Ex-Kärpät maailmalla

  • 1 843 004
  • 5 251

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joonas Donskoi iski kauden avausosumansa Devilsiä vastaan viime yön kierroksella. Donskoin saldo kuuden pelatun ottelun jälkeen on 1+2=3, +3.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Mainittakoon myös että Nuti nostettiin viikko sitten takaisin ylös Columbukseen ja on pelannutkin pari peliä tällä viikolla. Tämän kerron siksi, koska ainakin itseltäni tämä uutinen oli mennyt täysin ohi. Valtamedioissa ei ole uutista näkynyt, Kalevasta en tiedä.
 

sinikettu

Jäsen
Nicolas "DeSampsa" Deschampsin ura näyttää ottaneen "hieman" takapakkia kärppävisiitin jälkeen. Miehellä oli 2014-2015 kauden aikana Kärppien lisäksi viisi muuta joukkuetta, jossa pelasi, eli kuudessa joukkueessa yhden kauden aikana elitepropectsin mukaan. Sen jälkeen kaksi kautta Allsvenskanissa ja nyt ollaan Ranskassa viilettämässä. Try-outia peliin, Aho?
 
H

Hidas_ja_kankea

Juu tosiaan DeSampsa on pysynyt koko kauden Ranskan pääsarjan Rouenissa. Seuran sisäisen pistepörssin nelonen ja ykkönen +/- tilastossa (!).

Satuin istumaan yhdessä pelissä sopivasti Mr Junnon alapuolella. Positiivista kommenttia tuli.
- On sillä hyvä pelikäsitys
- Taatusti vielä onnistuu
- Aika hyvin näki
(Moka mistä vastustajalle maali)
- Järkyttävää (joku pehmeä kirosana)

Loppui tuohon hetkeen kuin seinään luotto pelaajaan ja myös kommentointi.
 

raju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aaron Hakala , Ville Nieminen , Jukka Rautakorpi
Karhusen Tomi saanut Kunlunista potkut, oisko siinä joukkueeseen 3.maalivahti ja mestaruus on varma!
 

WigWam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Warkis, KalPa.
Tappara varmaan ostaa pois kuleksimasta. Ja keväällä taas kannua nosteleen.

Veikkaan, ettei kakkoseksi tai kolmoseksi liigaan lähde,ja Tapparalla ja Kärpilla ei ole ykköstorjujan paikkaa tarjota kuin tryoutilla......

-----sitä paitsi tää kaverihan kannattaa palkata vasta pudotuspelien alla...
 

Zinetula

Jäsen
Veikkaan, ettei kakkoseksi tai kolmoseksi liigaan lähde,ja Tapparalla ja Kärpilla ei ole ykköstorjujan paikkaa tarjota kuin tryoutilla......

-----sitä paitsi tää kaverihan kannattaa palkata vasta pudotuspelien alla...
Kyllä Tapparalla voisi olla tilausta. Pelaa lisäksi Chl:ää ja Hrachovina tainnut pelata kaikki liigapelit. Heljanko nuori ja kokematon, ja liigadebyytti Tapparassa tekemättä. Karhu tietäisi mihin menee ja on ennenkin ollut tilanteessa, missä noussut yköseksi sauman saatuaan. Toki voi päätyä moneen muuhunkin seuran, ja miten esim. ne verot?

Jk. Ei ole enää Heljankon liigadebyytti Tapparassa tekemäti. Nollasi näköjään tänään Pelikaanit. Pitikin mennä mainitsee asiasta..
 
Viimeksi muokattu:

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Katsokaapa millasen syötön Nuti heittää Bostonia vastaan. Saldo tuossa viime yön matsissa 0+2, +2. Kausi alkoi farmissa mutta tarvitseekohan takaisin mennä.
 

JPL

Jäsen

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Oilersin luottotoimittaja arvailee, että Pulju voisi olla kauppatavaraa kohtapuoliin. Jokinen sitä jo on.

Tuossa joukkueessa ei kovin moni kotimainen ole onnistunut...

Niin arvailen minäkin, mutta vasta lähempänä siirtorajaa. Jesse on hyvää kauppatavaraa pudotuspelitsäänsinsä menettäneelle, esim. jollekin Arizonalle siirtorajalla. Edmonton tarvitsee pudotuspeleihin mielestäni yhden kokeneen ja jykevän pakin, ja Jessen rahoiksi laittamisella saa ainakin jonkinlaisen.
 
Oilersin luottotoimittaja arvailee, että Pulju voisi olla kauppatavaraa kohtapuoliin. Jokinen sitä jo on.

Tuossa joukkueessa ei kovin moni kotimainen ole onnistunut...

Tiedän että on saivartelua ja tarkoitat uudempaa aikakautta mutta kyllähän Edmonton on yksi suomalais seuroista. Kurri ,Tiki ja Reksa, mutta viime vuosina on hiljaista ollut. Se on totta.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Tiedän että on saivartelua ja tarkoitat uudempaa aikakautta mutta kyllähän Edmonton on yksi suomalais seuroista. Kurri ,Tiki ja Reksa, mutta viime vuosina on hiljaista ollut. Se on totta.
Laittaisin Niinimaan myös onnistujien joukkoon: 399ott. 34+154 = 188, PPG 0,47.
Mutta aiheeseen liittyen, Puljulle tekisi hyvää päästä pois - toki jengiin jossa saa vastuuta ja luottoa. Jokinen... alkaako ura rapakon takana olemaan paketissa?
Kärppiin?
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Laittaisin Niinimaan myös onnistujien joukkoon: 399ott. 34+154 = 188, PPG 0,47.
Mutta aiheeseen liittyen, Puljulle tekisi hyvää päästä pois - toki jengiin jossa saa vastuuta ja luottoa. Jokinen... alkaako ura rapakon takana olemaan paketissa?
Kärppiin?
Minä haaveilin myös Jokisen paluusta sitten, kun ura NHL:ssä on ohi, mutta sen Kärppäkirjan lukeneet valistivat, että Jokinen on siinä sanonut ettei aio pelata enää Kärpissä tms.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Minä haaveilin myös Jokisen paluusta sitten, kun ura NHL:ssä on ohi, mutta sen Kärppäkirjan lukeneet valistivat, että Jokinen on siinä sanonut ettei aio pelata enää Kärpissä tms.

Ei nyt suoraan noin sanonut, mutta kiitteli edellistä työsulkua siitä, että sai vielä kerran pukea Kärppien pelipaidan ylleen. Joku voi kirjoittaa tarkan sitaatinkin, jos kirja on käsillä.

Edit. Tässä lainaus suoraan Kärpät - Pohjoisen kiekkopeto -kirjan sivulta 247:

"Ymmärsin työsulun aikana, kuinka paljon Kärpät merkitsee minulle. Samalla pääsin irti kaipuusta, jota olin Kärppiä kohtaan tuntenut. Olin aina halunnut palata Kärppiin, mutta en voinut tietää, saanko koskaan mahdollisuutta. Oli helpotus, että sain kantaa seuran paitaa vielä kerran", Jokinen toteaa.
 
Viimeksi muokattu:

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Ei nyt suoraan noin sanonut, mutta kiitteli edellistä työsulkua siitä, että sai vielä kerran pukea Kärppien pelipaidan ylleen. Joku voi kirjoittaa tarkan sitaatinkin, jos kirja on käsillä.
Ok, tuo ei toki olisi niin ehdottoman kuuloinen. Minusta näitä omia poikia pitäisi yrittää kotiuttaa jos vain mahdollista, Jokinenkin olisi liigan tasoon nähden varmasti vahvistus kaudeksi tai kahdeksi Kärppiin.

Ja edit/ Minä ainakin maksaisin paljon mieluummin isoa palkkaa omille pojille kuin kokeilisin kaikenmaailman vieraita arpoja, onko niistä jotain iloa vai ei.
 

Vaihtomies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jesse Puljujärvi
Ok, tuo ei toki olisi niin ehdottoman kuuloinen. Minusta näitä omia poikia pitäisi yrittää kotiuttaa jos vain mahdollista, Jokinenkin olisi liigan tasoon nähden varmasti vahvistus kaudeksi tai kahdeksi Kärppiin.

Ja edit/ Minä ainakin maksaisin paljon mieluummin isoa palkkaa omille pojille kuin kokeilisin kaikenmaailman vieraita arpoja, onko niistä jotain iloa vai ei.
Jokisella saattaisi olla lisämotivaationa nuo Olympialaiset. Olishan se ihan huippuvahvistus eikä oltais kyllä enää pelkän ykkösen ja Leskisen varassa.
 
1100000 dollaria tienestiä tehnee sen että suomeen tulo ei onnistu tänä vuonna. Miten vuoden vaihde vaikuttaa suomalaisen verotukseen? Onko NHL-sopimuksen irtisanominen mahdollista niin että kikkailee palkanmaksuja useammalle vuodelle ja täten verojen "kiertely" onnistuisi? paremmin selvillä olevat kertokoon.
Minulle Jussi Jokinen on aina tervetullut Kärppiin vaikka nykyinen pelityyli ei kyllä Jussille sovi kovinkaan hyvin, ainakaan vauhdin puolesta.
 

JPL

Jäsen
Tiedän että on saivartelua ja tarkoitat uudempaa aikakautta mutta kyllähän Edmonton on yksi suomalais seuroista. Kurri ,Tiki ja Reksa, mutta viime vuosina on hiljaista ollut. Se on totta.
Juuri näin. En jaksanut listata pelaajia, mutta kauan on edellisestä kotimaisesta onnistujasta tuolla.
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Katsoin tänään peliä vähän sivusilmällä, mutta Antti Kalapudas näytti mielestäni aika pirteältä. Olenkin ihmetellyt miksi kauden alku on ollut niin vaisu, mutta ilmeisesti viime aikoina on mennyt vähän paremmin? Toki ketjukaveritkin ovat olleet aika vaatimattomia, mikä vaikuttaa myös pistesarakkeeseen.
 

Dynastia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mikähän järki muuten Kalaputaalla ylipäätään oli lähteä Kärpistä umpisurkeaan Sportin organisaatioon? Tällakaudella olisi ollut lähes kiveenhakattu paikka Leskisen ja Mäenalaisen välissä mutta ei kelvannut. Kyllä suurin häviäjä tässä Sport siirrossa taitaa olla Kalapudas itse.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mikähän järki muuten Kalaputaalla ylipäätään oli lähteä Kärpistä umpisurkeaan Sportin organisaatioon? Tällakaudella olisi ollut lähes kiveenhakattu paikka Leskisen ja Mäenalaisen välissä mutta ei kelvannut. Kyllä suurin häviäjä tässä Sport siirrossa taitaa olla Kalapudas itse.
Koska ei kokenut olevansa tarpeeksi hyvä ottamaan isoa roolia Kärpistä, tämän mies totesi itse kauden alla Jääkiekkolehdelle antamassa haastattelussa. Itse en kyllä tämän kauden esitysten perusteella jaksa pahemmin perään itkeä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös