Fanikausari

  • 840
  • 7

Jec

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
No joo, juuri eilen muuten fanitapahtumassa matsin jälkeen painotettiin faneille yhteen hiileen puhaltamista. Enemmän tämän kausikortti asian yhteydessä, mutta myös muutenkin. Voin lopettaa nämä säälittävät väittelyt toisista faneista sikseen, kunhan ei mennä henkilökohtaisuuksiin. Eli kaikki voi pitää omana teitonaan muiden fanien kritisoimiset, Me ollaan kuitenkin yksi Perhe! : ) Ja nyt vaan kaikki mainostamaan todella edullista pakettia (kausikortti,fanipaita) niin me, jotka menimme maksamaan sen 300 saisimme erotuksen takaisin. Tosin se 300 myytyä kausaria on aika epärealistinen, mutta yritetään nyt kuitenkin!
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Mikäli Bluesissa olisi kiinnostusta tosissaan myydä tuo 300 fanikausikorttia, kaivaisivat arkistoistaan vanhojen kausikorttilaisten (ja faniklubilaisten) ja alkaisivat niitä soittelemaan läpi.

Yksi 25-vuotias vastaa kahta 13-vuotiasta, noin niinkun metelin kannalta.
 

Emilio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Newcastle
Tommy kirjoitti:
Mikäli Bluesissa olisi kiinnostusta tosissaan myydä tuo 300 fanikausikorttia, kaivaisivat arkistoistaan vanhojen kausikorttilaisten (ja faniklubilaisten) ja alkaisivat niitä soittelemaan läpi.

Yksi 25-vuotias vastaa kahta 13-vuotiasta, noin niinkun metelin kannalta.

Nyt en ole ihan varma, mutta eikös näin tehtykin joskus alkukesästä? Jos joku muistaa niin valaiskaa, mutta eikös vanhoille asiakkaille tullut postissa kirjettä ja kausarin tilauslomaketta?
 
spokki_16 kirjoitti:
Ja nyt vaan kaikki mainostamaan todella edullista pakettia (kausikortti,fanipaita) niin me, jotka menimme maksamaan sen 300 saisimme erotuksen takaisin. Tosin se 300 myytyä kausaria on aika epärealistinen, mutta yritetään nyt kuitenkin!


Mikä mahtaa olla tämä todella edullinen paketti? Siis mitä siihen sisältyy ja kuinka paljon maksaa? Melkein olin jo ostamassa kun kerran edullisesti saisi, pitää tosiaan vaan saada vielä tietää mitä olen ostamassa ja paljonko pitää pulittaa..

Sitten niistä huudoista. En ollut kuuntelemassa "Siniset" huutelua mutta olen sitä mieltä, että ihan sama mitä siellä huudetaan, kunhan vain jotain meteliä syntyy.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Bluesbrother kirjoitti:
Mikä mahtaa olla tämä todella edullinen paketti? Siis mitä siihen sisältyy ja kuinka paljon maksaa? Melkein olin jo ostamassa kun kerran edullisesti saisi, pitää tosiaan vaan saada vielä tietää mitä olen ostamassa ja paljonko pitää pulittaa..

Fanikausikortti tulevalle kaudelle + viime kauden fanipaita yhteensä 130 euroa, tarjous vain Blues Fan Club ry:n jäsenille (ei tarvitse vielä olla, kunhan liittyy ostaessa Fan Clubiin). Hinta ei sisällä Fan Clubin jäsenmaksua 15 euroa, että se tulee lisää, mikäli ei ole valmiiksi BFC:n jäsen. Kausikortti on itse valitsemalle vapaalle paikalle päätyyn 101/102. Fan Clubin sivuilta lisätietoja asiasta.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Tommy kirjoitti:
Mikäli Bluesissa olisi kiinnostusta tosissaan myydä tuo 300 fanikausikorttia, kaivaisivat arkistoistaan vanhojen kausikorttilaisten (ja faniklubilaisten) ja alkaisivat niitä soittelemaan läpi.

Yksi 25-vuotias vastaa kahta 13-vuotiasta, noin niinkun metelin kannalta.
Senkun soittavat mulle niin tilaan samantien kaksi. Elokuun alussa tämän yhden myyntitykin piti olla muhun yhteydessä eikä ole ollut. Ja ihan periaatteesta en taida itse ottaa yhteyttä. No, katsotaan. Tuli E:lle todettu että pitäähän se ostaa kun halvalla saa.

Vielä tuosta huutamisesta; ihan sama vaikka hoilaatte Hoosiannaa kunhan ääntä on. Edelleen hymyilyttää aikanaan Nordiksella B2:sen laulama Suvivirsi viimeisessä IFK:n kotiottelussa kun tiedettiin ettei IFK pääse pudotuspeleihin. Tämä siis vain osoituksensa siitä että kyllä siellä mitä tahansa voi huutaa. Mutta sen rummun voisi kyllä jättää ainakin vähemmälle.
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Tommii kirjoitti:
Tonttuparran bodyguardit eivät tosiaan pahemmin ole huudelleet "sinisiä", mutta enpä pahemmin ole kuullut heidän tai pingwiinin huutavan koskaan juuri mitään.


Tuu säkin esiin sieltä vessasta vaikka huutamaan "Sinisiä". Mää en hallilla huuda, eikä ole tarkoitus alottaakkaan, paitsi toki OffSidessä muutaman tuopin jälkeen. Mutta pitäkää te muut sitä ääntä, se kuulostaa kivalta.

E:lle vielä: Onko tuo 130 euron tarjous voimassa siihen saakka kun 300 kausikorttia on myyty vai jatkuuko vielä senkin jälkeen?
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
SSee kirjoitti:
E:lle vielä: Onko tuo 130 euron tarjous voimassa siihen saakka kun 300 kausikorttia on myyty vai jatkuuko vielä senkin jälkeen?

Ei tuossa ole mitään sanottu, minä tiedän asiasta tasan sen verran, mitä BFC:n sivuilla kerrotaan. Oletan ainakin tämän olevan nyt fanikausikortin hinta, piste.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös