Ex-Kerholaiset

  • 1 562 529
  • 5 549

Ralph

Jäsen
Milloin Myllyniemi on viimeksi pelannut heikon kauden?

Mistä minä tiedän, ei edes kiinnosta. Kunhan totesin, että mielummin näkisin Mika Järvisen HPK:n maalilla kuin Jere Myllyniemen. Se ei tarkoita sitä, että Myllyniemi olisi paska tai että hän olisi epäonnistunut jollain kaudella.

Aika mielenkiintoinen veto on ottaa Juuse Saros mukaan keskusteluun siitä, tahtoisiko mielummin Järvisen vai Myllyniemen.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Mielummin olisin itse ottanut Mika Järvisen kuin Jere Myllyniemen. Timo Niemeä ja Kristian Järvistä en ala vertailemaan, kumpikaan ei ole saanut tarpeeksi näytönpaikkoja Liigassa.

Itse en ottaisi ykköskassariksi miestä, joka meni Saksan kakkosliigaan sen takia, että ei tarvitse ottaa niin tosissaan. Kuvista päätelleen massaa on kyllä hankittu ihan tosissaan.
 

SouthernSun76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Liverpool, Juventus, Azzuri, Leijonat
Itse en ottaisi ykköskassariksi miestä, joka meni Saksan kakkosliigaan sen takia, että ei tarvitse ottaa niin tosissaan. Kuvista päätelleen massaa on kyllä hankittu ihan tosissaan.
Siellä on bratwurstia vedetty kaksin käsin ja Oktoberfest kestänyt koko kauden. Jos vaihtoehtoina on kuvan Järvinen ja Pelicansissa hyvin pelannut Myllyniemi, niin kyllä mun vaaka kallistuu Myllyniemeen vahvasti. Järä voi mennä vaikka nauttimaan sitä makkaraa ja olutta Nupen kanssa kisastudioon.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Aika mielenkiintoinen veto on ottaa Juuse Saros mukaan keskusteluun siitä, tahtoisiko mielummin Järvisen vai Myllyniemen.

Saros on siinä mukana ainoastaan siitä syystä, että täällä HPK:n puolella tuntuu vain Juuse kelpaavan monille kirjoittajille. Saros on huippukassari, eikä Myllyniemi tai Järvinen korvaisi häntä. Uskon, ettei Myllyniemi jää kuitenkaan kakkoseksi Järviselle.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Järveläinen ei oikein vain breikannut Kerhossa. Koko sen verran suuri este, että muut avut ei vielä ainakaan riittäneet kompensoimaan tätä puutetta Liigan tasolla. Mestiksessä taas oli liian hyvä, mutta toivottavasti onnistuu Lappeenrannassa.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Jarvelaisella on kylla taitoa breikata liigatasollakin, mutta todella paljon se vaatisi. Mies oli viime kaudella varmasti ellei paskin, niin yksi paskimmista puolustamaan hyokkaajista. Ei kylla osoittanut millaan tavalla, etta tuosta tulisi edes jotain erikoista, mutta toivotaan etta olen vaarassa. Uusi Marko Virtala, varmasti voi luoda jonkinmoisen uran Mestiksessa ja ulkomailla.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Pakko vähän huudella vieraisiin pöytiin. Yksi suosikki Tsekeistäni ja kohtuulliset tehot Kerhossasakin tehnyt Tomas Vlasak lopettaa uransa. Tällä kaudella 40v. Vlasak teki vielä Extraliigassa 40 otteluun tehot 10+13.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Niko Kapanen tehnyt vuoden jatkon Jokereihin. Sen jälkeen tultava kotiin jos vielä aikoo Kerhossa pelata. Tosin taitaapi ura päättyä tuolla isommassa liigassa, varmaan alkaa jo lopettaminen olemaan lähellä tuon jälkeen.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tepsin puolella huudellaan vahvistuksia huomenna julkistettavaksi. Siellähän on todellinen kaappaus tuohon sakkiin Kerhostakin löydettä, go-Ana-go!
Toivottavasti tiedotteessa huudetaan näitä huomenna:
Henrik Tallinder
Eric Perrin
Jonne Virtanen
Jerry Ahtola
Oskari Setänen
Antti Bruun
Tomas Mojzis
Joonas Järvinen
Brian Willsie
 

Ralph

Jäsen
Joonas Kemppainen, Antti Pihlström ja Juuso Hietanen, siinä ex-Kerholaiset Leijonien MM-kisajoukkueessa tällä kertaa.

Muiden joukkueiden osalta ex-Kerholaisuutta taitaa edustaa vain latvialaiset. Armands Berzins, Janis Sprukts ja totta kai itse Kaspars Saulietis.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vihko ja Niemi tähän ketjuun. Molemmat tehneet 2 vuoden sopimukset Ilvekseen. Niemen menetys harmittaa, siellä iso potentiaali vielä realisoitumatta ja nyt jo top4 pakki.
 

Ralph

Jäsen
Siellä olisi taas yksi Kerho-legenda vapailla markkinoilla, kun Medvescak Zagreb purki Eric Beaudoinin sopimuksen.
 

Ralph

Jäsen
Teemu "Jokereiden tappaja" Rinkinen palaa Liigaan, kun teki jatkopaperin KooKoohon. Ans kattoo, miten menee kausi Liigassa kun ei ole mitään joukkuetta, jonka voisi tiputtaa KHL:ään.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Ex-Kerho Ari Vallin tosiaan nousija KooKoohon. Sinne sitten toisen arjen sankarin OPG:n kanssa pelailemaan. OPG:lle hyvää jatkoa, muutamia mahtavia hetkiä oli Kerhossakin. Suora lähtee kovaa ja nopeasti. Viime kaudella sitten aikalailla hiljaisempaa kuin liikekin.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
HPK:n kasvatit Anton Ollikainen ja Joona Monto siirtyvät ensi kaudeksi TuTon riveihin.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
HPK:n kasvatit Anton Ollikainen ja Joona Monto siirtyvät ensi kaudeksi TuTon riveihin.
Vuokralle vai? Mikäs siinä, Monton odotin saavan jo vastuuta edustuksessakin.
 

M10

Jäsen
Sihvosen seuraavaa Kaupunkiuutiset-kolumnia odotellessa, jossa vingutaan puppelot vol.3 joukkueen kasvattien menettämistä muihin joukkueisiin.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Frans Tuohimaa Leksandiin. Lähteenä eliteprospect. Aika surkeat tilastot ECHL:stä, torjunta % 87,6 ja pelejä kuitenkin 33. Ihme että sai noinkin kovaan sarjaan sopparin noilla näytöillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös