Euroviisut 2024 ja UMK 2024

  • 234 739
  • 3 112

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Katsoin pari Baby Lasagnan haastattelua youtubesta.
-Tekee itse oman musiikkinsa alusta loppuun
-Hän pitää Käärijästä ja haluaisi tavata hänet Malmössä
-Kirosanoja sinkoili, kun käärijältä vietiin voitto viime vuonna
-Symppis

Vinkkiä festarijärjestäjille että kannattaa toimia ajoissa ja varata keikkaa kesäksi Suomeen, ennen kuin kalenteri täyttyy. En haluaisi jinxata mutta viisujen voittopotentiaalia on tässä kaverissa.
Katsoin juuri yhden haastattelun ja tykkään tästä kaverista joka hetki enemmän. Todella sympaattinen kaveri, jolla on järkeviä ajatuksia. Lähes tyhjästä ponnistanut kuuluisuuteen ja ei meinaa oikein itsekään ymmärtää mitä kaikkea on jo tapahtunut.

Ylivoimaisesti paras viisuihin liittyvä biisi, mitä tänä vuonna olen kuullut (tai itseasiassa moneen vuoteen), mutta sen lisäksi esittäjäkin on todella huikea tyyppi. En voisi enempää toivoa Baby Lasagnan voittoa Kroatian karsinnoissa ja sen jälkeen tietysti viisuistakin voitto taskuun.

Olen aidosti vihainen, jos Baby Lasagna ei voita Kroatian karsintaa.

Mutta tässä tuo katsomani haastattelu, kannattaa vilkaista:


 
Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset
No ei voittanut ennakkosuosikki Saksan karsintoja, vaan voittajaksi tuli Isaak kappaleella "Always on the Run":





Ainoa positiivinen asia tuossa biisissä on laulajan ääni. Itse biisissä on liikaa liiallista toistoa.

Jos minun pitäisi valita semmoinen moderni hmv-euroviisujollotus niin tämä olisi oikein mainio ehdokas. Ihan mitäänsanomatonta paskaa. Ei herätä mitään viboja. Jos on olemassa ihmisiä joiden mielestä tämä on vaikkapa vuoden paras biisi niin en luottaisi semmoisiin henkilöihin hetkeäkään näin AI/tekoäly-maailmassa. NPC-musiikkia.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Nyt vasta katsoin tuon Ruoska esityksen Käärijä&Vikholm kaksikolta. Huh Huh. Todellakin tuo olisi pitänyt laittaa viisuihin.

Sinällään en ole pettynyt 95 miehen valintaankaan. Pari kertaa katsonut tuon esityksen ja ihan mukaansa tempaava esitys on tuokin. Finaaliin!
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Jassoo, myös Viron finaalissa on esitys, jossa esiintyjät ovat kalsareissaan.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos minun pitäisi valita semmoinen moderni hmv-euroviisujollotus niin tämä olisi oikein mainio ehdokas. Ihan mitäänsanomatonta paskaa. Ei herätä mitään viboja. Jos on olemassa ihmisiä joiden mielestä tämä on vaikkapa vuoden paras biisi niin en luottaisi semmoisiin henkilöihin hetkeäkään näin AI/tekoäly-maailmassa. NPC-musiikkia.
Ehdottomasti eri mieltä tästä. Ei tuo nyt mikään maailman erityisin biisi tietenkään ole, mutta laulaja on oikeasti todella hyvä ja biisi on mukavaa kuunneltavaa. Viisuehdokkaista löytyy kasapäin ihan helvetisti tylsempiäkin biisejä.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Ehdottomasti eri mieltä tästä. Ei tuo nyt mikään maailman erityisin biisi tietenkään ole, mutta laulaja on oikeasti todella hyvä ja biisi on mukavaa kuunneltavaa. Viisuehdokkaista löytyy kasapäin ihan helvetisti tylsempiäkin biisejä.
Euroviisuissa saa ainakin uskoakseni kohtuullisesti raatipisteitä, mutta miten sitten yleisöpisteitä? Saattaahan tuo joillekin upota, mutta tarttuuko joku puhelimeen äänestäkseen tätä?
 
Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset
Euroviisuissa saa ainakin uskoakseni kohtuullisesti raatipisteitä, mutta miten sitten yleisöpisteitä? Saattaahan tuo joillekin upota, mutta tarttuuko joku puhelimeen äänestäkseen tätä?
Tätä hain. Ehkä turhan kärkkäästi ilmaisin oman mielipiteeni, pahottelut siitä. Ei mikään huono biisi todellakaan, mutta mielestäni mitäänsanomaton. Minun on hankala ymmärtää ihmisiä jotka äänestäisivät tätä.

No onneksi meitä ihmisiä on moneen eikä kaikkea tarvitsekaan ymmärtää.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Tätä hain. Ehkä turhan kärkkäästi ilmaisin oman mielipiteeni, pahottelut siitä. Ei mikään huono biisi todellakaan, mutta mielestäni mitäänsanomaton. Minun on hankala ymmärtää ihmisiä jotka äänestäisivät tätä.

No onneksi meitä ihmisiä on moneen eikä kaikkea tarvitsekaan ymmärtää.
Joka vuosi tulee aina sellasia momentteja itselle, että miksi kukaan äänestäisi tätä ja joka vuos joku heitä äänestää. Mutta samaa mieltä, että ihan kiva mutta ei jää mieleen ja sillai. Ei missään tapauksessa huono, mutta tosiaan vaikea nähdä että kukaan äänestää heitä, ainakaan sankoin joukoin.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Euroviisuissa saa ainakin uskoakseni kohtuullisesti raatipisteitä, mutta miten sitten yleisöpisteitä? Saattaahan tuo joillekin upota, mutta tarttuuko joku puhelimeen äänestäkseen tätä?
Ei tuolla viisuissa pärjää, mutta silti ihan pätevä lisä viisujen kattaukseen, koska itse ainakin viihdyn, kun tuo siellä viisulavalla esitetään. Ihan siis puhun siitä miten itse koen tuon biisin, enkä ole kovin kiinnostunut sen mahdollisuuksista menestyä.

Joka vuosi viisuissa esitetään biisejä, jotka uppoavat allekirjoittaneeseen, vaikka jäävät itse kisassa heikoille sijoille.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Viron finaaliin on edennyt superfinaali-vaiheeseen, johon pääsivät Ollie, Puuluk & 5minuust ja Nele-Liis Vaiksoo. Yleisö nyt äänestää siitä, kuka noista kolmesta edustaa Viroa Euroviisuissa.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Moldovan finaalin voitti vedonlyöntikertoimien Natalia Bardu kappaleella "In the Middle". Ei ole näköjään enää mustia hiuksia hänellä, kuten tuossa aiemmassa linkkaamassani videossa:



 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Ja Viron ennakkosuosikko Puuluk & 5miinust vei Viron super finaalin selkeällä voitolla (yli 60 prosenttia äänistä). Ollie oli viime vuoden tapaan toinen.



 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Viro on muuten tällä hetkellä vasta sijalla 24. Saa nähdä, tuleeko ensi yönä kovin suuri nousu ylöspäin sijoissa.
 

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Moldovan finaalin voitti vedonlyöntikertoimien Natalia Bardu kappaleella "In the Middle". Ei ole näköjään enää mustia hiuksia hänellä, kuten tuossa aiemmassa linkkaamassani videossa:
Nataliahan ihastutti jo Helsingin viisuissa yhdellä kovimmista kappaleista, "Fight".
 

diavolo

Jäsen
Ja Viron ennakkosuosikko Puuluk & 5miinust vei Viron super finaalin selkeällä voitolla (yli 60 prosenttia äänistä). Ollie oli viime vuoden tapaan toinen.



Niin hyvä kuin tämä biisi onkin, niin tällä esityksellä ei viisuista tarvitse odottaa menestystä. En laske tätä ihan Windowsmanin kaltaiseksi huumorinumeroksi, mutta kyllä nyt vähän enemmän saisi olla lavalla meininkiä.
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Viro on muuten tällä hetkellä vasta sijalla 24. Saa nähdä, tuleeko ensi yönä kovin suuri nousu ylöspäin sijoissa.
Laitoin päivällä pienen voittajavedon Virolle kertoimella 50. En kylläkään usko, että voittoon asti riittää, mutta eiköhän sieltä mukava potti tule yleisöääniä.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Niin hyvä kuin tämä biisi onkin, niin tällä esityksellä ei viisuista tarvitse odottaa menestystä. En laske tätä ihan Windowsmanin kaltaiseksi huumorinumeroksi, mutta kyllä nyt vähän enemmän saisi olla lavalla meininkiä.
Varmasti tulevat muokkaamaan esitystään Euroviisuihin.
 

Freakish

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Viron finaaliin on edennyt superfinaali-vaiheeseen, johon pääsivät Ollie, Puuluk & 5minuust ja Nele-Liis Vaiksoo. Yleisö nyt äänestää siitä, kuka noista kolmesta edustaa Viroa Euroviisuissa.
Ja 5miinust ja Puuluup otti voiton. Aika tylsän harmaita biisejä finaali täynnä kärkikaksikkoa lukuunottamatta, joten ei mikään ihme, että tunnetun artistin huumausainehumppa otti voiton. Hauska biisi :)
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Niin hyvä kuin tämä biisi onkin, niin tällä esityksellä ei viisuista tarvitse odottaa menestystä. En laske tätä ihan Windowsmanin kaltaiseksi huumorinumeroksi, mutta kyllä nyt vähän enemmän saisi olla lavalla meininkiä.
On tää kuitenkin parempi kuin se Norjan taannoinen banaanibiisi.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Jos kuvailee Viron biisiä sanoilla ”aivan järkyttävä” niin se on vähättelyä… Eihän tuon hirveyttä voi edes sanoin kuvailla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös