Fallout: New Vegas

  • 17 395
  • 73

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ostin pelin vasta nyt ja muutaman tunnin olen tuota hakannut. Nyt on menossa tehtävä Come fly with me. Miten tuossa kannattaa toimia? Siellä kun on tämä yksi ghoul ja toisessa huoneessa Davison. Hieman sekava tilanne.
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Miten tuossa kannattaa toimia? Siellä kun on tämä yksi ghoul ja toisessa huoneessa Davison. Hieman sekava tilanne.

Pistetään nyt varmuuden vuoksi spoilereihin, etten häiritse kenenkään pelikokemusta:

Tarkoitat siis ghoulilla tätä Harlandia, joka on linnoittautunut erääseen huoneeseen puolustusasemiin nightkinejä vastaan? Hänhän pyysi jotenkin etsimään kaverinsa ja kun minä olin jo tämän (eli ruumiin) löytänyt aiemmin, niin sain vain todeta samantien, että tämä on kuollut ja sitten Harland poistui paikalta.

Davisonin taisin ampua ilman suurempia kommunikaatioita, mutta jos teet hänelle tehtävää, niin luulisi että Harlandin saa kuitenkin poistettua tilannetta mahdollisesti häiritsemästä löytämällä tuon kaverin ja raportoimalla siitä.
 

RDivis

Jäsen
Juu, helvetin hieno peli on, mutta samalla helvetin buginen. Itsellä siis PS3 versio. Pystyn pelaamaan tunnin pari kunnes peli jäätyy niin, että kone pitää sammuttaa. En ole yksin, Obsidianin board tulvii vastaavia viestejä.

On erinäisiä kikkoja, jolla PS3 käyttäjät ovat saaneet jäätymiset minimoitua. Joka kerta jatkaessa uuteen save slotiin save ja vanhat savet v*ttuun. Autosavea ei saisi käyttää. V.A.T.Sia ei saisi taisteluissa käyttää. Radiota ei saa kuunnella jne.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Itselläni taisi kaatua PC:llä kolme kertaa FO:NV mikä on tietysti kolme liikaa, mutta samalla kyllä nuo puheet puolen tunnin välein kaatuvasta katastrofista kuulostavat oudoilta. Ilmeisesti konsoleilla ollut enemmän ongelmia, mikä on varsin erikoista.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Itse en ole saanut kaatumaan vissiin kuin kerran PC:llä, silloinkin taustalla pyöri pari muutakin ohjelmaa, jotka voivat myös olla syyllisiä.

Toista läpipeluuta mennään "HC" modella. Todellinen "hardcore", just just - ainoa mikä tuossa edes etäisesti korpeaa on noiden doctor bagien käyttö ja ammusten paino (= ei voi pitää rajattomasti mukana). Mutta vesi (jopa puhdas sellainen) ja ruoka eivät tosiaan ole mitään ongelmia. Pariin otteeseen on joutunut turvautumaan aiempaan saveen, kun apurit ovat menneet itsensä tappamaan ihan hölmösti. Olen lähinnä puuhastellut noita Freesiden tehtäviä, mitkä jäi ensimmäisessä läpipeluussa tekemättä, niin on ihan mukavasti uuttakin sisältöä. Pitää varmaan vielä yksi setti vetäistä sitten joskus legioonan joukoissa :). Ai niin, sitä pirun äänenvaimenninta ei ole tällä kerralla löytynyt sniper rifleen :(, joten anti-material riflella mennään.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kolmekuuskymppisellä nyt tunteja takana noin 20 eikä mitään ongelmia ole ilmeentynyt. Mitä pitäisi tapahtua tai mitä tuo "kaatuminen" tarkoittaa...?
 

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kolmekuuskymppisellä nyt tunteja takana noin 20 eikä mitään ongelmia ole ilmeentynyt. Mitä pitäisi tapahtua tai mitä tuo "kaatuminen" tarkoittaa...?

Tarkoitetaan varmaan että kuva jähmettyy paikalleen ja ainoa keino on käynnistää boksi uusiksi. Näitä tullut mulle jotain 5-7 kpl reilun 60 tunnin aikana. Ja boksilla myös mennään. Jotain muitakin pikkuvikoja tullut vastaan, mutta ei mitään peli-iloa latistavaa kunhan vaan muistaa tallentaa usein.
 
Mulla kaatui peli pari kertaa siellä alkupään vankilassa, mutta muuten on kyllä ollut ihan ok menoa. Mitä nyt välillä aavikolla seilaa pelkkä skorppionin häntä ees taas. Kolmonen kaatui itsellä loppupeleissä jopa useammin, ainakin sen jälkeen kun olin nuo DLC:t ottanut.

Niin ja eikö kenelläkään ole mitään mielipidettä tuosta aikaisemmin kyselemästäni Dead Money lisäosasta? Täytynee sitten vaan hommata noita pisteitä ja imuttaa itse.
 
Niin ja eikö kenelläkään ole mitään mielipidettä tuosta aikaisemmin kyselemästäni Dead Money lisäosasta? Täytynee sitten vaan hommata noita pisteitä ja imuttaa itse.

Noniin. Nyt on sitten tämä menossa ja helvetin hyvältä vaikuttaa. Haastetta on hyvin. Muutaman kerran on jo kuriiri kupsahtanut Sierra Madren aavekaupungissa. On muuten mainio "atmosfääri" tuossa mestassa. Kauhuelokuvamainen tunnelma, vähän kuin kolmosen Point Lookoutissa. Niin ja mukava bonus on tuo level capin nostaminen tasoon 35.

Suosittelen ehdottomasti kaikille!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Jotenkin vanhana "kehittäjänä" vituttaa tuo, että levut loppuu kolmeenkymppiin. Peliä on kuitenkin vielä mukavasti jäljellä.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Millaisia kokemuksia ihmisillä Dead Money lisäosasta? Kannattaako imaista? Vähän jäänyt tämän pelaaminen vähemmälle viime aikoina, mutta voisi taas lämmitellä.

Kannattaa hommailla. Stand alone seikkailu tunnelmallisessa mestassa kivalla omalla pikku juonellaan, joka ainakin omsta mielestäni toimi mainiosti.
Pelattavaa on 6-10 tuntia, rippuen kuinka perusteellisesti penkoo paikan ja kuinka usein eksyy :)

Edit: Enpä huomannut, että olit vastannut jo itse itsellesi...
 
Viimeksi muokattu:

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Jotenkin vanhana "kehittäjänä" vituttaa tuo, että levut loppuu kolmeenkymppiin. Peliä on kuitenkin vielä mukavasti jäljellä.

Kuten tuossa yllä mainittiinkiin, Dead Moneyn dlc:n ostamalla tulee vielä 5 leveliä lisää. Eipä sillä, nopeasti tuonkin katon saavuttaa.
Pelitasapainon kannalta tuo on toki ihan ymmärrettävää. Jo nyt noista hahmoista kehittyy aikamoisia jumalhahmoja.
 
Mää sain tossa pari viikkoa sitten pelattua tämänkin vihdoin läpi ihan pääjuonen osalta. Tuli koko Mojave oikeastaan koluttua ja monta mielenkiintoista paikkaakin löydettyä. Sivutehtävätkin kaikki suoritin ja nehän oli perkeleen mukavia suurin osa. Pääjuoni ehkä vähän lässähti lopussa. Itse menin sitten NCR:n puolelle ja aika helppo oli tuo lopun tappelu, kun oma level 35 veijarini Enclaven, Brotherhoodin ja NCR:n avustuksella löi Legioonalle luun kurkkuun.
Nyt sitten olen pikkuhiljaa pelaillut uutta peliä tyhmällä, mutta voimmakkaalla ja kestävällä Unarmed/Melee/Explos-tyypillä. Pistin goodspringsin kylmäksi powder gangin kanssa heti alussa ja muutenkin ajattelin olla enemmän paha ihminen tällä kertaa. Jospas vaikka liittyisi Legioonan remmiin.

Onkos kenelläkään muuten tieto, koska tulisi uusia lisäosia tähän peliin?
 
Jaaha. Tuli tuo Honest Hearts - lisäosa pelailtua läpi ja ..no mitähän siitä keksisi. Nopeasti meni läpi. Kivanoloinen uusi "maailma", jossa oli lopulta kovin vähän tutkittavaa. Juoni oli tylsähkö ja paljon odotettu kohtaaminen Joshua Grahamin kanssakin oli lattea. Ei tälle voi hirveästi pisteitä antaa. Dead Money oli tunnelmaltaan ja pelikokemukseltaan huomattavasti parempi, kuten myös FO3:n lisäosat MZ:taa lukuunottamatta. 5 lisäleveliä oli lopulta suurin plussa, jonka tästä sai. Uusissa vihollisissa (giant yao guai, giant green gecko, giant cazador) oli myös mukavasti haastetta etenkin very hard- tasolla, jolla itse pelaan. Uudet aseet ja tavarat eivät olleet mitään mullistavia. Toivottavasti nuo kaksi vielä ilmestyvää lisäosaa ovat parempia kuin tämä, sillä ei tästä oikein voi kuin ylöspäin mennä.

Mitenkäs muilla? Vai pelaakos tätä enää kukaan?
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Jaaha. Tuli tuo Honest Hearts - lisäosa pelailtua läpi ja ..no mitähän siitä keksisi. Nopeasti meni läpi. Kivanoloinen uusi "maailma", jossa oli lopulta kovin vähän tutkittavaa. Juoni oli tylsähkö ja paljon odotettu kohtaaminen Joshua Grahamin kanssakin oli lattea. Ei tälle voi hirveästi pisteitä antaa. Dead Money oli tunnelmaltaan ja pelikokemukseltaan huomattavasti parempi, kuten myös FO3:n lisäosat MZ:taa lukuunottamatta. 5 lisäleveliä oli lopulta suurin plussa, jonka tästä sai. Uusissa vihollisissa (giant yao guai, giant green gecko, giant cazador) oli myös mukavasti haastetta etenkin very hard- tasolla, jolla itse pelaan. Uudet aseet ja tavarat eivät olleet mitään mullistavia. Toivottavasti nuo kaksi vielä ilmestyvää lisäosaa ovat parempia kuin tämä, sillä ei tästä oikein voi kuin ylöspäin mennä.

Mitenkäs muilla? Vai pelaakos tätä enää kukaan?

Kyllä mää tykkäsin tästäkin. About kaheksan tuntia tais tähänkin kulua, kun teki kaikki sivuquestit ja tutki paikat. Tarinan kerrontahan ei tässä lisärissä toki ollut lähelläkään Dead Moneyn tasoa vaan idea olikin lähinnä tehdä enempi vapaata tutkimista sisältävä lisäri. Maisemat oli nättejä ja kyllähän tuo juoni dialogeineen (joo sitä oli vähän), oli silti edellä suurinta osaa Fallout 3:sta. Etenkin Survivalistin tarina ja logipätkät olivat hieno lisä.

Harmi vain, kun tuo GameBryo ei salli sitä, että DLC:n hahmot saisi kuljetettua emopeliin. Joshua Graham kaverina Legioonan leiriin olisi näkemisen arvoista. Tai no sallisihan se toki tuon, mutta vaatisi aivan järkyttävän määrän skriptaamista, kun uudet hahmot pitäisi skriptata täysin emopeliin ja Bethesdan enginen tuntien tuo hajottaisi puolet pelin questeistä jne...

Honest Heartsihan oli Josh Sawyerin käsialaa. Chris Avellone vastaakin sitten kahdesta seuraavasta lisäristä eli luultavasti luvassa on enempi Dead Moneyn kaltaista settiä.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Tällä hetkellä ollaan levelillä 35. Itse pääjuoni on loppukohtausta lukuunottamatta pelattu läpi sekä lisäosa Dead Money. Seuraavaksi on vuorossa Honest Hearts lisäosa ja 19. päivä tuleekin taas uutta lisuria.

Tällä hetkellä kierrän pelin kaikkia paikkoja läpi kartalta, joista onkin tullut kivasti lisää tehtävää.
 
Tällä hetkellä kierrän pelin kaikkia paikkoja läpi kartalta, joista onkin tullut kivasti lisää tehtävää.

Tuohan on niin New Vegasissa kuin FO3:ssakin mukavinta tuo paikkojen tutkiminen ja sivutehtävien tekeminen. Itse pääjuoni mielestäni New Vegasissakin melkolailla lässähti loppua kohti. Olen suorittanut sen sekä Legionin, että NCR:n väreissä ja vähän laimeaksi jäi. Old World Bluesia odotan kyllä innolla. Vaikuttaa kaikinpuolin mielenkiintoiselta paketilta tuo pre-war techin tutkiminen.
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Olen ottanut tehtäväkseni pelailla viimeinkin nuo kaikki DLC:t läpi ennen Fallout 4:n ilmestymistä. Niiden hommaamisessa kun kesti itselläni varsin kauan ja innostuin lopulta aloittamaan uuden pelikerran vasta joskus tämän vuoden alussa... Ja sekin pelailu jäi sitten lopulta yhden läpäistyn DLC:n jälkeen. Kunnes innostuin viime viikkoina jatkamaan ja nyt on kolmas DLC menossa.

Ensiksi läpäisin Old World Bluesin. Typerässä järjestyksessä tuli siis aloitettua, kuten näin jälkikäteen olen havainnut. Tuo valikoitui ensimmäiseksi siitä johtuen, että siinä taisi olla alhaisin level-suositus (jos oikein muistan). Vaikka nyt jäi ymmärtämättä tietyt Dead Moneyhyn liittyvät viittaukset, niin kyllähän tuo toimi varsin hyvin. Fallout-huumori puree aina ja tässä sitä oli tarjolla enemmän kuin koskaan aiemmin. Mieleen jäi etenkin persoonallinen robotti Muggy. Mahtava hahmo. Pelailen ensimmäistä kertaa Fallout-historiani aikana energia-aseisiin erikoistuneella hahmolla ja Big Mountain sopi tarjontansa puolesta aika mukavasti tällaiselle hahmolle. Scifiä laboratorioineen ja robotteineen... Ja aivoineen.

Seuraavaksi vuorossa oli Honest Hearts. Tämän pelasin loppuun pari viikkoa sitten, joten muistikuvat ovat vähän tuoreemmat. Pidin kovasti värikkäästä maailmasta, joka oli alkuasukasheimoineen ja kanjoneilla hyöstettyine kansallispuistoineen täysin erilainen kuin Old World Bluesin. Mukavaa vaihtelua. Tarina ei kyllä sitten ollut niin hyvä kuin OWB:n vastaava. Mukavaa oli kuitenkin tutkia paikkoja ja esim. löytää palasia The Father In The Caven tarinasta. Tuollaiset jutut ovat Falloutin suola.

Lueskelin foorumeilta kommentteja, että jotkut ovat läpäisseet tämän 2 tunnissa ja valittavat, että älkää missään nimessä ostako näin lyhyttä lisäosaa. Noh, minulla meni ainakin jotain 15 tuntia tämän läpäisemisessä. Varmaan vielä pari siihen päälle. Minä kun tykkään tutkia KAIKKI paikat läpi ja kerätä kaiken mahdollisen saavuttamisen arvoisen. Ja minua ei stressaa, jos siihen menee aikaa. Että vaikka tiedän olevani sitten täysin toisesta ääripäästä, niin en voi oikein ymmärtää tuollaista kahden tunnin AD/HD-pelityyliä. Esimerkiksi se The Father In The Caven tarina lienee jäänyt tällaiselta pelaajalta täysin pimentoon. Toki eipä se taida tuollaista pelaajaa yhtään kiinnostaakaan.

Nyt on menossa Dead Money. Aavekaupungissa seikkailua tällä kertaa. Täytyy myöntää, että en innostunut alkuasetelmista yhtään ja oli hankalaa saada itsensä jatkamaan pelailua. Ei oikein vaikuttanut kiinnostavalta menettää kokoajan automaattisesti HP:ta ja juosta karkuun jotain haamuvastuksia, joita ei voi tappaa. Mutta kun vähän puski, niin nyt olen saanut itseni innostumaan tästäkin. Sen verran hitaasti kuitenkin niitä pojoja menettää ja stimpakkeja ja ruokaa on tarjolla, että saa tuolla ihan normaalisti näköjään paikkoja tutkia ilman mitään tarvetta hötkyillä. Ja kyllähän ne Ghost people -tyypitkin näköjään saa hengiltä, vaikka tosiaan alun puheista päättelin, että ne nousisivat aina hetken pötkyttelyn jälkeen ylös.

Dead Moneyssa riittää vielä tehtävää ja sitten olisi Lonesome Road kokonaan korkkaamatta. Kyllähän tässä vielä tekemistä on sitä nelosta odotellessa.
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Läpäisin Dead Moneyn tuossa pari päivää sitten. Vähän vajaa 20 tuntia taisi peliaikaa kertyä ja olihan tuo nyt lopulta varsin hyvä DLC! Alkuasetelmat eivät tosiaan vaikuttaneet kauhean innostavilta, mutta kun vauhtiin pääsi niin maistui kyllä hyvin. Hyvä juoni ja hyvät hahmot. Hologrammien ja radioiden väistely loi jälleen ihan omanlaisensa pelikokemuksen. Tällä kertaa enemmän puzzle-painotteisen sellaisen.

Kovasti pohdiskelin, että onhan nyt kaikki oleellinen saavutettuna, ennen kuin palasin takaisin Mojaveen. Jälkikäteen tuli havaittua, että eipä ollut: Se perkeleen snow globe jäi löytämättä! Kyllä nyt syö miestä, kun kaikki muut ovat näytillä presidential suitessa, mutta Sierra Madren yksilö jää puuttumaan. Ja toki se Sierra Madre on sitten juurikin ainut paikka johon ei voi palata jälkikäteen. Tai noh, Lonesome Roadin tapahtumaympäristöstä ja sinne palaamisen mahdollisuudesta en vielä tiedä. Se pitäisikin starttailla seuraavaksi.

Gun Runners' Arsenalin achievementtien kanssa tulee olemaan vielä tuskaa, mikäli yritän ne kaikki saada itselleni. Sen verran vittumaisia nuo jotkut haasteet ovat. Etenkin kun pitäisi tappaa esim. supermutantteja ja robotteja tietynlaisilla aseilla ja olen toki käynyt Black Mountainit ja muut tyhjäämässä vihollisista jo aiemmin. Eli saa vähän nähdä työtä, että löytäisi jostain jotain tietynlaista tapettavaa.
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Gun Runners' Arsenalin achievementtien kanssa tulee olemaan vielä tuskaa, mikäli yritän ne kaikki saada itselleni. Sen verran vittumaisia nuo jotkut haasteet ovat. Etenkin kun pitäisi tappaa esim. supermutantteja ja robotteja tietynlaisilla aseilla ja olen toki käynyt Black Mountainit ja muut tyhjäämässä vihollisista jo aiemmin. Eli saa vähän nähdä työtä, että löytäisi jostain jotain tietynlaista tapettavaa.

"Olet avannut jokaisen saavutuksen. Onneksi olkoon!"

Tulipa juuri läpäistyä peli neljättä kertaa, neljännellä mahdollisella lopulla. Ja siinä sivussa sitten piti nuo muutkin saavutukset hoitaa avatuksi. Haastavin oli Pros Only -saavutus, eli "Completed any three Gun Runners' Arsenal (GRA) three star (***) Challenges." Ja kahden tähden haasteiden kanssakin sai asennoitua hoitamaan homman kotiin läpäisykerran alusta asti, jotta esim. Bennyn tappoi omalla aseellaan ja sai tuosta 1/3 suoritukseen.

Jospa sen pelin koluaminen olisi nyt siinä. 328 tuntia tuohon on tullut käytettyä. Onpa kyllä äärimmäisen hyvä peli, eikä minua haittaa tuo ulkoasukaan edelleenkään, kun sisältö kerran toimii.

Seuraavaksi sitten voisi varmaan palata Fallout nelosen pariin. Siinähän olisi parit vaihtoehtoiset loput näkemättä, enkä ole lisäreitään edes korkannut...
 

Fishstick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Islanders
"

Jospa sen pelin koluaminen olisi nyt siinä. 328 tuntia tuohon on tullut käytettyä. Onpa kyllä äärimmäisen hyvä peli, eikä minua haittaa tuo ulkoasukaan edelleenkään, kun sisältö kerran toimii.

Seuraavaksi sitten voisi varmaan palata Fallout nelosen pariin. Siinähän olisi parit vaihtoehtoiset loput näkemättä, enkä ole lisäreitään edes korkannut...

Fallout New Vegas on kyllä paras näistä uusista Fallouteista, itsellä menossa vielä Fallout 4, ja voi olla että kun saan sen läpi kahlattua niin suosiolla skippaan nuo lisäosat ja laitan Fallout 76:n hankintaan.

Ei tosin ole kokemusta kuinka laadukkaita nuo lisäsisällöt on, mutta eipä ne enää maksa varmaan montaa euroa, joten voi olla aika pienen riskin sijoitus.
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Fallout New Vegas on kyllä paras näistä uusista Fallouteista, itsellä menossa vielä Fallout 4, ja voi olla että kun saan sen läpi kahlattua niin suosiolla skippaan nuo lisäosat ja laitan Fallout 76:n hankintaan.

Ei tosin ole kokemusta kuinka laadukkaita nuo lisäsisällöt on, mutta eipä ne enää maksa varmaan montaa euroa, joten voi olla aika pienen riskin sijoitus.

Valitettavasti ne lisäosat kyllä maksavat ainakin Steamin puolella edelleen hyvinkin paljon. Käsittääkseni Far Harbor on ainut "oikea" lisäosa, jota voisi New Vegasin vastaaviin verrata ja sillä on hintaa 25 euroa (emopeli on yksikseen 30€...). Muut ovat sitten vain jotain rakentelua ja pientä lisuketta. Noh, Nuka-Worldissa on ilmeisesti jotain uutta pelialuettakin, mutta jo pelkät neutraalit Steam-arvostelut kertovat siitä, että ei se kyllä ole 20:n euron hintansa arvoinen.

Fallout 76 sitten taas... Noh, kun tuosta tuli julkistus aikanaan, niin kiinnostukseni oli nollissa. Ei edusta sitä mitä Falloutiltani haluan. Sittemmin olen kuullut tekeleestä pelkästään haukkuja. Ei kai siis siinä jos tuo lähtökohtaisesti kiinnostaa, mutta kaiken perusteella kannattaa kyllä harkita kovasti, kunnes rahansa siihen laittaa.
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Sen verran voisi vielä palata New Vegas -muisteloihin, että Lonesome Road oli mielestäni selvästi huonoin DLC noista neljästä. Jotenkin minua ei kiinnostanut sitten yhtään sen juoni ja etenkään se pääpahis (...Ulysses näköjään oli nimi - piti tarkistaa), joka oli olevinaan kauhean mystinen ja suuri hahmo, mutta jonka lässynlässyn-jauhaminen ei voinut vähempää kiinnostaa. Toki ainakin löytyi sitten motivaatiota pistää kaveri päiviltä.

Eli peukkua saavat Dead Money ("kauhu"-tunnelmointia ja selviytymistä), Honest Hearts (mukavan poikkeava ja värikäs tapahtumaympäristö, jossa oli tutkittavaa) ja Old World Blues (sci-fiä ja huumoria). Ja peukku alas Lonesome Roadille, joka tuntuisi olevan yleisesti ottaen suosittu lisäri. Eipä maistunut minulle.

Pääpelin osalta voisi todeta sen, että sinällään kolme läpäisykertaa NCR:n, Mr. Housen ja Yes Manin kanssa olivat aika pitkälle samankaltaisia mitä tulee puolien valitsemiseen ennen ihan loppua ja yleisiin moraalisiin valintoihin. Legioonan kanssa sitten pelasin pahishahmoa ja tuon suhteen vähän haittasi se, että ei tuntunut oikein löytyvän tekemistä täysin mulkulle ja sadistiselle oman edun tavoittelijalle. Siis kyllähän ne tehtävät tapaavat olla lähinnä jonkun auttamista enemmän tai vähemmän pyyteettömästi ja jos sitten taas vertaa suoria NCR ja Legioona -tehtäviä, niin niitä tuntuu olevan NCR:llä huomattavasti enemmän.

Yleensäkin pahiksella pelaamisesta muistuu mieleen kuinka yritin luoda heti kontaktia Legioonaan ja marssin Niptonin kautta Cottonwood Coveen. No käytännössä se ensimmäinen ja ainut tehtävä minkä sieltä sain taisi olla, että käy tappamassa kaikki sotilaat Camp Forlorn Hopesta. No sehän onkin helppo homma hoidettavaksi pelin alkuvaiheessa. Myöhemminhän The Fortista sentään löytyi vähän tehtävää ja yksittäisiä pahisjohdannaisia tehtäviä sai sieltä täältä, mutta pakko oli jotain epäitsekästä auttelua tehdä siellä täällä kuitenkin, että sai levelit nousemaan. Tuohon puoleen siis toivoisi parannusta. Sankarihahmon pelaaminen lähtee luonnostaan ja on sitten aina se ensimmäinen valinta, mutta jos pahishahmolle on oikeasti paljon tekemistä, niin nousee pelin uudelleenpeluuarvo huomattavasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös