Euroviisut 2018 – liveseuranta

  • 63 483
  • 1 082

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
No olipahan kyllä erikoinen viisuilta, vain voittaja oli sitten aika ennakoitu.. ammattiraadeilla ja kansalaisten äänillä ei sitten mitään tekemistä toistensa kanssa

No yhdessä asiassa olen siis selvästikin kansojen syvien rivien mies: mielestäni Tanskan "kiltit ja sympaattiset viikingit" (vaikka se on samalla myös tietyllä tavalla badass) -kappale oli aivan loistava. Se jäi kuitenkin häntäpäähän ammattiraatien äänissä, mutta oli yleisöäänissä viidenneksi suosituin, ja lopulta siis kokonaistuloksissa yhdeksäs. Enpä sitten ainakaan ollut väärässä sen suhteen, koska kansahan on aina oikeassa ja loputtoman viisasta..
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Saara Aalto ei tuonut lesbouttaan tarpeeksi esiin. Sen olisi pitänyt myös uhriutua ihan kybällä. Ei euroviisuja noin käydä, Saara.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Saara Aalto ei tuonut lesbouttaan tarpeeksi esiin. Sen olisi pitänyt myös uhriutua ihan kybällä. Ei euroviisuja noin käydä, Saara.

Kyllähän Saaralla oli pari viikkoa sitten todettu vakavaa masennusta ja kisat oli vaarassa. Mutta Saara taisteli tiensä Lissaboniin ja voitti yleisöäänissä hurrit. Vähän kuin Juhani kaatoi ryssän seitkytneljä.

Tämä iltapululeuhotus ei vaan kerää kauheasti näkyvyyttä jossain Armeniassa...
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Saara Aalto ei tuonut lesbouttaan tarpeeksi esiin. Sen olisi pitänyt myös uhriutua ihan kybällä. Ei euroviisuja noin käydä, Saara.

Niin just. Missä oli pusut Meri-rakkaalle? Missä #metoo sanoma? Missä typerät örvellysäänet mitkä ei liity biisiin millään lailla?

Olihan toi silti oikeasti keskinkertainen biisi ja ennustinkin, että ei tule kymppisijaa ylemmäs nousemaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Saara Aalto ei tuonut lesbouttaan tarpeeksi esiin. Sen olisi pitänyt myös uhriutua ihan kybällä. Ei euroviisuja noin käydä, Saara.
Mun mielestä Saaralla olis voinut olla sellainen "monsteritiimi" mukana, sellasesta puhuttiinkin. Saara olis sitten ollut niiden johtajatar ja seissyt niiden yläpuolella, yllään 50 senttinen musta monsteridildo.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Aallon 2. sijan putki senkun jatkuu. Tälläkertaa tosin oltiin 2. viimeisiä finaalissa.

No jos tälle linjalle lähdetään, niin vittu Korpiklaani viisuihin! Jätkät dokais kaksi viikkoa kisapaikalla ja rikkoisi kaikki mahdolliset etiketit / säännöt vähintään kolmeen kertaan.
Mites Ensiferum? Euroviisubiisiin vaan Danny lauleskelemaan "Kahdeksan kertaa kahdeksan, on ikäero mulla morsiameen". Ja just sen takia Danny et Frederikiä käyttivät jo kerran.

Eka ajatus mulla ois suomen euroviisuedustukseen dj-puolelta Proteus. Siinä ois seksuaalivähemmistöille katottavaa kun suhktoht tikissä oleva äijä soittaisi junkkaa euroviisueditionina nupit kaakossa eyelinerien, nahkamaskin ja verkkopaidan kera.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Saara Aalto ei tuonut lesbouttaan tarpeeksi esiin. Sen olisi pitänyt myös uhriutua ihan kybällä. Ei euroviisuja noin käydä, Saara.
Ehkä Saara on bi-seksuaali tai pohjimmiltaan kaappihetero, joten tuo pelkkä lesbo-kortti ei enää riitä tässä sateenkaaren kirjossa mihinkään. Ja musiikki on ollut sivuseikka jo ajat sitten näissä skaboissa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ehkä Saara on bi-seksuaali tai pohjimmiltaan kaappihetero, joten tuo pelkkä lesbo-kortti ei enää riitä tässä sateenkaaren kirjossa mihinkään. Musiikki on ollut sivuseikka jo ajst sitten näissä skaboissa.
Itse olen täysin varma siitä että Saara ei ole mikään oikea lepso, vaan tuo julkinen lepsoilu on pelkkää huomion keräämistä.
 

Hangon keksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Rajat auki, ja seuraaviin Euroviisuihin mukaan myös USA ja Antarktis?
USA taisi joskus 1970-luvulla kovastikin haluta Euroviisuihin mukaan mutta ei sinne päässyt. Kelpasi kuitenkin mukaan sosialististen maiden Interviisuihin, ja ikuisesti jäi vähän mysteeriksi oliko USA:n osallistuminen niihin kansainvälistä liennytyspolitiikkaa vai pelkkää mielenosoitusta siitä ettei kelvannut Euroviisuihin.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saaran olisi pitänyt tuoda Meri-rakkaansa lavalle ja vähän kosketella. Siitä olisi tullut sympatiapisteitä, koska Meri-rakas ei ihan täytä huippumallin mittoja.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hyvät kisat tänä vuonna. Tanskan, Italian ja Tsekin yleisösuosiota oli hienoa katsoa. Toivottavasti noista raadeista luovutaan tulevaisuudessa, sillä olivat esim. Australian ja Ruotsin suhteen pahasti kujalla.
 

ColCbj

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Sierre
Onko? Miten menestynyt se on kansainvälisesti, myydyt levyt yms? Miten isoja keikkapaikkoja täyttää? Spotifyssa biisit kyllä soi paljon, mutta noin muuten kiinnostaisi tietää miten iso tämä Alman suosio ihan aikuisten oikeasti on
Riippuu tietysti aina siitä, että mihin vertaa. Tarkkoja lukuja en jaksa lähteä hakemaan (eikä edes kiinnosta), mutta kyllähän nykyään suosiosta Spotify kertoo jo ihan hyvin. Sen tiedän, ettei hänen uransa Euroviisuista ainakaan hyötyisi.
 

pyyksteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, Jokerit
Huhhuh ketä jaksaa joku Saara Aalto kiinnostaa? Ei mitään koukuttavaa biisissä ja muutenkin 0,2senttiä annettavaa tähä kilpailuun, wuhuu.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Sehän riippuu kai tuloksesta. Varmaan voitosta voisi jotain hyötyä ollakin.
Ruisrockissa ainakin taisi lava olla suhtkoht täynnä hänen keikallaan.

Lordista ja euroviisuista oli juttua tuossa menneellä viikolla HS:ssä, ja se "etu/haitta" oli Lordin pääjehu Putaansuun mukaan et keikkoja kyllä löytyy ulkomailla, muttei Suomessa. Tiedä sitten miten popimpi tuotanto eroaa raskaammasta...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ruisrockissa ainakin taisi lava olla suhtkoht täynnä hänen keikallaan.

Lordista ja euroviisuista oli juttua tuossa menneellä viikolla HS:ssä, ja se "etu/haitta" oli Lordin pääjehu Putaansuun mukaan et keikkoja kyllä löytyy ulkomailla, muttei Suomessa. Tiedä sitten miten popimpi tuotanto eroaa raskaammasta...
Äkkiseltään voisi luulla että popimpi tuotanto voisi hyötyä myös Suomessa. Ja toisaalta taisihan se Abbakin aikanaan saada ihan hyvää buustia, vaikka toki tunnettu oli jo muutenkin.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Minua. Voisi kävellä päälläni ne buutsit jalassa.

Haluaisitko Saaran laulavan samalla? Kovaa ja korkealta?
Pieni harmiton ns. pervoilu ei ole nykymaailman hetkisessä menossa lainkaan pahasta. Kiky-sopimukset vain vievät mehut duunarista, ei jaksa harrastaa ylimääräistä kommervenkilöintiä. Köyhän pitää olla nöyrä, ei ole buutseihin varaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jos on hetken toisaalla, niin sitä luulisi tästä ketjusta tai tekstiteeveeltä löytyvän voittajan. Vaan ei näy.

On vain ryhävalas siikarysässä. Ja Kanada.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Minä vaan mietin että oliko toi Israelin biisi nyt sitä kulttuurillista omimista? Joko saa suuttua?
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Minä vaan mietin että oliko toi Israelin biisi nyt sitä kulttuurillista omimista? Joko saa suuttua?

Minä mietin samaa. Mutta ei se varmaan ole, kun siitä ei puhuta.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Niin, kelasin ihan samaa jo aiemmin. Kun Aalto oli brittien Xfactorissa, se sai shittiä niskaansa siitä kimonosta yms juuri tuosta syystä. Nyt kun joku apartheid-valtion edustaja tekee saman, ollaan ihan hiljaa.

Munattomat vässykät.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mahtaako joku tietää kuka on Isrealin ihanin tyttö? Äänestän häntä kesätytöksi, jos sen jostain löydän.

Puolan tv:ssa pyörii säännöllisesti mainos Jerozolima & Tel Awiw, kaksi kaupunkia yhdellä retkellä.

Voihan se olla vain joku perusmalli tai onkohan joku paikallinen kuuluisuus, mutta en ihmettele hänet nähdessään, jos Skyscanner alkaa laulaa.

Toisaalta ei voi olla täysin varma onko hän edes israelilainen, mutta miksipäs ei olisi ja ulkonäkö täsmäisi kyllä.
 

scholl

Jäsen
Muistatteko alkuviikkoa, kun minua ohjeistettiin tukemaan Saara Aaltoa vaikka se on huono kappale ja esitys? Nyt saivat nenilleen. Vaikka suomalaiset "ostavat" toimittajien epärealistisen ja epärehellisen hehkutuksen niin ei se kansainvälisesti mene läpi. Katsoin iltapäivälehden sivuilta tulokset. Suomi toiseksi viimeinen! Tuuletin!

Hieno ilta eilen. Suomi pelasi erinomaisen lätkämatsin Kanadaa vastaan ja heikon laulukilpailuesityksen. Kulminaatiopiste oli ottelun päätyttyä, jolloin käänsin huvikseni viideksi tai kymmeneksi sekunniksi kakkoselle ja Aalto oli lavalla pää alaspäin. Selostaja huusi: siinä oli voittajasuoritus. Tajusin, ettei enempää ko. ohjelmaa tarvitse katsoa. Nyt tajusin, että joko minun ja toimittajien musiikkiosaamisessa on huikea ero minun hyväkseni tai vaihtoehtoisesti kusettavat kansaa full.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös