vuoden loppua?
 

Al Bundy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, Suomi
Mitenköhän tämän tilanne on. Ei ole ainakaan laskua tullut risteilystä ja piti olla maksettu ennen vuoden loppua?

Meille tullut lasku on päivätty 16.11.09 ja eräpäivä 28.12.09. Soitteleppa Matkapojille, jossain nyt mättää ja pahasti!

Itse pelin kohtalosta en tiedä, mutta eiköhän sitä siirretä alkavaksi aikaisemmin tai toinen TV-peli tilalle.
 
Viimeksi muokattu:

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Siis asiahan on nyt niin, että JYP ei ole tällä kaudella vielä kaatanut KalPaa. 9.1 siihen tarjoutuu mahdollisuus ja myös sinulla on mahdollisuus olla mukana siinä, kun JYP Fan Club järjestää matkan Kuopijjoon, KalPa-JYP otteluun.

Montaa mahdollisuutta ei enää runkosarjassa tule lähteä JYPiä kannattamaan, joten eikö nyt olisi aika ladata bussi täyteen, ei me tällä kaudella kaikkia pelejä KalPalle hävitä! Mars mars! Matkan hinta vain 20/25 euroa, joten pistä se raha sivuun uudenvuoden juhlinnasta ja matkaan.

Fanimatka Kuopijoon

Lähtöaikaa tarkennellaan lähempänä tapahtumaa, mutta arviona heitetään tähän kello 14.
 
Viimeksi muokattu:

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
EDIT: Fanikyyti Kuopioon loppuunmyyty - SOLD OUT.

Peruutuspaikkoja voi kysellä tai varailla, noudattakaahan JYPin sivuilla olevan ilmoituksen ohjeita.
 
Viimeksi muokattu:

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Onko kukaan perunut Kuopioon lähtöä?Toisin sanoen onko varasijoilla olevilla toivoa:)

Jaa-a. Kannattaa soittaa/laittaa viestiä siihen ilmoittautumisnumeroon. :)
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jonossa ollaan oltu mutta iskee epätoivo että tuleeko tarpeeksi peruutuksia.

Ei kukaan olis autolla lähdössä?Kimpassa bensat maksais.
Mihin ketjuun kuuluu kimppakyydit vieraspeleihin?

Kannattaa soitella ja kysellä noita niin varmaan parhaiten selviää
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Fanimatka Raumal, jossa ollaan "niingo gotona."

JYP FC järjestää matkan Raumalle tämän kuun 30. päivä. Lähtekääpä kaikki matkaan, sillä kyseessä on taatusti kiihkeä taisto kolmesta pisteestä ja vieläpä sen kierroksen kärkikamppailu. Liput kustantaa fanclubin jäsenille sen 30 juuroa ja ei-jäsenille 38. Hinta sisältää liput istumakatsomossa, sekä matkat edestakaisin -körökörö. Matkalla luvassa pientä ohjelmaa ja palkintoakin on luvassa.

HUOM OBS!
Muistakaa että Raumalle tehtävä matka on toiseksi viimeinen fanimatka ennen playoffeja ja vasta maaliskuussa on mahdollisuus seuraavan kerran lähteä hienolle fanimatkalle. (Hämeenlinna 6.3)
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onkohan tuonne lauantain 23.1 päivän peliin lähdössä minkäänsortin bussia joka ei olisi laivalle menossa? Itsellä olisi halu lähteä tuohon otteluun mutta laivalle näin 19 vuotiaana kun ei pääse niin pitää kotia palata ottelun jälkeen :)
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onkohan tuonne lauantain 23.1 päivän peliin lähdössä minkäänsortin bussia joka ei olisi laivalle menossa? Itsellä olisi halu lähteä tuohon otteluun mutta laivalle näin 19 vuotiaana kun ei pääse niin pitää kotia palata ottelun jälkeen :)

Juuri tätä samaa olin tulossa itse tiedustelemaan. Monta tuttua olisi halukkaita tulemaan matsiin Jyväskylästä, mutta risteily ei heitä kiinnosta. Itse toki olen paikanpäällä Pk-seudulla asuvana, mutta olisi kiva toki saada kaikki potentiaaliset JYP-kannattajat paikanpäälle.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Onkohan tuonne lauantain 23.1 päivän peliin lähdössä minkäänsortin bussia joka ei olisi laivalle menossa? Itsellä olisi halu lähteä tuohon otteluun mutta laivalle näin 19 vuotiaana kun ei pääse niin pitää kotia palata ottelun jälkeen :)

Tuo Jokeritmatsi olin alunperin JYP FC:n matkakohteena, mutta kun kävi ilmi että JYP järjestää pelin yhteyteen faniristeilyn, päätti FC hallituksen kokouksessa muuttaa fanimatkan Raumalle 30.1.

Eli: Fanclub ei järjestä Jokerit matsiin fanikuljetusta. Kokeile kimppakyytiketjusta, jos vaikka kyytiä natsaisi. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös